KanunniK (Fletcher Hotel - Jan van Scorel)

Heereweg 89 1871 ED Schoorl Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant KanunniK (Fletcher Hotel - Jan van Scorel)

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
bart_nijdam .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Zeer rumoerige omgeving door grote groep deelnemers van vergaderingen, welke later op de avond zelfs luidruchtig werd. Voor dessert nog van tafel veranderd, wat uiteindelijk weinig verschil maakte.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
wij waren er vanmiddag te lunchen via ah actie( tweede lunch gratis?)toch ...waren er om 2 uur voor lekker broodje enzo de serveerster vroeg of wij de dinerkaart wouden zien nee zei ik willen ff lunchen ..ok zei ze we regelen wel wat ??? ik zei al tegen mijn vrouw zal mij benieuwen met de rekening en jahoor na 3 koffie en 1 jus en 1 uitsmijter en ik had een carparciosalade met brood vroegen wij de rekening!! 34,50 euro !!!!!! ik zei dat klopt niet hoor zei weer terug kwam er een ander met antwoord ; dit is het bedrag dat wij rekenen voor het diner en de tweede is gratis ?? ik zei dat op de side staat ;tweede lunch is gratis antwooord; ja dan hadden jullie maar meer moeten eten ?????? echt belachelijk ;;ik zei dat als we zonder ah bon dit hadden genomen waren wij nog goedkoper uitgeweest waarop ze zei dat wij de ah bon terug kregen en een normale rekenig zouden krijgen <<<< toch te gek voor woorden <<<< en inderdaad 30,15 euro moesten wij toen betalen <<< lekker dan ,,, zet dan niks op de side van tweede lunch gratis <<<<wat heet ,,,tweede lunch duurde dan eerste <<< toch belachelijk lekkere reclame voor lullie <<<<niet dus <<<<wij komen er nooit meer en ik raad iedereen aan <<<ga hier nooit lunchen
inekekannekens .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Goede ontvangst. Vriendelijke bediening.
Van 14.00-17.00 uur getafeld met mooi opgemaakte, zeer smakelijke gerechten, driegangenmenu.
Een grote keuze/menukaart met de AH-lunch actie. Zeker de moeite waard om lekker te eten in een mooie ambiance.
GroHo .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Met veel plezier hier de 20e verjaardag van onze dochter gevierd. Lekker gegeten! Groot pluspunt, ruime keuze met de AH actie!
aentvermaas .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Was prima. Goede gelegenheid. Lekkere gerechten.
WAren met AHactie en dat was met de kaart goed uitkiezen.
De bediening was heel goed.
gidybrink .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Zeer gezellig en in kerstsfeer restaurant. Hele vriendelijke bediening,
En heerlijk eten. Een aanrader! Goede keuze in wijnen. Prachtige opmaak van het eten. Het AH-menu had veel keuzes met mooie gerechten.
JanWo .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Dit was een van de fijnste restaurants waar we met de AH bon hebben gedineerd. Een ingetogen en hartelijke ontvangst. De gerechten werden vlot bezorgd. Er werd zeer goed met de kruiden en specerijen allergie van mijn vrouw rekening gehouden waarvoor chapeau. De soep vooraf had iets warmer gekund maar over het hoofdgerechten zowel de catch of the day (kabeljauw op de huid gebakken) als vlees (eend en Ierse biefstuk) niets dan lof. Ook het nagerecht (proeverij) voldeed ruimschoots aan de verwachtingen. In een sfeervolle ambiance was geweldig toeven. Waarbij ook een pluim aan gastvrouw Nathalie, die er zorg voor droeg dat al onze wensen werden gehonoreerd.
