Karsten & Kuiper

Van Diemenstraat 132 2518 VG Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Karsten & Kuiper

Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Ik ben hoogst verbaasd over de positieve recensies. Vanavond een Melanzane alla Parmigiana en pasta van de dag besteld. De Melanzane leek in de verste verte niet op een traditionele Melanzane alla parmigiana niet qua smaak en ook niet qua looks dwz een lasagne achtig gerecht van laagjes aubergine met tomatensaus en mozzarella. Het was totaal smakeloos. Dit gold ook voor de pasta van de dag. Ik ben erg teleurgesteld. Ik zou hier nooit meer iets bestellen!!! Waardeloos!!!
Jeannette L.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Vanavond weer eten besteld. Rode bietenburger met geroosterde wortelen en kikkererwten en meatloaf met geb. aardappeltjes en venkel. Alles was vers en goed op smaak. Je proeft dat de gerechten met aandacht en liefde worden bereid. Een absolute aanrader als je geen zin en/of tijd hebt om zelf te koken en lekker wil eten :-)
Lammetje .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Vanavond alleen thuis en geen zin om voor mezelf alleen te koken, dus voor het eerst naar Kartsten en Kuiper. Mediterraanse gerechten kende ik nog niet als afhaal, behalve de gewone pizza natuurlijk. Ik werd vriendelijke ontvangen en kreeg snel uitleg. Omdat ik thuis nog een restje kip had, ben ik voor vega gerechten gegaan - genoeg keuze. Thuis gekomen kort in de magnetron opwarmen (ik kreeg tips hoe ik de magnetron het beste kon gebruiken) en daarna proeven: uitstekend! Niet te zout, niet te zoet, geen vette sauzen, maar gewoon lekker en vers. Super!
Roderick C.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Heerlijk eten en gezond, de perfecte combi om mee te nemen. De lambsrack en frittata gekozen en die waren echt top. Zo fijn dat je eigenlijk van alles kan kiezen - lekker pick en mix. Een absolute aanrader.
Nienke112 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Wat een verademing! Een afhaalrestaurant wat ook nog gezond is. Wij hadden de zalm met parelcouscous en meatloaf met oven-aardappeltjes. Heerlijke venkelsalade er bij! Ook een flesje wijn besteld. De bestelling werd bezorgd. In eerste instantie was deze verkeerd, maar na gebeld te hebben kregen we binnen no-time de juiste gerechten EN twee heerlijke taartjes als goedmaker. Parelcouscous was heerlijk. De zalm een beetje klein. Meatloaf erg goed en ruim voldoende.
Top service en goed eten.
Anton S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Eindelijk een afhaalpunt dat wat anders levert dan pizza/pasta of wok, maar op hoog niveau bereide maaltijden. Smaakvol en duidelijk met veel liefde klaar gemaakt. Ook de service is geweldig. Hier kom ik zeker terug!
Val78 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Wat een uitkomst voor een druk gezin met kinderen: als je geen zin of tijd hebt om te koken, maar toch lekker en gezond wil eten! Je kiest een hoofdgerecht, bijgerecht en een groentengerecht. Wij namen o.a. meatloaf met romescosaus, venkelsalade met amandelschaafsel en de parelcouscous. Alle gerechten waren heerlijk en het zag er allemaal goed en vers uit. Ook de kinderen waren fan! Kortom: wij zijn verkocht en komen zeker terug!