Kastanjehof

Heuvel 4 5421 CN Gemert Nederland Kaart
31-492361912

Over het restaurant Kastanjehof

Topgastronomie & Brabantse gemoedelijkheid

In een ambiance waar je de Brabantse gemoedelijkheid gewoon kunt proeven is het wel heel makkelijk om je op je gemak te voelen. Deze statige villa is een heus Rijksmonument compleet met eigen wijngaard. Een perfecte plek om te genieten van echte gastvrijheid en het er eens lekker van te nemen met vrienden of familie. Laat je in de watten leggen door Guust en zijn team!

Meer informatie over restaurant Kastanjehof

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Maria H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Meer dan Uitstekende prijs kwaliteit verhouding, heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Ik heb verder geen behoefte om nog meer te duiden
Riekie V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
We hebben met vrienden voor het 7 gangen menu gekozen wat erg lekker was, vooral het buikspek en het caramel dessert waren heerlijk. Het waren goede porties (gezien 7 gangen, niet te vol gevoel) voor de bijna onwaarschijnlijke prijs van 27,50 euro. Gecombineerd met een bijpassend wijnarregement voor 24,50 euro, waarbij 5 mooie glazen wijn horen was het helemaal af, een aanrader!
Jan C.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk genoten van de fantastische gerechten.
De wachttijd tussen de gerechten is helaas wel erg lang.
Wij komen zeker terug.
Jan
J.J. H.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
In een geweldige ambiance heerlijk gegeten met een zorgvuldige bediening. Enige kritiekpuntje: de verlichting!
In het restaurant aanvankelijk te bescheiden, waardoor nauwelijks te lezen.
Op de parkeerplaats en bij de entree absoluut te donker.
Anny A.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Was goed en gezellig en heerlijk gegeten. (Glutenvrij super) een aanrader . Warren met vrienden daar. Trouwdag gevierd. 45 jaar.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wij komen hier een paar maal per jaar en het was, zoals iedere keer, voortreffelijk. Mooie smaakvolle gerechten, een uitstekende bediening. wij gaan blijven komen.
tineke.romen .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Zeer tevreden, prachtige locatie. Bij mooi weer goede gelegenheid om buiten te zitten.
Zonder Groupon in te schakelen kun je hier voor dezelfde actieprijs dineren.
Helma E.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Kwaliteit van keuken en bediening valt te prijzen.
Mooie uitspanning met allure. Goede lokartikel met voldoende parkeerruimte.
Cécile D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Kastanjehof! Een restaurant naar mijn hart, gerechten helemaal in mijn straatje, mooie producten. Heerlijke wijnen daarbij en een hele leuke crew die je op en top welkom laat voelen!
Rudi el Bucho .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Zie mijn eerdere recensie. Kleine aanvulling. Geen chef gezien en dat vind ik jammer voor het persoonlijke, en met alle respect, zo druk was het niet.
Rudi el Bucho .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Bij binnenkomst stonden we in de hal, was niemand te zien, onduidelijk waar heen te gaan. Beetje vreemd en onpersoonlijk. Muziek stond erg hard maar werd minder hoorbaar bij drukte. 7 gangen wildmenu was lekker maar inderdaad zoals al eerder beschreven, is meer proeverij. Niet echt veel. Wel prima als je kijkt naar prijs. Wijnkaart matig, veel zuid Afrikaans en aantal flessen niet beschikbaar. Bediening aardig maar paar kleine slippertjes. Afknapper was plastic wegwerp lepeltje in de mousse. Al met al goed, Benieuwd hoe men het doet a la carte. De weg naar een ster is echter nog lang. Nogmaals, WEL tevreden en prima prijs kwaliteit en goede entourage
Nick1979 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Tweede keer hier gegeten met dit gezelschap. Het restaurant had ons in een kamer geplaatst zonder andere gasten daardoor erg gezellig met elkaar kunnen kletsen. Zowel bediening als kwaliteit en bereiding van eten erg goed. Ook onze late vraag voor 1 suikervrij dessert werd snel opgepakt.
monique23051 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
We hadden een beetje een rommelige binnenkomst ondanks dat ik ze netjes nog gebeld had dat ik in een brede rolstoel zat en niet aan een gewone tafel kon zitten (al 3 weken van tevoren geboekt geloof ik) en gevraagd naar een ronde tafel maar de kiet zat helemaal vol. Er was een 4 persoonstafeltje een gewone voor ons gereserveerd en er werd wat moeilijk gedaan, want langs mij paste gewoon niemand. Uiteindelijk stelde ik voor dat ik en mijn vriendin/buurvrouw de 4 persoons tafel nodig hadden en daarlangs dan een twee persoons tafeltje eraanvast zetten dan konden mijn man en haar man tenminste ook fatsoenlijk zitten. De bediening kon er niets aan doen, foutje van het vrouwtje wat ik aan de telefoon heb gehad!!! Ik ga voortaan maar eens mijn maat van mijn rolstoel breedte doorgeven, die is nl 80cm en dus breed!

