Kami Sushi & Grill

Drienerstraat 5 7551 HJ Hengelo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kami Sushi & Grill

Schutten .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Heerlijk gegeten,van de sushi's(onze favoriet is de crispy ebi maki) tot de warme gerechten ,we komen gauw een keer weer.
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Concept met bestellen werkt goed! Alles is er mooi op tijd en compleet. Vriendelijke bediening. Wel wat rumoerig. Ruime keuze uit gerechten.
BA_Baracus .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Een echte vreetschuur waarbij het lijkt of er maar 1 bepaalde saus is voor de warme gerechten.
Echt heel veel gerechten (kipballetjes, kip yakitori, beefspiesjes, biefrolletjes, stukjes bief, chicken wings, champignons) met Teriyakisaus (zoete bruine saus). Na 1 of twee gerechtjes heb je die saus echt wel geproefd. Afwisseling zou fijn zijn. Sushi was ok, niks bijzonders. Wij zullen hier niet meer terugkomen.
Ellen_m .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Goede sushi voor een goede prijs. Het concept met de tablets werkt alleen totaal niet met grotere groepen. Wij hebben uiteindelijk voor sommige dingen dubbel moeten betalen en de bediening kwam ons niet tegemoet.

Het is ook een beetje een vreetschuur maar daar is de prijs ook naar. Veel opties voor vegetariërs.
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Vorige week met een vriendin hier gegeten. We komen maandelijks bij Kami Sushi en altijd tevreden geweest over het eten en de service, maar vorige week was het rond uit slecht! Er zat een dikke zwarte haar in onze sushi, dit hadden we meteen netjes aangegeven en de sushi werd terug gehaald en we moesten het met 'sorry' doen. Verder niemand bij ons geweest of alles nog naar wens was of over een oplossing te praten. Helaas was onze eetlust al verpest en zijn we na een half uur maar weg gegaan. Erg jammer!!! Was altijd een zeer tevreden gast.
MarFokkema .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Gewoon verslaafd geworden aan hun geflambeerde zalm! Alles is goed/ lekker. Gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Aanrader!!
Xayedi K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Heeeeeerijk! Het is hier gezellig en het eten is verrukkelijk! het is altijd druk,maar de service lijdt er nooit onder. Ook de snelle bediening blijft tijdens drukte bestaan.
Henk-V .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Top tentje! Al meerdere malen gegeten. Hou normaal niet van "all you can eat" vanwege de doorgaans matige kwaliteit maar in dit geval is daar geen sprake van. Eten is van zeer goede kwaliteit en het is gewoon gezellig om met meerdere personen van alles te bestellen. Bediening en sfeer zijn ook goed.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
Deze week voor het eerst met een vriendin gegeten, met een bioscoop arrangement. Absoluut een aanrader. We hebben erg gezellig gezeten en de bediening was erg vriendelijk. Niet alles wat op tafel kwam was mijn smaak, maar dat is dan ook wel weer het leuke. Je kunt gewoon overal een kleine portie van bestellen en proberen. We kwamen lang niet aan alle gangen toe. Allerlekkerst vond ik de bami soep met garnalen, de garnaal in aardappel en de salade met bief. Ga zeker nog eens terug.
MarloesM .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2014
Inmiddels zijn wij al zeker 7x bij Kami sushi geweest. Elke keer verheug ik me er weer op.
Het eten is heerlijk. Verse sushi, eten zoveel je wilt, bestellen via een tablet, snelle service en zeker niet duur. Reserveren is wel aan te raden. Het is altijd druk. Ook begin van de week.
ClemensR .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Hier gegeten op aanraden,eten vaker sushi,en voor een veel hogere prijs,maar deze echt een toppertje,sauzen uitstekend,lamsrack,gamba's,biefrolletjes,alleen jammer dicht op elkaar,en erg druk,zonder reserveren geen plek,ze zien ons hier vaker.
Japiyoo .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Met erg hoge verwachtingen aangeschoven, maar het viel een beetje tegen. Niet dat het slecht was, maar een beetje gewoontjes. Zeker geen 8,2 waard (IENS-gemiddelde), wat mij betreft. Bestellen met tablet is wat onpersoonlijk (nauwelijks contact met bediening) en voelt omslachtig, maar gaat steeds beter en sneller. Het eten wordt snel gebracht. Aanrader is de lamsrack. Voor mij niet weer, ik woon in Almelo en met Sushitijd hebben wij een betere all you can eat in de stad.
Joey L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Op een zondagavond met veel verwachting binnengestapt bij Kami sushi door de goede recensies. Laat ik ma gelijk met de deur in huis vallen, vond het ronduit slecht! Qua inrichting is het gewoon te druk. je zit te dicht op elkaar. Je kunt niet mensen lopen constant achter je langs, alsof je elke keer op je hoede moet zijn. Je zit gewoon niet prettig. het was warm, de deur klemde, het opstapje bij de ingang, de rookruimte en het dak lekte. Allemaal minpunten. het eten was op zich prima, ma ook niet speciaal. mij zien ze in ieder geval niet weer!
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2014
Het was even wennen: met een tablet sushi bestellen. Maar ook wel leuk, omdat je op je gemak kon kijken welke sushi je wilt eten. Er is veel keuze en dat maakte het voor mij lastig. Gelukkig geld hier een all-you-can-eat concept en dus was het gewoon proberen.

