Kashmir

Javastraat 67 2585 AG Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kashmir

Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Vandaag heerlijk bij Kashmir gegeten. Papadum als aperitief en vooraf Dal soep. Daarna Palak paneer masala en Saag paneer met rijst en butter naan. Als laatste Kulfi en Indiase Chai.

Prima diner voor 2 en een streling voor de smaakpapillen, voor een zeer acceptabele prijs. Top.
Janneke1949 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Met collega's langsgeweest. Het was hier vrij rustig dus kregen wij ook alles vrij snel.
We hadden de chicken Birjani, chicken Korma.
De chicken korma was te zoet.
De service was goed en attent.

De wijn vond ik te prijzig. Decor is goed.
aan te bevelen.
Jordie W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2015
Veel van gehoord, na een drukke werkdag met een collega daar gaan eten. We hebben een lamb vindaloo en een mix grill besteld en wat diverse naan broden. Over het eten kan ik alleen maar zeggen dat het niet vers smaakte en de kruiden een kant en klare pasta leek te zijn. Alles heeft 1 smaak .

De zaak is niet schoon en ziet er achterstallig uit. Mijn advies is doe er spoedig wat aan. Zo kan je geen klanten ontvangen. Ik ken het indiaase eten heel goed, dus denk niet dat je klanten alles maar kan geven en dat het goed zit. Een slechte avond voor ons.
Yasmina74 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Gezellig restaurant. Alles was keurig in orde. Je wordt er correct geholpen. Je kunt er prima en lekker eten voor een prima prijs. Wij hebben het lopend buffet gedaan. Van alles wat dus.
Acharya S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
Lekker indiaas gegeten, jammer dat het niet perfect gekruid was.

Bediening was ook af en toe minder vlot.

décor is indiaas ,rustig
Janneke1949 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
Bij Kashmir gegeten, Chicken Vindaloo en Chicken Birjani .
De Birjani was lekker maar de vindaloo was niet zo pittig als het hoorde te zijn.

De service is niet zo attent.
De decor is normaal
Lf .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2014
Hier gaan eten met Groupon. De deal was papadeum vooraf en een hoofdgerecht van de kaart naar keuze. Tijdens het bestellen van het hoofdgerecht werd ons verteld dat we beiden hetzelfde moesten bestellen. Dit stond niet op de Groupon. De ober negeerde deze opmerking van ons en het duurde te lang voordat onze drankjes geserveerd werden. De dipjes bij de papadeum waren futloos van smaak. Het hoofdgerecht de lams vindaloo erg pittig, zoals het hoort. Alleen zo ontzettend weinig, misschien ieder 2 stukken vlees. Helaas was het ook niet lekker. Ik proefde iets wat leek op een
halffabricaat en miste de frisheid van een eigen bereiding. De bediening was nogal nurks. De zaak zelf is nogal armetierig en oogt smoezelig met vlekken op het tapijt. Geen aanrader.
Carlos12 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2014
Tijdens een werkuitje hadden we besloten om naar restaurant kashmir te gaan in den haag aan de javastraat. we waren met een groepje van 34 personen en we hadden een grote hoek achter in de restaurant waar we rustig met ze alle kunnen zitten aan tafel. De eten was zeer lekker!!! en de mango lassi is egt een aanrader. ik ga zeker terug komen met me familie.
Ton03 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Wij hebben hier met een groupon-bon gegeten. Wij hadden een proeverij van 11 verschillende gerechten. Alle gerechten waren goed van smaak niet pittig en voldoende. De milde niet pittige smaak is speciaal voor de (doorsnee) klanten. Het is ook mogelijk om voor pittig te kiezen. Regelmatig kwam de eigenaar en serveerster vragen of alles naar wens was.

Het restaurant is typisch Indiaans ingericht. Op de achtergrond was indiaanse muziek te horen. Het was erg warm in het restaurant, maar dat is ook niet raar met een buitentemperatuur van meer dan 30 graden.

Welke gerechten wij hebben gehad weet ik niet precies. Bij het opdienen werd het niet gezegd en wij hebben het ook niet gevraagd. Was trouwens ook wel leuk want nu moesten onze smaakpupillen zelf de opgediende ingrediënten proberen te plaatsen.

Op vrijdag en zaterdag hebben ze hier een buffet en kan je voor een vast bedrag alle buffetgerechten eten. Onze gerechten kwamen hier niet vandaag. Ze werden rechtstreeks vanuit de keuken opgediend.

De drankjes zijn hier heel betaalbaar. Ik werd blij verrast met de rekening. Het was een stuk voordeliger dan ik zelf had ingeschat.

Voor ons is het een geslaagde proeverij geweest.
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
Met een Groupon-bon hier wezen eten. Het enige verschil met gewoon meedoen met het buffet was dat ze onze gerechten uit de warmhoudbakken voor het buffet schepten en op tafel zetten. Qua prijs was er geen verschil. Verder goed gegeten, maar het niet zo'n aanbieding als ik had verwacht.
Pixxi .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2013
Via Groupon bij hen komen eten voor een proeverij met 11 gerechten. Eenmaal aangekomen op locatie bleek dit een leugen helaas. Wat zij adverteren op de groupon website met een waarde van 60 euro en nu 50% korting is gewoon hun buffet. Dit gaven ze zelf ook aan. Meneer, we kunnen u aan tafel serveren of u kunt zelf pakken aan het buffet. Het zijn namelijk precies dezelfde gerechten. En het buffet is 17 euro per persoon! Jammer dat het zo moet. Het eten zelf was wel erg flauw helaas. Ik ga hier niet meer naar toe in ieder geval
Jon M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2012
Heerlijk gegeten, tandoori kip was om te smullen. Brood kon beter, was niet heel warm of smaakvol. Decor is ook prettig.