Kastanjehof

Heuvel 4 5421 CN Gemert Nederland Kaart
31-492361912

Over het restaurant Kastanjehof

Topgastronomie & Brabantse gemoedelijkheid

In een ambiance waar je de Brabantse gemoedelijkheid gewoon kunt proeven is het wel heel makkelijk om je op je gemak te voelen. Deze statige villa is een heus Rijksmonument compleet met eigen wijngaard. Een perfecte plek om te genieten van echte gastvrijheid en het er eens lekker van te nemen met vrienden of familie. Laat je in de watten leggen door Guust en zijn team!

Meer informatie over restaurant Kastanjehof

Jouw recensie over het restaurant Kastanjehof

J S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Weer heel lekker gegeten en een gezellige avond gehad.
C.A.J. B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Leuk restaurant,prima 7 gangen diner.
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Het was prijs/kwaliteit goed. De hoofdgerechten waren iets minder van kwaliteit!
Thea G.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wij hebben een heerlijke zit gehad in jullie aparte ruimte en heerlijk gedineerd !
De kok en de bediening. waren ook prima , dank jullie wel , en zeker tot ziens !
Hjalmar D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Vandaag bij Kastanjehof gegeten. De kok had prima zijn best gedaan maar dit was vroeger een goed en professioneel restaurant. Echter, na een wisseling van eigenaar is hier niets meer van terug te vinden. Vooral het personeel is erg amateuristisch. In het bijzonder valt de onbeschoftheid, onvriendelijkheid en ongastvrijheid van de eigenaresse op te merken. Dit spant de kroon. Ik heb zelden zo'n onprofessioneel en onvriendelijk persoon meegemaakt. De eigenaresse is absoluut niet capabel om een eigen zaak te runnen.
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Met jarige moeder en twee zussen geluncht op het terras, naast de vijver. Het is er goed toeven. Heerlijk gegeten, prettige witte wijn erbij. En, misschien wel het belangrijkste: een fantastische gastvrouw. Wij komen zeker terug.
Caroline M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Het eten en de ambiance is uitstekend.
De bediening zou wat professioneler / kundiger mogen, sommige zijn vermoedelijk in opleiding.
b.v. brood /olie schaaltje opruimen als dat leeg is en de vraag of rose een wijn is komt een beetje vreemd over.
De wachttijden tussen de gerechten zijn aan de lange kant, 30 min. na het hoofdgerecht kwam de spoom en na 45 min. het dessert.
Gerechten zijn met zorg klaargemaakt met veel oog voor details en presentatie en de smaken van de gerechten zijn goed in balans.
Mevr. J.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Teleurstellend, 18.30 afspraak, kregen geen menukaart.
Ze dachten dat we gezien ons uiterlijk??? keurig gekleed op het voordeelmenu afkwamen. 7 gangen voor 30 euro de man???
Wij hadden 5 xTournedos Angus beef van de green egg, pommes chateau en truffeljus, andere keus was er niet behalve de lamsrack of Côte á l’os die voor 2 personen is.
De rest was visgerechten.
De stoelen zaten breekbaar, niet op je gemak of je elk moment er mee om kon vallen.
De tafel was te klein en er moest telkens geschoven worden met van alles op de tafel om plek te maken.
Bier sloeg om en was geen reclame voor Bavaria.(geen schuim)
Koffie was maar voor 3 man netjes en vol ingeschonken en 2 halve bakjes.
De bief was 3 x half gaar in ons gezelschap terwijl 5 x medium besteld was.
Na de koffie de rekening betaald, en voorgoed afscheid genomen van deze flop.
De serveerster deed haar best, maar ik krijg de indruk dat ook zij niet weet wat ze nog moet doen om gasten hier binnen te houden.
Jammer, restaurant gegoogeld, geweldige kok BiB Gourmande vernoeming, maar truffel overheerst en gaan we de volgende keer maar eens bij een echt kasteel kijken op het Ridderplein.
Waar we welkom zijn gaan we naar binnen, en laten we ons verrassen.
Niet meer reserveren!!
Dit was geen verrassing, het interesseert me niet eens wat ik moest afrekenen, ik vond het veel erger en jammer dat ik mijn gasten niet het Gemert heb kunnen laten proeven zoals we bekend staan.
Om onze Bourgondische lekkernijen.
Met een menukaart waar geen keus uit te maken is, puur omdat er niet meer smaken zijn.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
zoals wij al verwacht hadden alles perfect
