Kaneda

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

6,6
Foodieheemstede .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Wij halen hier regelmatig sushi en het is met afstand de beste sushi van Haarlem en omstreken. de bediening is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Voor het decor moet je hier niet zijn, maar het eten is top!
Sybe H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Hadden het verrassingsmenu besteld voor € 80 pp en dat bestond uit een aantal gangen te beginnen met wat sushi (2 maki en een unagi), gevolgd door een serie tappanyaki gerechten zoals tilapia, kwartel, ossenhaas, tonijn, gebakken rijst en een dessert. Het eten was redelijk, maar de prijs kwaliteit verhouding is absoluut niet goed (zeker niet in vergelijking tot een Japans sterrenrestaurant).
Vriendelijke bediening in een beetje oubollige ambiance.
Balderick .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Met twee personen Heerlijk gegeten in dit japans restaurant beide namen we het menu hokkaido echt alle gerechten waren heel erg lekker en vers.
Bediening was een beetje traag en erg afwachtend.
Inrichting kan echt niet meer was 10 jaar geleden al aan vervanging toe.
Thijsblokkenaar .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
heerlijk gegeten, goede service, alleen geen fijne ambiance om in te eten en tevens geen terras met dit lekkere weer, voor ons helaas geen volgende keer
Jeanne52 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Voor het eerst bij Kaneda gegeten. We zijn fan van de Japanse keuken en hebben er heel wat voor over. Dit keer naar Haarlem. Gekozen voor 2 menu's. Mijn partner is meer een vleeseter en ik kies meer de vis. De sashimi van mij was heerlijk vers en mijn partner kreeg gefrituurde lekkernijen van kip en groenten. Verder werden er garnalen, st jacobschelp, zalm en pangasiusfilet bereid op de plaat en beafrolletjes met als afsluiter geflambeerde ossehaas, gebakken groenten en gebakken rijst. Tussendoor kregen we nog een sorbet van citroenijs. Alles was heerlijk op smaak en als dessert kregen we ijs met vers fruit en ikzelf had ijs met een gebakken flensje. De bediening was super aardig en we komen hier zeker nog een keer terug.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Mooie ervaring! Geheel anders dan een traditioneel restaurant. Leuk avondvullend programma en prima gerechten. Redelijk traditioneel, geen spannende combinaties of grensverleggende inzichten. Degelijk en vooral leuk.
Sanne R.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Bij Kaneda kan je zelf kiezen of je All You can eat of a la carte kunt eten. Bij beide wordt het eten voor je neus op de plaat bereid.
Alles is supervers, er wordt met mooie producten gewerkt. Dit is voor mij de lekkerste sushi van Haarlem.
De kinderen vonden het ook erg spectaculair om aan de plaat te zitten en de kok te bewonderen.
MJ1985 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Onlangs voor het eerst gegeten en ik ben zeker niet ontevreden: prima Japans restaurant en absoluut beter dan de bekende all you can eat formules die als paddenstoelen uit de grond schieten. Prijs is er ook naar: gemiddeld menu schat ik op 35 a 40 euro p.p. Sushi kan ik niet beoordelen (want niet gegeten), maar de tepan yaki was lekker, bijna zonder uitzondering mooie ingrediënten, goede porties en in een goed tempo bereid. Eén van de vleesgerechtjes bevatte jammer genoeg wat mindere stukjes vlees. Dessert van fruit en ijs was aan de karige kant. Wellicht past het niet in de Aziatische keuken, maar als je het op de kaart zet, doe het dan goed...Service was heel okay. De kok achter de kookplaat maakte er bij vlagen een showtje van te maken en de jongen uit de bediening deed z'n best en was opmerkzaam. Het decor is gedateerd en verder wat je mag verwachten bij een Japans restaurant. Over de stoelen rond de bakplaat hingen een soort schorten / mantels maar enige uitleg ontbrak. De kachel mag wat mij betreft wel een tandje hoger. Niettemin al met al een ruime voldoende voor Kaneda.
Sabrina-1 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Eten wordt voor je neus bereid en smaakt zeer goed! Wij moesten wel erg lang wachten voordat wij de menukaart kregen (45min). Als je nog wat wilt drinken moet je hier zelf om vragen. Het zou fijn zijn als de bediening dit zelf af en toe doet. Het decor is erg ouderwets en oogt of er jaren geen onderhoud is gepleegd. Jammer dat er met de dinerjaarkaart wel korting wordt gegeven op de menu's maar niet op all you can eat (staat niet vermeld). Wij komen hier geregeld en blijven dit doen! Eten is zeer goed en de chef maakt er een show van.
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2015
Lekker eten tegen een goede prijs en geweldige presentatie van de chef! Vis smaakte vers en was goed bereid. Ook de ossehaas is een aanrader. Prettige sfeer, ondanks dat je met onbekenden tafelt.
Evilangel07 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
Ik ben hier met een groep van 15 man geweest voor een verjaardag en hebben een geweldige avond gehad. We werden snel geserveerd en zowel de sushi als teppanyaki was verrukkelijk. Door de afzuigkappen boven de tafels stonken we erna totaal niet. En de kok die ei je mond in schiet is natuurlijk ook een mooi hoogtepunt. We komen zeker terug!
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
We hadden om half 7 gereserveerd, we werden aan een teppanaki tafel geplaatst. We kregen toen de tafel vol zat iets meer dan een uur later de menukaart. Na het bestellen duurde het ook nog lang voordat we wat kregen. Later hoorde ik dat een vd koks op vakantie was en dat ze tekort aan personeel hadden. Van te voren had ik gebeld om te vragen of het restaurant geschikt was om met kleine kids te bezoeken en hierop werd bevestigend gereageerd. Nu heeft mijn dochtertje gedurende 4 gngn liggen slapen Dat het iets later wordt is niet erg tijdens hun vakantie maar dit was wel extreem.11uur was het voordat hetmenu was geser- veerd. wevonden het vreemd dat de kok begon aan de tafel waarvan de mensen veel later waren aangekomen. Eten was redelijk goed maar niet bijzonder.
2x kidsmenu en 2x Tokyo menumet sake was 170euro
Wessel V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2014
Gisteren 30 januari hier gegeten op aanraden van de goede recencies op IENS maar wat een tegenvaller. Het restaurant zag er heel erg oudbollig uit en het was er koud, zo koud dat je het verschil met buiten niet eens merkten en het was donderdag 30 januari behoorlijk koud. Het eten was ok maar zeker niet bijzonder, er zijn vele betere Sushi restaurants. Na een leuk dagje Haarlem een enorme tegenvaller. Volgende keer naar een ander restaurant.
Jlhans158 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Dit is definitief het beste restaurant waar ik ooit gegeten heb. De kok bereid de gerechten in een wervelende show aan de teppan yaki tafel...het is een lust om naar te kijken..alles vers...geweldige bediening, erg vriendelijk...als er een samurai zou bestaan in de kookkunst dan is deze wel in dit restaurant te vinden, complimenten aan de geweldige kok! Een onvergetelijke avond....
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2013
Wij halen regelmatig sushi af en de kwaliteit daarvan is uitstekend, evenals de prijs/kwaliteit verhouding. Een van de beste afhaaladressen voor sushi in Haarlem en omstreken.

