Kastanjehof

Heuvel 4 5421 CN Gemert Nederland Kaart
31-492361912

Over restaurant Kastanjehof

Topgastronomie & Brabantse gemoedelijkheid

In een ambiance waar je de Brabantse gemoedelijkheid gewoon kunt proeven is het wel heel makkelijk om je op je gemak te voelen. Deze statige villa is een heus Rijksmonument compleet met eigen wijngaard. Een perfecte plek om te genieten van echte gastvrijheid en het er eens lekker van te nemen met vrienden of familie. Laat je in de watten leggen door Guust en zijn team!

Meer informatie over restaurant Kastanjehof

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Corineb3 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We betaal de 320 € met zijn vieren. A la carte eten is prijzig. ook de prijs van de drank, ook koffie of bier, was hoog.
Je kunt t best n 7 gangen menu pakken met n fles water erbij, anders loopt t financieel uit de hand :-)
S J.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
We zijn hier voor de eerste keer geweest, omdat we op internet zagen dat het gewaardeerd is met de bib gourmand, zou een goede prijs kwaliteits verhouding moeten zijn. Het pand is prachtig, entree is mooi, Bij binnenkomst even wachten omdat de serveerster alleen staat is geen enkel probleem. Onze tafel is netjes gedekt, helaas zonder tafel linnen, wat ik wel had verwacht, begroeting met Hallo vind ik niet professioneel, goede avond was gepast geweest.
We kiezen er voor om a la carte te eten, heerlijke amuse en voorgerecht gehad, echter viel onze Tournedos tegen, deze zou van de black angus zijn en op de green egg bereid.. helaas was van beide niks te proeven.. een dessert hebben we achterwegen gelaten, wel een koffie na besteld. Helaas werd de likeur vergeten, waarschijnlijk omdat de serveerster alleen stond en het druk had.
Voor 125,00 euro helaas niet een volmaakte avond gehad. Niet voor herhaling vatbaar.
Alhoewel de serveerster haar best deed, complimenten voor haar vriendelijkheid.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Prijs kwaliteit heel goed.
Bediening gehaast en slordig en met te weinig man. Zodoende krijg je zelf als gast een gehaast gevoel.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten en genoten. Fijne en attente bediening en goed kokkie aan de kachel; wat een verfijnde smaken, geuren en samenstelling.Komen graag terug en willen op de hoogte gehouden worden van dit soort mooie acties.
NathalieR .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Voordeur was bij aankomst gesloten. Ontvangst was heel raar: eerst was er niemand die klaar stond om ons te ontvangen, degene die de deur opende was namelijk druk met andere gasten, vervolgens stond men met 3 dames om ons heen; was wat chaotisch. Het menu werd uitgesproken alsof voorgelezen van een papiertje, zat geen persoonlijke noot aan, jammer. Het was wel fijn dat men rekening hield met een tafelgast die niet lekker was. Het wildmenu was heel erg lekker en gevarieerd.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gezellige ongedwongen sfeer. Lekker eten en prijs kwaliteit is prima ????
We raden het zeker aan bij vrienden en bekenden en voor onszelf ook voor herhaling vatbaar
Pietvandenbroek .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Weinig attente bediening. We moesten lang wachten voor ons een menukaart werd overhandigd. Bestelling van de wijn duurt als maar. Gevraagd brood kwam met moeite door.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We waren met 7 personen om mijn verjaardag te vieren, ik had een arangement gekocht van € 27,50 pp voor een 7 gangen verrassings menu, het was zeker verrassend goed, goede porsionering voor 7 gangen.
De bediening was goed en vriendelijk, kortom een super avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar.
Frankcl01 C.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Hoofdgerecht erg klein waarvan veel pezen. Misschien mogelijk beter een 5 gangen diner met een groter stukje vlees. Uiteindelijk draait het toch om het hoofdgerecht. Heb al vaak bij de Kastanjehof gedineerd en eigenlijk altijd goed geweest. Verder kom ik hier graag eten.
Daphne M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
7 gangen wildmenu was heerlijk. Wijnarrangement met 5 wijnen voor 24,50 paste er super bij. Wij komen vaker bij Kastanjehof en gister duurde het allemaal wel wat langer dan normaal. Al met al 4 uur gezeten en dat was toch wel te lang. De vorige keer 3 uur en dat was top! We komen graag weer terug voor het volgende seizoensmenu!
Groodt .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Zeer mooie locatie. Personeel vriendelijk, soms liet de zwarte brigade steken vallen. Na ongeveer 1 uur wachten toch maar zelf om de menukaart gevraagd. Toen er één personeelslid in onze 'wijk' kwam ging het verder prima.
Niet alles van de kaart was beschikbaar, wat ik persoonlijk niet vind kunnen. Geef dat van te voren aan, niet als je al hebt besteld. Dat gebeurde één keer niet en één keer wel. Kwaliteit van het eten is prima. Goede gerechten. Menukaart is genoeg gevarieerd, wijnkaart is magertjes. Conclusie: goed gegeten in een zeer mooi restaurant waarbij de zwarte brigade niet alert en attent genoeg is. Maar aan vriendelijkheid geen gebrek.
Rolf En Ank E.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Witte brigade, in lange tijd niet meer zo culinair genoten. Wat een genot alle complementaire en soms spannende vondsten te proeven. Chef, wat ons betreft, topklasse!

