Kasteel Limbricht

Woensdag t/m Zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant Kasteel Limbricht

Elco V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
We zijn hier gestopt voor een lunch, tijdens een dagje fietsen door het mooie Limburgse land. Deze omgeving en ook zeker deze binnenplaats van een oud kasteel brengt ons helemaal in buitenland-sferen. Het weer werkt mee: stralende zon op het terras. De service is snel en vriendelijk. De lunch proeverij was erg lekker. Gecombineerd met een witte wijn smaakte deze prima. Zeker een aanrader!
An1972 .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Met social deal geweest bowlen met daarna tafelbarbecue. Was ruim voldoende, kersvers en erg lekker. Zeer vriendelijke bediening, deze jongen was bereid om naar beneden naar de keuken te lopen om curry voor ons zoontje te regelen. In de grote zaal boven heerlijk gegeten, sfeervol ingericht. het was druk, maar niet storend druk. (Tip: de bakken bij het saladebuffet wat sneller aanvullen en kleine bakjes bij de sauzen zetten, zodat je ze niet samen op 1 bord hoeft te leggen, waardoor ze door elkaar neigen te lopen.) Verder: Top!!
Nellas .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2012
In het kader van de restaurantweek hier gegeten en het voldeed absoluut niet aan onze verwachtingen. Kasteel Limbricht presenteert zich als een pretentieuze lokatie, jammer dat ze niet wat meer moeite hadden gedaan voor de restaurantweek.

Eten was saai, niet op temperatuur en niet spannend. Kleine porties en fantasieloze gerechten. Dessert was niet vers, leek uit een verpakking te komen (tiramisu) en de slagroom was al gesmolten eer het op tafel stond (spuitbus).

De gastvrouw had geen kennis van hetgeen ze serveerde, vragen kon ze niet beantwoorden en een wijnarrangement was niet bij te bestellen. Ik kreeg geen advies betreft bijpassende wijnen, kreeg de wijnkaart uitgereikt. Geen gedegen keuze kunnen maken, miste echt advies hierbij. Mevrouw was wel alleen, het was erg druk en kon het allemaal niet bijbenen.

De ambiance is wel prachtig, een mooie kasteelzaal met prachtige, authentieke accenten. Echter, geen reden om terug te keren.