Glas champagne

Meer informatie over restaurant KanunniK (Fletcher Hotel - Jan van Scorel)

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 17.00 - 21.00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Engels gesproken , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jane E.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Aanrader. Bediening zeer goed, mag niet alles eten. Kok kwam erbij, bij het uitserveren van de gerechten werd mij verteld, wat ze niet hadden gebruikt en evt vervangen.
Erg aardig, niets was teveel moeite.
We hebben de AH krt gebruikt. Normaal krijg je een aparte krt vanwaar je uit kan kiezen.
We mochten gewoon van de "normale "krt kiezen, erg fijn.
Eten was erg lekker.
Sherif F.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
vriendelijk en goed ontvangen en lekker gegeten aangenaam sfeer romantisch leuk kan goed parkeren interieur zeer stijlvol bediening perfect personeel besteden veel aandacht aan klanten
Leon T.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Lekker gegeten (personeel vriendelijk maar minder attent), inrichting (te grote kroonluchters) en omgeving (inlegpanelen plafond vies en kapot) gedateerd.
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
We hebben uiteindelijk heerlijk gegeten, maar moesten na twintig minuten wachten zelf vragen of we wat te drinken konden krijgen. Daarna lang moeten wachten op het voorgerecht, daarna weer lang wachten op het hoofdgerecht en daarna weer lang wachten op het nagerecht. Terwijl het niet echt druk was. Dat was niet prettig. Gelukkig was het eten heerlijk anders was het een grote afknapper geweest!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Fijn dat je met de AH-actie toch alles van de kaart mag kiezen. We hebben lang nagetafeld, het restaurant was verder al leeg, maar hadden beslist niet het idee dat we weggekeken werden.
mansel .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Ontvangst en het eten waren heel gezellig en het eten was top, hebben zondag op het strand gegeten en kan niet
anders zeggen dat bij Jan van Scorel het een verademing was in alles ten opzichte van wat we daar kregen een echte aanrader.
T L.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Hartelijke ontvangst . Gezellig gegeten . Had liever aan het raam gezeten , tafeltje iets minder .
Goede prijs - kwaliteitsverhouding .
willy K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Wij hebben er prima gegeten (AH restaurant actie). Goede kwaliteit van de producten en het bord was met zorg opgemaakt.
Kortom prima voor elkaar en voor herhaling vatbaar.
Personeel was ook erg vriendelijk.
Dick T.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Verse ingrediënten,prima locatie,vriendelijk deskundig personeel, gerechten waren echte kunstwerken zowel om te zien als om te proeven!
Score: 10
bram.knecht .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Over de wachttijd kan i zeggen dat het gewoon goed was. Niet te snel en precies op tijd. Kon dat niet kwijt in de beoordeling.
De gerechten waren heerlijk met leuk verrassingen vooral de hollandse garnalen. Er zaten veel smakelijk en speelse elementen in. En zeker voor een AH aktie een perfect diner.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heel erg goed. Zeer vriendelijk personeel. Ook lief voor de kinderen. Erg goed en smakelijke gerechten, je mag gewoon van de kaart kiezen en dan ook echt 2e driegangen helemaal gratis
bart_nijdam .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Zeer rumoerige omgeving door grote groep deelnemers van vergaderingen, welke later op de avond zelfs luidruchtig werd. Voor dessert nog van tafel veranderd, wat uiteindelijk weinig verschil maakte.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
wij waren er vanmiddag te lunchen via ah actie( tweede lunch gratis?)toch ...waren er om 2 uur voor lekker broodje enzo de serveerster vroeg of wij de dinerkaart wouden zien nee zei ik willen ff lunchen ..ok zei ze we regelen wel wat ??? ik zei al tegen mijn vrouw zal mij benieuwen met de rekening en jahoor na 3 koffie en 1 jus en 1 uitsmijter en ik had een carparciosalade met brood vroegen wij de rekening!! 34,50 euro !!!!!! ik zei dat klopt niet hoor zei weer terug kwam er een ander met antwoord ; dit is het bedrag dat wij rekenen voor het diner en de tweede is gratis ?? ik zei dat op de side staat ;tweede lunch is gratis antwooord; ja dan hadden jullie maar meer moeten eten ?????? echt belachelijk ;;ik zei dat als we zonder ah bon dit hadden genomen waren wij nog goedkoper uitgeweest waarop ze zei dat wij de ah bon terug kregen en een normale rekenig zouden krijgen <<<< toch te gek voor woorden <<<< en inderdaad 30,15 euro moesten wij toen betalen <<< lekker dan ,,, zet dan niks op de side van tweede lunch gratis <<<<wat heet ,,,tweede lunch duurde dan eerste <<< toch belachelijk lekkere reclame voor lullie <<<<niet dus <<<<wij komen er nooit meer en ik raad iedereen aan <<<ga hier nooit lunchen
inekekannekens .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Goede ontvangst. Vriendelijke bediening.
Van 14.00-17.00 uur getafeld met mooi opgemaakte, zeer smakelijke gerechten, driegangenmenu.
Een grote keuze/menukaart met de AH-lunch actie. Zeker de moeite waard om lekker te eten in een mooie ambiance.
GroHo .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Met veel plezier hier de 20e verjaardag van onze dochter gevierd. Lekker gegeten! Groot pluspunt, ruime keuze met de AH actie!
aentvermaas .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Was prima. Goede gelegenheid. Lekkere gerechten.
WAren met AHactie en dat was met de kaart goed uitkiezen.
De bediening was heel goed.
gidybrink .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Zeer gezellig en in kerstsfeer restaurant. Hele vriendelijke bediening,
En heerlijk eten. Een aanrader! Goede keuze in wijnen. Prachtige opmaak van het eten. Het AH-menu had veel keuzes met mooie gerechten.
JanWo .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Dit was een van de fijnste restaurants waar we met de AH bon hebben gedineerd. Een ingetogen en hartelijke ontvangst. De gerechten werden vlot bezorgd. Er werd zeer goed met de kruiden en specerijen allergie van mijn vrouw rekening gehouden waarvoor chapeau. De soep vooraf had iets warmer gekund maar over het hoofdgerechten zowel de catch of the day (kabeljauw op de huid gebakken) als vlees (eend en Ierse biefstuk) niets dan lof. Ook het nagerecht (proeverij) voldeed ruimschoots aan de verwachtingen. In een sfeervolle ambiance was geweldig toeven. Waarbij ook een pluim aan gastvrouw Nathalie, die er zorg voor droeg dat al onze wensen werden gehonoreerd.
Piet B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We kwamen hier via de Albert Heijn restaurant actie en waren heel erg tevreden. We zijn samen met onze dochter geweest en hebben met zijn drietjes genoten van 2 menu's. Dit was heel goed te doen en ook precies genoeg. Kortom goed service en wij hebben een geweldige avond gehad.