Kasteel Doenrade

Limpensweg 20 6439 BE Doenrade Nederland Kaart

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Kasteel Doenrade

Neem vanuit treinstation Sittard Arriva bus 37 richting Brunssum (via Mergelbeek). Stap uit (na ca 15 minuten) bij bushalte Limpensweg in Doenrade. Vanuit hier loopt u in 3 minuten naar ons kasteel.
  • : Het kasteel beschikt over 125 eigen parkeerplaatsen

Dagelijks geopend:
Ontbijt van 8.00 tot 10.00 uur
Lunch van 12.00 tot 16.30 uur
Diner van 18.00 tot 21.30 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Kasteel Doenrade

E.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
We zijn goed ontvangen door de gastvrouw en ons tafeltje was mooi aangekleed ivm onze eerste huwelijksdag. Vonden we beide erg leuk en we hebben dan ook genoten!
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Wij hebben er erg lekker gegeten, niet al te grote porties, vlotte bediening, sfeervol achtergrond muziek. Zeker een bezoek waard.
Cees P.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
De kwaliteit van het eten was erg. Maar doordat er erg veel mensen waren was het redelijk veel lawaai hetgeen wat afdeed aan de op zich positieve beleving.
Annemie en Ben .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Op 29 april jl. hebben wij dit bericht naar Kasteel Doenrade gestuurd. "Ik wil even mijn beleving van ons diner bij jullie ter gelegenheid van onze 41ste huwelijksverjaardag met jullie delen. Voor deze viering zoeken wij ieder jaar een bijzondere locatie bij ons in de buurt. Bij binnenkomst moesten wij zelf de garderobe zoeken, want het meisje bij de ontvangst in de serre kwam maar niet van haar plek. Zij nam ons wel mee naar het restaurant dat tot onze verbazing bijna vol zat met vooral Duits sprekende, niet echt voor deze locatie geklede gasten. Wij hebben een aperitief gedronken en gekozen voor een a la Carte driegangenmenu met twee glazen wijn, waarover wij overigens tevreden waren. Bij het afrekenen hebben wij geïnformeerd of het werken met ‘acties’ de reden is dat er zoveel gasten waren. Dit werd bevestigd, Erg jammer voor ons die het volle pond betaald hebben. Tenslotte moet mij nog van het hart dat ondanks de vermelding bij de reservering dat het onze huwelijksverjaardag is, kon er van jullie kant niet eens een proficiat van af. Toch wel teleurgesteld denken wij dat een volgend bezoek, zonder deelname aan een actie, er niet meer van zal komen. Wij zullen anderen ook hiervoor ‘waarschuwen’. Ik stel het op prijs een reactie van jullie te mogen ontvangen." Vandaag, 14-05-2018, mochten wij nog steeds geen reactie van hun ontvangen. Stijlloos!!
Nico S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Genoten van heerlijke gerechtjes en mooie wijnen in een prima ambiance.
Compliment aan de gastvrije en deskundige bediening. Komen zeker nog eens genieten.
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018