Over het restaurant Kasteel Woerden

Vorstelijk genieten in een 600-jaar oud Kasteel, midden in het Centrum van Woerden.
Altijd al eens een high tea in een vorstelijke sfeer willen gebruiken? Dat kan bij Kasteel Woerden! Een middag gezellig bijpraten met vriendinnen of vrienden onder het genot van de heerlijkste hapjes. Heb je liever iets sterkers? Kies dan voor een sophisticated high wine of de stoere high beer. Geniet van verschillende wijnen of bieren met bijpassende culinaire hapjes. En natuurlijk van de bijzondere ambiance van een echt kasteel. Ze zijn op zaterdagen en zondagen tussen 11.00 - 17.00 uur geopend voor koffie met gebak maar ook voor een high-tea, high-wine, high-beer of een borrel!

Meer informatie over restaurant Kasteel Woerden

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Op zaterdagen en zondagen tussen 11.00 - 17.00 uur geopend voor koffie met gebak, een high-tea, high-wine of high-beer, of een gezellige borrel!

Jouw recensie over het restaurant Kasteel Woerden

JokeSteen V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Onlangs samen met mijn man hier een hightea genoten. Het soepje vooraf was erg lekker, maar een tikje slordig, daar er flink over de rand geknoeid was. Toen het eten geserveerd werd, dacht ik eerst: is dat alles? Het bleek echter wel genoeg te zijn. De wraps zagen er smakelijk uit en waren dat ook. De sandwiches waren nogal droog en er zat niet veel vulling tussen. Het overige was vooral heel droog en fantasieloos. Minimuffins en droge cake. En minicroissants horen bij een zondagsontbijt en niet op een hightea-plateau. Dikke stukken boterkoek en scones, die volgens mij geen scones waren. Veel te hard en bedekt met een dikke laag poedersuiker. De jam en room die erbij zaten waren slordig in een glas gemikt. Het zag eruit alsof het allemaal haastig gedaan was, maar wat ik het meest miste (en wat ik juist bij hightea zo leuk en lekker vind) waren kleine strakke minigebakjes met laagjes crème en gelei en mooi gegarneerd. Ik heb het wel eens beter gehad en voor minder geld.
Ans W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heel triest als je nog geen tosti kan maken. Drie kwartier op moeten wachten en dan krijg je iets wat nergens op lijkt. En ook nog ijskoud. Hoe moeilijk kan het zijn. ????????
Lieke L.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Zaterdag genoten van een High Tea. Eerst zouden we gaan brunchen, maar dat lukt niet met de planning. Goed sfeerteje en superbediening. Erg mooi kasteel. Vond het niet duidelijk waar de entree van het restaurant was. Misscien een tip.
Marijke-92 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Wij hebben bij kasteel Woerden een heerlijke high tea gehad. Erg uitgebreid en van goede kwaliteit. Personeel is vriendelijk en restaurant ziet er gezellig uit. Voor herhaling vatbaar!
Tjerk D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
High tea was goed maar niets bijzonders. De aankleding van de ruimte is minimaal. Van buiten ziet het kasteel er mooier uit.
Cindy H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Van een high wine genoten met 2 personen. Heel vriendelijke en kundige bediening, al duurde het behoorlijk lang, zeker gelet op de enkele gasten die aanwezig waren. Goede wijnen, een assorti van diverse hapjes, gevolgd door kalfsmuis met pastinaak en groene asperges. Goed bereid.
Defoe .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Betreft high wine.
Snelle reactie. Lactose-intolerantie was geen probleem. Erg lekkere hapjes met een goede presentatie en opmaak.
Fijne service met aandacht voor uitleg en vragen stellen was geen probleem.
Moderne inrichting. Eenmaal zittende een mooi uitzicht.
ilseblonk .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Het is een gezellige sfeer, personeel erg vriendelijk. Het eten ook erg lekker! Het voorafje bij de High Tea, erg lekker!!! De middag was in een woord top!!
Nienke S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Gisteren mogen genieten van een High tea. Uitgebreid, luxe en ontzettend lekker. Glas Prosecco als starter, top. High tea binnen begonnen en geëindigd in het zonnetje op het terras. Echt super. Ook complimenten voor de staff Hoe flexibel ze zijn. Wel of niet zwanger, vegetarisch etc. Kon allemaal aangepast worden. Bedankt en tot snel.
jangerssen .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij kasteel Woerden. Locatie is mooi alleen jammer dat het zo rustig was. Snap niet helemaal waar dat door komt. Personeel is zeer attent. Heerlijke zalm vooraf en kabeljauw als hoofdgerecht. De panacotta was top.