Kanarie Club

Bellamyplein 51 1053 AT Amsterdam Nederland Kaart
31-202181775

Over het restaurant Kanarie Club

Welkom bij de Kanarie Club in Amsterdam. Gevestigd in De Hallen op het Bellamyplein. De plek waar hip Amsterdam binnenvliegt voor de lekkerste gerechten, drankjes en hapjes. Dit is de plek om te eten, drinken en flirten: elke dag opnieuw.

De Kanarie Club is nieuw en een aanwinst voor de stad. Naast het restaurant is er ook een pool bar, met cocktails waar je zeker geen nee tegen zegt. De sfeer is vrolijk, relaxt met een vakantie vibe. Kanariegeel trekt elke vrolijke vogel richting de Kanarie Club. Kom ’t zelf ervaren!

Halve fles mineraalwater

Zondag: 09:30 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Kanarie Club

sophia L.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Goede cocktails!! Gerechten zijn echte smaaksensaties!
Coks D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Kwam binnen, het was heel rustig, maar geen van de vier obers nam de moeite me aan te spreken. Heb daar een paar minuten gestaan en zelf maar iemand aan de mouw getrokken. Die vertelde me dat ik overal mocht gaan zitten (ik had gereserveerd). Tafeltje uitgekozen, snelt een andere ober naar me toe dat dáár niet mag. Tafeltje wat ik daarna koos ook niet. Moest tweemaal aangeven dat ik gereserveerd had. Ging gek en moeizaam.

Goede kaart met lekkere gerechten. Ons werd verteld dat we twee hoofdgerechten moesten kiezen om aan een volledige portie te komen, maar we kozen allebei enkel voor de risotto met truffel. Bij bestelling werd er zo ongeveer aangedrongen dat we nog wat moesten kiezen, vervelende toon. Niet gedaan. Risotto was heerlijk en zéker vullend, ben blij dat ik geen tweede gerecht had.