Recentelijk hebben we hier teppan-yaki uitgeprobeerd, alhoewel onze voorkeur ligt bij sushi (althans buiten Japan). We hadden allemaal verschillende menu's: vegetarisch, vis en vlees/vis combinatie. De keuze van menu's is heel uitgebreid, veel meer dan ik hier kan aangeven.

Het eten zelf was heerlijk, maar sushi blijft onze voorkeur houden. Je hoeft niet perse aan de teppan-yaki tafel te zitten en je kunt ook alleen sushi eten aan gewone tafeltjes.
Niels B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Super gezellig klein maar fijn restaurand . Bediening super aardig en vriendelijk . Eten uit de kunst vers. Goed gekruid . Eten word netjes op gediend . Decor doet er voor ons niet echt toe maar het ziet er gezellig uit. Voor de rest kan je hier voor een goede redelijke prijs lekker japans eten
Chomsnl1 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Heerlijk gegeten gisterenavond en voor een zeer redelijke prijs. Traditionele Teppan Yaki, alles lekker vers en keurig verzorgd, uiteraard met wat goocheltrucjes van de kok zoals het hoort. Het decor zou wat vrolijker en moderner kunnen zijn, de muziek was niet bepaald Japans, en jammer dat het er zo rustig was. Maar echt de moeite waard om eens te proberen als je van Teppan Yaki houdt.
Aukje S.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2013
Heerlijk gegeten, sushi en tepanyaki. Vers bereide sushi (nori nog knapperig), heerlijke garnalen, inktvis en kip van de bakplaat. Erg vriendelijke en attente bediening. Aanrader!
PTB .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2013
Kaneda is een prettig alternatief voor alle 'all you can eat' vreetschuren waar Haarlem mee overspoeld wordt. Eten aan de tepanyaki geeft toch wat extra's, een pre ten opzichte van de 'concurrentie'. Dat ze hier zelf ook het all you can eat concept proberen in te voeren snap ik eigenlijk niet. Eten was heerlijk. Service is prima, al moet ik dat nog wel meemaken op een echt drukke avond.
Lian Yan Y.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2013
De smaak en de kwaliteit van het eten is buitengewoon goed, we hebben combinatie van teppanyaki vlees en vis menu besteld, overheerlijk! De sushi en sashimi was zeer vers, de service was ook uitstekend! Hier komen we wel vaker! Aanrader!!