Over het restaurant Kasteel Coevorden

In Kasteel Coevorden staat U als gast centraal. Dit ziet U ook terug in de menukaart, we hebben een grote variëteit aan mogelijkheden van een informele Kasteelburger tot een culinair 5 gangen diner.

In onze lounge, de Don Jon, treft u de Kasteleinkaart met een mix van klassiek en modern eten. High Tea's of High wines worden gewoon naast hamburgers en salades geserveerd.

In ons restaurant kunt u kiezen voor een meer gangen menu waarbij de setting wat formeler is.

U kunt ook kiezen voor een geheel persoonlijk op uw wensen verzorgd menu van onze chef-kok. We ontvangen u dan graag in de setting van private dining in ons Blauwe Toren Cabinet .

Meer informatie over restaurant Kasteel Coevorden

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Kasteel Coevorden

Karin B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Lekker gegeten
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Prachtige locatie. kamers van goede kwaliteit en daarmee is alles dan ook gezegd . De service laat ernstig te wensen over en dit hotel verdiend geen 4-sterren!.
* geen bezetting in receptie
* te weinig personeel voor restaurant en bar
* kamers zijn mooi, maar worden 's avonds niet meer nagekeken
* onze kamer (kamer 21) waren sommige spullen met duck-tape vastgemaakt!!! Dat is Jeugdherberg
* een menu-kaart die thuishoort in een snackbar (patat, hamburgers etc)
* de chef-kok had waarschijnlijk zijn dag niet, ons werd niet verteld dat een bepaald gerecht er niet meer was
maar men serveerde de ravioli met aardappelpurree en moes????? Culinaire moord!!!
* bij het afreken werd er tot drie keer toe een fout gemaakt met de rekening. TIp: ga erheen als je goedkoop wilt eten en drinken, de administratie is niet op orde, wij zijn zo stom geweest om te vertellen wat we allemaal gebruikt hadden

Geen aanrader, misschien over 3 jaar, als het personeel training heeft gehad en weet wat het is om in de horeca en het hotelwezen te werken.

Een jeugdherberg, vermomd als 4 sterren hotel!! NIET DOEN
Ankie B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Niet doen! Erg slecht! Chagrijnige bediening. Slechte kwaliteit eten. Bij het opnemen van de bestelling is ons niet gevraagd of we nog iets bij het hoofdgerecht wilden bestellen. We hadden niet gekozen voor een 'verrassingsmenu' (we willen weten wat we te eten krijgen) maar gekozen voor de kalfsoester. Dus kregen we alleen een bord met vlees, verder niks. Na protest werd er alsnog een bakje frieten en een schaaltje groenvoer gebracht. Kalfsoester dreef op een onduidelijk prutje van paprika en courgette en had kraak nog smaak. En zo zijn er nog wel wat 'verbeterpunten' voor dit 'restaurant' (geen servetten, geen botermesje, geen bloemetje op tafel, geen placemat of tafelkleed op de tafels op terras, klodder mayo aan de buitenkant van het schaaltje groen, etc).
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
We werden vriendelijk ontvangen. De bediening was vlot. Het voorafje kwartel was aardig. Hoofdgerecht griet was goed en smakelijk bereid en toetje was af.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Hebben lekker gegeten. Amuses waren niet spannend, maar dit werd ruimschoots goedgemaakt door het lekkere voorgerecht (zalm) en hoofdgerecht (sucade). Ook met het dessert was niets mis. We dronken er een lekker flesje wijn bij ( valpollicella) en gratis water. We sloten af in de gezellige bar met een koffie en thee. Bediening was prettig en attent, ambiance prima. Herhaling waard.
Belinda B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Gekozen voor het 3 gangen verrassingsmenu, heerlijk! Bediening gastvrij en prima uitleg over de gerechten kortom aanrader...
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
A la carte. Geen grote keus. 3 en 4 gangen menu's worden geheim gehouden (ik wil graag weten wat ik eet) Lekkere wijn. Dessert : geen ijs.
Prachtige entourage. Zeer vriendelijke bediening.

