KanunniK (Fletcher Hotel - Jan van Scorel)

Heereweg 89 1871 ED Schoorl Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant KanunniK (Fletcher Hotel - Jan van Scorel)

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Pjmmeul .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Er was een aparte menukaart voor ah klanten. De prijs voor het menu was best pittig 34.50 euro. Een fles water van 0.7 ltr kostte 5.75. Het eten was mooi opgemaakt en was prima. De kwantiteit voor een flinke eter was onvoldoende.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Waren hier met onze dochter en schoonzoon met een AH voucher. Hebben geen enkel idee gehad dat wij anders behandeld werden. We voelden ons dan ook echt thuis. Mantels en jassen werden aangenomen en waar gebeurd dat nog!! Er was een prima tafelmbijnhet raam voor ons gereserveerd. Het was heerlijk binnenkomen in een gezellige en mooie ambiance die reeds in de sfeer was gebracht van de komende kerstdagen. Het diner was werkelijk voortreffelijk. Voorgerecht zalm met gambas en carpaccio, hoofdgerecht gebakken scholfilet en biefstuk beide voortreffelijk gebraden, dessert proeverij van nagerechten en ijs met stroopwafel en tot slot een heerlijke kopje koffie. Leuke bediening en een werkelijk geslaagde avond. Kunnen het een ieder aanbevelen. Richard Schermer
Loes B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
er waren een paar grote eters in ons gezelschap en die waren niet voldaan.
we hebben nog maar een keer frietjes en sla besteld.
een warme groente zoals bloemkool of witlof erbij zou erg lekker zijn geweest.
al met al niet voldoende om met een voldaan gevoel naar huis te gaan
Martha N.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
We hebben bewust voor dit restaurant gekozen. Mooie omgeving; prima bediening en prima eten. Het eten was niet alleen lekker, maar zag er ook bijzonder goed en smakelijk uit. Het zag er niet alleen goed uit; het smaakte ook voortreffelijk
W V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het eten mag wel iets meer zijn, en volgens mij er is ook niks mee als er wat gewone gerechten tussen staan. Het dessert was uitstekend.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Helemaal vergeten! Vorige week dinsdagavond hier gegeten. Volle bak, toch persoonlijke aandacht en vlotte bediening. Voorgerecht en soep erg lekker en inventief. Hoofdgerecht even de rem op de creativiteit: varkenshaas en biefstuk, met vrijwel gelijk garnering. Revanche met een verdienstelijke variatie van de klassieker Dame Blanche. Tevreden terug naar de hotelkamer.
Janssen.cga J.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
We zijn heel vriendelijk ontvangen en de bediening was zeer vriendelijk en betrokken. Het eten was heel erg goed. Alles was zeer smakelijk en prachtig opgemaakt. Kleine schilderijtjes. Een mooie kaart met voor iedereen wat wils.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
We hadden een AH actiekaart voor een gratis tweede menu (waarde 34,50), maar mochten kiezen uit de gehele kaart. Vooraf een heerlijk geitenkaas plankje (Egmondse geitenkaas ? Mini pomodori ? Mizuna ? Pecannoten? Flammkuchen), lekker hoofdgerecht kipfilet (Gegrilde boerenkipfilet ? Honing-tijmsaus) en als nagerecht een heerlijke lemoncake (Lemon cake ? Yoghurtijs ? Rood fruit ? Schuim van Limoncello). Interieur komt wat chique over, maar is gezellig en comfortabel. Bediening vriendelijk en adequaat.
Janlaurier .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Het was een ah menu maar dat was nergens aan te merken.
Voldoende keuze uit allemaal heerlijke gerechten.
Goede bediening alles heel gemoedelijk en vriendelijk.
Het eten was ook mooi gepresenteerd.
Kortom top.
Rumonian .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Eten en bediening was prima. Duurde soms heel lang voordat de volgende gang kwam. Viel op dat de "eigen" hotelgasten voorgingen op de ah actie. Slot vd avond was afknapper met koude irishkoffee, wat sowieso niet op irishkoffee leek maar meer op wiskey met melk!
Ton Q.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Heerlijk een paar avonden gebruikt gemaakt van het restaurant, heerlijke mosselen en ook van de kaart diverse gerechten geproefd, fijne lekkere keuken.
Coby H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Heerlijk gegeten voor de lunch (a €34,50 voor 2 personen). Deze bestond uit 3-gangen en dat was (voor ons ) wel erg veel. Zeker het warme hoofdgerecht had voor ons niet gehoeven. Wat lekkere broodjes op de kaart had genoeg geweest. Maaaaar...de kok had zeker zijn best gedaan, complimenten!
NathalieHoe .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Met de AH restaurant actie hier gegeten. Restaurant zat vol. Gezellige sfeer. Jonge bediening, allervriendelijkst. Heerlijk gegeten.
RowRow84 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Met de AH-spaarkaart in de hand, viel ons oog op dit restaurant en de bijbehorende positieve recensies. Kort gezegd; wij kunnen de recensies beamen!

