Kampanje

Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,3
9,3

Jouw recensie over het restaurant Kampanje

Anja T.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Een heerlijke en gezellige avond gehad! Genoten van het heerlijke eten.
rene V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Was weer super gezellig, prima ontvangst en bediening en een heerlijke lunch aan een ronde tafel.
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Gezellige locatie, aardig personeel, heerlijk eten
Ton en Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten fijne bediening een echte aanrader
Onno E.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Attente bediening met veel mogelijkheden
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Wij gaan al jaren in goede restaurants samen uit eten. Toch komen we iedere keer weer bij De Kampanje uit. Persoonlijke aandacht. Geen karige bordjes. Goede wijnen bij de gerechten. We bevelen dit restaurant van harte aan als je een avond goed culinair wilt genieten
Daan L.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
heb daar uitstekend gegeten met heerlijke bijpassende wijnen
ilana E.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Gisteravond weer eens gegeten bij Kampanje, en wederom was het een feest. Gastvrij ontvangst, sfeervolle omgeving, lekker ruim opgezet meubilair en van wit linnen word ik altijd heel blij. Dan het eten. Geweldig! Wij waren unaniem vanavond en kozen voor de kalfsmuis met eendeleverkrullen gevolgd door kalfszwezerik met boudin blanc en linzen. Beiden fantastisch! Met bijpassende wijnen waarbij je ziet, hoort en proeft dat de enthousiaste eigenaar een liefhebber en vakidioot is. Ongekunsteld en met kennis. Al met al weer een geweldige avond! Wij komen snel weer terug! Value for money!
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. De ontvangst is gastvrij en de bediening vriendelijk. Tussen de gerechten krijg je alle tijd om met elkaar te spreken. De bijpassende wijnen passen perfect bij de gerechten. Toprestaurant waar wij zeker nog vaker heen zullen gaan
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Hoewel het een, ongebruikelijke, rustige avond was, was dat zeker niet storend/ongezellig en waren de menu's voortreffelijk en de bediening keurig.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Eerlijk gezegd viel het eten een beetje tegen .
De amuse en het voorgerecht waren goed , maar daarna werd het een beetje een anti-climax , jammer hoor !
De bediening is ook niet echt super , een beetje gekunsteld en gemaakt .
Het kan echt véél beter .

Wél is het interieur heel erg verbeterd , was het vroeger een opgewaardeerde vreetschuur , nu was dát in ieder geval in orde .
Marcel F.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Goede zaak met gezellige bediening.
P D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
prima
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Enthousiaste bediening. Sommelier praat enthousiast en met kennis van de wijn. Leuke kaart met goede keuze mogelijkheden. Wel wat traditioneel.
Hanny S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Samen met een vriendin heb ik een uitstekende lunch gebruikt bij Kampanje. Goede sfeer, zeer attente bediening.
Verrast door de voorgestelde keuze: fantastisch. Een herhaling waard.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wederom aangenaam verrast door de vriendelijkheid van eigenaar/eigenaresse en hun personeel. Het eten was weer als vanouds voortreffelijk. Ruime keuze en een ontspannen sfeer. Enig "min"puntje: de prijzen van de (alcoholische) drankjes zijn tamelijk hoog. Ook al schenkt men gratis (kraan)water!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vooraf contact gehad met de gastheer vanwege afwijkend eetpatroon. Hier was op alle fronten rekening mee gehouden. Genoten van heerlijke gerechten en heel gastvrij ontvangen door de gastheer. Wederom een geweldige avond gehad en kom zeker snel terug
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Gisteren met z' n vijven gegeten bij de Kampanje. Het ontvangst was allervriendelijkst, " ja met vijf personen", " we hebben een ronde tafel voor u gereserveerd". Voelde heel welkom.
Er werd direct gevraagd wat we wilden drinken en er werd uitgebreid stil gestaan bij de mogelijke wijn(keuzes). Ook de kaart werd uitgelegd en we kozen allemaal voor het juni menu, waarbij aanpassingen gewoon mogelijk waren. De gastheer was vriendelijk en hoffelijk, eerst werden de dames geholpen naar leeftijd en daarna de heren. Het eten was prima, niks op aan te merken en de borden waren mooi opgemaakt. Bij de koffie en thee zaten nog heerlijke friandises.
De Kampanje is niet goedkoop, zelfs chique te noemen, maar je hebt een avondvullend " programma", zeer gastvrij en deskundig personeel, heerlijk eten in een gezellige huiskamersfeer.
GeertHVD .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Afgelopen weekend bij Kampanje gegeten in de brasserie. Echt een keurige zaak. Mooi linnen, servies en bestek. Daarnaast een hele attente bediening. De wijnkaart is erg uitgebreid, voor iedereen de mogelijkheid een mooie keuze te maken. Borden zijn mooi opgemaakt, presentatie is goed in orde. Kwaliteit is voor een brasserie bovengemiddeld te noemen.
Daarnaast is het prijstechnisch ook goed in orde. Kortom; een zaak om nog eens terug te komen!
1947-1950 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Op zaterdag 7 november weer eens gegeten bij dit restaurant. Zij kennen twee gedeelten: een brasserie en een restaurant gedeelte met beiden een eigen kaart en een eigen prijs. Aan het eten is het verder niet te merken want er is maar een keuken en het personeel bedient zowel de brasserie gasten als de restaurant bezoekers. Een smakelijk driegangen menu kozen wij met de groep (7) met verschillende gerechten. De sfeer is ingetogen, met hier en daar een kwinkslag en voor zover ik weet, presteert het restaurant al vele jaren constant.