Karsten

Meer informatie over restaurant Karsten

• : Parkeerplaats

7,1
6,2

Jouw recensie over het restaurant Karsten

Claire V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Helaas teleurstellend. Hoewel obers langssnellen worden we niet geholpen. Na een uur komt na aandringen de kaart. Een voorgerecht is bevroren. Hoofdgerecht mist ingrediënten die wel op de kaart staan. de ober maalt er kennelijk niet om en reageert ronduit onaangenaam. Drankjes worden vergeten, we zitten lang met lege glazen. Dieptepunt vormt het voorgerecht, het begeleidende schaaltje “gemengde groenten” kwam rechtstreeks uit een diepvrieszak van de groothandel, er zat kraak nog smaak aan. (U kent die zakjes wel, doperwten gemengd met machinaal gesneden wortel en sperzieboon). Tournedos zag er grijzig uit, schnitzel was te rauw. Jammer van de leuke locatie, jammer van de besteedde euro’s voor dit beneden peil voedsel.
joost V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Zeer slecht gegeten, bloemkool met Hollandaise saus, wie verzint dat? Schnitzel zo taai als een schoenzool. Bediening lief, maar daar blijft het wel bij. Jammer dat de buurman vol zat!! Een maal maar echt nooit meer heb ik mn vrouw belooft.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
De beste sate van Drenthe, bediening niet geweldig. Inrichting erg oudbollig, maar echt de beste sate die we ooit gegeten hebben!
marloes J.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Hoewel het een tikkeltje rustig was, hebben wij het echt heerlijk gehad. De ober was uitstekend en het eten was heerlijk. Wij komen snel terug!
eduard J.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Mooi klassiek restaurant. Diner werkelijk voortreffelijk, heerlijke dagschotel en perfect gebakken zalm met zeer smaakvolle saus. Bediening niet echt kundig, maar wel aardig.
Lola R.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Eerlijk eten, gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Hier heb je het gevoel dat je bij iemand thuis eet. Ik had een kaassoepje met knoflookcroutons, die lekker hartig van smaak was. Daarna kreeg ik het stoofvlees. Dit was een heerlijk mals gegaard sucadelapje, gewoon zoals het hoort, met wat uitjes en champignons erbij. Het saladebuffet, bij de prijs inbegrepen, was gevarieerd en zag er prima uit. Ze hadden een heerlijke Franse huiswijn.
froukje64 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Ik had een gevulde kipfilet met gebakken champignons en mijn man de boerensnitzel. Helaas hadden we van beide meer verwacht. Wanneer er op de kaart staat met gebakken champignons verwacht je niet 3 stukjes wat samen nog niet eens 1 champignon was. Het groenteprakje wat mijn man erbij kreeg lag boven op de snitzel waardoor deze zeer slap en taai werd. Verder weinig variatie in groente en gebakken aardappels zonder kleur en smaak! Salade buffet is leuk maar zeer kleine schaaltjes.
HendrikusMartinus .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Een restaurant waar de tijd lijkt stil te staan, alles is "old fashined" goed. De sfeer/inrichting, de bediening en het eten. Hebben hier uitstekend geluncht na een heerlijke wandeling. Karsten ligt op een centrale locatie in Norg met een leuk buitenterras waar veel te zien is, mensen kijken blijft geweldig. Je kunt in de nabije omgeving prachtig wandelen met als start (koffie) en finish (lunch) bij Karsten.
Greet M.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Ik begin met het interieur. Het is natuurlijk ouderwets, maar ik vind dat gewoon leuk, het hoort ook bij het dorp. Traditioneel. Met bijpassende obers in pak, met een vlinderstrik. Dit zijn beroepsobers. Zo gauw je denkt, ik lust nog wel een glaasje, dan staan ze voor je! Zoals het hoort.
Er lagen 3 kaarten op tafel. Lunch, avond en actueel.
We namen de kaassoep. Heerlijk. Ouderwets, zoals het hoort in dit hotel/restaurant. Soort verdunde mac&cheese zonder mac, maar met knoflook croutons. Comfort food.
Verder een modernere carpaccio met tomatentapenade en cashews. Carpaccio is natuurlijk ook al weer een beetje een verouderd idee en komt voor op vrijwel elke lunchkaart. Toch was die een leuke andere aanpak. Door de cashews erg vullend en dus niet zo geschikt als voorgerecht, maar als lunchgerecht heerlijk.
AstridBosch .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Karsten is een traditioneel hotel/restaurant in de positieve zin van het woord. Gastvrij, goede kwaliteit en vooral sfeervol. De gerechten zijn smaakvol en het verblijf stijlvol, tegelijk ook gezellig. Gelegen in het mooie dorpje Norg.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Het kerstdiner was over het algemeen prima maar niet verrassend.
De voor- en russengerechten waren prima. De hoofdgerechten varieerden in kwaliteit.
Het vlees was goed, de vis wat minder, de vegetarische gerechten prima. De groenten waren simpel en niet erg gevarieerd. Het dessert redelijk tot goed. De bediening was adequaat.
Chess C.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Van een smakelijk driegangenmenu genoten, lekkere uiensoep daarna een gerecht met runderreepjes en een tiramisu toetje. Prima kwaliteit prijs verhouding.
Ate T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
Omdat we weinig trek hadden maar toch wat moesten eten het weekgerecht gekozen: wrap met gehakt en groentevulling en salade van het salladebuffet. Geen culinair hoogstandje, dat kun je ook niet verwachten voor nog geen € 12,-, maar smaakte prima. Correcte en snelle bediening.