christ.devocht .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Voor het eerst hier gegeten met vrienden, wij vonden het een zeer fijn en smakelijke ervaring. Het personeel was ook zeer vriendelijk en kundig.
LadeJong .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij de Kastanjehof. Het was alleen vrij druk en we hadden het idee dat de bediening onderbezet was, waardoor we lang moesten wachten op drankjes enzovoort.
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Gisteren met gasten wezen eten. Wateren teleurstelling. Onze reservering met onze wensen was kwijt. Toch een tafeltje gekregen maar I.p.v. Mooi gedekt een papieren lopertje. En als sluitpost in de aandacht van de bediening. Het eten was goed maar bijna 2 uur wachten op het voorgerecht kan echt niet. Ik heb.met kromme tenen de avond doorgebracht. M.Klomp Bueters
J.J. H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Deze keer viel het wat tegen heel vijf kwartier moeten wachten op het eerste gerechtje. De plaats die we kregen viel ook wat tegen terwijl je in de serre super leuk zait. Advies bij reserveren aangeven dat je graag in de serre zit. Hoop dat het 7 gerechtjes menu volgende keer wat beter is van niveau, was de keer hiervoor super.
sonja V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Een heerlijke vrijdagavond buiten zitten op een geweldige locate, de terrastuin van De Kastanjehof. Geweldig! En verwend worden door een jongmens, die ons vertelde over de geserveerde gerechtjes en de ingeschonken wijnen.
Wij hebben genoten. Van het weer, de sfeer, de gerechtjes, de wijnen, elkaar en het leven. Dank-Je-Wel!
j.h. D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
De Kastanjehof stunt met een zevengangen zomermenu voor een aantrekkelijke prijs. Dat betekent een grote toeloop. Een toeloop die het restaurant organisatorisch nauwelijks aan kan. Het was logistiek niet in orde. We kregen al vrij snel een drankje en een fles water. Maar het duurde nog bijna een kwartier voordat iemand onze tafel kwam dekken en waterglazen bracht, waarvan er één zo vies was dat we dat hebben teruggegeven. De pauzes tussen de gerechtjes duurden veel te lang. Neemt niet weg dat het eten goed was en de ambiance, de prachtige tuin met de vijver, veel goed maakte. Ondanks de logistieke problemen was het personeel heel vriendelijk.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
dit restaurant is altijd goed
Annelietje .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Ontzettend genoten van het 6-gangen verrassingsmenu voor een zeer zacht prijsje. Het duurde wel even voor het eerste gerecht op tafel stond (18:15 aankomst en pas rond 19:30 eerste gang). Ondanks vooraf te hebben doorgegeven dat ik zwanger ben (dit stond ook netjes genoteerd en ik kreeg een aangepast huis-aperitief) kreeg ik tot 2 keer toe het vlees niet doorbakken (zelfs rood) geserveerd. Dit was daarentegen het enige minpunt want de rest van de gangen waren uitstekend en goed op smaak.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Wij waren tot de laatste keer zeer enthousiast over het eten bij De Kastanjehof. Zo enthousiast dat we vrienden uitnodigden om na een voorstelling daar te gaan eten. We hebben het 7-gangendiner besteld. Het eerste gerecht was iets onbestemds, een soort salade. Ook kregen we een hamburger op een broodje (soort McDonalds). Kortom, alles was veel minder lekker dan de vorige keren. We hebben er ongeveer 5 keer met veel genoegen gegeten, maar voorlopig ziet men ons daar niet meer.
m.vandenelsen43 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
het 7 gangenmenu van 26,50 euro waarmee Kastanjehof adverteerde, kon nu ineens niet geserveerd worden i.pl. daarvan serveerde men nu alleen het aspergemenu voor 29,50 euro. Men vroeg vooraf of er bepaalde wensen waren, waarvan 2 van ons gezelschap melden, liever geen vlees en i persoon van ons gezelschap geen asperges. Er zou rekening mee gehouden worden, maar in plaats van asperges kreeg ze geen alternatief groente. Het was erg karig. En bij het afrekenen werd er 10,00 euro extra geteld voor de 2 personen die geen vlees hadden gegeten .Jammer het was niet wat wij er van verwacht hadden
Norbert V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Zoals gewoonlijk overtrof de keuken en de bediening weer onze verwachtingen. Elke keer weer een verrassing wat ze uitserveren.