Kasteel Coevorden

Het Kasteel 29 7741 GC Coevorden Nederland Kaart
31-524522009

Over het restaurant Kasteel Coevorden

In Kasteel Coevorden staat U als gast centraal. Dit ziet U ook terug in de menukaart, we hebben een grote variëteit aan mogelijkheden van een informele Kasteelburger tot een culinair 5 gangen diner.

In onze lounge, de Don Jon, treft u de Kasteleinkaart met een mix van klassiek en modern eten. High Tea's of High wines worden gewoon naast hamburgers en salades geserveerd.

In ons restaurant kunt u kiezen voor een meer gangen menu waarbij de setting wat formeler is.

U kunt ook kiezen voor een geheel persoonlijk op uw wensen verzorgd menu van onze chef-kok. We ontvangen u dan graag in de setting van private dining in ons Blauwe Toren Cabinet .

Meer informatie over restaurant Kasteel Coevorden

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Kasteel Coevorden

I. V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Heerlijk eten en leuke, relaxte bediening in een sfeervolle entourage.
Wendy T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk zitten en genieten van het eten! Gewoon top!
Lia O.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlijke,mooi op elkaar afgestemde gerechtjes.leuke uitleg.Hoewel hele kleine porties ,hadden we een niet vol maar zeer voldaan gevoel .
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Zeer goed eten , maar we hadden een 3 gangen menu, dan denk je dat je een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht krijgt, maar gezien de zeer kleine hoeveelheid van het hoofdgerecht, leek ons dit een voorgerecht.
We zijn daarna maar ergens anders een patatje gaan eten om toch maar de maag te vullen.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
In een woord fantastisch! Heerlijk gegeten en mooie wijnen. Goede bediening met dito keuken. Ga zo door en wij komen zeker terug.
W T.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
4 gangenkasteelmenu besteld met de familie, vegetarisch, smaak was prima. Alleen 3e gang was qua portie wel karig. Dat kan beter. Kok en management hierbij verbeter voorstel. Hoorde andere gasten over de porties ook klagen. Blijkbaar kan dit beter. Porties kunnen ietwat royaler dan is het totaalplaatje goed
Kiki G.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Heerlijk eten, slechte service
Marly R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Prachtig kasteel met sfeervolle eetzaal. Personeel kan een (HER)opleiding gebruiken! Of met elkaar afstemmen in elk geval. Wij worden 3X aangesproken of we gereserveerd hebben(Irritatie). Wij bestelden 1 fles Siciliaanse witte wijn en kregen een Franse wijn. De Franse en de Siciliaanse wijn staan in hetzelfde vakje op de kaart. De serveerster maakt er een verhaal van dat niemand van ons begreep. De amuses waren heerlijk. Het eerste gerechtje was heerlijk. Zalm gegaard in een whisky. Het tweede gerechtje was ok. Het derde (hoofd)gerecht was goed. Daarna het dessert. 3 van de 4 gasten wilden graag kaas ipv dessert. De serveerster ging navragen of dat mogelijk was. Ze kwam terug en het was mogelijk. Op de rekening werd hiervoor een meerprijs gerekend, die de serveerster niet vermeld had. Wij gaven dit aan en de ‘eigenaar’ werd pissig en heeft het van de rekening verwijderd.
Al met al gaan wij weg met een ‘niet fijn’ gevoel over de bediening. In elk geval niet professioneel! Jammer!
Jaap W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Eten was goed maar een beetje weinig. Wel was het erg lekker en het zag er mooi en verzorgd uit. Behalve het verpakte koekje bij de koffie, een dikke misser, niet meer doen!
Huub B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Bediening liet veel steken vallen. Glazen van vorige klanten stonden de hele avond op tafel. Upgraden van een voor- naar een hoofdgerecht (dubbele portie serveren) "was niet mogelijk". De broodmand werdt vergeten. En over het algemeen werd je zo goed als vergeten nadat je je eten had. Gemiste kans gezien het prachtige pand en de mooie inrichting.
Pedie D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Hebben hier al vaker gegeten. Prijzen van de drankjes zijn hoog. Personeel was in het verleden erg betrokken, maar draaide nu standaard verhaaltje af. In vergelijking met de andere keren, vonden we de bediening minder dan vroeger. Eten smaakte goed, maar persoonlijke aandacht gaf net dat beetje extra.
Janalda L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk genoten van een 5 gangen verrassingsmenu! Borden leuk opgemaakt. Gerechten met zeer diverse smaken.
Terras zou fleuriger kunnen zijn.
Er waren weinig parasols bij dit mooie weer.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Goed, heerlijk en mooie prijs. Erg vriendelijk personeel.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Lekker brood met toebehoren. Leuke combinatie van borden en tafelblad.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Lekker gegeten
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Prachtige locatie. kamers van goede kwaliteit en daarmee is alles dan ook gezegd . De service laat ernstig te wensen over en dit hotel verdiend geen 4-sterren!.
* geen bezetting in receptie
* te weinig personeel voor restaurant en bar
* kamers zijn mooi, maar worden 's avonds niet meer nagekeken
* onze kamer (kamer 21) waren sommige spullen met duck-tape vastgemaakt!!! Dat is Jeugdherberg
* een menu-kaart die thuishoort in een snackbar (patat, hamburgers etc)
* de chef-kok had waarschijnlijk zijn dag niet, ons werd niet verteld dat een bepaald gerecht er niet meer was
maar men serveerde de ravioli met aardappelpurree en moes????? Culinaire moord!!!
* bij het afreken werd er tot drie keer toe een fout gemaakt met de rekening. TIp: ga erheen als je goedkoop wilt eten en drinken, de administratie is niet op orde, wij zijn zo stom geweest om te vertellen wat we allemaal gebruikt hadden

Geen aanrader, misschien over 3 jaar, als het personeel training heeft gehad en weet wat het is om in de horeca en het hotelwezen te werken.

Een jeugdherberg, vermomd als 4 sterren hotel!! NIET DOEN
Ankie B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Niet doen! Erg slecht! Chagrijnige bediening. Slechte kwaliteit eten. Bij het opnemen van de bestelling is ons niet gevraagd of we nog iets bij het hoofdgerecht wilden bestellen. We hadden niet gekozen voor een 'verrassingsmenu' (we willen weten wat we te eten krijgen) maar gekozen voor de kalfsoester. Dus kregen we alleen een bord met vlees, verder niks. Na protest werd er alsnog een bakje frieten en een schaaltje groenvoer gebracht. Kalfsoester dreef op een onduidelijk prutje van paprika en courgette en had kraak nog smaak. En zo zijn er nog wel wat 'verbeterpunten' voor dit 'restaurant' (geen servetten, geen botermesje, geen bloemetje op tafel, geen placemat of tafelkleed op de tafels op terras, klodder mayo aan de buitenkant van het schaaltje groen, etc).
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
We werden vriendelijk ontvangen. De bediening was vlot. Het voorafje kwartel was aardig. Hoofdgerecht griet was goed en smakelijk bereid en toetje was af.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Hebben lekker gegeten. Amuses waren niet spannend, maar dit werd ruimschoots goedgemaakt door het lekkere voorgerecht (zalm) en hoofdgerecht (sucade). Ook met het dessert was niets mis. We dronken er een lekker flesje wijn bij ( valpollicella) en gratis water. We sloten af in de gezellige bar met een koffie en thee. Bediening was prettig en attent, ambiance prima. Herhaling waard.
Belinda B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Gekozen voor het 3 gangen verrassingsmenu, heerlijk! Bediening gastvrij en prima uitleg over de gerechten kortom aanrader...