Kampkuiper

- Diner vanaf 16:00

• Pin , Visa card
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Uitstekend eten, perfecte bediening, goede prijs-kwaliteit verhouding: hier klopt alles en ik kan het dus iedereen aanbevelen. Wij hadden gereserveerd voor 6 personen op zondagavond en de zaak zat helemaal vol. Voorgerechten: carpaccio, gegratineerde mosselen, champignons. Hoofdgerechten: asperges op zijn Twents, tournedos, chateaubriand en saté. Nagerechten: Kampkuipers chocolade bal, crème brulée en cheesecake. Zonder uitzonder voortreffelijk, voorafgegaan door een tweetal mooie broodplankjes. Uitstekende pro-actieve bediening en dat alles voor net iets meer dan 300 EURO voor 6 personen. Een absolute aanrader! Mooi terras aanwezig (daar was het bij ons geen weer voor).

Dag Matthijs,

Bedankt voor je recensie. We zijn er blij mee dat je heerlijk hebt gegeten in onze Bistro en hopen natuurlijk om je snel weer te verwelkomen!

Met Gastvrije Groet,

Philip Kampkuiper
Dabranger .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Onlangs uit eten geweest met 2 personen bij Kampkuiper. Het decor is werkelijke prachtig. Mooie kasten, kandelaren, schilderijen, verlichting....echt weergaloos!
De kaart is leuk. Niet een gemiddeld Twents restaurant met een flinke boerensnitzel, maar stukken verfijnder. Maar ook weer niet over de top en heel verfijnd. Er is voldoende keuze en de gerechten dragen leuke namen. De zwezerik vooraf was prima, al vond ik de bijgaande salade te royaal en snapte ik de erg zoete dressing niet. Als hoofdgerecht kreeg ik een prima stukje vlees met een heerlijke whiskeybacon saus (Goddelijk). Het proeverijtje van desserts was leuk gepresenteerd maar niet heel bijzonder. De huiswijn was overigens wel heerlijk. De bediening is attent en professioneel. Jammer en onbegrijpelijk dat het restaurant niet heel druk was. Dit deed een beetje af aan de gezelligheid.

Al met al heerlijk gegeten, goede service en een prachtig restaurant. Geschikt voor zowel gasten die niet van exotische gerechten houden maar liever vlees eten als de iets verfijnder gast die nieuwe gerechten durft te proberen.

Bedankt voor de goede zorgen en het prima eten.
De prijs/kwaliteit is prima! :D
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
Met een groep van +- 20 personen hier gegeten. Mooi buitenterras en de zaal waar we aten, was echt prachtig. We kregen ondanks de grote groep de mogelijkheid om a la carte te eten, maar hadden we dit maar niet gedaan! Bij het splitsen van de rekening, ging er van alles mis en uiteindelijk bleven er verschillende gerechten en drankjes open staan die niemand had gehad. Vervelend voor beide partijen.
Het eten zelf was lekker, vooraf champignons in beslag gehad, als hoofdgerecht Victoriabaars (de noodles zijn geen meerwaarde) en als toetje een proeverij gedeeld met vriend. De tijd tussen hoofd- en nagerecht was echt te lang. Heerlijk!
Raymond013 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Gezellige locatie om heerlijk op je gemak te eten. Prima gegeten alleen de spare ribs waren niet helemaal zo mals als elders. Ze waren wel prima van smaak. Prettige bediening en uiteindelijk viel de prijs ons mee.