Kasteel Eyckholt

Eyckholtstraat 13 6116 BR Roosteren Nederland Kaart

Over het restaurant Kasteel Eyckholt

Klein kasteel, grootse smaken

Met zowel België als Duitsland binnen handbereik is dit een uniek stukje Nederland. Maar het kleine plaatsje Roosteren herbergt iets wel héél bijzonders, namelijk het 18e eeuwse Kasteel Eyckholt. Inmiddels is dit gebouw met zijn intrigerende geschiedenis omgetoverd tot een waanzinnig mooi restaurant, waar je (naast smaakmakende gerechten) nog altijd de rijke historie kunt proeven. Het is weliswaar een klein kasteel, de culinaire sensatie zal daarentegen groots en meeslepend zijn.

Meer informatie over restaurant Kasteel Eyckholt

- High Tea 12:00 - 16:0

• Invalidentoilet , Terras
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
het was zoals gewoonlijk weer een erg gezellige ontspannen sfeer. vriendelijke bediening en heerlijk eten.
wij gaan zeker nog een aantal malen terug om te genieten van de ambiance.
het was een erg leuke en
anneke204 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij zijn heel positief over onze avond bij het kasteel maar er is 1 dingetje, het voorgerecht was wel erg veel. Misschien eet men in Limburg meer dan hier in het westen maar als start had het voor mij gehalveerd kunnen worden. Overigens waren verder alle gerechten perfect en zeker voor herhaling vatbaar.
John H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Goede keuken. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar. Hele goede wijnkaart. Lijkt ons vooral in de zomer op het terras zeer aangenaam.
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Twee keer fantastisch gegeten met fantastische begeleiding van een gastvrouw die het hélemáál in de vingers heeft. Afgezet tegen die eerdere ervaringen was het dit keer teleurstellend. Het aspect 'genieten' was er niet echt.
Dat had te maken met 'onfatsoenlijke' gasten: een hoorbaar zieke dame ging een aantal minuten aan tafel keihard haar neus zitten snuiten gevolgd door een rochel. Aan de andere tafel zaten drie van de vier gasten vrijwel onophoudelijk hun IPhone verslaving te demonstreren. De opmaak van de gerechten de fraaie gekleurde borden waren vervangen door grote diepe witte borden die de mindere inhoud moesten maskeren. Er werd geen uitleg gegeven bij gerechten, we moesten zelf vragen om een glas wijn na de prosecco, de chocolade van het dame blanche dessert was steenkoud. En de rekening was ook nog eens hoger omdat sommige drankprijzen, na 1 januari - en in vergelijking met enkele weken eerder - fors in prijs waren gestegen.
jmkessels .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Goed sfeer, prima eten en vriendelijke bediening. Keus genoeg in het driegangenmenu. Amuse vooraf.
Borden goed warm bij het hoofdgerecht en mooi opgemaakt. Frites en brood moest apart betaald worden. Dat zou inbegrepen kunnen zijn bij de prijs van het menu.
Leon J.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Erg beperkt 3 gangen menu voor AH restaurantactie (2 keuzes), Voorgerecht was smakeloos (garnalen), hoofdgerecht prima (wild varken) maar erg kleine portie, bovendien moest portie patat bijbesteld worden, hoofdgerecht dame blance ook prima, chocola was erg lekker. De bediening was een beetje afstandelijk en kil, de wachttijden waren extreem lang, niet normaal. Gemengde ervaring, ambiance was wel prachtig (kasteeltje).
Paulina S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Te rumoerig om lekker rustig te kunnen eten.
De gerechten zagen er zeer goed uit behalve de diepvriesfrieten die er bij werden geserveerd!
cellemaureau .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het is sfeervol ingericht. Personeel is zeer aardig en nemen de tijd voor je. Eten was mooi opgediend en smaakvol. Binnenkort gaan ze het herinrichten en daarna zullen we beslist nog eens teruggaan.
groby .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten in dit toch wel bijzondere kasteeltje. Enige punt van kritiek ligt in het feit dat mijn man glutenvrij moet eten en dat ik toevallig zag dat zijn glutenvrije brood met hetzelfde mes en op dezelfde broodplank werd gesneden als het gewone brood. Het meisje, duidelijk een stagiare, wist dit niet. Dit kon zij natuurlijk ook niet zelf weten, maar dit had de keuken of de gerant haar dan moeten vertellen.

Verder niets dan lof voor een overheerlijk 3 gangen diner.
Petra L.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Een mooie locatie met ruime parkeergelegenheid. Goed bereikbaar.
Goede ontvangst, vriendelijk personeel en wij hebben heerlijk gegeten.
De gerechten waren ook een lust voor het oog.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Het eten werd prachtig opgediend en het hoofdgerecht was heerlijk. Maar toch jammer dat er weer een apart ah-menu was. Betalen voor een sneetje brood, dat zie je niet vaak.
De panna cotta was te stijf en had daardoor een onprettige substantie.
De wijnkaart was beperkt: een zeer matige Minervois en daarna gelukkig een lekkere Italiaanse wijn.
De bediening was afstandelijk, zakelijk correct, maar weinig vriendelijk. Allemaal jammer, want in zo'n mooie omgeving waren wij graag nog eens terug gegaan.
Jordan R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Vriendelijk personeel, prettige ambiance, het eten was heerlijk met een prachtige opmaak. Een goede balans van smaken. Zeker voor herhaling vatbaar
SmullDrill .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Alweer genieten!! Sprookjesachtige sfeer en genoten van alle gangen!
Weer bedient door super gastvrouw. Op speciale verzoeken qua eten werd erg goed ingespeeld! De derde hier geweest en nog nooit teleurgesteld! Heerlijk!!!
Irmgard H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Lekker gegeten. Verrassende smaak combinaties. Borden mooi opgemaakt. Vriendelijke bediening. Alles was even lekker maar de amuse en het kaasplankje vonden wij het allerlekkerst.
Zeer betaalbaar met de Ah actie.
Kortom erg lekker gegeten, gezeten in een mooie ambiance voor herhaling vatbaar!????
Catharina G.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Mooie ambiance en prachtig kerstversiering.
Hadden keuze uit drie gangen menu.
Mooi opgediend en zeer smaakvol.
Verfijnde gerechten ,heerlijke smaken : een waar genot!
Attente bediening :zeker voor herhaling vatbaar!
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Opnieuw prima gedineerd in sfeervolle gelegenheid. De wachttijden waren dit keer net was te lang zeker tussen voorgerecht en hoofdgerecht. De service aan tafel haalde niet het de kwaliteit van een eerdere bezoek circa zes weken geleden.
ESalden .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wij hebben al diverse keren hier gegeten en het eten en de bediening is prima. We hadden deze datum gekozen vanwege de kerstsfeer, voorgaande jaren was de aankleding erg uitbundig en prachtig, maar dit jaar waren we erg teleurgesteld, er was bijna geen kerstversiering. Erg jammer.
Jan .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Geweldig genoten, prima kwaliteit en compliment voor de bediening, heel attent en vriendelijk, zeer zeker een aanrader, prachtige omgeving en heel goede bereikbaarheid en parkeergelegenheid
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Prijs/kwaliteit klopte. Heel prettige ambiance
D S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
mooi gebouw, gezellige sfeer, persoonlijke benadering door eigenaar, lekker eten een echte aanrader.
We komen zeker nog een keer terug.