Kan's Garden

Rijndijk 362 2394 CJ Hazerswoude-Rijndijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kan's Garden

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Coldchurch .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Vanavond voortreffelijk gedineerd in het beste restaurant van Chinees eten in de wijde omgeving van Koudekerk, Hazerswoude, Leiderdorp, Leiden en Alphen. Babipangang met knapperig randje mals en voortreffelijk, kipsates de beste kwaliteit, alles vers bereid door al decennia dezelfde kok, enthousiaste en vriendeljke bediening en als je vooraf reserveert een tafel met zicht op langsvarende boten op de Rijn. Prijs in verhouding tot hoge kwaliteit is laag!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Wij hebben hier echt heerlijk gegeten afgelopen Zaterdag.De mensen zijn super aardig en de babipangang is geweldig.De lokatie is ook mooi,zo aan het water.
Laurence B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Mijn ouders en ik komen hier al zolang als ik me kan herinneren.
Je wordt er hartelijk ontvangen en de sfeer is er naar mijn mening super!
Complimenten voor de kok, want het eten is altijd lekker!
Schermpeter .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2014
Vriendelijke bediening.
Het voorgerecht (mini loempia's, sate) was lekker.
De hoofdgerechten, tipan van kip en tipan van rund, waren redelijk, maar niet verfijnd, met grote stukken vlees. Het laatste hoofdgerecht, eend met pepersaus, viel tegen, de eend was te lang gebakken, en de saus niet echt lekker.