Kanaya

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen
Mauritzio .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Lekkere sushi & warme gerechten. We eten hier regelmatig en dan valt het op dat soms het parttime personeel wat slordig is in het vragen naar drinken. Het vaste personeel is wel altijd zeer alert. Achterin het restaurant is het best donker, verder wel zeer mooi ingericht
Rob1647 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Binnengekomen viel het mij op dat het vrij donker was en er hing een vettige geur, typisch voor een afhaal chinees. De bediening wist niet wat Cabernet Sauvignon was en dat hadden ze ook niet. De huiswijn, een Chileense Merlot was niet geweldig. Toen zo'n formuliertje ingevuld. Je mocht 5 gerechten aankruisen maar aangezien ik een voorgerecht van vis wilde kwam ik niet verder dan een selectie van twee. Andere leden van ons gezelschap kozen sushi. Na een minuut of 20 was dat op; mijn twee visgerechtjes waren blijkbaar vergeten. Maar eens gevraagd en ja hoor de zalm kwam! Maar wat een teleurstelling. Het zwom in de zoete saus waarschijnlijk vol met smaakversterkers. Ik heb de bediening erbij gehaald en we spraken af dat ik me terug trok en hier ook niet voor ging betalen. Al met al: Warm, slechte ventiatie, druk, slechte bediening en duur!
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Sushi is redelijk goed, maar niet constant van kwaliteit. Met name de handrollen en andere sushi waarbij gebruik gemaakt wordt van knapperige zeewiervellen. Dan weer krokant, dan weer slap. Sushi hoort niet 'vissig' te zijn, dit hebben we echter bij een enkel stukje wel geproefd. Zeer uitgebreide kaart incl Japanse tapas. Het bestelde komt niet altijd aan maar als je er naar vraagt, regelen ze het wel netjes.
Moz .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
We waren met 2 gezinnen met kinderen ( een gezelschap van 10 ) en het was laat in de middag - we stopten er voor een late lunch\vroeg diner ( we hebben praktisch lunch overgeslagen op die dag dus we waren heel hongerig en de kinderen deze tijd rusteloos waren). Het restaurant is ruim dus we zaten zeer comfortabel in een lange en eigen tafel. Voor slechts ongeveer 10 Euro, kon elke persoon 6 rondes van 5 gerechten van sushi en andere Japanse gerechten ( rundvlees en kip brochettes, gebakken gerechten etc. ) op - alles was echt vers goed voorbereid. We konden niet al het eten eindigen, dus we aten zoveel als we konden.
Masjyana D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Super restaurant, vriendelijk personeel en super goed eten! De sushi was erg lekker en ook de warme hapjes waren erg goed! Ook een mooie uitgebreide menu kaart!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Het was even zoeken naar de ingang, maar uiteindelijk kunnen vinden. Het was niet helemaal duidelijk dat twee restaurants naast elkaar dezelfde ingang hebben.

Eenmaal binnen moet ik zeggen dat het interieur er mooi en verzorgd uitziet en werden aardig ontvangen door het personeel en naar een tafeltje verwezen.
Na een korte uitleg begonnen met het kiezen van de eerste gerechtjes..

De sushi was goed van structuur en was ook echt goed van kwaliteit. Ook hebben we nog wat warme gerechten genomen, alhoewel dat deze goed van smaak waren waren de stukjes misschien wel wat te groot.

2x waren er wel wat gerechtjes vergeten , maar na vragen was dit snel nageleverd :-)
Arnout .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
In 1 jaar tijd hier bijzonder vaak geweest, maar de laatste 2 keren waren teleurstellend.
Komt dit omdat het steeds drukker wordt, kortom het hele restaurant zit op de zaterdagen helemaal vol.
Nu te vaak, gerechtjes die niet komen, maar zeer storend en zwaar afbreuk gevend op de beleving is wel dat steeds meer gerechtjes, die warm behoren te zijn, gewoon koud of bijna koud aan tafel komen, zoals de roodbaarsfilet, chamignons, garnalen, gebakken bami etc, etc.
