Kastanjehof

Heuvel 4 5421 CN Gemert Nederland Kaart
31-492361912

Over het restaurant Kastanjehof

Topgastronomie & Brabantse gemoedelijkheid

In een ambiance waar je de Brabantse gemoedelijkheid gewoon kunt proeven is het wel heel makkelijk om je op je gemak te voelen. Deze statige villa is een heus Rijksmonument compleet met eigen wijngaard. Een perfecte plek om te genieten van echte gastvrijheid en het er eens lekker van te nemen met vrienden of familie. Laat je in de watten leggen door Guust en zijn team!

Meer informatie over restaurant Kastanjehof

Mevr. J.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
zoals wij al verwacht hadden alles perfect
christ.devocht .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Voor het eerst hier gegeten met vrienden, wij vonden het een zeer fijn en smakelijke ervaring. Het personeel was ook zeer vriendelijk en kundig.
LadeJong .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij de Kastanjehof. Het was alleen vrij druk en we hadden het idee dat de bediening onderbezet was, waardoor we lang moesten wachten op drankjes enzovoort.
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Gisteren met gasten wezen eten. Wateren teleurstelling. Onze reservering met onze wensen was kwijt. Toch een tafeltje gekregen maar I.p.v. Mooi gedekt een papieren lopertje. En als sluitpost in de aandacht van de bediening. Het eten was goed maar bijna 2 uur wachten op het voorgerecht kan echt niet. Ik heb.met kromme tenen de avond doorgebracht. M.Klomp Bueters
J.J. H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Deze keer viel het wat tegen heel vijf kwartier moeten wachten op het eerste gerechtje. De plaats die we kregen viel ook wat tegen terwijl je in de serre super leuk zait. Advies bij reserveren aangeven dat je graag in de serre zit. Hoop dat het 7 gerechtjes menu volgende keer wat beter is van niveau, was de keer hiervoor super.
sonja V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Een heerlijke vrijdagavond buiten zitten op een geweldige locate, de terrastuin van De Kastanjehof. Geweldig! En verwend worden door een jongmens, die ons vertelde over de geserveerde gerechtjes en de ingeschonken wijnen.
Wij hebben genoten. Van het weer, de sfeer, de gerechtjes, de wijnen, elkaar en het leven. Dank-Je-Wel!
j.h. D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
De Kastanjehof stunt met een zevengangen zomermenu voor een aantrekkelijke prijs. Dat betekent een grote toeloop. Een toeloop die het restaurant organisatorisch nauwelijks aan kan. Het was logistiek niet in orde. We kregen al vrij snel een drankje en een fles water. Maar het duurde nog bijna een kwartier voordat iemand onze tafel kwam dekken en waterglazen bracht, waarvan er één zo vies was dat we dat hebben teruggegeven. De pauzes tussen de gerechtjes duurden veel te lang. Neemt niet weg dat het eten goed was en de ambiance, de prachtige tuin met de vijver, veel goed maakte. Ondanks de logistieke problemen was het personeel heel vriendelijk.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
dit restaurant is altijd goed
Annelietje .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Ontzettend genoten van het 6-gangen verrassingsmenu voor een zeer zacht prijsje. Het duurde wel even voor het eerste gerecht op tafel stond (18:15 aankomst en pas rond 19:30 eerste gang). Ondanks vooraf te hebben doorgegeven dat ik zwanger ben (dit stond ook netjes genoteerd en ik kreeg een aangepast huis-aperitief) kreeg ik tot 2 keer toe het vlees niet doorbakken (zelfs rood) geserveerd. Dit was daarentegen het enige minpunt want de rest van de gangen waren uitstekend en goed op smaak.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Wij waren tot de laatste keer zeer enthousiast over het eten bij De Kastanjehof. Zo enthousiast dat we vrienden uitnodigden om na een voorstelling daar te gaan eten. We hebben het 7-gangendiner besteld. Het eerste gerecht was iets onbestemds, een soort salade. Ook kregen we een hamburger op een broodje (soort McDonalds). Kortom, alles was veel minder lekker dan de vorige keren. We hebben er ongeveer 5 keer met veel genoegen gegeten, maar voorlopig ziet men ons daar niet meer.
m.vandenelsen43 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
het 7 gangenmenu van 26,50 euro waarmee Kastanjehof adverteerde, kon nu ineens niet geserveerd worden i.pl. daarvan serveerde men nu alleen het aspergemenu voor 29,50 euro. Men vroeg vooraf of er bepaalde wensen waren, waarvan 2 van ons gezelschap melden, liever geen vlees en i persoon van ons gezelschap geen asperges. Er zou rekening mee gehouden worden, maar in plaats van asperges kreeg ze geen alternatief groente. Het was erg karig. En bij het afrekenen werd er 10,00 euro extra geteld voor de 2 personen die geen vlees hadden gegeten .Jammer het was niet wat wij er van verwacht hadden
Norbert V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Zoals gewoonlijk overtrof de keuken en de bediening weer onze verwachtingen. Elke keer weer een verrassing wat ze uitserveren.
ria-53 V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Voor de vierde keer hier genoten van het zevengangenmenu, de eerste drie keren waren echte smaaksensaties, Was gisteren wat minder, maar toch heerlijk. Het was erg druk, maar in de prachtige tuin op een schitterende zomeravond Was het goed toeven. Maar vier en een half uur voor een zevengangenmenu duurde me toch te lang
Michaël V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het was weer ouderwets goed. Guust overtreft zich de laatste tijd enorm. Helaas hebben wij een jaar geleden hier nog gegeten, maar wij proefden progressie. Kortom, een geweldig fijne avond. Het is altijd een genot om hier te eten.
martin J.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Een gezellig restaurant, je voelt je meteen op je gemak. jammer dat onze reservering niet in de administratie terecht kwam heerlijke maaltijd genoten met fijne smaken, mooi opgediend.
Annette H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Super, lekker gegeten. Met het moederdagarrangement zijn ook de kinderen goed vermaakt
Bea L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Ik heb er heerlijk gegeten en genoten van hetgeen dat in 7 gangen voor mn neus werd gezet. Telkens een verrassing.
Het aspergemenu is een aanrader.
Julia B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Fantastisch 7 gangen aspergemenu voor de onwaarschijnlijke prijs van 29,95 euro per persoon. Ondanks de drukte (het hele restaurant zat vol) toch voldoende persoonlijke aandacht. Aanrader!
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken (7 gangen seizoensmenu met wijnarrangement). Ik heb asperges gegeten op manieren die ik van tevoren nog nooit had gehad, het was allemaal heerlijk.