Kastanjehof

Heuvel 4 5421 CN Gemert Nederland Kaart
31-492361912

Over het restaurant Kastanjehof

Topgastronomie & Brabantse gemoedelijkheid

In een ambiance waar je de Brabantse gemoedelijkheid gewoon kunt proeven is het wel heel makkelijk om je op je gemak te voelen. Deze statige villa is een heus Rijksmonument compleet met eigen wijngaard. Een perfecte plek om te genieten van echte gastvrijheid en het er eens lekker van te nemen met vrienden of familie. Laat je in de watten leggen door Guust en zijn team!

Meer informatie over restaurant Kastanjehof

Jouw recensie over het restaurant Kastanjehof

FamilievandePol .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Hadden een leuke tafel in voorste gedeelte van de zaak. Gekozen voor de 7 gangenproeverij. Leuke smaakvolle gerechtjes die duidelijk van tevoren bekend zijn. Enkele stukjes warm stokbrood met boter en olie vooraf .1x wijn- en 1x bobwijn arrangement met 5 goed gevulde glazen.Karaf kraanwater met komkommerschil en citroen heeft een servicebedrag van 2.50 euro. Bij kopje koffie enkele kleine lekkernijen.
Volledig gemiste kans is dat je na afrekenen zelf je jas moet zoeken en er niemand meeloopt naar de uitgang,,,,,verwacht je echt niet bij dit adres.
Maartje S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Wat een slechte bediening, zaten nog geen 3 min aan tafel of de eerste gang werd al geserveerd, werd niet gevraagd of we de voorkeur hadden voor een wijnarrangement, waardoor we de halve tijd met lege glazen aan tafel zaten.. werd dan ook niet opgemerkt door het personeel. Telkens zelf om drinken gevraagd.
binnen 30 min hadden we wel al 3 gangen gehad. Jammer we kwamen juist voor de 7
gangen dat je fijn een aantal uur kan
tafelen.. het eten was prima maar ook dit had veel beter gekund.
marionliedmeijer .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten, personeel was vriendelijk en correct. Ik miste een stukje persoonlijke aandacht vooral bij het weggaan.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Super tevreden
Paul F.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
De reservering was door het restaurant niet correct verwerkt. Men verwachtte ons een dag eerder hetgeen leidde tot onnodige telefoontjes om te vragen waar we bleven. Voor het restaurant zelf natuurlijk een serieus probleem omdat men nu met een lege tafel zat en wel een aantal keren "nee" had moeten verkopen.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Lekker gegeten. Prima kwaliteit-prijsverhouding. Bediening enthousiast, maar weinig geschoold. B&B is overigens ook uitstekend.
i-hannink .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Van uit hygiënisch oogpunt eet ik liever met tafellinnen of placemat op tafel.
Het doet ook net iets warmer en gezelliger aan.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Weer een topavond gehad met een heerlijk 7-gangen menu. Alle gerechten waren zonder uitzondering grote klasse. Met de wensen van onze dochter (visgerechten) is prima rekening gehouden. We komen graag weer terug.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Zoals reeds gemeld, eten en bediening voortreffelijk maar we beschikten over een voucher waarin een 7 gangen wildmenu werd aangeboden evenals de aankondiging bij aankomst in de tuin.
We kregen een 7 gangen wintermenu en werden daar niet van op de hoogte gesteld.
Voor ons geen probleem maar je zult maar specifiek voor een wild menu gaan.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Leuke avond gehad
wil M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Zelfs met Kerst, wordt er perfect gewerkt en alle wensen ook door de keuken perfect ingevuld.
Het was een uitstekende Kerstlunch.
Sjang V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Dit kan ik iedereen aanraden!!! en zo'n mooie natuurtuin waar je op uit kijkt. Wat hebben we lekker gegeten en genoten. Het was een ontspannen uitje.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Personeel bediening kan de puntjes op de i zetten. Veel gemiste kansen bv. trage reactie bij binnenkomst, geen uitleg bij uitserveren eten of wijn, drie verschillende personen komen vragen of je koffie na wil.
Doet daarmee t heerlijke werk vanuit de keuken jammer genoeg te kort. Niet alleen deze keer ervaren maar elke keer als wij er komen eten. Zo jammer!
olgavogels .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
7 gangen wildmenu, was heerlijk. Ik eet niets wat in of met rode wijn is klaargemaakt, voor mij maakten ze speciaal iets anders. SUper. En nieuwe leuke bediening, niet zo stijf.
bouke1990 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
We hebben wederom heerlijk gegeten in dit prachtige restaurant. De bediening zou hier en daar iets verbeterd kunnen worden, maar petje af voor de keuken, we komen hier graag terug!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Lekker gegeten in een sfeervolle omgeving.
Wij gaan zeker nog vaker terug.
Compliment aan de kok.
De bediening was ook super.
Daphne M.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
gebruik gemaakt van het maandag/dinsdag menu. 4 gangen incl fles wijn. Het was erg rustig, maar 2 tafeltjes bezet. Maar het was ook 4 december dus men zal wel bezig zijn geweest met de Sint ;). Heerlijk gegeten en porties waren ruim voldoende.
Nelly V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Hele mooie locatie. Vriendelijke bediening. Alleen kwam de kok met een vuile donkerblauwe schort in het restaurant. Dat was minder. Ook zou het mooier zijn voor zo'n locatie als de bediening een soort uniforme kleding draagt.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Eten is prima. De inrichting van het restaurant is een goed restaurant onwaardig.
Overal lagen spullen. Op de balie een vuile handdoek. Deur naar de keuken stond permanent open. Verwaarloosd verfwerk. In het restaurant achter een schot waren de toiletten.
Henri M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Prima keuken, vriendelijke bediening, goede prijs-kwaliteitsverhouding, prettige ambiance, mooie locatie met overnachtingsmogelijkheid.