Kami Sushi & Grill

9,1

Jouw recensie over het restaurant Kami Sushi & Grill

Liesbeth Z.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Vriendelijke bediening, heerlijk eten! Mis alleen de uitleg/toelichting over de gerechtjes.. Wordt bij je op tafel gezet, en dan moet je zelf uitzoeken wat het is. Dat kan beter! Ook wat lawaaierig, sfeervol (passend) achtergrond muziekje zou misschien helpen. Verder super lekker gegeten en gezellige avond gehad.
Wilma M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
we komen hier best vaak, dus dat zegt wel wat over dit restaurant. de sushi is erg lekker maar ook de andere gerechten op de kaart zijn dat. personeel vriendelijk en behulpzaam. we hebben al weer een reservering staan.
Wilma M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We komen hier best wel vaak, dat zegt dus wel iets over dit restaurant. De sushi is (altijd) erg lekker, maar ook de rest van de gerechten op de kaart zijn fantastisch. Het is zeker niet de laatste keer dat we hier geweest zijn.
Onno L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wij zaten in het achterste gedeelte en voor ons gevoel in een hoekje gedrukt, voor de rest is het wat rumoerig je kan de gesprekken van je buurman/vrouw horen. Voor de rest echt top en heerlijk gegeten
Schutten .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
heerlijk gegeten,beste all you can eat sushirestaurant in de omgeving,alle gerechten zijn heerlijk van de sushi's tot de warme gerechten,mooie kleine porties zodat je zoveel mogelijk gerechten kan proeven
Martine T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Onze dochter heeft een koemelk, sesam en notenallergie. Hier werd zeer goed rekening mee gehouden en personeel had van alles uitgezocht. Ook een aparte kaart en bestellingen voor haar, echt heel fijn. Aardig personeel en lekker gegeten, wij komen zeker terug! Bedankt akami Sushi voor de goede service.
melatie1966 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
We zijn nu een paar keer bij Kami geweest. En we zullen blijven komen om hier sushi te eten. Bediening is vlot, personeel erg aardig en beleefd. Echte aanrader!
Erwin G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten, we hadden alleen een rot plek direct naast de kassa, mensen die in de rij staan om te betalen staan naast je tafel,verder was het super.
marike G.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Altijd heerlijk eten hier!
Onze favouriet van de a y c e sushi tenten????????????
Vriendelijk personeel.
De kaart mag wel een keer vernieuwd die is al 4 jaar dezelfde..
Floor T.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
De tablets lagen eruit dus we moesten alles op papier doen, helemaal niet erg maar omdat alles normaal automtisch gaat liepen ze minder vaak rond om de papiertjes op te halen en om drinken te vragen.
01Kiki .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Samen met de vriendinnen hier heerlijk gegeten. Onze eerste voorkeur voor een sushi restaurant. Voor onze vegetariër veel keuze voor sushi en warme gerechten zonder vlees en vis, deze waren bijzonder lekker. Voor de crispy rolls vielen bij ons goed in de smaak. De sfeer is gezellig en de temperatuur was lekker warm. De drankjes die we bestelden werden snel gebracht. Helaas werd er bij het uitserveren van de gerechten geen toelichting geven bij de sushirolletjes die we hadden besteld, maar hier kwamen we gelukkig zelf wel uit. Zeker een aanrader om heen te gaan.
Annemarie M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Prima restaurant met groot aanbod aan eten. Bediening goed alleen sommige mensen spreken heel gebrekkig Nederlands. Dat maakt de sfeer niet minder wamt ze zijn heel vriendelijk.
Schutten .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Heerlijk gegeten,van de sushi's(onze favoriet is de crispy ebi maki) tot de warme gerechten ,we komen gauw een keer weer.
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Concept met bestellen werkt goed! Alles is er mooi op tijd en compleet. Vriendelijke bediening. Wel wat rumoerig. Ruime keuze uit gerechten.
BA_Baracus .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Een echte vreetschuur waarbij het lijkt of er maar 1 bepaalde saus is voor de warme gerechten.
Echt heel veel gerechten (kipballetjes, kip yakitori, beefspiesjes, biefrolletjes, stukjes bief, chicken wings, champignons) met Teriyakisaus (zoete bruine saus). Na 1 of twee gerechtjes heb je die saus echt wel geproefd. Afwisseling zou fijn zijn. Sushi was ok, niks bijzonders. Wij zullen hier niet meer terugkomen.
ellen_m .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Goede sushi voor een goede prijs. Het concept met de tablets werkt alleen totaal niet met grotere groepen. Wij hebben uiteindelijk voor sommige dingen dubbel moeten betalen en de bediening kwam ons niet tegemoet.

Het is ook een beetje een vreetschuur maar daar is de prijs ook naar. Veel opties voor vegetariërs.
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Vorige week met een vriendin hier gegeten. We komen maandelijks bij Kami Sushi en altijd tevreden geweest over het eten en de service, maar vorige week was het rond uit slecht! Er zat een dikke zwarte haar in onze sushi, dit hadden we meteen netjes aangegeven en de sushi werd terug gehaald en we moesten het met 'sorry' doen. Verder niemand bij ons geweest of alles nog naar wens was of over een oplossing te praten. Helaas was onze eetlust al verpest en zijn we na een half uur maar weg gegaan. Erg jammer!!! Was altijd een zeer tevreden gast.
MarFokkema .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Gewoon verslaafd geworden aan hun geflambeerde zalm! Alles is goed/ lekker. Gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Aanrader!!
Xayedi K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Heeeeeerijk! Het is hier gezellig en het eten is verrukkelijk! het is altijd druk,maar de service lijdt er nooit onder. Ook de snelle bediening blijft tijdens drukte bestaan.
Henk-V .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Top tentje! Al meerdere malen gegeten. Hou normaal niet van "all you can eat" vanwege de doorgaans matige kwaliteit maar in dit geval is daar geen sprake van. Eten is van zeer goede kwaliteit en het is gewoon gezellig om met meerdere personen van alles te bestellen. Bediening en sfeer zijn ook goed.