Kannibalen en Paradijsvogels

31-203700348

Meer informatie over restaurant Kannibalen en Paradijsvogels

Aninadam .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Saté van tempeh, groenten in kokos en kleefrijst was een heerlijke combinatie! Het was erg rustig maar we zaten er gezellig. De bediening was erg vriendelijk.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Net hier eten afgehaald. Ik werd vriendelijk begroet & goed geadviseerd over hoeveel ik ongeveer moest kopen. Het eten werd in rap tempo voor mijn neus klaar gemaakt, en ik kwam met nog warm eten thuis aan. Ik heb echt heel erg lekker gegeten! Deze blijf ik zeker onthouden, dit is denk ik een stuk gezonder dan de afhaal-chinees! Genoeg groenten, vers en niet te vet!
Pieter T.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Sinds januari is dit (afhaal)restaurant aanwezig in Amsterdam Noord en omdat een lekker afhaalrestaurant altijd welkom is besloot ik voor ons vieren, gezin met jonge kinderen, iets te halen.
Uiterst vriendelijk werd je ontvangen in licht alternatieve setting, beetje een combinatie van vintage en jaren 50 wat inrichting betreft.
Met Chinese afhaalprijzen in mijn hoofd schrok ik een beetje toen ik de kaart zag. De bedoeling is dat je per persoon een bakje bestelt met iets aan vlees, of vleesalternatief, rijst of bami en groenten.
Uiteindelijk besloot ik dat ook te doen; buikspek met rijst, bami, aubergine en spinazie met mais en stokjes saté.
Halverwege mijn aanwezigheid gebeurde een kleine ramp omdat een pan met kokend water en bami viel over een van medewerkers.
Ondanks dit incident was het eten er toch behoorlijk snel inclusief nuttig advies over wat kindvriendelijk was.
Thuis gekomen was het allemaal behoorlijk lekker, de aubergine en satésaus waren inderdaad niet kindvriendelijk maar dat hoeft ook niet allemaal. Verder sprak me de originaliteit van de kaart ook erg aan en de mais met spinazie alsook het buikspek vond ik in het bijzonder erg lekker.
Kortom ondanks dat sommige zaken een beetje duur zijn, ruim 5 euro voor zes kleine satéstokjes, hoop ik dat dit afhaalrestaurant blijft.
Zowel de smaak van het eten als de service als de sfeer als geheel verdienen dat.

Een week later kwam ik weer en bleek zowel de buikspek als de mais minder lekker en minder kindvriendelijk.
Je moet dus duidelijk mazzel hebben, zeker met jonge kinderen.
De service was weer top.