Zwarte brigade, jullie waren uitermate vriendelijk en meedenkend. Uiteraard komen wij terug en zeggen het voort!
Max C.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Prachtige villa, chique uitstraling, maar een leuke, gezellige sfeer. Uitstekend gegeten, aanrader om een menu met kleine gerechtjes te kiezen.
Edjo-H ..
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
7-gangen zomermenu genoten in dit klassieke en mooi hoge pand. Entourage was in stijl ingericht, het geluid van de omringende tafels was wel aanwezig maar werd niet storend. Soms viel de stilte op...

Alle gangen waren netjes opgemaakt en hadden ieder hun eigen smaakbeleving. Porties waren voldoende om goed te kunnen proeven en na het menu waren we ook zeker voldaan, Snelheid van de gangen lag vrij hoog, is op ons verzoek wat langzamer geworden, wat ons meer rust en de gesprekken aan tafel meer ruimte gaf.
De smaakcombinaties waren leuk: De visgerechtjes waren niet heel sterk maar werden vaak opgehaald door de saus en garnering. Het runderstaartstuk (hoofd-)gerecht was puur en intens van smaak.

Bediening was vriendelijk en attent, en net wat vrijer dan in een sterrenrestaurant. Past hier bij het geheel. De wijnkaart heeft een aantal prima betaalbare wijnen (30-40 euro range) met naar verhouding goede kwaliteit en smaak. Jammer dat deze als gelamineerde A4 wordt aangeboden ipv in bijvoorbeeld een leren map.

