Kanton Paleis

Meer informatie over restaurant Kanton Paleis

• Af te huren
Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Veel keus, maar kwantiteit gaat boven kwaliteit hier.
Het 'westerse' gedeelte van het warme buffet ziet er merendeels uit als opgewarmd fabrieksvoer (gehaktballen in jus, knakworsten, stoofvlees, etc.). Het Chinese gedeelte ziet er goed uit, maar wordt niet goed bijgevuld. Ook wordt het niet goed warm gehouden; bijna alles is lauw, tenzij het net vers uit de keuken is bijgevuld.
Het wok-gedeelte is uitgebreid en de koks zijn vriendelijk, maar koken te lang voor (met blancheren heeft het niets meer te maken) en mikken het in veel te zoute sausjes.
Het ijsbuffet ziet er behoorlijk vies uit en waarom liggen er bij "vers" ijs in een nieuwe bak bollen oud ijs met ijskristallen erbij? Er was ook gebak, maar als een product dat eigenlijk gekoeld hoort te staan, urenlang ongekoeld en onafgedekt bij het buffet staat, waag ik mij er niet aan.
De self service borden zien er op het oog schoon uit, maar bij meerdere borden was de onderkant vies en vettig. Sowieso zien veel zaken er in dit restaurant er een beetje smoezelig uit; tafellinnen en stoelhoezen met vlekken, vettige glazen, aangekoekte etensresten en vet op opschepbestek en ook het gewone bestek, vies tapijt op de vloer.
De bediening is... tsja... niet zo enthousiast. Met uitzondering van de eigenaresse die ernaast dan wel heel overdreven vriendelijk afsteekt.
Kort gezegd: Niet voor herhaling vatbaar.

(exacte datum weet ik niet meer; was op een zaterdag enkele maanden geleden)
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2014
Wij komen hier met enige regelmaat om gewoon lekker een avondje niet te hoeven koken. Personeel is supervriendelijk en altijd erg opgewekt en gastvrij.
Als het druk is moet je soms een tijdje wachten voordat je bord gewokt/gegrild is maar dit hoort er nu eenmaal bij wanneer je een 'loopchinees' bezoekt..
Ik hou van chinees en van wokken en vind het eten hier gewoon lekker! De keuze is uitgebreid, vis, vlees, groenten voor wok en/of gril en je hebt ook nog tal van warme gerechten.
Drank is ook inclusief en allemaal A-merken waar niets op aan te merken is.
Natuurlijk zal dit nooit een culinair hoogstandje worden maar de prijs-kwaliteit verhouding is echt dik in orde!
Wila .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Verzorging/hygiëne laat te wensen over. De service en entourage zijn wel goe, maar uiteindelijk is de kwaliteit van de voeding toch het belangrijkst.