Kastanjehof

Heuvel 4 5421 CN Gemert Nederland Kaart
31-492361912

Over het restaurant Kastanjehof

Topgastronomie & Brabantse gemoedelijkheid

In een ambiance waar je de Brabantse gemoedelijkheid gewoon kunt proeven is het wel heel makkelijk om je op je gemak te voelen. Deze statige villa is een heus Rijksmonument compleet met eigen wijngaard. Een perfecte plek om te genieten van echte gastvrijheid en het er eens lekker van te nemen met vrienden of familie. Laat je in de watten leggen door Guust en zijn team!

Meer informatie over restaurant Kastanjehof

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
m.vandenelsen43 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
het 7 gangenmenu van 26,50 euro waarmee Kastanjehof adverteerde, kon nu ineens niet geserveerd worden i.pl. daarvan serveerde men nu alleen het aspergemenu voor 29,50 euro. Men vroeg vooraf of er bepaalde wensen waren, waarvan 2 van ons gezelschap melden, liever geen vlees en i persoon van ons gezelschap geen asperges. Er zou rekening mee gehouden worden, maar in plaats van asperges kreeg ze geen alternatief groente. Het was erg karig. En bij het afrekenen werd er 10,00 euro extra geteld voor de 2 personen die geen vlees hadden gegeten .Jammer het was niet wat wij er van verwacht hadden
Norbert V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Zoals gewoonlijk overtrof de keuken en de bediening weer onze verwachtingen. Elke keer weer een verrassing wat ze uitserveren.
ria-53 V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Voor de vierde keer hier genoten van het zevengangenmenu, de eerste drie keren waren echte smaaksensaties, Was gisteren wat minder, maar toch heerlijk. Het was erg druk, maar in de prachtige tuin op een schitterende zomeravond Was het goed toeven. Maar vier en een half uur voor een zevengangenmenu duurde me toch te lang
Michaël V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het was weer ouderwets goed. Guust overtreft zich de laatste tijd enorm. Helaas hebben wij een jaar geleden hier nog gegeten, maar wij proefden progressie. Kortom, een geweldig fijne avond. Het is altijd een genot om hier te eten.
martin J.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Een gezellig restaurant, je voelt je meteen op je gemak. jammer dat onze reservering niet in de administratie terecht kwam heerlijke maaltijd genoten met fijne smaken, mooi opgediend.
Annette H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Super, lekker gegeten. Met het moederdagarrangement zijn ook de kinderen goed vermaakt
Bea L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Ik heb er heerlijk gegeten en genoten van hetgeen dat in 7 gangen voor mn neus werd gezet. Telkens een verrassing.
Het aspergemenu is een aanrader.
Julia B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Fantastisch 7 gangen aspergemenu voor de onwaarschijnlijke prijs van 29,95 euro per persoon. Ondanks de drukte (het hele restaurant zat vol) toch voldoende persoonlijke aandacht. Aanrader!
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken (7 gangen seizoensmenu met wijnarrangement). Ik heb asperges gegeten op manieren die ik van tevoren nog nooit had gehad, het was allemaal heerlijk.
Emmeke R.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Wij hebben weer voortreffelijk gegeten; wij hadden gereserveerd voor het winter-/voorjaarsmenu en hebben genoten van 7 heerlijke gerechtjes. Het is iedere keer een feest om hier te komen eten. Mooi gebalanceerde smaken; ikzelf vond de velouté van la ratte aardappeltjes ontzettend lekker en een van de hoogtepunten van het diner. Ach, eigenlijk was het allemaal overheerlijk. Ik verheug me alweer op de volgende keer, want we komen zeker terug....
bouke1990 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Wij hebben genoten van ons etentje bij De Kastanjehof. Het eten en de ambiance zijn uitstekend, evenals de vriendelijke bediening. Hier komen we zeker terug!
Caroline M.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Sfeervol, creatieve gerechten. De tijd tussen de gangen zou wat korter mogen. Kwaliteit erg goed en bij iedere gang uitleg over het gerecht.
ria-53 V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Geweldig restaurant, heerlijk eten voor een alleszins redelijke prijs. Zeker mijn lievelingsrestaurant. Wij komen zeker terug!!
Maria H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Meer dan Uitstekende prijs kwaliteit verhouding, heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Ik heb verder geen behoefte om nog meer te duiden
Riekie V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
We hebben met vrienden voor het 7 gangen menu gekozen wat erg lekker was, vooral het buikspek en het caramel dessert waren heerlijk. Het waren goede porties (gezien 7 gangen, niet te vol gevoel) voor de bijna onwaarschijnlijke prijs van 27,50 euro. Gecombineerd met een bijpassend wijnarregement voor 24,50 euro, waarbij 5 mooie glazen wijn horen was het helemaal af, een aanrader!
Jan C.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk genoten van de fantastische gerechten.
De wachttijd tussen de gerechten is helaas wel erg lang.
Wij komen zeker terug.
Jan
J.J. H.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
In een geweldige ambiance heerlijk gegeten met een zorgvuldige bediening. Enige kritiekpuntje: de verlichting!
In het restaurant aanvankelijk te bescheiden, waardoor nauwelijks te lezen.
Op de parkeerplaats en bij de entree absoluut te donker.
Anny A.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Was goed en gezellig en heerlijk gegeten. (Glutenvrij super) een aanrader . Warren met vrienden daar. Trouwdag gevierd. 45 jaar.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wij komen hier een paar maal per jaar en het was, zoals iedere keer, voortreffelijk. Mooie smaakvolle gerechten, een uitstekende bediening. wij gaan blijven komen.
tineke.romen R.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Zeer tevreden, prachtige locatie. Bij mooi weer goede gelegenheid om buiten te zitten.
Zonder Groupon in te schakelen kun je hier voor dezelfde actieprijs dineren.