Kang Wah

Het Hoekstuk 11 1852 KX Heiloo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kang Wah

Maandag 16:00 - 22:00
Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
Hanneke T.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Wij hebben er wel eens gegeten en dat was prima. Vandaag een afhaalmaaltijd. Wellicht kon het personeel de plotselinge drukte niet aan, maar wat was het eten slecht!!! Geen verschil tussen de tjap tjoy en het varkensvlees getecht. Groente dreef in het water, smaakte nergens naar Hoezo Chinees? Broccoli met paprika en een handje tauge, kleddernat en flauw, wat smakeloos vlees of kip (kon het niet herkennen). wel 30 euro voor neergeteld. Jammer, klant kwijt
Beste Hanneke,

Het spijt ons zeer dat u een slechte ervaring hebt gehad met de kwaliteit van onze eten.
Onze keuken doet zijn best om de gerechten zo goed mogelijk te maken. Er is waarschijnlijk iets fout gegaan in onze keuken, het eten dat wordt gemaakt hoort niet flauw en nat te zijn. Wij danken u voor de review, hierdoor kunnen wij de kwaliteit van onze restaurant verbeteren zodat deze nare ervaringen voorkomen kunnen worden.

Met vriendelijke groet,

Chinese Restaurant Kang Wah
Scodie .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
In een winkelcentrum gelegen en omdat de ingang gedeeld wordt met een zeer drukke afhaalbalie is het binnenkomen een tegenvallertje. De bediening is echter hartelijk met veel persoonlijke aandacht. Wij kozen voor een cantonese rijsttafel. Gerechten worden indien gewenst aangepast aan smaak en andere voorkeuren.
Femmex .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Onze favoriete chinees. Lekker, goede kwaliteit eten en bereiding prima. De eigenaresse is heel lief en zorgt er wel voor dat je je welkom voelt. Wij zijn fan van de peking eend... heerlijk! Enige minpunt is wel dat het niet heel gezellig is om lang te tafelen. Je kijkt aan een gedeelte zo de lidl in. Maar omdat het eten zo goed is maakt het ons niet zoveel uit.