Kanarie Club

Bellamyplein 51 1053 AT Amsterdam Nederland Kaart
31-202181775

Over het restaurant Kanarie Club

Welkom bij de Kanarie Club in Amsterdam. Gevestigd in De Hallen op het Bellamyplein. De plek waar hip Amsterdam binnenvliegt voor de lekkerste gerechten, drankjes en hapjes. Dit is de plek om te eten, drinken en flirten: elke dag opnieuw.

De Kanarie Club is nieuw en een aanwinst voor de stad. Naast het restaurant is er ook een pool bar, met cocktails waar je zeker geen nee tegen zegt. De sfeer is vrolijk, relaxt met een vakantie vibe. Kanariegeel trekt elke vrolijke vogel richting de Kanarie Club. Kom ’t zelf ervaren!

Halve fles mineraalwater

Zondag: 09:30 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Kanarie Club

Lex B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Prima avond gehad. de bediening was, hoewel buitengewoon vriendelijk, licht chaotisch en van veel coordinatie was geen sprake. Leiding ontbrak.
V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten bij de Kanarie Club in Amsterdam! De portie's waren aan de kleine kant voor de prijs die je betaalde. Super gastheer en leuke omgeving. Dit restaurant zou ik aanraden!
Joelle J.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Gisteravond heb ik samen met een vriendin (ook student) voor het eerst gegeten bij de kanarieclub. We waren te spreken over de inrichting en de sfeer, maar we waren zeer teleurgesteld toen het eten eenmaal gebracht werd. We hadden besloten om samen 4 gerechten te delen (3 Bites en 1 hoofdgerecht). De hoeveelheden waren ontzettend weinig en we gingen met honger en een diepvries pizza van de Albert Heijn naar huis. Heel jammer!
Tkl2406 K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Zo blij met dit restaurant! Heerlijke originele gerechten, goede wijn en bovenal een zeer vriendelijke en professionele staf die weet waar ze het over hebben. Een fijn adres voor de Kinkerbuurt maar ook de moeite waard om een eindje voor te reizen.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Goede menukaart! Zitten een paar heel goede medewerkers tussen! Heerlijk gegeten met een grote groep en grote keuze in drankjes. Voor ieder wat wils.
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Mooi sfeer en het eten was heerlijk, maar het was een beetje duur.
Veel variatie in dranken, sterke cocktails.
Een aanrader.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
De kanarieclub is een fantastische plek! Wij vierden daar een kinderverjaardag, perfect bij de poolbar. Maar je kan de poolbar ook afhuren voor andere fantastische gelegenheden.
Kortom; GEWELDIG
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Gezellig druk? Vriendelijk service minded personeel. Reageerde proffesioneel op een gerecht welke niet goed gebakken was. Een ruime keuze van vis gerechtjes en mooi creatief gepresenteerd
Dave D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Gezellig restaurant in de oude tramremise. Veel ruimte om buiten te zitten. Het eten was lekker en de bediening is super attent en vriendelijk
Nicole M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Bediening was erg vergeetachtig. Na 1/2 uur gewacht te hebben op een borrelhapje maar om de rekening gevraagt de bestelling was schijnbaar vergeten.
Gabi L.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Met een film-diner deal hier gegeten, €20 voor 2 gangen. Voorkomende bediening, uitstekende gerechten en goede wijnen, we waren zeer in onze nopjes met het gebodene. Het is wel een zeer rumoerige setting, daar moet je tegen kunnen.
sophia L.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Goede cocktails!! Gerechten zijn echte smaaksensaties!
Coks D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Kwam binnen, het was heel rustig, maar geen van de vier obers nam de moeite me aan te spreken. Heb daar een paar minuten gestaan en zelf maar iemand aan de mouw getrokken. Die vertelde me dat ik overal mocht gaan zitten (ik had gereserveerd). Tafeltje uitgekozen, snelt een andere ober naar me toe dat dáár niet mag. Tafeltje wat ik daarna koos ook niet. Moest tweemaal aangeven dat ik gereserveerd had. Ging gek en moeizaam.

Goede kaart met lekkere gerechten. Ons werd verteld dat we twee hoofdgerechten moesten kiezen om aan een volledige portie te komen, maar we kozen allebei enkel voor de risotto met truffel. Bij bestelling werd er zo ongeveer aangedrongen dat we nog wat moesten kiezen, vervelende toon. Niet gedaan. Risotto was heerlijk en zéker vullend, ben blij dat ik geen tweede gerecht had.