Levendig geluidsniveau wordt veroorzaakt door het lopen van de bediening op de oude houten vloer.
Minpunt: weinig parkeerruimte !
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Zeer sfeervol restaurant met heerlijk eten en uitstekende service. De porties zijn prima. Over dag kan je ook genieten van het heerlijke terras.
Gea B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We hadden gereserveerd om 17.00, maar om 18.15 kwam pas het brood. Vervolgens werden we om 20.00 toen we klaar waren verzocht aan de bar te gaan zitten als we nog langer wilden blijven Iivm wachtende klanten
Dat is niet de stijl die wij gewend zijn als je nog even wil natafelen.
Angelique K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
N leuke ambiance mooi bestek en couvert. Mooie gerechtjes.
Maar het duurde wel lang.
Thomas Maxwell .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Na een uitstekende huiswijn (met bitterbal) in de lounge werden wij het restaurant in begeleid - een indrukwekkende kasteelambiance met moderne accenten. Akoestisch niet optimaal, maar historisch gezien wel heel bijzonder. Het viergangen diner was echt voortreffelijk. Prachtige gerechten vol kleur en smaak. Veel aandacht voor de details, waardoor onze waardering bij iedere gerecht alleen maar toe nam. De service was formeel correct en toch oprecht vriendelijk. Al met al een zeer geslaagde avond, en zeker een aanbeveling waardig. Als ik toch een punt van opbouwende kritiek mag uiten: kasteel Coevorden mist hier en daar de finesse van een 'jonkvrouwe' - die zou het haardvuur hebben opgestookt, de bloemen hebben ververst, de ambiance hebben 'verzacht' en de akoestiek hebben verbeterd. Onze unaniem positieve waardering blijft echter overeind voor het voortreffelijke verrassingsmenu: een Michelin ster waardig.
Yvonne I.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Hele mooie locatie, prachtig kasteeltje, brandende open haarden, keuze tussen ridderzaal of 'regulier restaurant' (wij kozen het laatste, net wat knusser en levendiger) heel vriendelijke bediening en heel lekker gegeten (verrassingsmenu).
Nimo S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Ik had een reservering voor 17:00 geplaatst op de website, een bevestiging gekregen voor 17:00 van de website en dan vervolgens een herinnering van de zelfde website voor mijn reservering voor 18:00(?)... gebeld om te zien wat er aan de hand was en werd verteld dat mijn reservering was herplaatst "omdat de keuken gaat pas open om 18:00 maar in overleg kan de keuken om 17:30 beginnen". Schiet natuurlijk niet op met een gangen menu als je ergens anders en afspraak heb om 18:30. Moest reservering op het laatste moment annuleren en iets anders regelen. Heb je één vrije avond met de vrouw zonder kinderen en wordt het uiteraard verpest door een stomme online reservering systeem. Heel teleurgesteld... had meer verwacht van het kasteel.
Kyra E.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. En verrassend lekkere vegetarische gerechten. En dat op een prachtige locatie.
Walter K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Prima eten, prijs kwaliteit ook prima, ambiance minder dan vroeger, wel fijn dat de tafeltjes niet meer zo dicht naast elkaar staan.
Chantal C.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant, erg leuk in een gerestaureerd kasteel. Enig nadeel is dat ik het een beetje koud vond binnen.
Vriendelijke bediening,
W. S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
weinig keus, weinig eten, weinig groente.
Ik had de tom kha kai, niet lekker, sereh niet te proeven, ieniemienie blokjes (haast niet te vinden) kip.
We waren met z'n zessen en iedereen had wel wat te miepen over hun bordje, behalve het nagerecht van
1 iemand, van kaas, dat was superlekker.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Uitstekende gerechten. Mooie entourage en goede en attente bediening. Voor een 4-gangendiner had het opdientempo wel iets lager gemogen.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Hadden 29/10/2017 een lunch met 40 personen in de grote raedszaal!! Super verzorging en geweldig 4 gangen lunch!! Bediening en timing geweldig!! Een memorabele middag dat door al onze gasten gedeeld werd!! Bravo Kasteel -team. GJG
rolf R.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Vaak over gehoord en gesproken. Op mijn verjaardag verrast door mijn echtgenote. Mooie lokatie. Goede en vriendelijke ontvangst. Beide een 3-gangenmenu gehad. Kwaliteit was goed. Beetje jammer van de wat simpele bijgerechten, friet en salade. Had naar onze mening wat meer aandacht aan mogen geschonken. Mooie wijnkaart. De bediening liet af en toe wat te wensen over. Men mag wat alerter en attenter zijn. Meer oog voor wat er aan en op de tafels allemaal gebeurd. Conclusie: de moeite waard en voor herhaling vatbaar.