Kasteel De Vanenburg

Vanenburgerallee 13 3882 RH Putten Nederland Kaart

Over het restaurant Kasteel De Vanenburg

Waar culinaire klasse en een prachtige ambiance hand in hand gaan

Dit is pas écht dineren in stijl. Alleen al de entree is indrukwekkend. En dan hebben we het nog niet eens over het diner. De chef zet samen met zijn gedreven keukenteam voortreffelijke creaties op tafel, waarbij ze zoveel mogelijk gebruikmaken van groenten, fruit en kruiden uit eigen tuin. Of je nou aanschuift voor een romantisch diner of een zakelijke bijeenkomst, hier is kwaliteit gegarandeerd en staat genieten voorop!

Meer informatie over restaurant Kasteel De Vanenburg

Maandag t/m Zaterdag
- Ontbijt 07:00 - 10:00
Zondag
- Ontbijt 07:30- 10:30

Jouw recensie over het restaurant Kasteel De Vanenburg

Wim V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Top locatie! Gerechten zijn heerlijk, prima bereid. Menu keuze is beperkt. Aandacht besteed aan bijpassende wijnen.
Harmen B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Prima gegeten, nette bediening, hele mooie locatie
Ina M.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Het interieur van het restaurant is vrij modern in vergelijking met de historische omgeving. Prachtig zicht op de tuinen. Er was zeker niks mis met het eten maar het diner was ook geen topervaring. Brave, helaas enigszins smakeloze tournedos, wijnsuggesties vooral met stevig hout en de amusehapjes waren duidelijk al lang van te voren gemaakt. Borden mooi opgemaakt, e.e.a. allemaal keurig geserveerd en bediening doet zeker hard zijn best. Al met al, prima om hier een hapje gegeten te hebben als onderdeel van ons verblijf in/bij dit prachtige landhuis maar we hadden op iets meer dan 'mainstream' gehoopt bij het diner.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Wij hebben heerlijk op het terras genoten van het "menu van de chef", vijf prachtige gerechtjes. De service van het bedienend personeel is uitstekend. Een geweldige avond gehad.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Mooie wijnen: de sommelier vermelde alleen naam en land, geen toelicht bij de smaak of andere achtergrond: jammer, want mooie wijn selectie!
Idem bij de kazen: vertel meer over de smaak en niet alleen de naam en het land.
Het was exht een bijzonder mooi kaasplanje dat meer verhaal verdient.
De keuze om hier een mooi Zinfandel bij te serveren vond ik ook top.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Fantastisch eten maar erg aan de prijs. Verder was het geweldig.
J.J. Z.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Pracht locatie, heerlijk eten. Zeer de moeite waard.
Marrit F.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk eten - hoewel ik graag wat meer vegetarische gerechten had geproefd - maar de muzak was erg storend.
Pieter Robbert S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Aardig twee gangen middagmenu. goede wijnkeuze. Te lang wacvhten op het toch niet zo bewerkelijke meneu
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Mooie ambiance, al met al prima diner. Orginele gerechten. Menuprijs ( inclusief supplement voor hert) van € 55,= voor drie gangen kan, maar is aan de stevige kant.
Huiswijnen (wit) prima ( ook p/k verhouding). Wijnkaart niet heel uitgebreid en te veel in het hoge segment.
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Geweest voor een lunch bespreking. Lunch kaart kan beter: niet zoveel keuze.

Verder alles Okay! Kom zeker terug
Erna D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Gezellig restaurant met goede bediening en lekker eten in een mooie omgeving.
Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heerlijk gegeten, attent personeel. Men verraste ons met een chocolade felicitatie op de dessertborden ( we vierden onze 47 jarige trouwdag). Een extra verrassing van het restaurant ( een leuk flesje dessertwijn) maakte het etentje helemaal af!
Een kleine opmerking over de restaurantruimte: Ik zat met mijn rug vlak bij het raam en het werd knap koud op den duur.
Positiv O.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Nou, ik zal je zeggen, dit was best heel aardig. Gewoon uit de krant, zo'n aanbieding met twee nachten en dan blijf je uiteraard wel 1 keer eten omdat de overnachtingen zo goedkoop zijn. Dat is hier bij De Vanenburg absoluut geen straf. Sterker nog, we waren nog maar net op tijd om een tafel te reserveren, en we begrijpen nu ook wel waarom. Het restaurant heeft een heel prettige "vibe" als ik het zo mag zeggen en het personeel heeft een soort moeiteloze vriendelijkheid. Gewoon heel lekker en ongedwongen. Het eten is goed zonder poeha en absoluut redelijk geprijsd. Wijnen boven verwachting (er was zelfs een Ott-selection rosé) en ook hier golden zeer klantvriendelijke prijzen.
Je bent in de directe omgeving redelijk snel uitgekeken, maar als je in de buurt woont en je kent het niet: zeker een keer doen!
John N.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Mijn partner en ik hebben er erg lekker gegeten. De wijnen erg goed.Bediening erg prettig en de ontangst zeer vriendelijk.
Dit was de derder keer dat we er aten en zeker niet de laatste.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Wij zouden hier eigenlijk op 12 aug dineren om ons 36 jarig huwelijk te vieren, maar door een fout in de agenda bleek dat er voor ons geen plaats was (zie mijn eerdere recensie). Nadat wij aanvankelijk zeer teleurgesteld waren werden we na enkele dagen gebeld met excuses waarbij ons een gratis driegangen menu werd aangeboden. Zeer sympathiek! Wij hebben alsnog een gezellige avond gehad met zeer vriendelijk personeel en een voortreffelijk diner in een mooie ambiance.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Ik heb hier een paar maal zakelijk gedineerd, het eten was altijd goed. Ditmaal kwam ik met mijn echtgenote om ons 36-jarig huwelijk te vieren. We hadden via IENS gereserveerd en kregen keurig een bevestiging en daags tevoren ook nog een reminder. Bij aankomst bij de receptie bleek dat men geen rekening had gehouden met onze reservering en dat er geen plek was. We konden eventueel wel in een donkere achteraf ruimte met zijn tweeën de maaltijd gebruiken.
Het is uitermate vervelend dat dat gebeurd, zeker bij zo'n speciale gelegenheid, maar wat me nog het meest stoorde was de lauwe onpersoonlijke reactie van de dame aan de balie en de chef die zij er bij had gehaald; meer dan sorry kwam er niet uit, en verder werd het aan ons gelaten. Je verwacht minstens enige empathie en een poging om het leed te verzachten. Teleurgesteld zijn wij afgedropen. Dit is geen aanbeveling voor een restaurant met de volgende pretenties op haar website: " Geniet van ouderwetse verwennerij in een sfeervolle ambiance".
Coen V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Heerlijk gegeten. We hebben gekozen voor het 4-gangan keuzemenu waarbij je voor 57 euro een keuze kan maken uit de (kleine) kaart.
Lekkere wijnen bij het eten en koffie na.
Mooie ambiance en heerlijk rustig en gemoedelijk.
We hebben in meerdere sterren restaurants gegeten en dit komt zeker dicht in de buurt!
Joss P.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Wat een ambiance, geweldig, zeer schoon hotel en dito restaurant, lief, aardige en zeer behulpzaam kundig personeel en het eten is ook nog eens fantastisch. Ook een goede wijnkaart en koffie. Wij gaan hier zeker terug komen.
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Zeer goed gegeten voor een normale prijs! Dus een aanrader.
Vraag naar het aktiemenu.