Kampanje

Meer informatie over restaurant Kampanje

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 22:30
Zaterdag 17:00 - 00:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Gisteren met z' n vijven gegeten bij de Kampanje. Het ontvangst was allervriendelijkst, " ja met vijf personen", " we hebben een ronde tafel voor u gereserveerd". Voelde heel welkom.
Er werd direct gevraagd wat we wilden drinken en er werd uitgebreid stil gestaan bij de mogelijke wijn(keuzes). Ook de kaart werd uitgelegd en we kozen allemaal voor het juni menu, waarbij aanpassingen gewoon mogelijk waren. De gastheer was vriendelijk en hoffelijk, eerst werden de dames geholpen naar leeftijd en daarna de heren. Het eten was prima, niks op aan te merken en de borden waren mooi opgemaakt. Bij de koffie en thee zaten nog heerlijke friandises.
De Kampanje is niet goedkoop, zelfs chique te noemen, maar je hebt een avondvullend " programma", zeer gastvrij en deskundig personeel, heerlijk eten in een gezellige huiskamersfeer.
GeertHVD .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Afgelopen weekend bij Kampanje gegeten in de brasserie. Echt een keurige zaak. Mooi linnen, servies en bestek. Daarnaast een hele attente bediening. De wijnkaart is erg uitgebreid, voor iedereen de mogelijkheid een mooie keuze te maken. Borden zijn mooi opgemaakt, presentatie is goed in orde. Kwaliteit is voor een brasserie bovengemiddeld te noemen.
Daarnaast is het prijstechnisch ook goed in orde. Kortom; een zaak om nog eens terug te komen!
1947-1950 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Op zaterdag 7 november weer eens gegeten bij dit restaurant. Zij kennen twee gedeelten: een brasserie en een restaurant gedeelte met beiden een eigen kaart en een eigen prijs. Aan het eten is het verder niet te merken want er is maar een keuken en het personeel bedient zowel de brasserie gasten als de restaurant bezoekers. Een smakelijk driegangen menu kozen wij met de groep (7) met verschillende gerechten. De sfeer is ingetogen, met hier en daar een kwinkslag en voor zover ik weet, presteert het restaurant al vele jaren constant.
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Voortreffelijk gegeten in restaurant Kampanje. Als voorgerecht een uitstekende carpaccio. Het tussengerecht, zalm met zeewier was echt fantastisch. De zalm was precies goed gegaard. De frites bij het hoofdgerecht kunnen beter. En een schaaltje salade zou het geheel compleet maken. De bediening was zoals we gewend zijn in Kampanje top.
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Naar Kampanje komen we altijd terug: je wordt warm ontvangen, het eten is heerlijk hier wordt over nagedacht. &heb je bepaalde voorkeuren of wensen, geen probleem ze vinden het totaal niet erg om geheel op jouw wensen in te spelen. Bediening en service kan niet veel beter.
Bettyk .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Op een mooie zomeravond heerlijk in de intieme tuin van de Kampanje! Niet alleen de ambiance klopte, maar ook de gerechten en bediening. Altijd een vriendelijk praatje en deskundig (wijn) advies. We genoten van het kalf als voorgerecht met pittige tomaten. Een super malse ossenhaas met rode wijnsaus, zeeduivel met gamba's. 1 van ons wilde graag een gerecht wat niet op de kaart stond; geen probleem! De rode vruchten voor de jeugd als nagerecht.
Wij hebben echt TOP gegeten!
Lizette V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
wij hebben met opa, oma en onze 3 kinderen heerlijk gegeten in de brasserie van restaurant Kampanje. Voor onze kinderen in de leeftijd van 3, 7 en 9 jaar was er voldoende keus. De bediening is hartelijk en heeft kennis van zaken. Het eten was heerlijk ( ook eens de heerlijke malse spareribs proberen) en meer dan voldoende. Een fantastisch restaurant waar je met zowel zakelijke relaties en prive relaties naar toe kunt gaan. Voor kinderen is er geen speelhoek. wij hadden de i pads meegenomen en dat ging uitstekend.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2013
Op uitnodiging gegeten bij Kampanje. Je wordt bij binnenkomst zeer hartelijk ontvangen, waarna je de keuze krijgt om direct aan tafel te gaan of te starten met een aperitief aan de bar. De kelner die veel kennis heeft van de specials die ze die dag bereiden. Je wordt hier behandeld als een echte gast.

Wat betreft het eten dat is met zorg bereid, mooie gerechten passend bij de tijd van het jaar en ook de juiste combinaties, de chef heeft nagedacht over de samenstelling van het menu en je proeft dat alles met liefde voor de gast bereid is. De bediening is vakkundig en vriendelijk. Al met al de prijs/kwaliteit is goed, de sfeer is goed en je kan hier heerlijk eten.

Zeker een aanrader, ook als zakelijke ambiance.
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2013
Een paar keer per jaar kom ik in Kampanje. Dit keer was net de nieuwe haring in het land. We begonnen met een bord haring op toast. Daarna een kopje soep en als hoofdgerecht vis. Dit keer tong. De saus die erbij geserveerd werd maakte het geheel erg smakelijk. We konden de hele avond in de tuin blijven zitten. De eigenaar Frank komt altijd even een praatje maken. Het was weer een geslaagde avond.
C.Z. .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2012
Heerlijk gegeten, een viergangenmenu. Absolute hoogtepunten: de carpaccio van hert (voorgerecht) en de pecannotentaart (nagerecht). De bediening blijft subliem, je kunt alles krijgen wat je wilt, alles kan worden aangepast. Waar sommigen klagen over de prijs, vind ik die terecht: ze gebruiken de beste ingrediënten, alles kun je krijgen zoals jij het wilt, je wordt echt in de watten gelegd. Kampanje is een blijver.
Vigro .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Bijzonder fijn restaurant waar ik regelmatig zeer goed diner. Het bijzondere aan dit restaurant is, naast de goede kaart, de uitstekende service en oog voor detail. Ik kom hier graag.
Sas_uit_eten .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2012
Wij gaan ongeveer 1x per jaar bij Kampanje eten, en hebben ook onze bruiloft hier gevierd.

Hier eten is echt een avondje uit.
Wij bestellen zelden van de kaart, we laten ons verassen door de koks.

Bij elke gang word je weer verast met de meest heerlijke dingen, en een goed passende wijn.

Het personeel heeft verstand van zaken en de sfeer is erg goed.
Wij hopen al een tijdje op een ster. Dat verdienen ze echt!