Kasteel Coevorden

Het Kasteel 29 7741 GC Coevorden Nederland Kaart
31-524522009

Over het restaurant Kasteel Coevorden

In Kasteel Coevorden staat U als gast centraal. Dit ziet U ook terug in de menukaart, we hebben een grote variëteit aan mogelijkheden van een informele Kasteelburger tot een culinair 5 gangen diner.

In onze lounge, de Don Jon, treft u de Kasteleinkaart met een mix van klassiek en modern eten. High Tea's of High wines worden gewoon naast hamburgers en salades geserveerd.

In ons restaurant kunt u kiezen voor een meer gangen menu waarbij de setting wat formeler is.

U kunt ook kiezen voor een geheel persoonlijk op uw wensen verzorgd menu van onze chef-kok. We ontvangen u dan graag in de setting van private dining in ons Blauwe Toren Cabinet .

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Kasteel Coevorden

Maandag t/m Zondag

Nimo S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Ik had een reservering voor 17:00 geplaatst op de website, een bevestiging gekregen voor 17:00 van de website en dan vervolgens een herinnering van de zelfde website voor mijn reservering voor 18:00(?)... gebeld om te zien wat er aan de hand was en werd verteld dat mijn reservering was herplaatst "omdat de keuken gaat pas open om 18:00 maar in overleg kan de keuken om 17:30 beginnen". Schiet natuurlijk niet op met een gangen menu als je ergens anders en afspraak heb om 18:30. Moest reservering op het laatste moment annuleren en iets anders regelen. Heb je één vrije avond met de vrouw zonder kinderen en wordt het uiteraard verpest door een stomme online reservering systeem. Heel teleurgesteld... had meer verwacht van het kasteel.
Kyra E.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. En verrassend lekkere vegetarische gerechten. En dat op een prachtige locatie.
Walter K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Prima eten, prijs kwaliteit ook prima, ambiance minder dan vroeger, wel fijn dat de tafeltjes niet meer zo dicht naast elkaar staan.
Chantal C.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant, erg leuk in een gerestaureerd kasteel. Enig nadeel is dat ik het een beetje koud vond binnen.
Vriendelijke bediening,
W. S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
weinig keus, weinig eten, weinig groente.
Ik had de tom kha kai, niet lekker, sereh niet te proeven, ieniemienie blokjes (haast niet te vinden) kip.
We waren met z'n zessen en iedereen had wel wat te miepen over hun bordje, behalve het nagerecht van
1 iemand, van kaas, dat was superlekker.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Uitstekende gerechten. Mooie entourage en goede en attente bediening. Voor een 4-gangendiner had het opdientempo wel iets lager gemogen.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Hadden 29/10/2017 een lunch met 40 personen in de grote raedszaal!! Super verzorging en geweldig 4 gangen lunch!! Bediening en timing geweldig!! Een memorabele middag dat door al onze gasten gedeeld werd!! Bravo Kasteel -team. GJG
rolf R.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Vaak over gehoord en gesproken. Op mijn verjaardag verrast door mijn echtgenote. Mooie lokatie. Goede en vriendelijke ontvangst. Beide een 3-gangenmenu gehad. Kwaliteit was goed. Beetje jammer van de wat simpele bijgerechten, friet en salade. Had naar onze mening wat meer aandacht aan mogen geschonken. Mooie wijnkaart. De bediening liet af en toe wat te wensen over. Men mag wat alerter en attenter zijn. Meer oog voor wat er aan en op de tafels allemaal gebeurd. Conclusie: de moeite waard en voor herhaling vatbaar.
Joop J.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk genoten van een vijf gangen menu! De kwaliteit van de gerechten zijn met zorg samengesteld en bijzonder goed te noemen. De bediening is zeer gastvrij en vriendelijk. Het kasteel ligt als het ware midden in het centrum van Coevorden waar echter jammer genoeg weinig historie van terug te vinden is. Een min puntje is de rode huiswijn die gereserveerd werd op een temperatuur van zo'n 22 graden. Kortom, de ligging en de entourage is beslist een aanrader!
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
We hebben hiet met z'n vieren genoten van een bijzonder lekker en mooi 5 gangen menu. Ondanks de hitte bleef het bedienend personeel koel en erg vriendelijk. Alle vijf gangen waren erg goed op,smaak en mooi gepresenteerd. Met twee lekkere amuses en prima wijn was het zeer de moeite waard
Janny S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
We hebben hier gisteren genoten van een 4 gangen Kasteelmenu (verrassingsmenu)
Heerlijk zonnig buitenterras, dus ons amuse en drankje hier nog mooi kunnen nuttigen.
De gerechten smaakten uitstekend. Pluim voor de kok en de vriendelijke medewerkers.
Ook was het restaurant goed bezet wat toch een gezellige sfeer geeft.
Ik hoop gauw meer mensen (met name uit Coevorden) te spreken die zo enthousiast zijn over deze keuken/restaurant. Wij komen zeker terug en laten ons dan graag weer verrassen.
Jozien D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Koffie met appeltaart besteld op het terras. De appeltaart werd vlot bezorgd, maar de meebestelde slagroom werd vergeten.

