Kasteel Eyckholt

Maandag & woensdag op aanvraag
Dinsdag, donderdag, vrijdag en zondag vanaf 12:00 tot 00:00 uur
Zaterdag vanaf 18:00 uur

• Amex , Diners Club , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,6
9,3

Jouw recensie over het restaurant Kasteel Eyckholt

Frank Z.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2019
Gezellig, leuke en professionele bediening lekker gegeten
Sigrid M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Goede warme ruimten.
Verrassend lekker eten.
Marieke R.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
heb mijn verjaardag gevierd met zakelijke vrienden ; het was top een 10 waard !
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Klassieke serene omgeving met sfeerbepalende elementen zoals openhaard, originele vloeren brandglas versterkt met hedendaagse verlichting.
Tafels niet te dicht op elkaar waardoor de privacy versterkt wordt.

Zeer discrete attentvolle bediening.
Zeer talentvolle kok!
Een aanrader!
Bedankt voor uw mooie woorden, heer Snacken. Fijn om te horen dat u onze sfeer, bediening en de smakelijke creaties van onze Chef de Cuisine zo weet te waarderen. Bedankt en graag tot een volgende keer :)
Jozefien K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Het eten was heerlijk, wel aan de prijzige kant.
Ontvangst niet gastvrij. We werden niet ontvangen, moesten zelf onze jassen weghangen en ook bij vertrek na een behoorlijke rekening moesten we ook onszelf weer "uitlaten"
Jammer!!!!
Bedankt voor uw review. Jammer te vernemen dat wij u niet goed hebben mogen verwelkomen. We zijn aan de slag gegaan met uw feedback en hebben een bel bij de voordeur geplaatst, zodat wij erop attent worden gemaakt als er gasten arriveren en hen goed kunnen opvangen. Fijn dat u heerlijk heeft gegeten. Wij hopen een volgende keer te mogen laten zien dat de service van begin tot bij de deur zo is als u van ons verwacht. Graag tot ziens!
C.M. K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
1 woord: VOORTREFFELIJK!! Het zicht op het kasteeltje en de prachtige grote treurwilg op het pleintje ervoor, is al mooi. Dan binnen is de balans tussen authentiek en modern heel goed gedaan. Wij zaten met 7 prs in de aangebouwde serre, SUPER en heel fijn een ronde tafel zodat je elkaar goed ziet. Service zeer goed en op de juiste manier present.
1 van ons heeft glutenvrij en lactose vrij gegeten. Hierop had de chef zich uitgeleefd met heerlijke gerechten die niet al te verschillend waren van de rest vd groep.
De gerechten waren van begin tot het eind Geweldig!!
Hele mooie en fijne avond, enorm bedankt team Eyckholt!!
Hartelijk dank voor uw bezoek en uw lovende woorden. Fijn dat wij voor u en uw gasten zo'n fijne avond hebben mogen verzorgen. Wij kijken ernaar uit om u nog een keer te mogen verwelkomen. Bedankt en tot de volgende gelegenheid :)
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Gisteren zijn wij in het kader van de restaurantweek bij Kasteel Eyckholt gaan dineren met 27 personen. We werden ontvangen aan de bar waar we een aantal amuses kregen. Vervolgens aan tafel gegaan en genoten van een heerlijk 3 gangen menu. Eten was zeer goed en de service ook perfect. De keuken had geen moeite om voor 27 personen te gelijk uit te serveren. Ik kan dit restaurant iedereen aanbevelen.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Prima eten en drankjes redelijk geprijsd
Ton T.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Porties mogen kleiner. zeker als je een 6-gangen diner neemt.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Het eten was heerlijk, met twee erg lekkere amusegangen. De bediening was onder niveau; men vergat ons een menu te geven om onze keuze te bepalen en kwam na 40 minuten in plaats daarvan vragen of we een tweede aperitief wilden. Alle tafels kregen brood met boter, olie en zout; dit werd bij ons vergeten. Hoewel er slechts 8 tafels à 2 personen bezet waren, moesten we tussen alle gangen te lang wachten. Jammer, maar niet voor herhaling vatbaar.
Sevim G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Zeer goed restaurant! Heerlijke gerechten. Wij hadden een verassingsmenu met bijpassende wijn. Super goede uitleg bij de wijnen en de gerechten. De smaakcombinaties klopte perfect.

