Kastanjehof

Heuvel 4 5421 CN Gemert Nederland Kaart
31-492361912

Over het restaurant Kastanjehof

Topgastronomie & Brabantse gemoedelijkheid

In een ambiance waar je de Brabantse gemoedelijkheid gewoon kunt proeven is het wel heel makkelijk om je op je gemak te voelen. Deze statige villa is een heus Rijksmonument compleet met eigen wijngaard. Een perfecte plek om te genieten van echte gastvrijheid en het er eens lekker van te nemen met vrienden of familie. Laat je in de watten leggen door Guust en zijn team!

Meer informatie over restaurant Kastanjehof

Jouw recensie over het restaurant Kastanjehof

Daphne M.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
gebruik gemaakt van het maandag/dinsdag menu. 4 gangen incl fles wijn. Het was erg rustig, maar 2 tafeltjes bezet. Maar het was ook 4 december dus men zal wel bezig zijn geweest met de Sint ;). Heerlijk gegeten en porties waren ruim voldoende.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Hele mooie locatie. Vriendelijke bediening. Alleen kwam de kok met een vuile donkerblauwe schort in het restaurant. Dat was minder. Ook zou het mooier zijn voor zo'n locatie als de bediening een soort uniforme kleding draagt.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Eten is prima. De inrichting van het restaurant is een goed restaurant onwaardig.
Overal lagen spullen. Op de balie een vuile handdoek. Deur naar de keuken stond permanent open. Verwaarloosd verfwerk. In het restaurant achter een schot waren de toiletten.
Henri M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Prima keuken, vriendelijke bediening, goede prijs-kwaliteitsverhouding, prettige ambiance, mooie locatie met overnachtingsmogelijkheid.
José S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Anders dan we van kastanjehof gewend zijn. Bij iedere gang werd gevraagd wie de persoon met koemelk allergie was.! Moesten een klein uurtje tussen gang 4 en 5 wachten, ook niet iets wat klantvriendelijk is. Personeel was niet echt klantvriendelijk, veel onduidelijkheid onderling. Dat gaf veel onrust. Mijn dochter was de dag ervoor geweest. ZE waren hun vergeten met het hoofdgerecht! Een wijnarrangement hoort 5 glazenwijn te zijn, ze hebben er maar 4 gekregen. Als klap op de vuurpijl , mijn dochter was jarig en haar vriend had iets van vuurwerk bij het dessert gevraagd en dat was er ook niet. Al met al een hele rommelige, vergeetachtige organisatie., dus daarom geen aanrader. Jammer want in het verleden was het altijd super.
jacon .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wildmenu daar gegeten en was echt super! en de recensie moet helaas 120 tekens bevatten dus tikken we nog maar even door.
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het eten is was lekker en goed maar de enthourage er om heen vond ik minder.
Na het eten, bestelde ik een Irish Coffee, maar dat iets onbekends bij degene die de bestelling opnam. Dus nam ik maar een normale koffie
Martien D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het 7-gangen diner was over het algemeen heel lekker, alleen af en toe een bijzonder lange wachttijd tot de volgende gang. Dit had alles te maken met de slechte organisatie en dat resulteerde in een beduidend mindere service als dat wij in het verleden gewend waren.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Al met al, een redelijk restaurant. Een tweede bezoek zit er niet in. We hebben met 5 personen gegeten, allen dezelfde feedback.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Had 7 gangen wildmenu. Moest 45 minuten wachten tussen gang 4 en 5 . Dat was te lang en hebben we gemeld aan de bediening. Verder was de soep [veloutee] en gang 5 [haas met rode kool enz] niet echt warm. Dat hebben we ook gemeld. Ze zouden het doorgeven aan de kok.
John V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijke en aparte gerechten. Voor de grote eter zijn de gerechtjes aan de kleine kant. voor de genieter OK......................................................................................................
Sportyp .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het 7 gangen wild menu met bijpassend wijnarrangement was erg lekker! We hebben genoten.
Een blaffende hondje in de serre bij een andere gast aan tafel vonden we minder geslaagd maar mocht de pret niet drukken.
Wij hebben al weer gereserveerd!
Adri C.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Zeer smaakvol bereid 7 gangen wildmenu. Goede uitleg geserveerde gerechten. Prima bediening. Goede sfeervolle locatie. Zal zeker nog een keer terugkomen.
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
het 7 gangen wildmenu was geweldig lekker. Samen met mijn vrouw genoten van een heerlijke avond in een sfeervolle locatie, genoeg gegeten dus niet overvol, heerlijk! Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het prédessert lekkerder vond dan het dessert, maar het gebied me ook te zeggen dat ik geen ijsliefhebber ben!
Dus gewoon een superavond gehad!!!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij hebben een lekkere en een gezellige avond gehad, in een perfecte locatie .TOP
Een super goeie kok. Bediening was ook super goed.
Daphne M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
wederom heerlijk gegeten bij de Kastanjehof. Nu het 7 gangen wildmenu. Service goed. Het was wel erg druk, dus ons laatste wijntje van het wijnarrangement werd vergeten (en we hebben er niet extra naar gevraagd , dus het was ook wel prima zo). Werd natuurlijk netjes van de rekening gehaald. Tot de volgende keer!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Lekker en gezellig
J S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Weer heel lekker gegeten en een gezellige avond gehad.
C.A.J. B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Leuk restaurant,prima 7 gangen diner.
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Het was prijs/kwaliteit goed. De hoofdgerechten waren iets minder van kwaliteit!