Kanton

31-152619500

Meer informatie over restaurant Kanton

Anti-pesten T.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Het afgehaalde eten was niet te eten. Om half 7 afgesproken om de maaltijd te halen. Het stond om 5 voor half 7 al klaar. Toen we 5 minuten laten het thuis uit de verpakking haalde was alles koud. /er zat geen smaak aan het eten. Kou, smaakloos en vies. Prijs/kwaliteit verhouding heel erg slecht. Nooit meer hier eten afhalen. Later gebeld dat ik koud eten had en dat werd ontkend door de mevrouw aan de telefoon. Erg onbeschoft. Daarnaast hadden we extra mie besteld voor de gebruikelijke 1,50 extra maar voor het gemak had mevrouw maar de dure mihoen van 8,50 erbij gedaan en op de rekening gezet,.
Slechte tent, ik kom hier nooit meer.
Carlos198 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Nogmaals een recensie, dit maal laten bezorgen, de tofu was heerlijk pittig gekruid en een royale portie. Ik ben jullie fan! Dankjewel!
Gewoonwillem .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
wij hebben hier onlangs gegeten. wij werden allervriendelijkst door de nieuwe eigenaresse ontvangen en het eten was fantastisch komen beslist terug
Cok D.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Toen we binnen kwamen was er geen personeel te zien 4tafels waren bezet, waarvan 1 met eten, na 10 mi kwam er 1 serveerster en kregen we drinken, na 30 min kregen we eindelijk een menukaart er waren er overigens maar 3 in het hele restauarant, Na enig aandringen kregen we na 1 uur lauwe soep, 2 andere tafels kregen niets, er werd zelfs geen bestelling opgenomem, deze mensen zijn na 1.15 uur weer weggegaan zonder eten, na 2 uur kregen we 1 portie zonder bamie en vervolgens kwam er om de 5 minuten een gerecht ( we waren met 5) en bij de laatste de bami, het eten was toen al koud en de zaak leeg
NIZ .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Goed eten, warm buffet heeft veel keuze en niet alleen voor de vleeseters onder ons maar ook voor de vegetarische eters onder ons is er keuze. Leuke en aardige meid in de bediening, bestellingen worden wel in chinees opgeschreven wat weer echt weergeeft dat het een authentiek chinees restaurant is.

Afgelopen zondag ook gezien dat er een nieuwe eigenaar in zit/komt. En natuurlijk ook weer een mooie aanbieding voor kerst. Zeker de moeite waard om nog eens te gaan eten.
Marieke G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
17-11-2013, vandaag met familie gaan eten. Slechte bediening, op zondagavond maar één serveerster die heel slecht te verstaan was en volgens mij ook niet veel begreep van de kaart. Gerechten waren allemaal koud, behalve een gerecht wat ze was vergeten op tafel te zetten. Een veel te grote kaart, qua formaat en gerechten. Gerecht rundvlees met pittige saus was niet goed gaar en smaakte nergens naar. Bestellingen worden in het Chinees genoteerd op een noteblokje, zodat je zelf ook niet kan controleren wat er als bestelling is opgenomen. Hier gaan we nooit meer heen!
Fabienne O.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2013
Op een woensdagmiddag waren we de enige eters hier (er waren wel afhalers). Wat meteen opviel is de aankleding van de stoelen, wat het een extra Aziatisch tintje geeft aan deze ruime zaak. Met ons tweeen konden we niet veel gerechten uitproberen, maar de mihoen met garnalen en het Chinese potje waren erg lekker en ook elk met een eigen smaak. Zo te zien wordt er ook buffet geserveerd; dat lijkt me de moeite waard voor een volgende keer.