Keuze uit een drie-gangen-diner tijdens de lunch. We zagen o.a. voorbij komen; heerlijke malse biefstukken, mooie tonijn, lekkere friet voor de kids, maar vooral...een overheerlijke proeverij als nagerecht. Om je vingers bij af te likken!

Zeer tevreden over de service. Er werd meegedacht met het bezig houden van de kinderen, maar ook in de mogelijkheid van eerst binnen en daarna -met zon- buiten kunnen zitten.

Dus na een korte nu het lange verhaal. Zeer positief over ons uitje in dit restaurant.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Geweldig genoten,

Wij hadden een alberthein boekje bij elkaar gespaard en hadden gereserveerd.

Tot onze verbazing mochten ee kiezen uit de gehele kaart.
Bij sommige gerechten gold een kleine toeslag van een paar euro.
De gerechten zagen er fantastich uit en hebben nog nooit zo lekker gegeten voor zo weinig geld.

AH bedankt dat je ons dit restaurant hebt laten ontdekken.
Wij gaan hier zeker vaker komen
Proevertjejo .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Wij zijn hier van het weekend wezen eten met de ah aktie en dat is ons prima bevallen.
Wij hadden steak tartaar en tonijn vooraf mooi gepresenteerd en nog belangrijker
Het smaakte prima!!
Ook de dagvangst was erg lekker .
Bediening was vriendelijk en vlot ondanks dat het vrij bedrijvig was.
Al met al voor herhaling vatbaar.
Levensgenieter36 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Mooi opgemaakte borden , verrassende gerechten zeker een aanrader.
Met mooi weer lekker buiten eten op het zonnige terras.
Vriendelijke bediening wat wil je nog meer alleen de drankjes zouden nog wat sneller kunnen
NGroenen .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij jan van scorel.
Het eten is erg lekker en de service vriendelijk en gastvrij. De kaart is vrij uitgebreid dus er is voor ieder wat wils.

De sfeer in het restaurant is gezellig en het is fijn om er te zitten. Ook is het terras erg gezellig, wij hebben na ons diner daar nog lekker een kopje koffie gedronken.

Zeker een aanrader en voor ons voor herhaling vatbaar
Vanbordtotbord .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Mooi restaurant waar je goed en lekker kan eten. De borden zijn mooi opgemaakt en smaken zijn goed op elkaar afgestemd.

Er zijn veel hotel gasten maar ook veel mensen die gewoon binnen wandelen merkte wij op.

De bediening is gastvrij ondanks dat het er best bedrijvig was waren de bestelde gerechten er vlot.

Echte aanrader dus met een heerlijk verborgen terras
Aemvlaar .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Wij hebben met z'n vieren heerlijk gegeten bij Kanunnik. Gezellige sfeer in het restaurant en vriendelijke bediening. Het eten was voortreffelijk qua smaak maar ook om te zien door de mooi opmaak van de gerechten. Kortom: de complimenten voor het hele team!!