Ook de kwaliteit van de sushi loopt erg terug, gewoon slappe hap.
Al met al erg jammer, maar hopen dat men weer terug gaat naar het oude en gewenste kwaliteits niveau
Simone M.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Met 6 personen voor de verjaardag van onze dochter voor Japans gekozen. Het systeem van een kaart invullen was even wennen, maar gelukkig nam de bediening de tijd om het uit te leggen en werd het ook allemaal niet zo strikt genomen. De gerechtjes werden niet allemaal tegelijk gebracht, waardoor je niet meer goed weet of alles er is dat je besteld hebt. Geen punt, bestel je het gewoon nog een keer.
Bediening leuk en onvermoeibaar.
Het was er wel lawaaierig en erg warm op een bepaald moment, maar wat wil je, het zat hartstikke vol! Verder verwacht ik bij een Japans restaurant een wat andere inrichting, maar dat ligt waarschijnlijk aan mij.
Enige puntje vond ik dat je een dessert apart moest bestellen, zou vriendelijker zijn als dat ook bij de keuzegerechten zat.
Ik zal hier zeker nog eens gaan eten.
Totale rekening (met 20% korting en 1 kind) 160 euro.
Ivan M.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Tafels staan veel te dicht op elkaar, sushi lijkt niet vers en komt uit de koeling. zeewier hoort knapperig te zijn, maar was doorweekt. rijst hoort lauw warm te zijn, maar was koud. smakeloze, vieze bende.
Siefko W.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2013
Vaak hier gegeten tot behoorlijke tevredenheid. Echter op 14 augustus jl. niet. Vanwege een ingreep is het voor mij niet altijd mogelijk om te eten, daar kom je tijdens de maaltijd pas achter. Normaal wel maar helaas gisteren niet. Aangegeven (totaal gegeten..eendenborstfilet en een klein bakje bami/noedels) dat het niet meer ging en dat wij graag wilden betalen wat wij gegeten hadden. Mijn vrouw had ook eendenborstfilet en ossenhaas en bami. Er werd redelijk moeilijk gedaan maar dat kon mij gisteren min of meer niet schelen daar ik gewoon absoluut niet lekker was...mocht voor dit als geheel ruim 35 euro afrekenen...vind ik niet terecht, reken gewoon af wat we gegeten hebben, wens iemand beterschap en tot de volgende keer...Die kon wel eens niet meer komen, we zijn hier zeker 15 keer geweest...weg vaste klant en wat wij na dit verhaal in ons kielzog nog vertellen en meenemen op bijv. een verjaardag...
Smikkele .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2013
Gisteren hier voor de eerste keer gegeten, aangezien we vaker sushi eten waren we erg benieuwd hoe het hier zo zijn. Nog nooit zulke smakeloze sushi gegeten, en als er al een beetje smaak aan zat, smaakte ze ook nog het zelfde.
Warme hapjes waren wel lekker en we hebben deze maar gegeten, maar wij komen hier niet meer terug, zonde van het geld.
MarcelDeGroot .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2013
All you can eat? Dat klopt! Zeer veel voor weinig, sushi naar mijn mening beste van lelystad, warme vleesgerechten lekker maar soms smaken de vleesgerchten wel allemaal naar dezelfde marinade, interieur wel oke, tafels staan iets te dicht op elkaar, bediening loopt er genoeg alleen te jong en dus erg onervaren, huiswijn(rood)is oke.
Arie Z.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Niet goed niet slecht, service is prima. Dit concept werkt dat zie je duidelijk. Andere restaurants zijn jaloers op deze bezettingen!
Niet echt Japans, maar ook niets mis mee en ieder vindt wel wat lekkers op de kaart. Afrekenen bij de kassa, een supersysteem, moeten ze overal doen!
