Kasteel Daelenbroeck

Kasteellaan 2 6075 EZ Herkenbosch Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kasteel Daelenbroeck

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
S_van_der_Els .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
We hadden een overnachting geboekt met ontbijt en 4 gangen keuzemenu. Er was keuze uit vis, vlees en vegetarisch. Zowel het menu als het ontbijt waren een kasteel waardig! Lekker gegeten. De kasteelkamer was van alle gemakken voorzien en de bedden sliepen heerlijk. Het personeel was attent en gastvrij. Zeker voor herhaling vatbaar!!
Di-Bella .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
prachtige locatie en sfeervol eetkamer. Personeel is vriendelijk en goede bediening.
Echter 35 euro betaald voor 2 personen ontbijt. Alles leek op etensresten, en leken zeker 3 dagen oud. De kaas krulde omdat deze uitgedroogd was. Het ham was zeer goedkoop. De gerookte zalm zag er ook uitgedroogd en leek niet echt vers uit. Verder weinig keuze. Heb vroeger vaker hier gegeten maar de kwaliteit is veel minder geworden en zeker voor de prijs dat je betaalt. prijs/kwaliteit verhouding klopt niet meer. Heb dit trouwens met personeel communiceert maar halen niets van het buffet weg om het met vers te vervangen.
Jeroen0305 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
stijlvol restaurant, maar erg lang (meer dan 1uur ) wachten op het bestelde eten, de verkeerde voorgerechten geserveerd en dan in eerste instantie beweren dan het de juiste zijn, in tweede instantie heeft de klant gelijk, klassieke asperges met ham lauw serveren met koude botersaus en dan rustig zeggen dat dat zo hoort, Gamba's serveren waar de groene prut nog uitloopt en een veel te ver doorgegaarde risotto. Niet zo smakelijk allemaal.
Het was druk , maar de keuken kon het duidelijk niet aan. De bediening ook niet. Als op de obligate vraag " is alles naar wens" het antwoord "nee" komt wisten ze niet hoe te reageren.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
Als afsluiting van ons vakantieweekje onszelf getrakteerd op een veelbelovend menu in een heus kasteel. Heerlijk gegeven, lekkere begeleidende wijnen, attente bediening en prachtige entourage. We gaan zeker terugkomen om hier ook eens te overnachten, we hopen dat dan de ontvangst wel iets beter verloopt dan deze keer. Bij aankomst volgden we de bordjes voor het kerstdiner, kwamen in een verlaten garderobe en hingen bij gebrek aan personeel zelf onze jassen maar weg. Vervolgens trokken we op de gok maar een deur open, liepen een leeg zaaltje in en kwamen daar personeel tegen dat naar de keuken op weg was. Gelukkig maakte het vervolg het wat ongelukkige begin helemaal goed.
Han G.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2012
Tijdens een onlangs gehouden High-Tea zijn wij werkelijk verrast van het begin tot het eind.
Lokatie, ontvangst, begeleiding, spijzen en dranken, kortom alles heeft onze stoutste verwachtingen overtroffen.
En ook de uiterst sympatieke ongedwongen sfeer en de meer dan perfecte bediening van geschoolde personen!
Bedankt en zeker tot kijk!
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2012
Inbegrepen in het Daelenbroeck Kasteel weekend was een drie-gangen diner in het restaurant. Het restaurant is gevestigd in de "Van Pallandt" zaal in het voorste deel van het kasteel, dat gelegen is rond een patio. Het kasteel zelf stond in de steigers voor restauratie. Terugkijkend op het diner kan ik zeggen dat de gerechten goed toebereid waren en smakelijk, het personeel was zeer beleefd en toegewijd en het restaurant had een rustige ambiance. Dat zijn de drie belangrijke ingrediënten voor een plezierig etentje. Daarom is de vier punts beoordeling verdiend. Echter, vermoedelijk als gevolg van het marketing beleid rond Kasteel Dalenbroeck, was het niveau van pretentie hoog. Een sfeer van culinaire gastronomie werd gecreeerd, inclusief uitgebreide uitleg over de ingrediënten en bereiding van de gerechten. Gelukkig ging deze pretentie niet zo ver dat de grootte van de porties werd opgeofferd aan de esthetische uitstraling van de schotel, de porties waren ruim voldoende. Maar, bijvoorbeeld, bij de carpaccio, vermeldde de ober geraspte Parmigiano Reggiano als een van de ingrediënten. De geraspte kaas was naar mijn mening niet eens Grana Padana. Bovendien had de kok de gebruikelijke fout gemaakt om de hoeveelheid additionele ingredienten te overdrijven. De carpaccio was bijna onzichtbaar door de salade bovenop. Wanneer u het eenvoudige originele recept van Guiseppe Cipriani bekijkt, is dit gerecht hier echt uit de hand gelopen. Ik hou van de Italiaanse manier van koken en eten, waar genieten van het eten met verse ingredienten, eenvoudige recepten en geen pretenties het belangrijkste is. Dit gezegd hebbende, moet ik aan toevoegen dat de chocolade dessert met rode vruchten uitstekend was. Verder zijn de prijzen bij Daelenbroeck op het voorspelbare Nederlandse niveau: Te hoog.