Nadat de slagroom ook bezorgd was, werd het wachten op de koffie. Na 10 minuten en ingestorte slagroom ben ik binnen gaan informeren waar de koffie bleef. Het meisje stond het net in te schenken. Toch duurde het nog 5 minuten voordat ze eindelijk met de koffie buiten kwam.

Toen ik het meisje er op aansprak dat de koffie wel erg laat kwam, zei ze: 'Sorry, maar er kwamen mensen uit het hotel uitchecken'. Niet echt een goed excuus....

Overigens waren wij de enige gasten in het restaurant!!

Het appelgebak zelf was duidelijk vanuit de diepvries en smaakte waterig, maar kostte wel € 4,50!! Veruit het duurste stukje appeltaart wat ik ooit gegeten heb.
Payam M.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
High tea georganiseerd bij het Kasteel met een groep meiden voor een babyshower (15pers). Dit viel erg tegen, je kreeg als drinken, echt alleen een paar kannen thee geserveerd, geen kan water of een beetje fris verder, waardoor we erg dorst kregen. Ook werd de thee niet regelmatig bijgevuld en was de kamer erg, erg warm. Waarop wij aangevraagd hebben of er een raam open mocht of dat de verwarming in die ruimte uit te zetten. Ik ben bekend met hightea's en de prijs die ze hier vragen (22.50) is voor wat je krijg teveel. Achteraf kwamen wij achter (na het betalen) dat wij teveel betaalt hebben. Tijdens het afrekenen vroeg de stagiaire welk prijs we hadden afgesproken, wat ik overigens een vreemde vraag vond omdat je toch vaste prijzen hebt? Truus Roukema (bedrijfsleider) nam het vanaf hierover en rekende meteen met ons af. Erg onvriendelijk tegen het personeel en blaft ze af waar de gasten bij staan. Het ging verder te snel om nog vragen te stellen en was Truus Roukema na eenmaal betaalt te hebben ook erg snel klaar met ons.
Achteraf thuis uitgezocht, en kwamen we erachter dat wij teveel betaalt hebben. Contact opgenomen met het Kasteel en Truus reageerde erg bot en zeker niet klantvriendelijk. Uiteindelijk zou Truus een klein bedrag terugstorten. Na bijna drie maanden nog geen geld mogen hebben te ontvangen, weer contact opgenomen. Aantal keren verzocht of Truus mij wilden bellen wat steeds niet gebeurde. Na zoveel keer bellen toevallig Truus meteen aan de telefoon en zou zij het uitzoeken. Volgende dag stond het geld er op, alleen te weinig. Hiervoor weer contact opgenomen en Truus weigert mij te woord te staan. Het personeel moest zeggen dat dit het is en dat Truus mij niet terug gaat bellen. Weer aangegeven dat Truus dit heeft toegezegd en aangevraagd of Truus mij wilde contacten aangezien zij dit soort dingen behandeld heeft zij geweigerd en liet een stagiaire mij terug bellen om te zeggen dat Truus geen contact met mij opneemt. Zeer onprofessioneel en niet klantvriendelijk helemaal als bedrijfsleider. Dit is een reden voor mij en de rest om hier niet weer terug te komen. Hoop dat dit een les is voor Truus en dat zij gasten netter te woord staat maar ook zeker het personeel beter behandeld.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
In 1 woord geweldig! De befaamde grouponbon bracht ons helemaal in Coevorden. Een prachtige ambiance en culinair erg goed. Van amuse tot dessert telkens mooie en originele gerechtjes op je bord. Goed afgestemd op elkaar, voldoende en mooi opgemaakt. Het zou mij niet verbazen wanneer Michelin hier een keer een ster achterlaat. Ik weet niet of die ambitie bestaat maar het lijkt alsof daar op aan gewerkt wordt. Aardige en goede bediening en dat alles in een fraai oud Hollands decor. Met groupon krijg je veel meer dan wat je betaalt, gauw doen!
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
In één woord fantastisch!!
Een heerlijk 5-gangen diner, met amuses en broodjes met truffelboter! Alles was even heerlijk! En dat voor zo weinig geld, Super!
Het decor is geweldig! Kaarsen, open haard en een prachtige wijnwand.
Onze gastheer en bediening maakte de avond helemaal compleet, zij hebben ons echt in de watten gelegd.
Bedankt, nogmaals!!
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Wij aten een vijfgangendiner als onderdeel van een Groupon deal. Het eten was erg smakelijk en met zorg opgemaakt. Geen enorme creatieve gerechten, maar alles klopte. Voor de wijnen gold het zelfde: gewoon goed, geen bijzondere uitschieters. Ook voor mijn vrouw, die zwanger was, wat er bij elk gerecht een goed alternatief.

