Over het restaurant Kasteel Engelenburg

Zeldzame luxe

Het sprookjesachtige tafereel doet je al vermoeden wat je binnen kunt verwachten. Treed binnen in dit schitterende landhuis en waan je in vervlogen tijden. Perfect gedekte tafels, onberispelijke service en weelderige smaken: een dergelijke beleving van luxe is zeldzaam tegenwoordig. De klassieke gerechten met moderne invloeden en de tongstrelende wijnen die ze hier serveren versterken dit weldadige gevoel alleen maar.

Meer informatie over restaurant Kasteel Engelenburg

9,4

Jouw recensie over het restaurant Kasteel Engelenburg

Robert D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Geweldige high tea gehad. Verrassend en prachtig. Er werd goed rekening gehouden met de gluten-allergie van mijn vrouw, zonder ergens tekort te doen aan de beleving.
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Een sprookjesachtige plek met vriendelijke bediening en erg lekker eten! Zeker een aanrader :)
rob V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Onze verwachtingen waren duidelijk te hoog. De salade bij de hamburger bleek het slablaadje op het broodje te zijn. De patat was slap. De boter voor bij het brood zat in een plastic cupje ( die kennen we van de V.d. Valk hotels bij het ontbijt..) . De Caesar salade was veel sla en weinig inhoud. De kreeftensoep was lekker. Kortom met consumpties erbij een bedrag van € 62,-. We hebben ons ongenoegen geuit waarop er een bak koffie werd aangeboden, terwijl mijn vrouw en dochter al weg waren. Daar bleef het bij! Nooit meer dus!!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Vriendelijke ontvangst en professionele bediening. Goede kwaliteit
Dolf B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Uitstekend in alle aspecten.
Werkelijk excellent gegeten. Zeer voorkomende bediening die erg zorgzaam zonder overdrijving ons van dienst was. Prachtige lokatie.
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Een zeer warm welkom. Het is een eet beleving. Alles klopt, van het begin tot het eind.
Geen plek voor de snelle patat generatie.
Dit is genieten.
Bedankt voor een onvergetelijke avond.
Jacob Willem B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Creatief met vegetarische gerechten omgegaan. Kwaliteit was top!
Diana F.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Uitstekend verzorgd
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Zoals altijd heerlijke ambiance in restaurant, tuindeuren open door het mooie weer , rustig en topservice. De lunch was goed en niet te zwaar . Voor mij een top plaats om een gast te verwennen Zakelijk of prive.
Danny D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We hadden voor het menu van de chef gekozen, en we waren aangenaam verrast van wat Xe voorgeschoteld kregen.
Echt een aanrader ook prijs kwaliteit, en de aangepaste wijnen waren perfect gekozen.
Als we nog eens in die streek zijn gaan we zeker terug.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Het was heel lang geleden dat we zo lekker gegeten hadden. Wat een kwaliteit. Wat een entourage. Dit etentje heb ik als zeer bijzonder ervaren. Het is een prachtig restaurant. Je waant je in Downton Abbey en jij bent de barones. En het personeel voelt vertrouwd. Professioneel en vriendelijk. Warm aanbevolen, dus.
C S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heel tevreden
C S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Super bestemming
Edwin L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Prachtige antourage en lekker gegeten
Nans-Hans .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Echt bijzondere gerechten, perfect bereid en toegelicht.
Een uitstekend adres, zeker ook als je iets bijzonders te vieren hebt.
Guus H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een prima ambiance. Keurige en attente bediening. Mooie Zuid-Afrikaanse wijnkeuze. Fijne locatie. De zwezerik is een aanrader.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Fantastisch hotel op een super locatie. De kamers zijn van alle gemakken voorzien inclusief airco.
In het serrerestaurant geniet je van een prachtig uitzicht. Het 4 gangendiner inclusief bijpassende Zuid Afrikaanse wijnen bestond uit: licht gegrilde zalm, zeebaars, USA rund en diverse bereidingen van framboos. Gewoon prima eten.
Wat zeker extra vermeld mag worden is de deskundigheid en klantvriendelijkheid van het personeel. TOP!
Pieter Robbert S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Een goed uitgebalanceerd lunchmenu met name voorspijs (dorade) en dessert (frambozen melange)
wijn aan de prijzige kant.
Coen W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Hier fantastische gegeten op een zwoele zomeravond in een mooie ambiance: eerst buiten een drankje, een mooi viergangen diner in de serrezaal en weer buiten koffie. De amuse met gepofte knoflook was zeer bijzonder! Er werd prima rekening gehouden met een glutenvrij dieet van één van de gasten. Er is een zeer uitgebreide Zuid Afrikaanse wijnkaart en een wijnkelder om met veel genoegen (en blikken van herkenning ;-) door te lopen. Ook de bediening is zeer professioneel. Enige minpuntje is dat de wijnen behoorlijk aan de prijs zijn (goedkoopste wijn ca 40 euro ...).
Sander K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Zaterdag 29 april met z'n 4-en uit eten. We kozen voor het menu van de chef en hebben daar geen seconde spijt van gehad. Mooie gerechten met heerlijke bijpassende wijnen uit Zuid Afrika. De bediening was erg prettig zo ook het tempo van de gangen. Met zo'n top restaurant op loopsafstand van je huis voel ik mij een gezegend mens. Ik ga hier vaker komen!