Kastanjehof

Heuvel 4 5421 CN Gemert Nederland Kaart
31-492361912

Over het restaurant Kastanjehof

Topgastronomie & Brabantse gemoedelijkheid

In een ambiance waar je de Brabantse gemoedelijkheid gewoon kunt proeven is het wel heel makkelijk om je op je gemak te voelen. Deze statige villa is een heus Rijksmonument compleet met eigen wijngaard. Een perfecte plek om te genieten van echte gastvrijheid en het er eens lekker van te nemen met vrienden of familie. Laat je in de watten leggen door Guust en zijn team!

Meer informatie over restaurant Kastanjehof

Jouw recensie over het restaurant Kastanjehof

lilian.van.welie .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Kastanjehof kan ik aan iedereen aanraden. Parkeren is geen probleem. De entree is ook op mindervaliden berekend. Het is prachtig zitten. De bediening is zeer goed. Het eten is perfect. De prijzen zijn gunstig. Top!
Lisanne L.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk genoten van een zevengangen zomermenu op een prachtige zomerse avond buiten op het terras.
Vriendelijk personeel, goede kok, mooie gerechtjes, mooie locatie.
Koen S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Prachtige lokatie, pand en zeker ook tuin. Heerlijk gegeten, mooie wijnen. Wat wil een mens nog meer.
K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Héérlijk gegeten bij Kastanjehof van het 7-gangen seizoenmenu! Mooie entourage en een bijzonder lieve, attente, jonge gastvrouw!
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Bisque vooraf was heel smakelijk.Daarna de Fruits de Mer schotel,zeer goed gevuld en wederom voortreffelijk.
Zeer zeker een aanrader.
V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
We hebben heerlijk buiten het 7 gangen verrassingsmenu gegeten. Het was heerlijk met bijzondere smakelijke gerechten. Prima service.
Rinie V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Een prachtig gelegen restaurant, met vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit is goed.
Er valt niets negatiefs van te zeggen, alles was perfect.
Gertjan K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
De verrassingsmenu's zijn inderdaad aangename verrassingen. Mijn keuze was het Lentemenu (= aspergemenu)De prijsstelling is alleszins redelijk. Ga eens proeven. Leuk dat er ieder seizoen een ander menu is. Moet binnenkort weer terug voor het zomermenu.
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Bij binnenkomst en vertrek was er geen aandacht voor ons. Wachttijden waren soms erg lang. Sanitair was niet in orde (deur kapot, lamp stuk).
Bediening was vriendelijk maar niet helemaal op de hoogte van de gerechten. Het eten was heerlijk en de ambiance gezellig. We hebben een gezellige avond gehad maar hadden er meer van verwacht.
K F.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Mooi aangekleed restaurant, ook een prachtige tuin waar met mooi weer buiten gegeten kan worden.
Vriendelijke service .
Eten was origineel , zeer smaakvol
Guus G.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Een mooie villa,gezellig ingericht.
Vriendelijke ontvangst leuke tafel in de serre aan het raam met uitzicht op de grote tuin met in de zomer ruimte om te genieten van alles wat je nodig hebt voor een nieuwe ervaring.
Wij hebben genoten van de Chef's special Fruits de Mer. Een avond waar we wij nog lang aan zullen terugdenken.
wsc.wouters .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Ik kom hier al lang en het is echt een favoriet restaurant van mij. Alles was weer prima verzorgd en vond het juist prettig dat het tijdens lunch rustig was en het eten vlot ging omdat we beperkte tijd hadden.,echter vond ik kwaliteit
van lunchmenu(gerookte zalm kon beter) wat tegenvallen t.ov het zevengangenmenu waarvan ik al vaak genoten heb. ,maar het was zeker nog op niveau
Ida V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Ik ben 1 keer in dit restaurant geweest en sta sindsdien op een mailing lijst waar ik ondanks herhaald verzoek niet af ben gehaald. Dit bedrijf houdt er een regelrecht spam-beleid op na! Een wel heel nare nasmaak!
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Het personeel was deze keer erg goed,eten kon beter, ik had het idee dat alles lang van te voren klaarstond en op de eerste gerechtjes lag overal hetzelfde garnituur op: verlepte rucola blaadjes
Juliette O.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Mooie lokatie en fantastisch gegeten. Bijzond e e manier om asperges klaar te maken. Mooie bijpassende wijnen
De bediening kon wat vlotter. Er zat soms te veel tijd tussen de diverse gangen
Nelly V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Zowel de ambiance als het eten was perfect! Wij hadden een 3 gangen verrassingsmenu en alles zag er even goed uit en smaakte heerlijk.
Gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Kwaliteit/prijsverhouding was zeer goed. Het bord was iedere keer weer een plaatje en smaakte verrukkelijk.
Ook leuk was dat de chef-kok zelf een hele leuke amuse kwam brengen.
Het enige minpunt vonden wij dat er niet met tafellinnen was gedekt waar wij aten terwijl dat in een andere ruimte wel het geval was.
Maar wij komen hier zeker terug.
wdvhelmond .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Fantastisch asperge menu. Alle gerechtjes heerlijk en verassend. Precies de goede tijd tussen de gerechtjes. Al met al een zeer geslaagde avond met werkelijk heerlijk eten.
D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Menu op website en in het restaurant waren afwijkend eten was goed wachttijd was lang op het eind was extra fles wijn op rekening gezet wij zijn vaker geweest en hebben deze keer een mindere ervaring.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Hadden t 7 gangen asperges menu. Maar alles bij elkaar hebben we denk ik 3 asperges gegeten. Dat was erg jammer. Ook de hoeveelheid was minimaal