Een echter aanrader als je in de buurt bent!
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
zondagmiddag heerlijk gegeten bij kasteeltje Eyckholt in Roosteren. prettige ontvangst. 3 gangen menu: voorgerecht zalm met kavaiaar, wasabi etc, ietsje oosterse smaak, heerlijk. hoofgerecht: schelvis op rissoto etv, ook heerlijk gegaarde vis , sausje van aparte champignons, alles samen prima combinatie. nagerecht 1x witte chocolademousse, parfait ,etc. heerlijke smaak, zeker niet te zoet en 1 x kaas met 4 verschillende chutneys en apart brood. Prima huiswijn en perfecte bediening zonder opdringerige vragen voor extra drank.
Al met al top met nieuwe eigenaar en kok. Ga zo door, wij komen zeker terug.
theo en Jeanny
Perry B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Wat een leuk restaurant! Overgenomen sinds dit jaar en daarvoor waren de recensies niet echt goed. Maar nu de ambiance, gastvrijheid en correctheid was zeer bijzonder te noemen. De bediening en de vriendelijkheid van Ria waren zeer aangenaam. Gekozen voor een 2-gangen lunch.
Vooraf een aperitief, een cava. Vervolgens werden we verwend met een kleine borrelgarnituur en daarna een amuse op een bordje (3x).
Toen het menu begon werden we nog even verwend met weer een amuse.
Zowel voor het 1e gerecht als het 2e gerecht hebben we gekozen voor een aangepast wijnarrangement.
Een sauvignon Blanc Melody Gros Manseng voor het 1e en voor de 2e een Viognier Medusa Premium.
Afgesloten met koffie en friandises.
We hebben echt genoten van alles maar bijzonder vonden wij de gastvrijheid van Ria. Echt top en we komen graag terug.
De prijs-kwaliteit is zeer goed te noemen.
Roy P.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Zeer goede service!! Entertainment aan tafel en het meest belangrijke: Qualityfood!!
Pascale D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Wat een verwennerij deze avond. Van voorgerecht tot het dessert. De bediening was heel klantvriendelijk, niets was hun teveel. Ook de kok niet. Ik heb een speciaal dieet en daar werd goed rekening mee gehouden. Top !! Ook de andere tafelgasten die net iets anders wilden, was dit geen probleem. Ons zien ze er zeker terug !
Jos L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Welke moeder verheugt zich nou niet op Moederdag? Zelfgemaakt boekje met tekeningen, puzzels en raadsels. Parfum die mama lekker vindt en een gezellig ontbijt als begin van de moederdag.
Hierna in de middag een belevings High Tea te Kasteel Eyckholt
Een lichte maaltijd samengesteld door de keukenbrigade waarbij men allerlei kleine hartige en zoete hapjes bedacht heeft die de zintuigen raken.
Een bediening met aandacht voor de gasten en geven een nieuwsgierig makende uitleg van het vervolg op tafel. De gastvrouw Ria Joosten geeft haar gasten een warme Hospitality groet en maakt hier en daar een belangstellend praatje.
Samengevat een moederdag die een blijvende herinnering zal zijn.
Moederdag Zondag 13 Mei 2018.
Love is not about possession.
Love is about appreciation.
Salvatore D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Uitstekend eten met zeer vriendelijke gastheer en bediening
iny E.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Geweldig eten van hoge kwaliteit met super bediening. Mooie avond met vrienden van 18.30 u tot 23 u doorgebracht in sfeervol restaurant. Tot spoedig weer! Wim en Iny Engels
jean J.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Alles verliep zoals steeds naar wens, wat het hele gebeuren betreft. De bediening was zo als het hoorde ; alleen had ik persoonlijk wat moeite met de verstaanbaarheid van de ober die een echt Hollandse tongval heeft. Ik moest enorm moeite doen om hem te verstaan en dit geldt voor ons gehele gezelschap (we zijn wel Belgen) en 60tiggers.
Ons gehoor zal ook al wat nalaten zeker.
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Gewoon geweldig! Heerlijk gegeten, topniveau! Mooi ingericht restaurant. Vriendelijke bediening. We komen graag terug.