Kapadokya

58-A Dorpsstraat 8171 BS Vaassen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kapadokya

Gerriteee .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Bij Kapadokya al binnen korte periode al enkele malen gegeten . Pizza's en schotels erg lekker en grote porties. Ook bediening erg vriendelijk en attent. Voor herhaling vatbaar!
Marlies_w .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Je kunt hier prima eten voor een leuke prijs. Het eten smaakt (zoals je verwacht voor de prijzen die gehanteerd worden) goed.
Echt Turkse gerechten zoals meze vind je hier niet. De bediening is vriendelijk.
Machtilda .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
We hebben heerlijk gegeten, was er gezellig. De pizza was vers en prima en het hoofdgerecht van mijn partner was ook prima. Kortom we komen graag een keer terug
Simon23 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
Zondag gezellig gegeten met mijn gezin bij Kapadokya in Vaassen. Lekkere pizza's en pasta's hebben ze in huis. De rode huiswijn is lekker fruitig en smaakt erg lekker. De bediening vonden wij erg gezellig. Een goede aanrader voor snel en lekker met kwaliteit te eten!
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Erg lekkere pizza gegeten: goed belegd met o.a. smakelijke ham en de andere met mals vlees er in. De Angorawijn (nooit van gehoord, ik dacht dat dat schapen waren!) was lekker. Vriendelijke, attente bediening. Het door kunstenaars versierde plafond is heel mooi.