Kastanjehof

Heuvel 4 5421 CN Gemert Nederland Kaart
31-492361912

Over het restaurant Kastanjehof

Topgastronomie & Brabantse gemoedelijkheid

In een ambiance waar je de Brabantse gemoedelijkheid gewoon kunt proeven is het wel heel makkelijk om je op je gemak te voelen. Deze statige villa is een heus Rijksmonument compleet met eigen wijngaard. Een perfecte plek om te genieten van echte gastvrijheid en het er eens lekker van te nemen met vrienden of familie. Laat je in de watten leggen door Guust en zijn team!

Meer informatie over restaurant Kastanjehof

Jouw recensie over het restaurant Kastanjehof

Guus G.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Een mooie villa,gezellig ingericht.
Vriendelijke ontvangst leuke tafel in de serre aan het raam met uitzicht op de grote tuin met in de zomer ruimte om te genieten van alles wat je nodig hebt voor een nieuwe ervaring.
Wij hebben genoten van de Chef's special Fruits de Mer. Een avond waar we wij nog lang aan zullen terugdenken.
wsc.wouters .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Ik kom hier al lang en het is echt een favoriet restaurant van mij. Alles was weer prima verzorgd en vond het juist prettig dat het tijdens lunch rustig was en het eten vlot ging omdat we beperkte tijd hadden.,echter vond ik kwaliteit
van lunchmenu(gerookte zalm kon beter) wat tegenvallen t.ov het zevengangenmenu waarvan ik al vaak genoten heb. ,maar het was zeker nog op niveau
Ida V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Ik ben 1 keer in dit restaurant geweest en sta sindsdien op een mailing lijst waar ik ondanks herhaald verzoek niet af ben gehaald. Dit bedrijf houdt er een regelrecht spam-beleid op na! Een wel heel nare nasmaak!
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Het personeel was deze keer erg goed,eten kon beter, ik had het idee dat alles lang van te voren klaarstond en op de eerste gerechtjes lag overal hetzelfde garnituur op: verlepte rucola blaadjes
Juliette O.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Mooie lokatie en fantastisch gegeten. Bijzond e e manier om asperges klaar te maken. Mooie bijpassende wijnen
De bediening kon wat vlotter. Er zat soms te veel tijd tussen de diverse gangen
Nelly V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Zowel de ambiance als het eten was perfect! Wij hadden een 3 gangen verrassingsmenu en alles zag er even goed uit en smaakte heerlijk.
gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Kwaliteit/prijsverhouding was zeer goed. Het bord was iedere keer weer een plaatje en smaakte verrukkelijk.
Ook leuk was dat de chef-kok zelf een hele leuke amuse kwam brengen.
Het enige minpunt vonden wij dat er niet met tafellinnen was gedekt waar wij aten terwijl dat in een andere ruimte wel het geval was.
Maar wij komen hier zeker terug.
wdvhelmond .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Fantastisch asperge menu. Alle gerechtjes heerlijk en verassend. Precies de goede tijd tussen de gerechtjes. Al met al een zeer geslaagde avond met werkelijk heerlijk eten.
D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Menu op website en in het restaurant waren afwijkend eten was goed wachttijd was lang op het eind was extra fles wijn op rekening gezet wij zijn vaker geweest en hebben deze keer een mindere ervaring.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Hadden t 7 gangen asperges menu. Maar alles bij elkaar hebben we denk ik 3 asperges gegeten. Dat was erg jammer. Ook de hoeveelheid was minimaal
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Het 7 gangen aspergemenu was voortreffelijk. Personeel was erg vriendelijk en gaf bij iedere gang een duidelijke uitleg. Bij de koffie extra verwend met een bordje heerlijkheden. Wij hebben echt genoten!
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Met Pasen heerlijk gegeten. Lekker menu (waar alles inzat: aperitief, broodje, amuse en keuze bij voor en hoofdgerecht) voor een goede prijs. Vlotte bediening en niet druk: we waren op tijd klaar (en dat is ook wat we wilden).
Brigitte D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Eten is uitstekend, goed geportioneerd, mooi opgediend. Wijnadvies was goed, iets meer attentie voor het ook daadwerkelijk schenken van de wijn voorafgaand aan het opdienen van het gerecht. En ik blijf van mening dat €5,50 voor een fles tafelwater niet nodig is. Zeker niet in een land waar het kraanwater van goede kwaliteit is. Geef de gasten dan ook de keuze.
wsc.wouters .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Voor mij geen verrassing kom hier al 25 jaar en is nog nooit tegengevallen ook mede door het geweldig sfeervolle pand Dit was wel eerste keer in deels buffetvorm en het was echt allemaal heel lekker en overdadig
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het waren zeer lekker bijzondere gerechtjes die heerlijk smaakte. Elke gang van weer een verrassing. Ook de zaal waar we zaten was sfeervol
Cecile P.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Je krijgt de wijn van het wijnarragement pas bij het opdienen van de gang en dat duurde heel lang bij ons, dus ruim 1 uur zonder eten en drinken gezeten. De tartaar was nog koud van de koeling en het e.e.a. ging rommelig. Misschien hadden we de pech dat net die avond niet capaciteit was voor 8 personen tegelijk , maar regeltjes en lange wachttijd zijn niet bevoordelijk voor een ontspannen avond.
Beatrix V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
De Kastanjehof biedt een interessant 7-gangen menu per jaargetijde voor een zeer redelijke prijs. Kwaliteit van het eten is goed tot erg goed, bijbehorende wijnen zijn goede - maar niet heel spannende - combinaties. De sfeer in het restaurant is uitstekend, en de bediening attent. Het restaurant is geschikt voor zowel romantische als zakelijke diners.
Loek V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Hou wat meer rekening met wensen klant. Daardoor tegenvallend ten opzichte van de prijs. Verder een gezellige ambiance met vriendelijk personeel.
toinewilly .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Lekker gegeten, wijnarrangement werd aangepast op basis van onze voorkeur. Jammer alleen dat wij als enigen tijdens de lunch-uren aanwezig waren.
Frank F.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Goede kwaliteit zoals altijd. Prettige bediening. Zeven gangen met wijn voor 50 Euro per persoon is zeer redelijk. Wel veel omgevingslawaai waardoor je elkaar slecht kunt verstaan.