Kasteel Doenrade

Limpensweg 20 6439 BE Doenrade Nederland Kaart

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Kasteel Doenrade

Neem vanuit treinstation Sittard Arriva bus 37 richting Brunssum (via Mergelbeek). Stap uit (na ca 15 minuten) bij bushalte Limpensweg in Doenrade. Vanuit hier loopt u in 3 minuten naar ons kasteel.
  • : Het kasteel beschikt over 125 eigen parkeerplaatsen

Dagelijks geopend:
Ontbijt van 8.00 tot 10.00 uur
Lunch van 12.00 tot 16.30 uur
Diner van 18.00 tot 21.30 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Kasteel Doenrade

Antoine J.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Kerstbrunch...jaren geleden ook geweest en toen was t prachtig. Betrokken medewerkers heerlijk buffet en sfeer. Nu was er een zielige decoratie als enige punt waar kerst terug te vinden was. Het buffet was goedkoop opgezet,uitzendkrachten die uit een overigens heel goedkoop merk kartonnen jus aan tafel!!! de jus inschonken. En als topper.....geen hallo geen we starten het buffet of dit was het...tot ziens...de manager liet zich nagenoeg niet zien. Je mag verwachten dat er een dessert zou zijn bij een kerstbrunch maar die kwam niet waardoor het geheel als een echtgenoot ei uitliep en de gasten maar naar huis gingen. Nee de sfeer van jaren geleden is ver te zoeken.
Astrid C.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Tafel gereserveerd om 12:00 maar de tafels waren nog niet klaar dus moesten we plaatsnemen in de receptie hal en bestelden wat te drinken en kregen de kaart om alvast te kijken wat we wilden bestellen. Pas rond 12:20 konden we aan tafel, stoelen aan de tafels waren niet schoongemaakt. Om 12:50 hadden we nog geen eten. De ossenhazen waren allemaal veel te doorbakken, bij het opmerken daarvan zijn ze wel vervangen, maar ook daar hebben we ongeveer 20 minuten op moeten wachten (voor een bleu en medium) terwijl ze aangaven ongeveer 10 min. Na het maken van de fout werd ook de tafel gemeden en moesten we zelf naar de bar lopen om drinken te bestellen. Drinken tijdens het wachten stond gewoon op de rekening en alle bestelde zaken ook, geen enkele compensatie voor het ongemak van het slechte eten en het lange wachten. Ze hebben nog werk te doen in de keuken en de bediening voordat we hier weer terugkomen.
Toni W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Het was een erg goed avond met vrienden in een lekkere sfeer.
Dit was niet et laatste keer! (sorry voor het Nederlands - ik ben Duits ;-))
Charles M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
De "vivabox" "Lovers only de luxe" vereist het menu dat door het etablissement wordt aangeboden en zonder keuze (om te nemen of te vertrekken, zelfs als het niet was wat we wilden). Een kaart werd ons zelfs niet aangeboden!
Hélène O.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heerlijk gegeten, echt superlekker. De inrichting (verlichting was fel) viel wat tegen. Bediening was goed, geen lange wachttijden, vriendelijke bediening.
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Er is een gemiddeld kooknivo (we zijn regelmatige 'uit-eters' waarbij we ook regelmatig sterrententen bezoeken)
hoofdgerecht was smaakvol, echter in de tussengerechten waren de porties vlees en vis aan de erg magere kant (zwezerik en gerookte zalmforel). Het dessert van de aardbeien Romanov was eigenlijk smakeloos.
de brigade mag attenter zijn.
Geert S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Prima locatie, mooie gerechten, leuke bediening maar......een leuk tafellaken onder je bord zou niet misstaan ook al waren we slechts op de lunch. Het was een geslaagd samenzijn en voor herhaling vatbaar.
Gid V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Lekkere salade -als lunch- gegeten op heerlijk terras. Twee tips, graag een beetje brood bij de salade en doe iets tegen de wespen
Albert A.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Lekker gegeten, zeer fijne entourage. Bediening is jong en heeft nog wat oefening nodig. Was/is zeker niet bezwaarlijk, waren uiterst vriendelijk en losten een en ander snel op.
Rutgert B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Kwaliteit eten in principe goed. Kaart en menuformule alleen moeilijk te doorgronden. Een 4 gangen diner staat vast, waarom geen vrije keuze? Wij hebben het dessert bijbetaald. Bediening doet zijn best, maar het zijn duidelijk jonge mensen die zeker niet allemaal de kneepjes van het vak beheersen. De k=jongedame die ons ontving was overigens goed, sommige anderen soms wat onbeholpen. Zo kom je niet echt een trede hoger. Kortom, een leuke ambiance buiten, prima eten, maar ook (nog) niet meer dan dat. De muziek mochten ze van mij uitzetten, er waren mensen genoeg.
Wiel V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Lekker gedineerd op een mooie rustige locatie. Een echte aanrader voor een avondje lekker lang tafelen of voor het vieren van een feestje.
E.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
We zijn goed ontvangen door de gastvrouw en ons tafeltje was mooi aangekleed ivm onze eerste huwelijksdag. Vonden we beide erg leuk en we hebben dan ook genoten!
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Wij hebben er erg lekker gegeten, niet al te grote porties, vlotte bediening, sfeervol achtergrond muziek. Zeker een bezoek waard.
Cees P.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
De kwaliteit van het eten was erg. Maar doordat er erg veel mensen waren was het redelijk veel lawaai hetgeen wat afdeed aan de op zich positieve beleving.
Annemie en Ben .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Op 29 april jl. hebben wij dit bericht naar Kasteel Doenrade gestuurd. "Ik wil even mijn beleving van ons diner bij jullie ter gelegenheid van onze 41ste huwelijksverjaardag met jullie delen. Voor deze viering zoeken wij ieder jaar een bijzondere locatie bij ons in de buurt. Bij binnenkomst moesten wij zelf de garderobe zoeken, want het meisje bij de ontvangst in de serre kwam maar niet van haar plek. Zij nam ons wel mee naar het restaurant dat tot onze verbazing bijna vol zat met vooral Duits sprekende, niet echt voor deze locatie geklede gasten. Wij hebben een aperitief gedronken en gekozen voor een a la Carte driegangenmenu met twee glazen wijn, waarover wij overigens tevreden waren. Bij het afrekenen hebben wij geïnformeerd of het werken met ‘acties’ de reden is dat er zoveel gasten waren. Dit werd bevestigd, Erg jammer voor ons die het volle pond betaald hebben. Tenslotte moet mij nog van het hart dat ondanks de vermelding bij de reservering dat het onze huwelijksverjaardag is, kon er van jullie kant niet eens een proficiat van af. Toch wel teleurgesteld denken wij dat een volgend bezoek, zonder deelname aan een actie, er niet meer van zal komen. Wij zullen anderen ook hiervoor ‘waarschuwen’. Ik stel het op prijs een reactie van jullie te mogen ontvangen." Vandaag, 14-05-2018, mochten wij nog steeds geen reactie van hun ontvangen. Stijlloos!!
Nico S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Genoten van heerlijke gerechtjes en mooie wijnen in een prima ambiance.
Compliment aan de gastvrije en deskundige bediening. Komen zeker nog eens genieten.
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018