Kanters Relais

Steenweg 2 4781 PA Moerdijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kanters Relais

L Z.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
In 2014 schreef ik al over de wisselende kwaliteit en dat is nu minder echter is de kwaliteit nu ook gemiddeld geworden. Veel zaken proeven als kant en klaar, op zich goed maar dan klopt de prijs niet meer. Voorheen had je de Leeuw voor de voordelige gewone hap met inderdaad gewone friet, appelmoes uit blik vlees kant en klaar gekruid en gepaneerd van slager dus alleen afbakken en serveren. Goed voor snelle hap. Kanters had net dat extra, beter vlees, betere sausen etc. Nu maakt het nog weinig verschil alleen in prijs en ambiance, Kanters is wel gezelliger. Jammer.
Elssmulders100 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
We hebben varkenshaasje gegeten, was lekker mals met heerlijke champignonsaus,waar je niet extra voor hoefde betalen,met lekkere friet erbij,veel groente ook voor € 15.75
Was heerlijk
Gordon-Ramsay .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
als op de menukaart menu DAF en menu Mercedes staat dan weet je ongeveer waar t heen gaat.. maar niets is minder waar, verrassend goed gegeten. bediening lekker vlot.. helemaal goed eigenlijk..
L Z.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
We stoppen hier weleens op weg naar huis als we laat zijn.
Geen consequente kwaliteit want soms is je vlees droog en de andere keer niet.
Helaas is het wel vaker droog dan mals maar goed in de basis is het ok.
Veel keuze alleen moet je voor veel zaken extra betalen, mayo is extra, saus is extra, groente is extra etc. voor een truckers cafe eigenlijk best prijzig.
Voor 3 gangen met een frisje erbij zijn wij ca 75 euro kwijt.