Over het restaurant Kasteel Engelenburg

Zeldzame luxe

Het sprookjesachtige tafereel doet je al vermoeden wat je binnen kunt verwachten. Treed binnen in dit schitterende landhuis en waan je in vervlogen tijden. Perfect gedekte tafels, onberispelijke service en weelderige smaken: een dergelijke beleving van luxe is zeldzaam tegenwoordig. De klassieke gerechten met moderne invloeden en de tongstrelende wijnen die ze hier serveren versterken dit weldadige gevoel alleen maar.

Meer informatie over restaurant Kasteel Engelenburg

Diana F.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Zoals altijd heerlijke ambiance in restaurant, tuindeuren open door het mooie weer , rustig en topservice. De lunch was goed en niet te zwaar . Voor mij een top plaats om een gast te verwennen Zakelijk of prive.
Danny D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We hadden voor het menu van de chef gekozen, en we waren aangenaam verrast van wat Xe voorgeschoteld kregen.
Echt een aanrader ook prijs kwaliteit, en de aangepaste wijnen waren perfect gekozen.
Als we nog eens in die streek zijn gaan we zeker terug.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Het was heel lang geleden dat we zo lekker gegeten hadden. Wat een kwaliteit. Wat een entourage. Dit etentje heb ik als zeer bijzonder ervaren. Het is een prachtig restaurant. Je waant je in Downton Abbey en jij bent de barones. En het personeel voelt vertrouwd. Professioneel en vriendelijk. Warm aanbevolen, dus.
C S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heel tevreden
C S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Super bestemming
Edwin L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Prachtige antourage en lekker gegeten
Nans-Hans .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Echt bijzondere gerechten, perfect bereid en toegelicht.
Een uitstekend adres, zeker ook als je iets bijzonders te vieren hebt.
Guus H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een prima ambiance. Keurige en attente bediening. Mooie Zuid-Afrikaanse wijnkeuze. Fijne locatie. De zwezerik is een aanrader.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Fantastisch hotel op een super locatie. De kamers zijn van alle gemakken voorzien inclusief airco.
In het serrerestaurant geniet je van een prachtig uitzicht. Het 4 gangendiner inclusief bijpassende Zuid Afrikaanse wijnen bestond uit: licht gegrilde zalm, zeebaars, USA rund en diverse bereidingen van framboos. Gewoon prima eten.
Wat zeker extra vermeld mag worden is de deskundigheid en klantvriendelijkheid van het personeel. TOP!
rust171 S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Een goed uitgebalanceerd lunchmenu met name voorspijs (dorade) en dessert (frambozen melange)
wijn aan de prijzige kant.
Coen W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Hier fantastische gegeten op een zwoele zomeravond in een mooie ambiance: eerst buiten een drankje, een mooi viergangen diner in de serrezaal en weer buiten koffie. De amuse met gepofte knoflook was zeer bijzonder! Er werd prima rekening gehouden met een glutenvrij dieet van één van de gasten. Er is een zeer uitgebreide Zuid Afrikaanse wijnkaart en een wijnkelder om met veel genoegen (en blikken van herkenning ;-) door te lopen. Ook de bediening is zeer professioneel. Enige minpuntje is dat de wijnen behoorlijk aan de prijs zijn (goedkoopste wijn ca 40 euro ...).
Sander K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Zaterdag 29 april met z'n 4-en uit eten. We kozen voor het menu van de chef en hebben daar geen seconde spijt van gehad. Mooie gerechten met heerlijke bijpassende wijnen uit Zuid Afrika. De bediening was erg prettig zo ook het tempo van de gangen. Met zo'n top restaurant op loopsafstand van je huis voel ik mij een gezegend mens. Ik ga hier vaker komen!
Nicole P.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Over de lokatie niets dan lof...dineren in de serre heeft iets oubolligs maar de whiskey room en de kleine maar gezellige bar maakt dat meer dan goed. De kamers zijn prima en van alle gemakken voorzien. Aankomst is Koninklijk te noemen
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Zeer lekker eten, goede sfeer.
Susanne H.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Wat een verwennerij op de Engelenburg, weer een heerlijke gegeten met prachtige wijnen erbij, mooie ambiance. Een absolute aanrader voor een mooie avond culinair genieten.
M. N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Lekker gegeten! Niet heel erg verrassend. Prijs/kwaliteit iets aan de hoge kant. De wijnen waren uitstekend! De ambiance is een plaatje.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Lokatie perfect, eerst in lounge bij openhaard gezeten , genietend van een wijntje , daarna was tafeltje klaar in Serre restaurant, hebben goed geluncht ,wel rustig.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het was inmiddels al weer even geleden dat we in een top-klasse restaurant waren, en we zijn niet teleurgesteld. Voortreffelijk!
Harm V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Geweldig gegeten ,komen zeker van de zomer terug om ook buiten op het terras te kunnen genieten van het heerlijke eten, en om dan de sfeer te kunnen meemaken.