De bediening doet erg zijn best en is vriendelijk. Ze missen nog wat ervaring, maar dat compenseren ze met goede inzet.

Wat ons betreft een prima gelegenheid om een keer lekker uit eten te gaan.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Als onderdeel van een verblijfsarrangement hier een drie-gangen verrassingsdiner genuttigd.
En amuse vooraf dat vooral uit wortel bestond, geen culinair hoogstandje. Als voorgerecht werd een stukje makreel geserveerd, mooi opgemaakt en goed van smaak. Het hoofdgerecht was een zeer bescheiden stukje Angus rund met vooral veel aardappelpuree en weinig groenten. Het nagerecht bestond uit een marshmallow, stukjes appel en wat schuimpjes, veloren in een zeer grote kom. Na een opmerking over de kwantiteit werd duidelijk aangegeven dat dit met de prijs van het arrangement te maken had. Vraag dan meer, maar scherm niet met een 3-gangen diner, waarbij zelfs een matige eter visioenen krijgt van de Febo. Gelukkig hadden we vooraf brood genomen. Ook al is de kwaliteit voldoende, een 3-gangen diner moet wel enige inhoud hebben. De bediening was wat stijfjes, de entourage in een kasteel natuurlijk prima, zij het dat 2 rijen tafeltjes wat saai overkomt, maar dat zal wel te maken hebben met het 's ochtends fungeren als ontbijtzaal voor de hotelgasten. De toiletten zijn beneden en kunnen worden bereikt via stenen trap. Was daar zeer koud en er hing een muffe lucht. Is geen zaak voor mensen die slecht ter been zijn.
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
Lekker apart prijs kwaliteit zeker goed, alleen jammer dat de tafels die niet gebruikt werden afgeruimd werden terwijl wij nog aanwezig waren.
Zeker aanrader, gezellig warme leuke sfeer.
Stoelen mogen iets beter.
Zuid afrikaanse wijn aanrader zandvliet shiraz
Buikspek verrassend goed, seizoen gebonde groente zeer goed, dessert apart , lekker en niet alle daags, wij hebben gekozen voor 5 gangen menu, hoeveelheid prima ,
Marielhozee .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
De entourage is prachtig, maar eten en de bediening vallen erg tegen. Samen met een vriendin een high tea gedaan en dit was weinig bijzonders. Standaard sandwiches en ook enkele kant en klaar dingen van de groothandel. De prijs kwaliteit is niet in orde, voor een high tea van €25,- verwacht ik wel iets meer
Nancy M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
We hebben onze bruidstaart, diner en de hapjes tijdens ons huwelijksfeest via kasteel coevorden geregeld. De bruidstaart was top, het voorproeven was hierbij erg handig. Het diner was goed geregeld. We wilden graag een Italiaanse setting waarbij gasten zelf zo veel kunnen opscheppen van wat zij lekker vinden. De voorgerechten en nagerechten waren super. Het hoofdgerecht kwam aardig in de buurt van onze wensen, alhoewel niet geheel Italiaans, maar smaakte ook prima. Kortom, zeker een aanrader voor een ontzorgd huwelijksdiner en -feest. De bediening was zeer vriendelijk en de tafelsetting, een kruisvorm, was onhandig voor het opdienen maar wel erg gezellig voor de gasten!