Kasteel Coevorden

Het Kasteel 29 7741 GC Coevorden Nederland Kaart
31-524522009

Over het restaurant Kasteel Coevorden

In Kasteel Coevorden staat U als gast centraal. Dit ziet U ook terug in de menukaart, we hebben een grote variëteit aan mogelijkheden van een informele Kasteelburger tot een culinair 5 gangen diner.

In onze lounge, de Don Jon, treft u de Kasteleinkaart met een mix van klassiek en modern eten. High Tea's of High wines worden gewoon naast hamburgers en salades geserveerd.

In ons restaurant kunt u kiezen voor een meer gangen menu waarbij de setting wat formeler is.

U kunt ook kiezen voor een geheel persoonlijk op uw wensen verzorgd menu van onze chef-kok. We ontvangen u dan graag in de setting van private dining in ons Blauwe Toren Cabinet .

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Kasteel Coevorden

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Kasteel Coevorden

Jaap W.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2018
Oudejaarsavond menu in gezellige volle ambiance. Mooi opgediende gerechten. Smaakvol, maar zuinig geportionneerd. Leidingwater wordt duur betaald. Dat irriteert. Bediening vriendelijk, maar dringend advies: leren zolen i.p.v leren hakken op houten vloer! Beperkt de geluidsoverlast.
Eva D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Twee kroketten met twee volkoren boterhammen: euro 9,50. Veel te zoute mosterdsoep voor euro 6,50 en een doodnormale cappuccino voor euro 3,50. Tel daarbij op een serveerster die warrig en afwezig was en die het bij de soep geserveerde witbrood goed probeerde te praten (want om bruin brood gevraagd) met: 'ja maar het is zelf gemaakt'....geen positieve ervaring dus.
Gerrit W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Goede accommodatie, vriendelijk en deskundig personeel, eten is ronduit fantastisch!! een aanrader!!
John V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Het was erg gezellig maar beetje druk met het personeel dat steeds heen en weer liep dat was erg jammer.
Verder was het erg goed.
Nicoline J.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Lekker eten, mooie omgeving, bediening prima. Tijd tussen gangen te lang.
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Gisteren vanwege ons 49 jarig trouwen bij u gedineerd.
We hadden een Bongo bon gekregen en waren voor een verrassingsmenu naar uw hotel gegaan.
Om uit te proberen waar we volgend jaar ons 50jarig trouwen met familie en vrienden zouden gaan vieren.

Een verrassing was het...in de verkeerde zin van het woord.
WE ZIJN ZWAAR TELEURGESTELD.

Het voorgerecht was leuk en ook lekker, geen punt daar.
Maar het HOOFDGERECHT: 3 stukjes biefstuk van 4 cm lengte en halve cm breed en 3 platte bloemkool schijfjes voor minder dan een 10e bloemkoolroosje.
Een paar hele kleine knikkertjes aardappelpuree en nog wat entourage.
Er is een norm voor biefstuk bij een hoofdgerecht en dat is minimaal 150 gram.
Alles paste op een gebakschoteltje.
Ik heb fotos gemaakt maar die zijn volledig ongeschikt voor het foto album.

Wij zijn geen grote eters maar dit was een waanzinnige kleine hoeveelheid.
Leek meer op een overgebleven restant van een maaltijd.

Mijn wijnglas werd de 2e keer gevuld tot een hoogte van nog geen halve centimeter.
Bij het derde glas zei ik dat tegen de andere ober en die vulde mijn glas extra bij.

We hebben al vele vele jaren onze trouwdag gevierd in binnen en buitenland maar dit hebben we nog nooit meegemaakt.
Ook zakelijk heb ik op vele plaatsen gedineerd maar ben dit in mijn leven nog niet tegengekomen.

Bij de plaatselijk snackbar krijg je als bijgerechtje meer groente dan hier de groente bij het hoofdgerecht.

We waren van de zomer wezen kijken en dachten in de grote zaal te zitten maar niets was minder waar.
Een kleine zijkamer die rumoerig en rommelig was. Ongedekte tafels.
Later realiseerde ik me dat jullie natuurlijk de grote zaal voor de kerst aan het klaar maken waren.
Maar...had ons dat verteld.