Een proeverij van verschillende soorten sushi: Vis, vegetarisch en kip; De bekende rolletjes met zeewier of alleen rijst en nog andere variaties.

De sushi was lekker. De bediening vlot, al was het wel even wennen dat de gerechtjes niet telkens tegelijk op tafel gezet werden en zodra een schaaltje leeg was, gelijk werd weggehaald. Een uitleg van wat er weggezet werd was er niet bij, dus even puzzelen wat we precies besteld hadden.

Een plek om nog een keer terug te komen. Al is het wel verstandig om vantevoren te reserveren, omdat het zelfs op een dinsdagavond behoorlijk vol zit. We zaten aan de achterkant van het restaurant waar het een stuk rustiger waar we elkaar goed konden verstaan.
Renee T.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Een restaurant waar je als sushi liefhebber zeker aan je trekken komt. Een ruime keuze aan sushi en grill wordt op een overzichtelijke kaart gepresenteerd. Zeer moeilijk kiezen, wat gelukkig niet hoeft gezien het all you can eat concept.
De bediening is vlot en vriendelijk, maar soms wat opdringerig. Wij denken wel eens: Eeeuhhh, nee? mijn glas is nog vol!
De akoestiek is niet helemaal in orde. Het is er vaak druk en daar hoort wat rumoer bij, maar ook op rustige avonden heb je snel last van andere gasten om je heen.
Rick R.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2013
Voor de tweede maal hier onlangs gegeten. Sushi is in! En dat is natuurlijk ook te merken aan dit restaurant. Toch blijven de gerechten op een constante, kwalitatieve manier de 'keuken' uitrollen. Bij mij een aantal mensen die nog niet eerder hier waren geweest en zij waren achteraf ook net zo enthousiast als een vaker komende gast.

Dit sushi restaurant werkt met papiertjes waar je de bestelling op kunt plaatsen. Zo'n bestelpapiertje deel je met 3 andere gasten waar je maximaal vijf ronden mee kunt bestellen. Per ronde kun je ongeveer 5 gerechtjes bestellen. Nadeel van deze wijze is dat hetgeen geleverd wordt niet altijd kloppend is. Gelukkig is de prijs all-in en bestel je het vergeten gerecht gewoon de volgende ronde wel weer.

Het eten is goed, de medewerkers zijn vriendelijk en snel (ook qua uitvragen drinken gelukkig) en ondanks dat het altijd druk is kwaliteit blijft geleverd worden.
Christel A.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2013
Voor de 2e keer in korte tijd Kami Sushi bezocht. Het valt gelijk op dat het hier altijd druk lijkt te zijn. De bediening vliegt van hot naar her en de bestellijsten zijn zo van tafel. Binnen een mum van tijd druppelen je bestelde gerechtjes binnen en is het genieten geblazen. Al veel all-you-can-eat sushirestaurants bezocht maar deze staat wat ons betreft op nummer 1!
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Voor de 2e keer dit restaurant bezocht. Vlotte bediening, gerechten snel geserveerd. Mijn moeder, die hier voor het eerst was, keek haar ogen uit van alles wat steeds werd gebracht. Er liep veel bediening rond, restaurant zat ook helemaal vol. Heerlijk eten, zowel de koude als de warme gerechten. En dat alles voor een heel leuke prijs. Rekening was nog geen 60 euro voor 2 personen.
Als ik dan een minpuntje moet bedenken: de 'kinderstokjes' waar mijn moeder om vroeg, werden niet gebracht. Uiteindelijk ging het eten met echte stokjes haar steeds beter af.
-T- .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2013
Lekker verse sushi en grill die ter plekke op bestelling wordt gemaakt en dat proef je! Gerechten worden snel geserveerd. Vriendelijke bediening. Mooi interieur, alhoewel het een beetje donker is. Maar verder niets op aan te merken. Een aanrader!
Stiefie7 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Wij hebben met een groep van 7 gegeten. Het concept brengt een zeker dynamiek met zich mee. Hierdoor gaat wel eens wat fout in afstemming met de keuken. De bediening is erg vriendelijk en houdt het tempo hoog. Er is een uitgebreide kaart waar je als niet-sushi-fan ook ruimschoots aan je trekken kan komen. Het eten was vers en erg goed van kwaliteit. Interieur is modern aziatisch en men zit tenminste niet opeen gepakt.