Over het restaurant Kasteel Engelenburg

Zeldzame luxe

Het sprookjesachtige tafereel doet je al vermoeden wat je binnen kunt verwachten. Treed binnen in dit schitterende landhuis en waan je in vervlogen tijden. Perfect gedekte tafels, onberispelijke service en weelderige smaken: een dergelijke beleving van luxe is zeldzaam tegenwoordig. De klassieke gerechten met moderne invloeden en de tongstrelende wijnen die ze hier serveren versterken dit weldadige gevoel alleen maar.

Meer informatie over restaurant Kasteel Engelenburg

9,4

Jouw recensie over het restaurant Kasteel Engelenburg

W. .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Een mooie omgeving, een vriendelijke ontvangst, sfeervol! Kwaliteit van het eten prima, mag ietsjes meer zijn. Gerechten van prima kwaliteit.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Mooie locatie waar je je echt gast van het kasteel zult voelen. Prettige en correcte ontvangst en bediening, geheel in stijl met de prachtige entourage. Uiteraard zeer goed gegeten, we komen zeker weer!
Olga V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk gegeten in een fantastische ambiance!
Paikan K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
goede ontvangst, vriendelijk en kundig personeel, mooie locatie en fijne gerechten. Maar de wijnkaart is toch wel t mooiste wat ze te bieden hebben daar in Brummen.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Heerlijk gegeten! Mooie gerechten en vriendelijke bediening.
Tycho T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Wij hebben hier heerlijk gegeten, het eten was op hoog niveau. Daar betaal je ook naar. Ambiance was goed en zeker als je van het “kasteel” gevoel houdt.
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Uiterst vriendelijke ontvangst en bediening, ik mis bij wachttijd de keuze "precies goed"
Al met al mooie gelegenheid, goede ambiance mooi gedekt en prima kwaliteit!
Taco T.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Mooie ambiance en prima eten voor een schappelijke prijs
Geert Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Wauw, wat een ambiance om met vrienden gezellig wat te eten. 4 gangen surprise menu met wijnarrangement genomen en je wordt heerlijk verwend door bedienend en kokend personeel. Een absolute aanrader!
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Met z'n vieren het befaamde Engelenburg menu (4-gangen met bijpassende wijnen) genomen. De gemarineerde tonijn was zalig. Het hoofdgerecht, de geroosterde rundersukade, was botermals. Prachtig opgemaakte borden met aandacht voor de diverse groentes, heerlijke wijnen, deskundig personeel dat de kunst van het gastheerschap tot in de puntjes beheerst. Het dessert met een zachte mousse van mango en kokos was een frisse afsluiting.
En wat een prachtige locatie: in een oude, smeedijzeren serre met uitzicht op de "slotgracht" de zon onder zien gaan. Zeer aangename sfeer. Ons favoriete restaurant. Niet goedkoop maar zeker z'n geld dubbel en dwars waard!
V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Mooi Klassieke lokatie met prima keuken. Lekker eten, bescheiden porties voor grote eters.
Zeker met mooi weer een lokatie die moeilijk is te evenaren. Je kunt er heerlijk buitenzitten voor- en na het diner.
Uiteraard is het helemaal top als je een evenement en/of feest wilt vieren. Ligt niet perse direct naast de snelweg, maar het is geen vervelende rit als je tijd hebt.
marisa V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Wat een heerlijke middag. Fijn ontvangst en daarna een zeer aangename borrel buiten in de zon. Tot slot stond de tafel boven voor ons gedekt en hebben we genoten van een heerlijk menu met mooie wijnen. Een prettige gastheer en geweldige service.
Dori V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
we hebben echt genoten van heerlijke gerechten in 'n prachtige omgeving.

Jammer dat het nogal prijzig is, anders zouden we hier zeker vaker komen.
Nu met 'n dinerbon wat het aantrekkelijker.
Gea H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten!
Edith B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Mijn vriendin en ik hadden een mooie middag verdiend! Het was in het chateau pure verwennerij. De omgeving is meer dan mooi; de bediening vlot en deskundig; de gerechten verfijnd. Een aanrader!
Edith.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Prima avond gehad
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Mooi 4-gangendiner, beetje neigend naar nouvelle cusine, kleine porties, goed in balans met prachtige producten waardoor na het diner ondanks de kleine porties toch een voldaan gevoel.
Enig min-punt: in wijnarrangement zitten niet de beste wijnen die op de zeer uitgebreide, veelal Zuid-Afrikaanse, wijnkaart staan. Er worden 2 witte wijnen geserveerd die ook als open huiswijn op de kaart staan. Een wat dunne Chenin Blanc en een niet uitblinkende Chardonnay.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
het eten was erg lekker, mooie afgemeten porties in een sfeervolle omgeving met zicht op vijver en golfbaan en een zeer vriendelijke bediening
Annemarie P.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Jammer dat er in de vragenlijst geen optie voor prima is voor de wachtijd. De wachtijd is ook prima, niet te lang en niet te kort.
Het eten is overheerlijk.
De bediening is uiterst professioneel met verstand van het menu en gevoel humor.
Wij voelden ons heerlijk op ons gemak en hebben genoten van ons diner.
We komen zeker terug!
Misia K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Sfeervol aangekleed, vriendelijk personeel maar bovenal heerlijke gerechten. Wij moeten ons 5 gangen verrassen door de chef en hebben genoten. Komen zeker nog een keer terug. Aanrader: zwezerik met risotto en de reegeit. Gewoon subliem.