Kanarie Club

Bellamyplein 51 1053 AT Amsterdam Nederland Kaart
31-202181775

Over het restaurant Kanarie Club

Welkom bij de Kanarie Club in Amsterdam. Gevestigd in De Hallen op het Bellamyplein. De plek waar hip Amsterdam binnenvliegt voor de lekkerste gerechten, drankjes en hapjes. Dit is de plek om te eten, drinken en flirten: elke dag opnieuw.

De Kanarie Club is nieuw en een aanwinst voor de stad. Naast het restaurant is er ook een pool bar, met cocktails waar je zeker geen nee tegen zegt. De sfeer is vrolijk, relaxt met een vakantie vibe. Kanariegeel trekt elke vrolijke vogel richting de Kanarie Club. Kom ’t zelf ervaren!

Halve fles mineraalwater

Zondag: 09:30 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Kanarie Club

Martha T.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Voor de "aangekondigde grote groep" (50 personen ) maar misschien ook met gewoon veel andere gasten, blijkt de koffiezet machine met 4 koppen tegelijk, toch niet voldoende! Wij zullen vast niet de eersten zijn die dat ervaren. Overigens zou er, bij de ontvangst van (grotere) groepen WEL iets gedaan mogen worden aan een betere garderobe voorziening ,de "PALEN" vallen echt steeds om!!! Maar voor ons geen reden om volgend jaar niet met zo'n grote groep te komen. Heel aardig personeel.
Ernst D.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2019
Weer terug en helaas weer een teleurstelling. Nu voor een uitgebreide borrel met vrienden. De huiswijn start bij € 27 en dat vind ik te veel voor een huiswijn, behalve als 'ie heel lekker is. En dat was 'ie niet. Ook niet heel slecht, maar gewoon niet bijzonder. En dan de borrelhappen. Best ok, maar ook veel te duur. Vijf bitterballen voor acht euro... En een 'aangeklede' frikandel. Die uiteindelijk niets meer was dan een frikandel uit de frituur die dreef in de saus waar je dan wel zes euro voor betaalt... Zo jammer, ik had continue het gevoel uitgeknepen te worden. Behalve door de bediening, want die was heel vriendelijk. Ik begrijp best dat je op deze locatie meer kunt vragen, maar dit is echt over de top.i Als je hier en daar aan het concept en de prijs wat aanpast dan kan de Kanarie Club maar zo uitgroeien tot een prima plek voor Amsterdammers. Of je doet het niet en dan blijft het een tourist trap.
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Hier mijn verjaardag gevierdet ontzettend goede cocktails! Zeker weer doen volgend jaar! De poolbar bood hier perfecte uitkomst voor!
Lidy G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Gezellig restaurant, gped gegeten, goede bediening, snel, netjes, en correct. Door Liz Warnink!!
Goede muziek. Top!! We komen zeker terug!!
Ernst D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
We gingen lunchen na de film. Na de eerste nogal chagrijnige medewerkster kwam er gelukkig een aardig meisje onze kant op. De lunch was ok, maar te kleine porties voor een te hoge prijs. Voelde als tourist trap.
Shana V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Eten was lekker, bediening kon beter, duurde lang voordat er iemand kwam om drankjes op te nemen. En daarna duurde het ook weer lang voordat wij onze drankjes kregen.
Carijn G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Het eten was als altijd van goede kwaliteit, jammer dat het drie gangen verrassing menu van de kaart is gehaald (begrijp ook niet helemaal de logica, het zijn gerechten van de reguliere kaart), tempo was goed, misschien iets te snel, bediening is van wisselende kwaliteit, drankjes bij het nagerecht werden vergeten, bestelde fles wijn was al geopend/ontkurkt toen deze aan tafel arriveerde, vreemd, en tenslotte is het altijd weer een uitdaging om de rekening te ontvangen. Ondanks wat puntjes toch aanrader, het eten is altijd heerlijk!
T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Gezellig gezeten. Vlotte bediening. Aparte hapjes, wel lekker. De porties hadden iets groter gemogen. Zeker voor herhaling
Lex B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Prima avond gehad. de bediening was, hoewel buitengewoon vriendelijk, licht chaotisch en van veel coordinatie was geen sprake. Leiding ontbrak.
V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten bij de Kanarie Club in Amsterdam! De portie's waren aan de kleine kant voor de prijs die je betaalde. Super gastheer en leuke omgeving. Dit restaurant zou ik aanraden!
Joelle J.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Gisteravond heb ik samen met een vriendin (ook student) voor het eerst gegeten bij de kanarieclub. We waren te spreken over de inrichting en de sfeer, maar we waren zeer teleurgesteld toen het eten eenmaal gebracht werd. We hadden besloten om samen 4 gerechten te delen (3 Bites en 1 hoofdgerecht). De hoeveelheden waren ontzettend weinig en we gingen met honger en een diepvries pizza van de Albert Heijn naar huis. Heel jammer!
Tkl2406 K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Zo blij met dit restaurant! Heerlijke originele gerechten, goede wijn en bovenal een zeer vriendelijke en professionele staf die weet waar ze het over hebben. Een fijn adres voor de Kinkerbuurt maar ook de moeite waard om een eindje voor te reizen.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Goede menukaart! Zitten een paar heel goede medewerkers tussen! Heerlijk gegeten met een grote groep en grote keuze in drankjes. Voor ieder wat wils.
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Mooi sfeer en het eten was heerlijk, maar het was een beetje duur.
Veel variatie in dranken, sterke cocktails.
Een aanrader.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
De kanarieclub is een fantastische plek! Wij vierden daar een kinderverjaardag, perfect bij de poolbar. Maar je kan de poolbar ook afhuren voor andere fantastische gelegenheden.
Kortom; GEWELDIG
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Gezellig druk? Vriendelijk service minded personeel. Reageerde proffesioneel op een gerecht welke niet goed gebakken was. Een ruime keuze van vis gerechtjes en mooi creatief gepresenteerd
Dave D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Gezellig restaurant in de oude tramremise. Veel ruimte om buiten te zitten. Het eten was lekker en de bediening is super attent en vriendelijk
Nicole M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Bediening was erg vergeetachtig. Na 1/2 uur gewacht te hebben op een borrelhapje maar om de rekening gevraagt de bestelling was schijnbaar vergeten.
Gabi L.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Met een film-diner deal hier gegeten, €20 voor 2 gangen. Voorkomende bediening, uitstekende gerechten en goede wijnen, we waren zeer in onze nopjes met het gebodene. Het is wel een zeer rumoerige setting, daar moet je tegen kunnen.
sophia L.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Goede cocktails!! Gerechten zijn echte smaaksensaties!