Over restaurant Kasteel Engelenburg

Zeldzame luxe

Het sprookjesachtige tafereel doet je al vermoeden wat je binnen kunt verwachten. Treed binnen in dit schitterende landhuis en waan je in vervlogen tijden. Perfect gedekte tafels, onberispelijke service en weelderige smaken: een dergelijke beleving van luxe is zeldzaam tegenwoordig. De klassieke gerechten met moderne invloeden en de tongstrelende wijnen die ze hier serveren versterken dit weldadige gevoel alleen maar.

Meer informatie over restaurant Kasteel Engelenburg

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Valet parking

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 21:00
Zondag

• Af te huren , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
Uitmuntend
9,1
9,3
Duur
Erg rustig
Wybli .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Afgelopen maandag een bezoek gebracht aan Kasteel Engelenburg. Van te voren telefonisch de dieetwensen doorgegeven. Bij het bestellen van het Engelenburgmenu werd er gelijk door de bediening een alternatief geboden mbt de dieetwensen. De bedieining verraste ons met de goede productkennis die ze hadden. Ze konden goed adviseren over de wijnen en voldoende vertellen over de gerechten die werden geserveerd. Kortom, heerlijk gegeten en zeer goede, attente bedieining!
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Met z'n 16-en hier gegeten aan de vooravond van het huwelijk van onze dochter. In een aparte ruimte genoten van het drie-gangen Engelenburg menu. Vonkelwijn (champagne op z'n Zuid-Afrikaans) vooraf in de oude wijnkelder. Lekker en sfeervol. Zalm vooraf, verrassend gemarineerd in rode biet. Tamme eend als hoofdgerecht, perfect gegaard en schitterend opgemaakte borden. Bijpassende wijnen uiteraard van Zuid-Afrikaanse oorsprong. Heerlijke volle rode wijn, goed gekozen bij de eend. Als dessert een bord met veel kleine 'smaken'. Heerlijk. Uitgebreide koffie tot slot. De bediening paste zich naadloos aan aan het schema van de avond, die uiteraard gevuld was met de nodige speeches. Hoewel het hele restaurant goed gevuld was, bleef de sfeer rustig en ontspannen. En de locatie: er zijn niet veel restaurants zo mooi gelegen. Je moet het gewoon gezien hebben. Een absolute aanrader voor wie culinair wil combineren met gastvrijheid, rust en ambiance.
Jiepiejempi .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Fantastisch zicht op de tuin.Heel vriendelijke bediening. Mooi menu Engelenburg. Porties op niveau kleine eter.
Schitterende Zuid Afrikaanse wijnen.
Dudasputten .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Er is helemaal niets met het decoor, omgeving, keuken, bediening... Omdat het zo heet was (ca. 30 graden Celsius) kregen de dames zelfs een waaier. Het is alleen nogal prijzig. Reden waarom we niet vaker voor de Engelenburg kiezen.
Engelhart.schut .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het eten was heerlijk, onze voorkeur ging uit naar het vleesgerecht en het toetje maar de rest was ook heerlijk!
De bediening was vriendelijk en alles werd duidelijk uitgelegd en de locatie is erg mooi!
We hebben een heerlijke avond gehad en zullen het zeker aanraden bij onze vrienden.
Basjansen1980 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Wat een belevenis, super ambiance, gastvrij ontvangen door vriendelijk personeel. Overheerlijke smaakexplosies en mooie wijnen. Wij kregen nog een granite voor ons 4 jarig jubileum. Was in 1 woord fantastisch!
Mvbergehe .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
We vonden het hoofdgerecht het lekkerst. Maar ook de andere 3 gerechten waren fantastisch. We gaan zo snel mogelijk weer.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Veel beter dan de locatie van Kasteel Engelenburg zie je niet in NL. De sfeer en het hoge niveau van klantvriendelijkheid was een verademing. Het 4-gangen menu was uitstekend qua samenstelling en smaakbeleving. Zeker een aanrader voor iedereen die romantisch wil dineren op een prachtige locatie!
Joanne V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
De ligging en de gebouwen zijn echt ongelofelijk mooi. We hadden online al gekeken, en waren toch nog compleet overrompeld. Het eten is ook erg lekker, maar het pistache toetje valt beslist niet aan te bevelen. Helaas. Je moet natuurlijk wel de hele avond uit trekken voor een etentje hier.
Rijkeltr .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Wij bezochten het restaurant met 4 personen en bestelden een viergangen menu met alles inclusief. Het was erg lekker, mat als kanttekening dat de kok op moet passen niet al te veel smaken op één bord te willen combineren.
De koffie in de lounge was ook perfect.
Beekman.jeffrey .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Fantastisch sfeer en mooie omgeving. Geweldige bediening en vakkundig personeel. Ze weten waar ze het over hebben en leggen alles netjes uit. Een prachtige locatie om te lunchen!
Voesten .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Genieten.
De omgeving is bijzonder mooi en zeker als je buiten kunt zitten bij goed weer: aanrader.
De bediening was heel attent en op de juiste wijze betrokken. Het wijnarrangement paste uitstekend bij de gerechten, zoals ook het "bob"arrangement. De presentatie, maar ook de kwaliteit van het gebodene: top.
Echt om terug te komen. Zo ook de logies.
Gonny V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Uitgenodigd om in Kasteel Engelenburg te eten met een bijzondere gastheer en een bijzonder gezelschap; geweldig. Een aanrader om daar te gaan eten en te logeren. Het eten was heerlijk, de bediening in het restaurant geweldig, en de hele dag door was het een prettig vertoeven met het diner voor zo'n man of 60 minstens was geweldig! Wij gaan terug op eigen gelegenheid, maar wat een mooie omgeving, een pracht kasteel en verrukkelijk eten.

(Hooguit moet er in de toekomst airco op de kamers of een ventilator en .. een hor tegen muggen!)
Frans G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Bijzonder prettig en lekker geluncht. Gekozen voor het lunchmenu. Veel aandacht voor de opmaak van de borden en de smaak was perfect. Met name de scholfilet was erg goed. Goede, deskundige bediening. Zeker een aanrader!
Notaris .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
De 2-gangen lunch was heerlijk (gemarineerde dorade, heerlijke scholfilet met gamba's), de service hartelijk en voorkomend en het decor fantastisch (het tafeltje stond voor de geopende ramen met een weids uitzicht op de golfbaan).

Volgende keer een diner met wat meer gangen :-)
Mh.veth .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Kasteel Engelenburgh is een echte aanrader voor wie van goed eten houdt, plezierige bediening en een schitterende omgeving. Top We hebben genoten.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Kasteel de Engelenburg staat in een prachtige omgeving .Prachtig kasteel, goede sfeer, mooie ambiance. Bediening uit muntend! Je word echt in de watten gelegd.
Wij hadden een 5 gangen diner van de chef, geweldig ! Mooie smaken, goed bereid en elke gang een plaatje. Kortom een echte aanbeveling!
Marco O.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
4 gangenmenu gegeten welke fantastisch was. Het personeel is ontzettend aardig en doen alles om je een geweldige avond te bezorgen. De chef heeft ons zelfs nog een extra desert gemaakt. Een absolute aanrader!
Greyfox .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Alle gangen heerlijk & mooi verzorgd. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers in een fantastische omgeving... Echt top!
Mullerew .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Je bent in de Engelenburg er even helemaal uit. De sfeer is adembenemend, de service is fantastisch, het tempo is precies goed, de wijnen zijn heerlijk. een malsere reebok zul je niet snel vinden.