Kantarelle-Mariage Parties

Donderdag t/m Zaterdag 17:00 - 21:30
Zondag Gesloten

Laura H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Wat was er goed? Eigenlijk niks! De borden, het bestek en het peper- en zoutvaatje waren vies/vettig. Omdat je er ook kan fondu'en, stikt het daar ontzettend (en jij na een avond daar zitten dus ook.) Bediening was slecht, wijnglazen werden met vingers op het glas geserveerd. De twee oude mannetjes snappen horeca/bediening/gastvrijheid niet.
Dan het eten: ik bestelde de warme geitenkaas salade, maar kreeg een koude. Als antwoord kreeg ik: "Maar we kunnen de salade niet verwarmen omdat dan de geitenkaas smelt".
De verse vis/dagvangst kan niet vers zijn, want die staat gedrukt op de kaart. Brood leek uit de vriezer te komen, evenals de carpaccio. Alleen de tournedos met champignons was lekker. Het toetje hebben we maar gelaten, we wilden niet nog meer geld hieraan uitgeven. Overigens waren we om 19u binnen, om 20u pas voorgerecht en tegen 21u pas het hoofdgerecht. Snel eten is ook niet mijn ding maar dit duurde te lang.
De hoge cijfers die andere mensen hebben gegeven snap ik echt niet! Mij tip: blijf hier ver vandaan en spendeer je geld ergen anders.
Jazper A.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Wij hebben met zijn vieren een fantastische avond beleefd. De bediening had een heerlijke Marlies aan (of Sapph) en was erg duidelijk. Ze liep haar benen letterlijk uit haar lijf en nam daarbij één keer "per abuis" de stekker van onze steengrill mee.

Nog nooit hebben wij zo'n plezier gehad, vergezeld met een copieus diner. Welke fantastisch door onszelf bereid was.

De entourage was iets minder "van nu". De teletijdmachine van Professor Barabas was nodig om ons terug in 2013 te brengen.

Let wel op dat u bij uw vertrek niet te luid claxonneert. Een beetje mag wel. Een aanrader voor mensen met goede lachspieren...
Marga57 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Via Groupon hier terecht gekomen. Het eerst wat opviel was een bijzonder hartelijk ontvangst. Jas werd netjes aangenomen. Grote eetzaal, ruim opgezet. Inrichting wat ouderwets.
Steengrillen was goed. Alles werd regelmatig aangevuld. Bediening was voortreffelijk. Mevrouw zelf deed ontvangst en de bediening. We hadden veel ontzag voor de oudere dame. Ze had alles prima onder controle. Compliment!
Petra Z.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2012
Ik heb hier vanavond heerlijk gegeten met mijn vriend, wij werden hartelijk ontvangen door een hele aardige mevrouw die ook de bediening deed. Wij zijn gaan steengrillen.De mevrouw was ontzettend aardig en rende haar benen uit der lijf voor je. Het vlees was erg lekker en ook heel erg vers. Het eten werd als het op was bijgevuld, en je kon eten tot je propvol zat. Ik lees dat veel mensen een slechte beoordeling geven ik begrijp dat niet zo goed. Het decor is inderdaad een beetje oudbollig, toch vind ik dat wel prettig aangezien je een soort thuis gevoel krijgt. Ik heb via groupon deze deal gekocht en ik zou er zeker ook gaan eten zonder groupen. Ik vond dit restaurant in eén woord Geweldig.
Marc .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2012
Via groupon met 4 personen gegeten bij restaurant Kantarelle in Bussum. Ontvangst was goed. We werden bij de deur door een oudere mevrouw vriendelijk ontvangen. Deze mevrouw nam onze jassen aan en wees ons de plek. Ze bediende de hele avond alleen.
Vleesgrill gehad. Steengrill. Bediening was goed. 1 keer moesten we een aardig tijdje op een nieuwe schaal vlees wachten maar ze was alleen. Haar man stond in de keuken.
Het was niet druk. Het vlees was verder van goede kwaliteit.
Dat vleesgrill gaat wel in je kleren zitten (stinkt). Nagerecht was goed. Mevrouw liep ook met ons mee, gaf onze jassen en we spraken even met haar. Erg vriendelijke mevrouw.
Aankleding van het restaurant is erg eenvoudig. Dat viel ons wat tegen. Decor is daardoor beoordeeld met een 4. We hebben ons goed vermaakt verder.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2012
redelijk net restaurant maar niets bijzonders of iets waarvan je onder de indruk raakt. vleesfondue was ronduit van inferieure kwaliteit. Bijstelde biefstuk teruggezonden naar de keuken,zag nl. al bruin. Bediening door mevrouw zelf was attent en goede wil aanwezig. Haar man,die als kok functioneerde, werkt alleen nog voor hobby zoals hijzelf vertelde. Nou dan adviseer ik hem met klem een andere hobby te gaan nemen.
Bravehendrik .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Het ontvangst was erg hartelijk, dat is eigenlijk het enige , wat mij op viel.
Wij hadden via groupon ,een voucher gekocht voor 2personen steengrillen
Vooraf slap warm stokbrood (opgepiept in de magnetron?)
Salade , div vleessoorten en toen kwam de slappe patat.
Tel daarbij op de odeur die uit de oksel van de serveerster kwam
toen hadden mijn vrouw en ik al gegeten en gedronken
we zijn opgestapt, wat een teleurstelling
eeerlijk gezegd dat het ons niet beviel mevrouw was duidelijk ontdaan, had eigenlijk medelijden, toen maar niks gezegd over haar lichaamsgeur