Kartoffel

Oude gracht aan de werf 145 3511 AJ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Kartoffel

Grote porties, grote pullen bier & krachtige smaken

Klassiek Duitse gerechten en schuimende bierkragen in een warme, gastvrije omgeving, daar draait het om bij Kartoffel. Van de bekende schnitzel en halve haantjes tot schweinshaxe, allemaal in ruim bemeten porties.De carnivoor krijgt het nog moeilijk met kiezen.

Meer informatie over restaurant Kartoffel

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Kartoffel

T V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
De nieuwe locatie van Kartoffel heeft totaal nog niet de sfeer van de vorige locatie. Moeten ze snel wat aan doen, want ik merkte aan mijzelf en mijn gast toch een beetje teleurstelling en minder interesse spoedig weer terug te keren. Het eten is duurder geworden, maar nog steeds erg lekker, eenvoudig en goedkoop.
Gerry V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Voor de verhiuzing was het al een top tent, maar kon niet altijd terecht :-(
Nu is de locatie geweldig, de sfeer erg goed en het eten hetzelfde, goed dus :-)
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Voor een gezellige maaltijd, met lekker bier in een prima ambiance ben je hier aan het juiste adres. Culinair geen hoogvlieger, wel qua gezelligheid, en ambiance.
AaddeHollander .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Onze groep was onvoorzien iets groter, maar er werd meteen een oplossing gevonden. Snel en zeer attent bediend. Prijs-kwaliteit blijft super!
Yoka B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prima gegeten voor een goede prijs. Jammer alleen dat de curry uit de fles komt en de Sauerkraut een beetje flauwe stamppot is. Voor een Duits restaurant kan dat beter door de currysaus zelf te maken en de Sauerkraut niet te mengen met aardappelen, maar te koken met traditionele kruiden.
Heel leuk dat er liters bier in pullen te verkrijgen zijn.

Mooie locatie maar is daardoor tevens een klankkast. Als je ook nog gezellig wilt praten kun je beter iets anders zoeken. Erg veel lawaai.
Freek_ .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Gisteren gegeten op de nieuwe locatie! Mooie plek, iets minder gezellig dan de vorige maar nog steeds erg leuk. Eten was zoals altijd goed en lekker. Bediening leek nieuw te zijn en nog niet helemaal op hun plek. Maar goed, dat hoort bij een nieuwe locatie, verwacht dat dit snel weer op het oude niveau zal zijn. Voor een betaalbaar en lekker avondje eten en drinken is Kartoffel zeker een aanrader.
peter D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Fantastische formule, lekker simpel en voor de geld erg goede kwaliteit. Vrolijke, attente bediening en sfeervolle inrichting, water kan je zelf tappen. Niks mis mee!
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken op deze nieuwe locatie! Service is erg goed, evenals het eten! We komen zeker weer terug. De nieuwe locatie ziet er erg mooi en sfeervol uit.
AaddeHollander .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst. Kindvriendelijk. Uitstekende prijs-kwaliteit-verhouding. Kartoffel lijkt zijn draai te hebben gevonden op de nieuwe locatie! Prima!
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Goed eten, goeie prijs. Nieuwe locatie kan nog wel wat aankleding gebruiken, maar nog steeds een supertent! Kan iedereen de schnitzel aanraden
230861 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Afgelopen donderdag hier gegeten met totaal 11 gasten. Leuke ruimte en vriendelijke bediening alhoewel er best wel wat mis ging aan onze tafel. We hadden een vastgesteld menu wat een plank met wat kleine hapjes zoals kaasjes, stokbrood, charcuterie etc. Niks mis mee maar daar zit de "hand" van de Chef ook nauwelijks in. De hoofdgerechten keuze was prima een schnitzel, een curryworst een beenhammetje etc. Ik had een schnitzel besteld zonder saus, ik kreeg een flinterdunne schnitzel met wat gebakken aardappelen en een schijf citroen. Ik raad de keuken brigade aan om eens op wintersport in Duitsland of Oostenrijk te gaan om daar in allerlei restaurants een lokale schnitzel te proeven en dat te vertalen naar hun eigen keuken. De typische kenmerken van een krokante schnitzel en sappig vlees miste ik volkomen hier. De saus die ik toch apart geserveerd kreeg was precies de reden waarom ik achterwege had gelaten, een saus zonder ziel ! Wellicht een compote van preisselberen hierbij serveren ? Twee collega's kregen hun gerechten een 10 minuten later omdat ze ons "vergeten " waren hierin. Dat was ook een aantal keren met de opgenomen drankjes die pas veel later gebracht werden. Als dessert die was vastgesteld kwam er een apfelstrudel met koude vanille saus op tafel die volgens mijn collega's prima was. De prijzen die gevraagd worden per gerecht zijn ook zeker niet teveel gevraagd maar voor dezelfde kosten maar iets meer inspanning kan een gerecht beter worden waardoor nog meet tevreden gasten en dat lijkt mij het alle belangrijkste !

Piet van den Bosch
Hiske S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Jaarlijks herfstuitje met voetbalteam. Altijd goed! Makkelijk menu, goede bediening. Nieuwe locatie is ruim opgezet. Muurvaste formule, en dat werkt.
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk restaurant, het is zelfs nog leuker geworden op de nieuwe locatie. De toiletten zijn bijvoorbeeld prachtig. Alleen uitkijken voor grote groepen. Wij hadden om een rustig plekje gevraagd en dat ook gekregen.
Gonny S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het Het was spannend of jullie konden blijven bestaan. Gelukkig op een andere locatie maar het eten was zeker van dezelfde kwaliteit! het is en blijft een aanwinst voor Utrecht
jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Met 3 personen gegeten bij Kartoffel. Vooraf brood en prezel met paprikaroomkaas. Lekker en snel op tafel. Hoofdgerecht 2 x scnitzel en 1 x kaasfondue. Goede schnitzels, helaas geen kalf maar varken. Erbij gebakken aardappels en peperroomsaus. Portie appelmoes. 2 x literbier. Vreemd maar er wordt geen spau blauw of jus d orange verkocht. Kop koffie was ook prima. Conclusie: goed gegeten. Niet duur. Vriendelijk personeel. Prima no nonsens hap.
appelsien .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten geheel in Duitse sferen. We kwamen er helemaal van in een vakantiesfeer, top!
Zelfs het menu is in het Duits en alle producten komen ervandaan.
Eline P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Vrolijk! Leuk concept voor leuke prijs en olijke, frisse bediening. Leuk om te zitten met groep vrienden of met je vader die van schnitzelklassiekers houdt.
Anna M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Lekker eten en leuke bediening! Wel jammer dat aan de ene kant van het restaurant wel muziek is en aan de andere kant niet.
Kim O.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
De nieuwe locatie is top! Kartoffel is nog net zo leuk als voorheen. Het tempo van de bediening was precies goed, waardoor we rustig konden tafelen. We komen snel weer langs.
Bill2202 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Ook op de nieuwe locatie was het weer één groot feest bij de Kartoffel. Prima eten voor een zeer redelijke prijs. En geweldige bediening!!