Kasteel Coevorden

Het Kasteel 29 7741 GC Coevorden Nederland Kaart
31-524522009

Over het restaurant Kasteel Coevorden

In Kasteel Coevorden staat U als gast centraal. Dit ziet U ook terug in de menukaart, we hebben een grote variëteit aan mogelijkheden van een informele Kasteelburger tot een culinair 5 gangen diner.

In onze lounge, de Don Jon, treft u de Kasteleinkaart met een mix van klassiek en modern eten. High Tea's of High wines worden gewoon naast hamburgers en salades geserveerd.

In ons restaurant kunt u kiezen voor een meer gangen menu waarbij de setting wat formeler is.

U kunt ook kiezen voor een geheel persoonlijk op uw wensen verzorgd menu van onze chef-kok. We ontvangen u dan graag in de setting van private dining in ons Blauwe Toren Cabinet .

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Kasteel Coevorden

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Kasteel Coevorden

Cisca L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
De kipsate was heerlijk, de patat ook, de sla was niks, alleen sla, geen sausje of noortje erdoor. kale sla.
Het was erg weinig de patat en sla.
De oberbwas vreselijk, hij liep op schoenen met klik, het leek of hij op hoge hakken liep, hij liep erg snel, druk en hard( stampend) door de eetzaal.
Het duurde lang voordat we konden bestellen. Niks na genomen, anders nog weer een half uur of langer wachten.
We hadden het eten op en toen moesten we nog vragen waar het bier bleef, besteld bij het eten,niet tussen door vragen, wilt u nog iets drinken?
Flink gegeven en niet een, bedankt.
We gaan niet weer hier eten.
Lian M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Heerlijke sfeer , lekker warm , goeie bediening.Fantatische gerechten, ware smaakbeleving. De chef aantafel .... helemaal top.
Marije P.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Het eten was lekker maar erg weinig. Te duur voor wat je krijgt.
Jacko S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Wijnarrangement was uitstekend bij het 5 gangen menu. Doorbakken taai rundvlees kan echt niet. Bediening matig, rekening klopte niet. Al met al voor dit prijsniveau volstrekt onvoldoende. In Coevorden zijn betere gelegenheden waar je meer kwaliteit, lekkerder eet met vriendelijker bediening voor minder dan de helft van het geld.
G.H Z.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Verrassingsmenu bestaande uit 5 gangen.

Wat top!! En natuurlijk heerlijk!!
Carienr P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Om 1700 uur een tafel gereserveerd. Bij aankomt kregen we te horen dat de keuken pas om 1800 uur open was, maar dat men zou i formeren of wij aan tafel konden. Dit was het geval en wij bestelden iets te drinken in de verwachting dat we dan de kaart zouden krijgen. Niets was minder waar. We hebben een half uur gezeten zonder een mens te zien. Na polshoogte te hebben genomen en ons beklag te zei het meisje dat ze zo zou komen en dat ze het druk had!!! Echt, mijn mond viel open. De manager verscheen toen en hem vertelde we hetzelfde. De sfeer was weg en wij zijn gegaan. Nooit meer! Wat een enorme slechte service.
I. V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Heerlijk eten en leuke, relaxte bediening in een sfeervolle entourage.
Wendy T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk zitten en genieten van het eten! Gewoon top!
Lia O.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlijke,mooi op elkaar afgestemde gerechtjes.leuke uitleg.Hoewel hele kleine porties ,hadden we een niet vol maar zeer voldaan gevoel .
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Zeer goed eten , maar we hadden een 3 gangen menu, dan denk je dat je een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht krijgt, maar gezien de zeer kleine hoeveelheid van het hoofdgerecht, leek ons dit een voorgerecht.
We zijn daarna maar ergens anders een patatje gaan eten om toch maar de maag te vullen.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
In een woord fantastisch! Heerlijk gegeten en mooie wijnen. Goede bediening met dito keuken. Ga zo door en wij komen zeker terug.
W T.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
4 gangenkasteelmenu besteld met de familie, vegetarisch, smaak was prima. Alleen 3e gang was qua portie wel karig. Dat kan beter. Kok en management hierbij verbeter voorstel. Hoorde andere gasten over de porties ook klagen. Blijkbaar kan dit beter. Porties kunnen ietwat royaler dan is het totaalplaatje goed
Kiki G.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Heerlijk eten, slechte service
Marly R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Prachtig kasteel met sfeervolle eetzaal. Personeel kan een (HER)opleiding gebruiken! Of met elkaar afstemmen in elk geval. Wij worden 3X aangesproken of we gereserveerd hebben(Irritatie). Wij bestelden 1 fles Siciliaanse witte wijn en kregen een Franse wijn. De Franse en de Siciliaanse wijn staan in hetzelfde vakje op de kaart. De serveerster maakt er een verhaal van dat niemand van ons begreep. De amuses waren heerlijk. Het eerste gerechtje was heerlijk. Zalm gegaard in een whisky. Het tweede gerechtje was ok. Het derde (hoofd)gerecht was goed. Daarna het dessert. 3 van de 4 gasten wilden graag kaas ipv dessert. De serveerster ging navragen of dat mogelijk was. Ze kwam terug en het was mogelijk. Op de rekening werd hiervoor een meerprijs gerekend, die de serveerster niet vermeld had. Wij gaven dit aan en de ‘eigenaar’ werd pissig en heeft het van de rekening verwijderd.
Al met al gaan wij weg met een ‘niet fijn’ gevoel over de bediening. In elk geval niet professioneel! Jammer!
Jaap W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Eten was goed maar een beetje weinig. Wel was het erg lekker en het zag er mooi en verzorgd uit. Behalve het verpakte koekje bij de koffie, een dikke misser, niet meer doen!
Huub B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Bediening liet veel steken vallen. Glazen van vorige klanten stonden de hele avond op tafel. Upgraden van een voor- naar een hoofdgerecht (dubbele portie serveren) "was niet mogelijk". De broodmand werdt vergeten. En over het algemeen werd je zo goed als vergeten nadat je je eten had. Gemiste kans gezien het prachtige pand en de mooie inrichting.
Pedie D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Hebben hier al vaker gegeten. Prijzen van de drankjes zijn hoog. Personeel was in het verleden erg betrokken, maar draaide nu standaard verhaaltje af. In vergelijking met de andere keren, vonden we de bediening minder dan vroeger. Eten smaakte goed, maar persoonlijke aandacht gaf net dat beetje extra.
Janalda L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk genoten van een 5 gangen verrassingsmenu! Borden leuk opgemaakt. Gerechten met zeer diverse smaken.
Terras zou fleuriger kunnen zijn.
Er waren weinig parasols bij dit mooie weer.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Goed, heerlijk en mooie prijs. Erg vriendelijk personeel.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Lekker brood met toebehoren. Leuke combinatie van borden en tafelblad.