Voor ons is onze trouwdag heel erg belangrijk en we zoeken altijd alles met zorg uit.
Hebben nooit klachten want we zijn heel erg makkelijk.
Maar dit slaat echt alles.

We zijn zwaar teleurgesteld en zullen dit niemand aanraden.
Ten sterkste afraden zelfs.

Een zeer teleurgesteld echtpaar.

Het management zou contact opnemen en de chefkok ook maar tot op heden hebben we NIETS GEHOORD.
Casper S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Geweldige voorgerechten, maar hoofdgerechten vielen tegen. (Vis wat vet en geserveerd op kaal bord. Sate vrij taai en smakeloos.)
De inrichting is heel erg sfeervol, maar met wat verbeterpunten. (Kapstok overvol, muur beschadigd, lamp stuk, rioollucht.)
Iets meer aandacht voor details zou fijn zijn, want het is echt een prachtige locatie met heel veel potentie!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Beetje chaotisch
Cisca L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
De kipsate was heerlijk, de patat ook, de sla was niks, alleen sla, geen sausje of noortje erdoor. kale sla.
Het was erg weinig de patat en sla.
De oberbwas vreselijk, hij liep op schoenen met klik, het leek of hij op hoge hakken liep, hij liep erg snel, druk en hard( stampend) door de eetzaal.
Het duurde lang voordat we konden bestellen. Niks na genomen, anders nog weer een half uur of langer wachten.
We hadden het eten op en toen moesten we nog vragen waar het bier bleef, besteld bij het eten,niet tussen door vragen, wilt u nog iets drinken?
Flink gegeven en niet een, bedankt.
We gaan niet weer hier eten.
Lian M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Heerlijke sfeer , lekker warm , goeie bediening.Fantatische gerechten, ware smaakbeleving. De chef aantafel .... helemaal top.
Marije P.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Het eten was lekker maar erg weinig. Te duur voor wat je krijgt.
Jacko S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Wijnarrangement was uitstekend bij het 5 gangen menu. Doorbakken taai rundvlees kan echt niet. Bediening matig, rekening klopte niet. Al met al voor dit prijsniveau volstrekt onvoldoende. In Coevorden zijn betere gelegenheden waar je meer kwaliteit, lekkerder eet met vriendelijker bediening voor minder dan de helft van het geld.
G.H Z.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Verrassingsmenu bestaande uit 5 gangen.

Wat top!! En natuurlijk heerlijk!!
Carienr P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Om 1700 uur een tafel gereserveerd. Bij aankomt kregen we te horen dat de keuken pas om 1800 uur open was, maar dat men zou i formeren of wij aan tafel konden. Dit was het geval en wij bestelden iets te drinken in de verwachting dat we dan de kaart zouden krijgen. Niets was minder waar. We hebben een half uur gezeten zonder een mens te zien. Na polshoogte te hebben genomen en ons beklag te zei het meisje dat ze zo zou komen en dat ze het druk had!!! Echt, mijn mond viel open. De manager verscheen toen en hem vertelde we hetzelfde. De sfeer was weg en wij zijn gegaan. Nooit meer! Wat een enorme slechte service.
I. V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Heerlijk eten en leuke, relaxte bediening in een sfeervolle entourage.
Wendy T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk zitten en genieten van het eten! Gewoon top!
Lia O.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlijke,mooi op elkaar afgestemde gerechtjes.leuke uitleg.Hoewel hele kleine porties ,hadden we een niet vol maar zeer voldaan gevoel .
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Zeer goed eten , maar we hadden een 3 gangen menu, dan denk je dat je een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht krijgt, maar gezien de zeer kleine hoeveelheid van het hoofdgerecht, leek ons dit een voorgerecht.
We zijn daarna maar ergens anders een patatje gaan eten om toch maar de maag te vullen.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
In een woord fantastisch! Heerlijk gegeten en mooie wijnen. Goede bediening met dito keuken. Ga zo door en wij komen zeker terug.
W T.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
4 gangenkasteelmenu besteld met de familie, vegetarisch, smaak was prima. Alleen 3e gang was qua portie wel karig. Dat kan beter. Kok en management hierbij verbeter voorstel. Hoorde andere gasten over de porties ook klagen. Blijkbaar kan dit beter. Porties kunnen ietwat royaler dan is het totaalplaatje goed