Uiteindelijk nog voor een toetje gekozen en dat was zo mogelijk nog beter dan de risotto. Nogmaals geweldig eten, wel wat aan de prijs, maar de service is echt teleurstellend. Weet niet of dat tegen elkaar opweegt.
Mechteld L.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Bij binnenkomst leek het heel lawaaiig, maar dit viel tijdens het eten eigenlijk erg mee. Heerlijke gerechten en mooi opgemaakte borden. De porties zijn niet groot. Een "normale" eter heeft wel 3 gangen nodig. Hele prettige bediening.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Met 1e paasdag hebben mijn vriend en ik gegeten bij de Kanarieclub om zijn verjaardag te vieren. We hadden gereserveerd om 18:00uur en waren optijd aanwezig. Helaas was er bij de entree geen ontvangst en hebben we er 5 minuten op gewacht, daarna ben ik op een medewerkster afgestapt die zelf beaamde dat ze het erg druk had. Na het doorstrepen van de reservering bleek dat ons tafeltje helaas nog niet klaar was, terwijl er genoeg andere tafeltjes op dat moment nog vrij waren. We hebben aan de bar gewacht en werden 10 minuten later opgehaald en aan tafel geplaatst. Online werd vermeld dat er wegens de Eerste Paasdag live muziek aanwezig zou zijn, dit was echter een grote tegenvaller. Zo bleek dat er in het zwembad een besloten kinderfeest was met luidruchtige muziek die zeer ongepast was bij de uitstraling van het restaurant. Hierom hebben we ook besloten alleen het voorgerecht en hoofdgerecht te eten die we al hadden besteld en het dessert verder in de Foodhallen te nuttigen. De service was ook matig, het was overduidelijk dat er te weinig personeel voor zo'n drukke dag rondliep. Daarnaast vond ik het jammer dat de gin-tonic ook aan de prijzige kant. Al met al kwam het over als een gehypte instagram restaurant, best zonde want de gerechten waren heel smaakvol.
Stef L.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Wat een simpele bestelling van 4 biertjes en 2 schaaltjes borrelhapjes wel niet voor fouten kunnen zorgen bij het personeel van deze tent!
Eerst mag je om half 4 al bijna geen plaats nemen aan een tafel omdat dit speciaal is voor mensen die komen eten. Het was volgens de gastheer de bedoeling dat we maar aan de bar moesten gaan zitten. Gelukkig kregen we zonder al te veel gedoe toch één van de lege tafels waar wij plaats konden nemen. De bestelling van 2 x geitenkaas bitterballen, 2 Brand Dubbelbock, 1 Mannenliefde en een Roodborst (bier) bleek een zware taak voor het personeel. Het werd opgenomen door een jonge dame die bijna dromerig voor de 2e keer langs onze tafel liep. Een jonge heer kwam vervolgens met een halve bestelling, de andere helft was fout!. In plaats van de bestelde Brand Dubbelbock kwam hij aan met 2 lentebocken. Eerst met een kleine verontschuldiging dat dit de nieuwste bockbier is want het is tenslotte lente. Wij kijken hem aan met een blik van, waar heb je het over. Het moeten Dubbelbocken zijn! Meneer loopt vervolgens weg naar de tafel naast ons en roept daarbij: "Dit hebben jullie besteld"!. Nadat we onze verbazing toonden met woorden kwam hij gelukkig terug en mochten er 2 andere bieren worden gekozen. Hij verbaasde zich nu over het feit dat het niet klopt dat het nog niet was aangepast op de bierkaart. Hierna kwam 1 van de 2 schalen met geitenkaas bitterballen. De 2e schaal kwam een half uur later na 2 x opnieuw vragen waar de volgende schaal blijft, hierbij valt het op dat we steeds werden geholpen door weer iemand anders van de bediening.
Normaal gesproken doen we na een lange wandeling nog wel een 2e biertje in de tent waar we uiteindelijk eindigen. Maar het gedrag van het personeel een de onkunde stoorden ons te veel waardoor we na één rondje weer weg wilden en op zoek naar een volgende gelegenheid. Ik heb nog nooit zo lang op de juiste rekening moeten wachten, sterker nog, de juiste rekening is nooit gekomen! Let op, wij hadden 3 roodborsten (a €4,25), 1 mannenliefde (a €4,25), 2 x geitenkaas bitterballen (a €7,50). Dat is dus €32.- (hoe moeilijk kan het zijn???)
Nee, de zoveelste van de bediening kwam met een rekening van ruim 159 euro!!! Geschrokken van onze reactie trok ze de bon direct terug en liep ermee naar de manager bij de kassa. Ze kwam nog een keer vragen wat wij hadden genomen en bleef vervolgens ruim 10 minuten weg. De rekening was toen ineens 24,50 euro geworden. Nou ja, we hadden dit kunnen doen en weg kunnen gaan, maar zo zijn wij nou ook weer niet. Wij wijzen vervolgens de mevrouw aan op de kaart wat wij hadden genomen. Ze schrikt zich vervolgens een hoedje, want die kaart bleek een oude versie te zijn waarop het bier een halve euro goedkoper was!. Met het staart tussen de benen liep ze met de kaart (die op onze tafel lag!!!) naar de manager bij de kassa. Na een hoop nee-geschud van mevrouw de manager kwam mevrouw van de bediening (met de staart nog meer tussen de benen) weer naar ons toe. Het speet haar ontzettend, de kaart had niet op onze tafel mogen liggen en wij moesten de nieuwe prijzen van de nieuwe kaart betalen?!?!?
Goed! U snapt toch dat wij hier niet meer terug komen? Wat een ongeregelde zooitje in deze gelegenheid. Ik snap niet dat mensen hier zo'n hoog gemiddeld cijfer aan geven. Er is zoveel mooiers in Amsterdam te vinden dan dit! En dat decor is echt niet zo bijzonder hoor. Ach, dat is dan wel de smaak.

De geitenkaasbitterballen waren wel erg lekker. Verder ruim onvoldoende!
Eva S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Lekker gegeten en heerlijk gezeten, niet te druk ondanks de drukte in de Hallen ernaast. Heel prettig!
Tkl2406 K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Wederom heerlijk eten, goede bediening en een leuke ambiance! We komen zeker terug, wat een fijn en goed adres voor onze buurt.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Gekozen voor het menu. Hele mooie gerechten. Erg lekker. Gezellige sfeer, prettige bediening. Wanneer je rustig wilt eten, niet geschikt. Door de grote ruimte en aangrenzend met de Foodhallen druk en wat rumoerig.
Gustaaf B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Mooie bar en leuke ronde tafels om heerlijk te borrelen
Hoofdmaaltijden zijn halve porties en relatief duur gezien de kwaliteit
Relaxte sfeer en handige ruime kluisjes voor de jassen