Kartoffel

Oude gracht aan de werf 145 3511 AJ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Kartoffel

Herzlich Wilkommen! Kartoffel is een Duits georiënteerd restaurant in het centrum van Utrecht. U kunt hier genieten van de populairste Duitse gerechten en natuurlijk Duits bier. Wees welkom tussen 17.00 en 23.00 (keuken open van 17:00 tot 22:00 uur) en laat je verrassen door de eenvoudige maar degelijke kaart. Vergaderen en/of eten met een grote groep? Informeer naar onze zaal beneden.

Meer informatie over restaurant Kartoffel

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Kartoffel

B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Jasper T.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten. De bediening was erg vriendelijk. En dat voor een erg lage prijs. Ik zou iedereen aanraden een keer te gaan eten bij de Kartoffel.
D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Het was mijn 3e bezoek in 12 maanden, kwaliteit is gewoon hetzelfde als een jaar gelden goed en leuk. Tot over x maanden.
Anne G.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Weer lekker gegeten voor een goede prijs, enorme porties. Mooie locatie ook maar mag nog wel ietsje kitscheriger Duits worden qua aankleding zoals de oude plek. Bediening ook top, verademing met vele andere horeca!
Jessica H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Prachtige werfkelder, eenvoudig maar lekker eten voor een leuke prijs en vriendelijke bediening. Wij zijn tevreden en komen zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Afgelopen zaterdag weer bij Kartoffel gegeten; was weer top. Alleen jammer dat zij geen eendenpoot meer op de kaart hebben ;-( Is nu vervangen door kip. Schnitzel was heerlijk en vrienden hebben genoten van de kaasfondue . Binnenkort weer met mijn collega's aldaar eten. Is en blijft een aanrader, nog nooit negatieve klanken gehoord :-)
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Vriendelijke ontvangst, snelle bediening door zeer vriendelijke en enthousiaste "serveersters"! Kwaliteit van het eten was goed.
Lin W.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Lekkere hap voor weinig! Enige puntje van kritiek: aardappeltjes mogen iets langer gebakken worden. Verder was de bediening prima en heel leuk ingericht!
Wilfred N.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Grote klasse. Zoals altijd. Heel veel woorden hoef ik er eigenlijk niet aan vuil te maken, maar mevrouw IENS wil nou eenmaal 120 karakters......
W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Bediening is vriendelijk en behulpzaam, maar kleine bestellingen (broodmandje) lijken wel eens vergeten te worden. Overigens was een kleine hint voldoende om het zeer snel te herstellen. Goed, dus!
B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Mannenvoedsel. Heel goed mannenvoedsel. En veel ook. Geen flauwekul. Goed bier. Zwarte koffie zonder fratsen. Niet duur. Een tent naar mijn hart.
AaddeHollander .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst en verzorging. Het eten was prima verzorgd. Wee konden ook zelf het tempo mede bepalen. Extra vragen werden snel opgepakt.
hestaron .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Gewoon prima eten, niet te duur. Goedkoop bier. Was lekker met vrienden een niet te duur hapje eten. Voor studenten een prima eetgelegenheid.
martinutrecht .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Leuke inrichting. Stoelen zitten lekker. Fijne afstand van andere tafels. Eten heerlijk. De schnitzel was heerlijk. 120 tekens wat moet ik verder nog schrijven. Het was gewoon goed!
jolande_c .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Lekker eten, prima prijs kwaliteit verhouding. Fijne service en sfeer. We zijn hier al vaak geweest en komen nog steeds graag terug!
jenneken .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Het was weer fijn om in de Kartoffel te zijn. De vorige locatie vond ik geweldig, maar deze geeft nog net even wat meer bierstube-gefuhl. Leuke bediening!
V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk eten, gezellige sfeer en super bediening, Alles war wirklich super! Alles waar we op hadden gehoopt is uitgekomen......Alleen de dirndls ontbraken nog...
Thom V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Eten was prima maar moest erg lang wachten. De bestelling was niet goed doorgekomen. Ter compensatie zouden we 2 drankjes krijgen. Besteld, maar niet gekregen. De rekening ook 2x moeten vragen. Uiteindelijk zijn de eerste drankjes van de rekening gehaald. Tegenvaller ten opzichte van wat het eerst was. De nieuwe locatie heeft ook geen Duitse uitstraling meer. Jammer, ga hier niet gauw meer heen.
Trees D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Voor het eerst bij Kartoffel aan de oudegracht geweest. Nog steeds prima, maar vond de oude locatie wel sfeervoller ingericht.
Manon D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Goede prijs/kwaliteitverhouding en aardige bediening. Zeker aan te raden om met een groep te eten
Voor weinig geld een lekkere maaltijd genuttigd