Over het restaurant Kasteel Engelenburg

Zeldzame luxe

Het sprookjesachtige tafereel doet je al vermoeden wat je binnen kunt verwachten. Treed binnen in dit schitterende landhuis en waan je in vervlogen tijden. Perfect gedekte tafels, onberispelijke service en weelderige smaken: een dergelijke beleving van luxe is zeldzaam tegenwoordig. De klassieke gerechten met moderne invloeden en de tongstrelende wijnen die ze hier serveren versterken dit weldadige gevoel alleen maar.

Meer informatie over restaurant Kasteel Engelenburg

9,5

Jouw recensie over het restaurant Kasteel Engelenburg

marisa V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Wat een heerlijke middag. Fijn ontvangst en daarna een zeer aangename borrel buiten in de zon. Tot slot stond de tafel boven voor ons gedekt en hebben we genoten van een heerlijk menu met mooie wijnen. Een prettige gastheer en geweldige service.
Dori V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
we hebben echt genoten van heerlijke gerechten in 'n prachtige omgeving.

Jammer dat het nogal prijzig is, anders zouden we hier zeker vaker komen.
Nu met 'n dinerbon wat het aantrekkelijker.
Gea H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten!
Edith B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Mijn vriendin en ik hadden een mooie middag verdiend! Het was in het chateau pure verwennerij. De omgeving is meer dan mooi; de bediening vlot en deskundig; de gerechten verfijnd. Een aanrader!
Edith.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Prima avond gehad
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Mooi 4-gangendiner, beetje neigend naar nouvelle cusine, kleine porties, goed in balans met prachtige producten waardoor na het diner ondanks de kleine porties toch een voldaan gevoel.
Enig min-punt: in wijnarrangement zitten niet de beste wijnen die op de zeer uitgebreide, veelal Zuid-Afrikaanse, wijnkaart staan. Er worden 2 witte wijnen geserveerd die ook als open huiswijn op de kaart staan. Een wat dunne Chenin Blanc en een niet uitblinkende Chardonnay.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
het eten was erg lekker, mooie afgemeten porties in een sfeervolle omgeving met zicht op vijver en golfbaan en een zeer vriendelijke bediening
Annemarie P.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Jammer dat er in de vragenlijst geen optie voor prima is voor de wachtijd. De wachtijd is ook prima, niet te lang en niet te kort.
Het eten is overheerlijk.
De bediening is uiterst professioneel met verstand van het menu en gevoel humor.
Wij voelden ons heerlijk op ons gemak en hebben genoten van ons diner.
We komen zeker terug!
Misia K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Sfeervol aangekleed, vriendelijk personeel maar bovenal heerlijke gerechten. Wij moeten ons 5 gangen verrassen door de chef en hebben genoten. Komen zeker nog een keer terug. Aanrader: zwezerik met risotto en de reegeit. Gewoon subliem.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Alles klopte. Personeel zeer attent en beleefd. Hielden alles zeer goed in de gaten. Binnen het aangeboden menu was alles mogelijk
Annemarie P.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Een gewelidige culinaire ervaring.
May B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Eten mijnsinziens iets te gekunsteld, zag er wel mooi uit. Oester als amuse was perfect.
Marc C.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Geweldig gegeten, ware smaaksensaties, goede wijnen, een heerlijke ambiance. Een aanrader voor mensen in het betere culinaire segment
Liese-Lotte F.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten met top Afrikaanse wijn. We kunnen vooral de USA rund aanraden. Vriendelijke bediening. En de ambiance was uitstekend!
Corinne S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Goed restaurant, sfeervol, heerlijk gegeten
cj.braafhart .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
prachtig sfeervol restaurant, uitstekende bediening en zeer goed eten. Meubilair (m.n. stoelen) zijn aan vervanging toe.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Opnieuw hier gegeten. Vier gangen menu met bijpassende wijnen. Prachtig opgemaakte borden, mooie smaakcombinaties, perfecte garing van het US rund. Goed uitgezochte wijnen met als specialiteit de rode dessertwijn uit Zuid-Afrika: een juweeltje. Correcte en kundige bediening. Romantisch dineren in de serre (het had gesneeuwd dus een prachtig uitzicht). Gastheerschap zoals je het niet veel meer tegenkomt.
Fred Z.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Het was weer prima eten en veel waardering voor het personeel. ook de gasten waren zeer content. Ook even met de chef Teun kunnen praten.
G.J. H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017