Glas champagne

Meer informatie over restaurant KanunniK (Fletcher Hotel - Jan van Scorel)

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 17.00 - 21.00 uur

Ilona Z.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Heerlijk 3gangen diner gegeten. Als een kunstwerk opgemaakte borden geserveerd en alles smaakte voortreffelijk!
Komen zeker nog eens terug.
Janssen.cga J.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Voor de tweede maal hier gegeten van de AH actie. Wederom heerlijk eten en prachtig opgemaakte borden. Vriendelijkheid en professionaliteit op hoog niveau. Een aanrader.
AVreden .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben een heerlijke, goed verzorgde driegangen lunch genoten! Echt heel lekker gegeten. Wel moesten we nogal lang wachten tussen de gangen, maar het wachten werd uiteindelijk beloond. Super heerlijk eten!
Reinier R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Ontvangst was vriendelijk,bediening goed,eten perfekt,zeker een aanrader????
Een min puntje:zet geen fles water op tafel met een kaartje er aan van €5,75,verreken het dan in de prijs van het menu en bied dit gratis aan.
Verder alles ok,kom zeker nog een keer terug.
Maja V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Voorgerecht : Carpatio met kasballetjes lekker . hoofdgerecht : sliptongetjes uitstekend gebakken en heel lekker en ook het nagerecht : lekker/fraaie compositie .
Conclusie : onze complimenten !
C. K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Wij vonden vooral het hoofdgerecht onvoldoende, te weinig van salade en patat,
en het voorgerecht was de rucolasla die er op lag heel droog en niet vers,daarbij was er geen
goede uitleg waardoor er verwarring ontstond, maar aan het eind van de avond werd het toch
nog opgelost.we gingen niet voldaan naar huis.
timvk .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Alle gangen waren prima, genoeg keuze en leuke sfeer. Helaas zeer weinig parkeerplaats, maar dat zij zo.
Zou hier een volgende keer weer heen gaan.
Alice K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben met z'n vieren gegeten met de AH actie,we konden van een leuke gevarieerde kaart kiezen en het was heerlijk en verzorgd.Erg attente bediening en gezellige sfeer.
wilte1 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
De ontvangst was heel vriendelijk. We konden de tafel zelf kiezen. Het personeel was competent en vriendelijk.
We werden verrast, dat we het menu van de kaart konden kiezen. Het eten was prima. Het restaurant was lekker
bezet, maar de afstand tussen de tafels is zo, dat niemand gestoord wordt. Dus zeker een aanrader.
Zusanne H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heel goed gegeten. Opvallend waren de vele bewerkingen van groente die standaard op je bord liggen. Pureetjes, gegrild, beetgaar, wortel, courgette, witlof enz ènz, helemaal top! Kundige bediening, klasse zonder 'knipmessengedoe'. Varkenshaas mooi rosé, biefstuk lekker rood zoals ik gevraagd had. Klein minpuntje: vloerbedekking ziet er niet meer zo fris uit.
Lisette S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
We hadden een AH lunch menu, alleen waren er weinig 'veelbelovende' vegetarische gerechten op de AH lunch menu kaart. Ik vroeg of de kok wellicht een salade klaar kon maken, wat hij deed. Die was erg lekker, evenals de soep en het toetje. We zaten heerlijk buiten, met uitkijk op een heerlijke rustige groen tuin.
cvent .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Prijs/ kwaliteit verhouding was erg goed, het eten was lekker, kortom we hebben genoten.
Door het mooie weer konden we lekkker op het terras van onze maaltijd genieten.
w.koningsbrugge .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Door de AH-restaurant actie bij dit restaurant terecht gekomen. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Hoge kwaliteit van eten, prachtige ambiance, zeer vriendelijk personeel. TOP!
e.imming .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We hadden bij de reservering een optie vermeld van een tafel bij het raam. Bij aankomst was er geen plaats meer aan het raam en was de optie ook niet meer te vinden bij de administratie.
Het eten, dat was ten slot van rekening de hoofdzaak, was uitstekend. Geen beperkte AH menu keus vanaf een geplastificeerd kaartje maar vrije keuze uit de menukaart.
Prima en volop vriendelijk bedieningspersoneel.
Het eten bevestigde nogmaals dat je niet alleen met je mond eet maar ook met je ogen. Het zag er allemaal pico bello uit!
Zeker de moeite waard om nog een keer terug te komen.
Zonder deze actie waren we nooit op het idee gekomen om hier eens te gaan eten.
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
De menukaart heeft ons, zeer positief, verrast. Het voorgerecht, hoofdgerecht en het nagerecht waren allen TOP.
Echt lekker. De combinaties per gerecht waren goed bij elkaar gezocht en bereid. Deze chefs weten wat lekker en goed is. De hoeveelheid per portie was ook voldoende. Zou dit restaurant iedereen aanbevelen. Volgende keer weer.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Wij hebben hier verrukkelijk gegeten, a la carte, via ah restaurantaktie. Bediening is kundig en vriendelijk. Je word niet teleurgesteld. En wat een lekkere desserts, heerlijk!
Yolanda H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
voldoende keuze uit de menukaart. Smaakvol opgediend en heerlijk van smaak. Eten niet te vet en goed van kruiden. .......................................................................
Wil N.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
heerlijk gegeten vlotte bediening prima locatie keuze van het menu mocht je zelf kiezen van de kaart voor herhaling vatbaar
Anita T.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Eten was verrassend goed, doet niet onder aan een sterrenrestaurant. We zullen zeker overwegen om hier nog een keer te gaan eten.
Joop M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wij hebben zaterdagavond gedineerd met de AH diner actie. Alles klopte, geen beperkingen vanwege de actie. Gevraagd via de reservering om bij het raam te kunnen zitten, bij binnenkomst was onze plek gereserveerd bij het raam. Voor ons is dit restaurant een plek om terug te komen, ook zonder actie.