Uiteindelijk nog voor een toetje gekozen en dat was zo mogelijk nog beter dan de risotto. Nogmaals geweldig eten, wel wat aan de prijs, maar de service is echt teleurstellend. Weet niet of dat tegen elkaar opweegt.
Mechteld L.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Bij binnenkomst leek het heel lawaaiig, maar dit viel tijdens het eten eigenlijk erg mee. Heerlijke gerechten en mooi opgemaakte borden. De porties zijn niet groot. Een "normale" eter heeft wel 3 gangen nodig. Hele prettige bediening.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Met 1e paasdag hebben mijn vriend en ik gegeten bij de Kanarieclub om zijn verjaardag te vieren. We hadden gereserveerd om 18:00uur en waren optijd aanwezig. Helaas was er bij de entree geen ontvangst en hebben we er 5 minuten op gewacht, daarna ben ik op een medewerkster afgestapt die zelf beaamde dat ze het erg druk had. Na het doorstrepen van de reservering bleek dat ons tafeltje helaas nog niet klaar was, terwijl er genoeg andere tafeltjes op dat moment nog vrij waren. We hebben aan de bar gewacht en werden 10 minuten later opgehaald en aan tafel geplaatst. Online werd vermeld dat er wegens de Eerste Paasdag live muziek aanwezig zou zijn, dit was echter een grote tegenvaller. Zo bleek dat er in het zwembad een besloten kinderfeest was met luidruchtige muziek die zeer ongepast was bij de uitstraling van het restaurant. Hierom hebben we ook besloten alleen het voorgerecht en hoofdgerecht te eten die we al hadden besteld en het dessert verder in de Foodhallen te nuttigen. De service was ook matig, het was overduidelijk dat er te weinig personeel voor zo'n drukke dag rondliep. Daarnaast vond ik het jammer dat de gin-tonic ook aan de prijzige kant. Al met al kwam het over als een gehypte instagram restaurant, best zonde want de gerechten waren heel smaakvol.
Stef L.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Wat een simpele bestelling van 4 biertjes en 2 schaaltjes borrelhapjes wel niet voor fouten kunnen zorgen bij het personeel van deze tent!
Eerst mag je om half 4 al bijna geen plaats nemen aan een tafel omdat dit speciaal is voor mensen die komen eten. Het was volgens de gastheer de bedoeling dat we maar aan de bar moesten gaan zitten. Gelukkig kregen we zonder al te veel gedoe toch één van de lege tafels waar wij plaats konden nemen. De bestelling van 2 x geitenkaas bitterballen, 2 Brand Dubbelbock, 1 Mannenliefde en een Roodborst (bier) bleek een zware taak voor het personeel. Het werd opgenomen door een jonge dame die bijna dromerig voor de 2e keer langs onze tafel liep. Een jonge heer kwam vervolgens met een halve bestelling, de andere helft was fout!. In plaats van de bestelde Brand Dubbelbock kwam hij aan met 2 lentebocken. Eerst met een kleine verontschuldiging dat dit de nieuwste bockbier is want het is tenslotte lente. Wij kijken hem aan met een blik van, waar heb je het over. Het moeten Dubbelbocken zijn! Meneer loopt vervolgens weg naar de tafel naast ons en roept daarbij: "Dit hebben jullie besteld"!. Nadat we onze verbazing toonden met woorden kwam hij gelukkig terug en mochten er 2 andere bieren worden gekozen. Hij verbaasde zich nu over het feit dat het niet klopt dat het nog niet was aangepast op de bierkaart. Hierna kwam 1 van de 2 schalen met geitenkaas bitterballen. De 2e schaal kwam een half uur later na 2 x opnieuw vragen waar de volgende schaal blijft, hierbij valt het op dat we steeds werden geholpen door weer iemand anders van de bediening.
Normaal gesproken doen we na een lange wandeling nog wel een 2e biertje in de tent waar we uiteindelijk eindigen. Maar het gedrag van het personeel een de onkunde stoorden ons te veel waardoor we na één rondje weer weg wilden en op zoek naar een volgende gelegenheid. Ik heb nog nooit zo lang op de juiste rekening moeten wachten, sterker nog, de juiste rekening is nooit gekomen! Let op, wij hadden 3 roodborsten (a €4,25), 1 mannenliefde (a €4,25), 2 x geitenkaas bitterballen (a €7,50). Dat is dus €32.- (hoe moeilijk kan het zijn???)
Nee, de zoveelste van de bediening kwam met een rekening van ruim 159 euro!!! Geschrokken van onze reactie trok ze de bon direct terug en liep ermee naar de manager bij de kassa. Ze kwam nog een keer vragen wat wij hadden genomen en bleef vervolgens ruim 10 minuten weg. De rekening was toen ineens 24,50 euro geworden. Nou ja, we hadden dit kunnen doen en weg kunnen gaan, maar zo zijn wij nou ook weer niet. Wij wijzen vervolgens de mevrouw aan op de kaart wat wij hadden genomen. Ze schrikt zich vervolgens een hoedje, want die kaart bleek een oude versie te zijn waarop het bier een halve euro goedkoper was!. Met het staart tussen de benen liep ze met de kaart (die op onze tafel lag!!!) naar de manager bij de kassa. Na een hoop nee-geschud van mevrouw de manager kwam mevrouw van de bediening (met de staart nog meer tussen de benen) weer naar ons toe. Het speet haar ontzettend, de kaart had niet op onze tafel mogen liggen en wij moesten de nieuwe prijzen van de nieuwe kaart betalen?!?!?
Goed! U snapt toch dat wij hier niet meer terug komen? Wat een ongeregelde zooitje in deze gelegenheid. Ik snap niet dat mensen hier zo'n hoog gemiddeld cijfer aan geven. Er is zoveel mooiers in Amsterdam te vinden dan dit! En dat decor is echt niet zo bijzonder hoor. Ach, dat is dan wel de smaak.

