Kang Wah

Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Evertberger .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten.zo lekker kan chinees eten dus zijn.hebben een menu gekozen.allemaal lekkere gerechten.konden vooraf aangeven wat we absoluut niet wilden.en hebben er heerlijke wijn bij gedronken.we werden correct geholpen,niet opdringerig.kortin een perfecte avond gehad.
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Wij komen hier al jaren en jaren van klein kind af aan. Zo'n 45 jaar dus. Ze kennen je bij naam en zijn altijd vriendelijk en beleefd. Het eten is heerlijk en wordt mooi geserveerd aan tafel. Vragen tussendoor of alles naar wens is en of er nog iets bij moet komen. Na het eten krijg je een heerlijk warm nat doekje voor je handen en wordt de tafel vol gezet met chocolaatjes en fortune cookies.
Rroepc .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Een geweldige, eerste, kennismaking met Kang Wah. Vriendelijk personeel dat rust en kennis uitstraalde. Het eten was heerlijk. Onze kinderen hadden een vegetarische Indoneschise reistafel. Die heb ik nog nooit ergens anders gezien. Het zag er allemaal zo smakelijk en fris uit dat ik (bijna) jaloers werd. Voor herhaling vatbaar!
Andress R.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Kom hier al jaren en wat je bijna nooit meemaakt in een restaurant. Ze weten bijna altijd wie je bent en maken praatje met je! Hier ben je geen nummer zoals bij bijna alle restaurant. Eten is heerlijk. Vernieuwd ook, ziet er leuk uit! Deze mensen zijn vakmensen!!!
Bas1202 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Bij de speciale familie aangelegenheden komen we hier eigenlijk altijd, de recente verbouwing in het restaurant heeft zeker bij gedragen aan de goede atmosfeer. Heerlijk eten en het personeel is exceptioneel goed, zoals het hoort.
XMTM .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
Eten is goed! Interieur is helemaal verbouwd en ziet er mooi en schoon uit. Personeel altijd aardig en vriendelijk en kennen de meeste mensen bij naam.
Vansteen .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Het eten is altijd erg lekker, de bediening is vriendelijk ,attent en bij binnenkomst word je bij naam genoemd.
Ik eet er graag kipblokjes met Chinese champignons en mijn man mihoen Singapore, heerlijk.
We komen er al zo'n 40 jaar met een pauze door verhuizing.
Toprestaurant
WilJ .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Wat een genot om in dit restaurant te worden ontvangen en te eten.
Sinds de verbouwing nog beter geworden. De familie kent je bij naam en onthouden bijzondere dingen ( bijvoorbeeld of je met vakantie bent geweest en waar naar toe ) de bediening is vlot en attent.
Het eerste drankje wat je ook besteld is altijd van de zaak !
Het eten is heerlijk !! Wat je ook besteld. Dit keer 48 uur vantevoren pekingeend besteld, waar we een voorgerecht, soep en 2 hoofdgerechten van kregen.
Omdat het voorgerecht met de handen gegeten moest ( gevulde pannekoekjes) kregen we keurig voor en achteraf warme handdoekjes om onze handen te reinigen.
Het hele restaurant ademt een sfeer van rust en gezelligheid uit. Ik hoop dat ze nog jaren blijven en ik hier nog vaak kan genieten !!
Bellarina .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2013
Echt lekker eten we halen eigelijk wel 1 keer in de maand standaard bami babipangang heerlijk, en je word vriendelijk geholpen en het is na de verbouwing ook prachtig geworden
genoeg ruimte bij de afhaal dus in 1 woord TOP
Erika V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Wat een verrassing! Op deze locatie, in een dorps winkelcentrumpje, verwacht je niet zó lekker te kunnen eten. Ik had een Kantonees gerecht met rundvlees en rijst. De verhoudingen tussen de rijst, groenten en het vlees waren prima. Het was allemaal erg smakelijk en het vlees was heerlijk mals. De bediening is erg attent en vriendelijk en kent bijna alle gasten bij naam (niet alleen stamgasten!). De inrichting is onmiskenbaar Chinees. Ik begreep dat er onlangs een verbouwing is geweest. Die is goed geslaagd. Alles ziet er verzorgd uit en de gasten hebben voldoende ruimte om rustig te kunnen tafelen.
Kluffies .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Heerlijk gegeten. Het restaurant is volledog verbouwd. De koks doen hun uiterste best om het eten optimaal te presenteren. De familie Wong is supervriendelijk, service is goed. Wij komen hier nu sinds de opening ( en dat is toch al snel 35 jaar terug) en komen hier graag.
Famvries .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2012
Eind september 2012 hier gegeten, heel gezellig, hele restaurant was verbouwd en alles was nieuw, tot aan het bestek toe. De bediening was top, heel vriendelijk, correct en vrolijk. Eerste wijntje en biertje was van het huis! Eten smaakte heel goed, ze hadden zelfs een vegetarisch chinees menu voor 2 personen op de kaart staan, helemaal goed.