Al met al een fijne ervaring met dit smaakvol zomermenu.
Addegroot .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
We hadden via social deal een boeking gemaakt, altijd een beetje een gok. Maar we zijn zeer positief verrast. Het thema was asperges. Bijzonder hoeveel verschillende gerechten met toch diverse smaken men hiervan kan maken. De opmaak en de smaak zijn van hoog niveau. Ook de bediening is bijzonder, een jonge Surinaamse vrouw, die de hele avond met een glimlach aan tafel verschijnt, ook een genoegen. Wat ons betreft zeer aan te bevelen.
Sylviavanboekel .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij de Kastanjehof. Van begin tot eind verrassend, culinair en ongedwongen!
Dank u voor de zeer geslaagde avond, we hebben allemaal erg genoten! tot snel!
NellieL .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Op pad met een Groupon voor een "culinair 7-gangen verrassingsdiner". De conclusie maar vast voorop: het was niet culinair en het was geen diner. Toch de score 7 voor het eten gezien de Groupon prijs (rond de 26 euro). Als ik de volle prijs zou moeten betalen zou ik me echt bekocht voelen. Het waren allemaal echt superkleine gerechtjes die er ook echt niet zo uitzagen als de mooie foto's op Groupon. De meesten handig geserveerd op kleine bordjes of in schaaltjes om het in ieder geval nog wat te laten lijken qua hoeveelheid.
De eerste gang een redelijk gerecht van asperge met ham, een van de weinige gerechten die er qua presentatie ook mooi uit zag. Het had wat meer op smaak mogen zijn met peper en zout. Het tweede gerecht lauwe (terwijl hij warm had moeten zijn) wijting, ook deze miste smaak, erbij een antiboise van tomaat die wel prima smaakte. Garnituur asperge. Dan een klein aspergesoepje met zalm, ook hier was wat extra peper en zout nodig en hij was aan de lauwe kant maar verder smaakte hij goed. Een hapje, meer was het niet, lamsvlees met kerrieschuim in een schaaltje, telde gewoon mee als volle gang; garnituur asperge. Een van de lekkerste gerechten van de avond, maar had wat royaler mogen zijn. Dan het hoofdgerecht, geserveerd op een dessertbord, een klein stukje parelhoen met een garnituur van, jawel, asperge, en wat vage pureetjes en een half krieltje. Vlees was goed bereid, saus te zout en ook dit gerecht was dus aan de karige kant en een half krieltje is echt buitengewoon zielig. Dan het pre-dessert, een vaag hapje in een klein schaaltje en zelfs hier: asperge ... Gelukkig een heerlijke afsluiter, een dessert van aardbei en rabarber. Het beste gerecht van de avond. Nogmaals met een Groupon kun je er niet al te veel van vinden misschien, maar voor mij zeker geen restaurant om nog eens terug te gaan.
Bediening was vriendelijk maar gehaast en zoals een andere gast ook al schreef na het afrekenen kun je gewoon zelf je jas uit de garderobe halen en kijkt niemand je meer aan, ook al was het toen al lang niet druk meer. Wat ook niet prettig was is dat de bediening al met een emmer sop rondliep terwijl er nog een aantal tafels bezet waren met mensen die gewoon nog zaten te eten.
Het pand is prachtig maar gedateerd en wat goedkoop ingericht. Bovendien was de serre waar wij zaten redelijk gehorig.
Miek B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Het restaurant vind ik chique sfeervol. Het eten, een zeven gangen menu met wijnarrangement, was verrassend met een scala aan mooie smaken en ook een lust voor het oog.
De wijnen pasten perfect bij de diverse gangen die in een aangenaam tempo werden geserveerd en toegelicht.
De ruimte tussen de tafels gaf een gevoel van rust en onder elkaar kunnen zijn.
De bediening was professioneel en bijzonder vriendelijk.
Ik heb enorm genoten en voel me "in de watten gelegd" op culinair en algeheel belevingsgebied gebied.
Ik hoop er zeker vaker terug te mogen komen en kan dit restaurant van harte aanbevelen aan mensen die zo'n heerlijke totaal beleving weten te waarderen.
Mieke Bolsius

Aamsmits .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Met Social Deal een heerlijk 7-gangen diner gegeten. Er werd goed rekening gehouden met het koemelkvrije dieet dat ik tijdelijk moest volgen. Alleen bij de koffie na werden de friandises zonder nadenken (en zonder dat we er om gevraagd hadden) geserveerd. Helaas niet koemelkvrij, maar wel op de rekening. Dit werd netjes gecorrigeerd. Door de Deal was het een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Ik zou hier zeker teruggaan!
Kwai-Fong S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Gisteren met mijn man gegeten. Onvangst minimaal. Het eten was heerlijk, je smaakpapillen wordt getriggerd. Bij vertrek wordt jammer genoeg weinig aandacht aan besteed. Jammer.