De geitenkaasbitterballen waren wel erg lekker. Verder ruim onvoldoende!
Eva S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Lekker gegeten en heerlijk gezeten, niet te druk ondanks de drukte in de Hallen ernaast. Heel prettig!
tkl2406 K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Wederom heerlijk eten, goede bediening en een leuke ambiance! We komen zeker terug, wat een fijn en goed adres voor onze buurt.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Gekozen voor het menu. Hele mooie gerechten. Erg lekker. Gezellige sfeer, prettige bediening. Wanneer je rustig wilt eten, niet geschikt. Door de grote ruimte en aangrenzend met de Foodhallen druk en wat rumoerig.
Gustaaf B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Mooie bar en leuke ronde tafels om heerlijk te borrelen
Hoofdmaaltijden zijn halve porties en relatief duur gezien de kwaliteit
Relaxte sfeer en handige ruime kluisjes voor de jassen
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Super avond gehad! Service was erg gastvrij en het eten was boven verwachting lekker! We hadden met zn 2e 9 gerechten van de kaart om te delen, dit was heel erg veel dus volgende keer zal ik er 6 a 7 nemen. Dit werd ook geadviseerd door het personeel, maar wij waren te gretig;). Inrichting en sfeer is echt super. Ondanks de grootte van het restaurant hebben ze toch gezellige intieme hoekjes kunnen creëren. Zeker een plek om vaker terug te komen!
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Goed gegeten, wel fris in het restaurant maar dat had misschien met de buitentemperatuur van -4 te maken.
S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Eten was heerlijk, zag er mooi en professioneel uit. Voor met een groep van 12 personen was het een fijne locatie, we hadden de ruimte en konden makkelijk eten bestellen.
Kom hier zeker weer terug!
Sabine M.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
De KanarieClub heeft een gezellige en originele inrichting. Bediening is vriendelijk en vrolijk. Wij hadden het 3-gangen verrassingsmenu en kregen kalfstartaar vooraf en eend als hoofdgerecht. Kwaliteit van het eten was goed, niets op aan te merken, maar ik vond zowel de tartaar als eend erg heftig qua smaak en structuur. Volgende keer vraag ik een vegetarisch menu van de chef :)
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Wij hebben heerlijke kleine elegante en zéér smakelijke gerechtjes gegeten. De bediening was adequaat en vriendelijk. Zeker een plek om terug te komen.
Hannie K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Op basis van andere recensies had ik een slechte service verwacht, maar dat viel reuze mee! De serveerster kwam zelfs regelmatig even onze wijn bij schenken en de gerechten kwamen voor mijn tafelgenoot iets te snel dus we vroegen om iets meer tijd er tussen, wat vervolgens ook gebeurde. Prima service en eten dus! Wel vrij kleine porties.
Maaike D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Met vrienden gegeten bij de Kanarie Club, waar we gekozen hebben voor het drie gangen menu bestaande uit gerechten van de kaart. Hierbij kun je eventueel ook aangeven wat je niet lekker vindt. Uiteindelijk kregen we de gerookte zalm, de eend en het mango dessert te eten. Allemaal heel erg lekker.

Het enige nadeel van dit restaurant vond ik de service. Bij binnenkomst duurde het erg lang voordat we de tafel toegewezen kregen, en over het algemeen duurde alles vrij lang.
Stefan G.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heerlijk gegeten en een leuke gezellige sfeer. De bediening adviseerde een heerlijke wijn bij het eten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Karen D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Top service, heerlijke drankjes en snacks. Hebben een zakelijk prive event gehad in de poolbar en alles was super geregeld. Perfecte lokatie dus voor prive events!
carijn G.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het blijft een leuke plek, ben er inmiddels vaker geweest, het eten is erg lekker en meer bijzonder dan het bekende, neem een menuutje en laat je verassen! Bediening is attent, ondanks drukte ontgaat hen niets, we kunnen het zeker aanbevelen, wel reserveren in het weekend!
Ilanit T.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Slechte ontvangst. We werden eerst aangekeken met een blik van 'ja je denkt toch niet dat we nu plaats voor je hebben'. We werden pas vriendelijk ontvangen toen we aangaven gereserveerd te hebben. Moesten daarna lang wachten aan de bar voordat de ober aandacht aan ons schonk. Moesten zelf na een lange tijd aan ons (gereserveerde) tafeltje gezeten te hebben maar vragen om een menukaart. Slechte uitleg van het menu waardoor het niet duidelijk was dat het alle gerechten even klein waren. Weining aandacht tussen de gerechten door, waardoor we vaak met een leeg glas zaten. Eten was prima, service was slecht; een ietwat ongepaste arrogantie. Geen goede start voor een restaurant wat nog vrij nieuwis.. we komen iig niet meer terug.