Kokospalm .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
We hebben hier afgelopen zaterdag gegeten. We komen uit den haag en waren erg benieuwd of dit restaurant ongeveer hetzelfde zou zijn als Shabu Shabu of Sumo. We zijn zeer tevreden over dit restaurant. Het is vrijwel identiek aan Shabu Shabu (alleen Shabu Shabu heeft een iets grotere kaart en het bolletje ijs;als toetje: vanille, wit sesam of zwarte sesam is bij de prijs inbegrepen). Het restaurant heeft uitstraling, warm, schoon en vriendelijk personeel. De obers letten goed op en er was steeds een erg snelle service.
Het eten werd mooi gepresenteerd (heel mooi servies), en smaakte vooral erg goed. We komen zeker nog eens!
Rdns .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Heerlijk gegeten, wat een goed restaurant.
De rijst van de sushi was echt heel goed op smaak, met overheerlijke verse vis erin of erop.
Ook de eendenborst, ossenhaas en tempura gerechten zijn echt heel smakelijk.
Het is heel fijn dat de porties niet zo groot zijn, zo kan je van alles snoepen.
Elwin A.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Geweldig goed Japans eten. Uitstekende service, vlotte bediening. Voor ieder wat wils, zo gevarieerd. Alleen kan er nog wel iets aan de akoestiek worden gedaan, bij drukke bezetting is het lastig om je tafelgenoten te kunnen verstaan.
Dana73 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Kanaya is een all-you-can-eat sushi restaurant. De keuze in zowel sushi, grill (vlees en vis en een paar groenten gerechten) als 'fried' gerechten (o.a. tempura) is voldoende.
De vis is vers. Ik vond vooral de sushi nigiri goed (bolletje rijst met daarop rauwe vis). De handrolls waren wat slordig in elkaar gezet en de combinatie maki's (bv california roll) matig.
Ze zijn goed in vlees; erg malse ossenhaas en eendenborst. De gefrituurde gerechten zijn prima.
Het personeel is vriendelijk en snel; we waren vroeg i.v.m. een theatervoorstelling en vooral vroeger op de avond kwam het eten erg snel door. Naarmate het drukker werd duurde het langer, maar dat vind ik logisch.
Het decor is typisch Aziatisch; veel rood en zwart. Jammer dat je op een parkeerplaats uitkijkt.
Al met al een prima Japanner, vriendelijke snelle bediening, verse vis (erg belangrijk als je sushi gaat eten) maar niet de beste Japanner/sushi plek waar ik ooit gegeten heb.
Foodlove27 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2012
Als je gek op sushi bent is dit zeker aan te raden ! Genoeg keuze, ook gril/gefrituurd is goed. wat wel opvalt: als je doordeweeks gaat dan is de sushi te koud, als je vr. zat. zo. gaat dan is alles mooi op kamertemperatuur, wat wel zo belangrijk is bij sushi. Ookal ben je niet gek op vis, dit is zeker aan te raden om het te leren eten ! Service ook goed, al vragen ze bijna niet aan je of je nog wat wilt drinken. verder, snelle goede service. !
Caroline G.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2012
Prettige Japanner in Lelystad, bij binnenkomst gelijk vriendelijk begroet en naar onze tafel begeleid. De sushi is erg vers en heerlijk, daarnaast ben ik een groot fan van de ossenhaas stukjes! De bediening is vriendelijk, naast ons was iemand jarig, en daar ging het personeel met zijn allen even voor zingen. Mooi om te zien! Het decor is mooi, en ik wil een speciaal compliment maken voor het servies. Prachtige bordjes!
Anika D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2012
Kanaya is een aardig restaurantje met een mooie prijs kwaliteit verhouding qua eten. Ze hanteren een all-you-can-eat formule, gecombineerd met een verspillingsbeleid. De sushi en japanse hapjes zijn van prima kwaliteit. Wat betreft de hoeveelheid van het eten, daar had ik echt ruim voldoende aan. Ook de snelheid waarmee diverse gerechten worden gebracht is uitstekend. De Nederlandse taal is bij sommige van de bediening iets gebrekkerig. De wijnkaart vond ik beperkt in z'n aanbod. Maar al met al, heb ik prima gegeten voor een zeer schappelijke prijs.