Kanarie Club

Bellamyplein 51 1053 AT Amsterdam Nederland Kaart
31-202181775

Over het restaurant Kanarie Club

Welkom bij de Kanarie Club in Amsterdam. Gevestigd in De Hallen op het Bellamyplein. De plek waar hip Amsterdam binnenvliegt voor de lekkerste gerechten, drankjes en hapjes. Dit is de plek om te eten, drinken en flirten: elke dag opnieuw.

De Kanarie Club is nieuw en een aanwinst voor de stad. Naast het restaurant is er ook een pool bar, met cocktails waar je zeker geen nee tegen zegt. De sfeer is vrolijk, relaxt met een vakantie vibe. Kanariegeel trekt elke vrolijke vogel richting de Kanarie Club. Kom ’t zelf ervaren!

Halve fles mineraalwater

Zondag: 09:30 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Kanarie Club

John J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Vriendelijk personeel, professionele uitleg over menu’s levendige ambiance, menu keuze zeer variabel en verrassend, eten zeer smakelijk, porties net groot genoeg
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
De ambiance en het eten waren zeer goed. Het dessert van thee extracten mag zoeter. Hoewel het knap gemaakt is, smaakte het ons wat te bitter.
Jona S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Was wel oke, alleen zat er wat weinig groente bij het hoofdgerecht.
Pien C.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Boven verwachting goed gegeten!! Service was ook top, genoeg te drinken gekregen en er zat precies genoeg tijd tussen de gerechten.
Nina G.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Top avond gehad met z'n 11-en! Goede service, mooie locatie, en lekker eten en drinken! Prima muziek. Aanrader zeker voor een grote groep.
Denise D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Onzettend lekker gegeten, gezellige ambiance en fijne bediening! Perfecte locatie voor een borrel of uitgebreid diner! Heel aardig personeel, en werd echt zichtbaar aandacht aan alle gerechten en drankjes besteedt.
Fijnproever64 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Mooie ruimte, groot maar toch knus. Eten is heel verrassend. Wel kleine porties voor de prijs die je betaalt. Hulde voor de kok. Originele gerechten met verrassende smaakcombinaties.
Pascal G.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Walking Dinner was erg geslaagd! Leuk en gastvrij personeel. Aanrader voor groepen helemaal als je de pool bar beschikbaar is.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
We hadden een drie-gangenmenu van de kok. Het was dus een verrassing wat er zou worden geserveerd. Voorgereecht: top! Het hoofdgerecht was wat weinig, zeker de verhouding aardappel-groente. Het vlees was erg rood, vooraf was niet gevraagd wat ik wilde (en dan zou ik medium hebben gevraagd).
Als derde gang een kaasplankje (terwijl er 6 keuzes waren) vond ik een makkelijke keuze.
lwolf .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Ik heb er heerlijk gegeten voor mijn verjaardag. Minder gezellig was dat ze 2 ronde tafels tegen elkaar hadden geschoven, hierdoor zat je heel ver uit elkaar. Ook vond ik de service matig. De ober deed heel erg zijn best, maar begreep bijvoorbeeld toch niet meteen dat we de wijn bij het hoofdgerecht wilden, in plaats van erna.
Suzanne O.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Leuk menu van de chef, goede kwaliteit gerechten: mooi opgemaakte gerechtjes, goede sfeer. Mooie wijnkaart. Minpuntjes: we moesten lang wachten om bestelling te maken, drank had vaker aangevuld kunnen worden. Overigens was de jamon iberico veel te vet. Nadat we dit aangaven, kregen we te horen dat dit zo hoort. Helaas bijna altijd ergens anders een portie met meer vlees en minder vet gehad...Jammer
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Gisteren hier gegeten met een groepje vrienden. Leuke sfeer, lekker eten en goede prijs-kwaliteit verhouding, bediening was erg snel en behulpzaam.
Laurens S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Gerechten waren fantastisch, erg mooi gepresenteerd en verassend van samenstelling en smaak. Bediening pastte het tempo goed aan want wij waren vroeg op de avond toen er nog weinig andere gasten waren dus het tempo vanuit de keuken had heel hoog kunnen zijn (wij kozen voor de chef’s choice 3-gangen menu) maar de bediening hield een oogje in het zeil ????.
Bregje V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
De ruimte boven is een perfecte plek voor een bedrijfsborrel. Een leuke sfeer waar je kunt zitten en staan.
Het personeel is erg vriendelijk en de hapjes zijn heerlijk. Echt een aanrader!
Bertkatan K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekkere en aparte gerechten. De bediening kan beter. Aan het einde van de avond is er niemand meer in beeld en moet je achter je de gerechten aan die nog besteld waren. Als er door de bediening een glas wijn over je kleding wordt gegooid, verwacht je toch minstens dat een nieuw glas wordt geleverd.
Ravic W.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
hartelijk ontvangst. moesten vragen voor een mandje brood. wachttijd tussen voor-en hoofdgerecht was langer dan 30 minuten.hoofdgerechten waren smakeloos en klein van porties, verhouding prijs kwaliteit/smaak klopt niet.
zal het niet aanraden aan anderen.
Eva G.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heel fijn om mee te werken; leuk personeel en een bijzondere en cool ingerichte locatie! Klant mega tevreden en eten echt goed!
Boris K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben de hele Kanarieklub gehuurd voor een feest, en het was fantastisch! Het "walking dinner" is echt goed, kleinere hapjes geserveerd gedurende 2+ uur met topkwaliteit.
Ella M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten was absoluut super: origineel, verrassend en heel lekker!
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Verrassend lekker gegeten en de prijs-/kwaliteitsverhouding prima. Mooie inrichting, maar Jammer dat de akoestiek slecht is en er helaas ook nog muziek aan staat.