Piet B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We kwamen hier via de Albert Heijn restaurant actie en waren heel erg tevreden. We zijn samen met onze dochter geweest en hebben met zijn drietjes genoten van 2 menu's. Dit was heel goed te doen en ook precies genoeg. Kortom goed service en wij hebben een geweldige avond gehad.
pjmmeul .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Er was een aparte menukaart voor ah klanten. De prijs voor het menu was best pittig 34.50 euro. Een fles water van 0.7 ltr kostte 5.75. Het eten was mooi opgemaakt en was prima. De kwantiteit voor een flinke eter was onvoldoende.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Waren hier met onze dochter en schoonzoon met een AH voucher. Hebben geen enkel idee gehad dat wij anders behandeld werden. We voelden ons dan ook echt thuis. Mantels en jassen werden aangenomen en waar gebeurd dat nog!! Er was een prima tafelmbijnhet raam voor ons gereserveerd. Het was heerlijk binnenkomen in een gezellige en mooie ambiance die reeds in de sfeer was gebracht van de komende kerstdagen. Het diner was werkelijk voortreffelijk. Voorgerecht zalm met gambas en carpaccio, hoofdgerecht gebakken scholfilet en biefstuk beide voortreffelijk gebraden, dessert proeverij van nagerechten en ijs met stroopwafel en tot slot een heerlijke kopje koffie. Leuke bediening en een werkelijk geslaagde avond. Kunnen het een ieder aanbevelen. Richard Schermer
Loes B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
er waren een paar grote eters in ons gezelschap en die waren niet voldaan.
we hebben nog maar een keer frietjes en sla besteld.
een warme groente zoals bloemkool of witlof erbij zou erg lekker zijn geweest.
al met al niet voldoende om met een voldaan gevoel naar huis te gaan
Martha N.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
We hebben bewust voor dit restaurant gekozen. Mooie omgeving; prima bediening en prima eten. Het eten was niet alleen lekker, maar zag er ook bijzonder goed en smakelijk uit. Het zag er niet alleen goed uit; het smaakte ook voortreffelijk
W V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het eten mag wel iets meer zijn, en volgens mij er is ook niks mee als er wat gewone gerechten tussen staan. Het dessert was uitstekend.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Helemaal vergeten! Vorige week dinsdagavond hier gegeten. Volle bak, toch persoonlijke aandacht en vlotte bediening. Voorgerecht en soep erg lekker en inventief. Hoofdgerecht even de rem op de creativiteit: varkenshaas en biefstuk, met vrijwel gelijk garnering. Revanche met een verdienstelijke variatie van de klassieker Dame Blanche. Tevreden terug naar de hotelkamer.
Janssen.cga J.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
We zijn heel vriendelijk ontvangen en de bediening was zeer vriendelijk en betrokken. Het eten was heel erg goed. Alles was zeer smakelijk en prachtig opgemaakt. Kleine schilderijtjes. Een mooie kaart met voor iedereen wat wils.
jan B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
We hadden een AH actiekaart voor een gratis tweede menu (waarde 34,50), maar mochten kiezen uit de gehele kaart. Vooraf een heerlijk geitenkaas plankje (Egmondse geitenkaas ? Mini pomodori ? Mizuna ? Pecannoten? Flammkuchen), lekker hoofdgerecht kipfilet (Gegrilde boerenkipfilet ? Honing-tijmsaus) en als nagerecht een heerlijke lemoncake (Lemon cake ? Yoghurtijs ? Rood fruit ? Schuim van Limoncello). Interieur komt wat chique over, maar is gezellig en comfortabel. Bediening vriendelijk en adequaat.
janlaurier .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Het was een ah menu maar dat was nergens aan te merken.
Voldoende keuze uit allemaal heerlijke gerechten.
Goede bediening alles heel gemoedelijk en vriendelijk.
Het eten was ook mooi gepresenteerd.
Kortom top.
rumonian .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Eten en bediening was prima. Duurde soms heel lang voordat de volgende gang kwam. Viel op dat de "eigen" hotelgasten voorgingen op de ah actie. Slot vd avond was afknapper met koude irishkoffee, wat sowieso niet op irishkoffee leek maar meer op wiskey met melk!
Ton Q.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Heerlijk een paar avonden gebruikt gemaakt van het restaurant, heerlijke mosselen en ook van de kaart diverse gerechten geproefd, fijne lekkere keuken.
Coby H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Heerlijk gegeten voor de lunch (a €34,50 voor 2 personen). Deze bestond uit 3-gangen en dat was (voor ons ) wel erg veel. Zeker het warme hoofdgerecht had voor ons niet gehoeven. Wat lekkere broodjes op de kaart had genoeg geweest. Maaaaar...de kok had zeker zijn best gedaan, complimenten!