Karma Coffee

Sophialaan 2 8911 AE Leeuwarden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Karma Coffee

Walter V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2014
Heerlijke koffie! Thee en broodjes! Super leuk personeel!
Kom er bijna dagelijks! Latte: heerlijk! Service: een 11.
Hebben super lekkere en mooie lunch voor als je wat te vieren hebt!
Kortom: GE-WEL-DIG bedrijf!!!!
Eigenaar heeft hart voor de zaak en dat merk je!!!

Op de vraag van iens: wanneer heb je gegeten bij Karma Coffee is het antwoord: wanneer niet :-)
Caro H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2013
Heerlijke koffie, smakelijke gerechten waaronder zelfgemaakte appeltaart en zeer vriendelijke door twer broers. Je voelt je altijd welkom.
Saskia J.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2013
Vandaag heb ik voor het eerst gelunched bij Karma Coffee, de nieuwe lunchgelegenheid onder de Achmeatoren, tegenover station Leeuwarden. En wat een aanwinst voor de stad! Goede koffie, lekkere broodjes, vriendelijke bediening en een leuke aankleding. Wat wil je nog meer? Alles vers klaargemaakt en biologisch, inclusief de appeltaart. Ik had een broodje zalm met crème fraîche en kappertjes en die was heerlijk. Maar er stond nog veel meer lekkers op de kaart. Snel weer op herhaling dus!