Uiteindelijk leuk ontvangen door een surinaams meisje die héél gastvrij was! We hebben heerlijk gegeten (7 gangen voor 27,50 plus wijn arrangement van 23.50) en dat was écht heel goed en zeer zeker de moeite waard om er nogmaals heen te gaan! Helaas geen rolstoel wc en de mogelijkheid om met de rolstoel naar de wc te komen tussen alle tafels door was ook geen succes...Verders echt alles naar wens en onze 'gastvrouw' deed heel erg haar best en vertelde alles over het eten en de wijnen die we kregen. Goede service dus verder, maar helaas tref ik het met mijn rolstoel gewoon bijna nergens...

Aanrader om tot eind januari nog van dit 7 gangen wild menu gebruik te maken, coupon met korting is op hun site af te halen!!!

Groetjes Monique de Greef en de rest
franklink .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Was erg rumoerig. Tafelschikking niet goed met lange tafel voor 7 personen, vier en drie. Miste hoofdgerecht met 'body' zoals eerder gebruikelijk. Grote fout in rekening waar erg lakoniek over werd gedaan (op rekening 3 ipv 7 couverts ). Hopelijk maar eenmalig deze 'missers'.
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We hebben genoten van het 7-gangen wildmenu. Lekker eten en zeer vriendelijke bediening. We komen meerdere keren per jaar in Kastanjehof en het is er altijd ontspannen en fijn.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijke en eerlijke gerechten dus ook heerlijk gegeten op een mooie locatie
Verfijnde smaken
De bediening was vriendelijk en attent
De akoestiek kan beter
Edjo-H ..
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
7-gangen wildmenu, wat zich beter typeert als een proeverij van kleine gerechtjes met elk hun eigen thema en overtuigende smaak. Diepgang en kwaliteit van de smaak is erg goed, waarbij de hertenrosbief er qua spannendheid bovenuit stak maar ook de wildbouillon verrassend robuust was.

Wat kan beter? De cava vooraf met likeur erin was een afbreuk voor de cava (zeker voor de prijs die je hiervoor betaald), de koffie met friandises en een klein likeurtje daarentegen was juist goed verzorgd.

Nadeel in ons kleine gezelschap (4 personen) was het geluidsniveau: we zaten aan de tuinkant en het niveau van het geroezemoes was daar erg hoog, daardoor moeilijk elkaar te verstaan.
corineb3 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We betaal de 320 € met zijn vieren. A la carte eten is prijzig. ook de prijs van de drank, ook koffie of bier, was hoog.
Je kunt t best n 7 gangen menu pakken met n fles water erbij, anders loopt t financieel uit de hand :-)
S J.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
We zijn hier voor de eerste keer geweest, omdat we op internet zagen dat het gewaardeerd is met de bib gourmand, zou een goede prijs kwaliteits verhouding moeten zijn. Het pand is prachtig, entree is mooi, Bij binnenkomst even wachten omdat de serveerster alleen staat is geen enkel probleem. Onze tafel is netjes gedekt, helaas zonder tafel linnen, wat ik wel had verwacht, begroeting met Hallo vind ik niet professioneel, goede avond was gepast geweest.
We kiezen er voor om a la carte te eten, heerlijke amuse en voorgerecht gehad, echter viel onze Tournedos tegen, deze zou van de black angus zijn en op de green egg bereid.. helaas was van beide niks te proeven.. een dessert hebben we achterwegen gelaten, wel een koffie na besteld. Helaas werd de likeur vergeten, waarschijnlijk omdat de serveerster alleen stond en het druk had.
Voor 125,00 euro helaas niet een volmaakte avond gehad. Niet voor herhaling vatbaar.
Alhoewel de serveerster haar best deed, complimenten voor haar vriendelijkheid.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Prijs kwaliteit heel goed.
Bediening gehaast en slordig en met te weinig man. Zodoende krijg je zelf als gast een gehaast gevoel.