Kameryck

Oortjespad 3 3471 HD Kamerik Nederland Kaart

Over restaurant Kameryck

Rijkelijk genieten

Bij Restaurant Kameryck zijn alle ingrediënten voor een topdag aanwezig. Natuur, gastvrijheid, heel veel activiteiten en natuurlijk een rijkelijk gevulde menukaart. De charme van ieder seizoen is op deze locatie van maar liefst 10 hectare groot, nadrukkelijk aanwezig. De tijd vervaagt zodat je ontspannen geniet van de omgeving en je gezelschap. Kameryck heeft een prachtig terras aan het water, een golfbaan en verschillende zalen. Overnachten doe je in een van de charmante Veldhuysjes.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Kameryck

• Kom je met de auto?
    10 minuten vanaf A2 (afslag Breukelen) en 10 minuten vanaf A12 (afslag Woerden of Harmelen)
  • : Gratis parkeren op meer dan 400 GRATIS parkeerplaatsen

Maandag t/m Zondag

Joke V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Kameryck. We hadden een lunch met allemaal een salade, die erg goed gevuld was. Service was perfect, prachtige lokatie, heerlijk buiten op het terras gegeten met een prachtig uitzicht. We komen zeker weer terug!
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Fietstocht met vriendin en voor de lunch hier een tafeltje gezocht. Omdat het die dag erg warm was kregen we als extraatje een fles koud water met twee glazen geserveerd. Geweldige service, kunnen veel restaurants een voorbeeld aan nemen!! De bediening was zeer vriendelijk en goed. De lunch voortreffelijk! Ik had de carpaccio van Jodenhaas en mijn vriendin broodje Gravad Lax. Een prachtige plek en zeker een aanrader!!
Johanenthilly .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
wij hadden deze keer bavette besteld. Het mes was niet zo scherp voor dit gerecht. Ergens anders was dit gerecht al in plakjes gesneden. Dat at iets prettiger.

Ton01 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Wij hebben met vier personen gekozen voor de menu suggestie van de chef kok. Deze was zorgvuldig samengesteld en heerlijk van smaak.
Jekersje .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Prachtige locatie. Rustig. Informatie over de oorsprong van bijvoorbeeld kreeft niet bekend. Eten prima, maar een erg klein kreeftje en de info op de kaart over de Panchetta wekte andere verwachtingen. Op de klant gerichte service.
Loesdekkers1 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Locatie: perfect voor een mooie zomeravond
Bediening: uitstekend
Keuken ronduit slecht: Vreselijk vies en vet fout klaargemaakt stuk spek met een Italiaanse naam en stuk taai rundvlees ook met een mooie naam waar je net je botte mes nauwelijks doorheen kwam. Daarna was het erg lang kauwen geblazen.
Geachte mevrouw Dekkers, Dank voor uw recensie, alleen op deze manier kunnen wij onze dienstverlening en keuken nog beter maken. Het stuk spek waar u op doelt is onze Porchetta, dat is inderdaad vetspek wat gekruid, opgerold en geroosterd wordt. Dit heb ik zo duidelijk mogelijk op de menukaart proberen te vermelden. Het woordje buikspek heb ik niet vermeld op de kaart, dat zal ik bij een volgende druk zeker wel doen. Ik gok dat u met het rundvlees onze Bavette bedoelt. Het moet, mits goed bereidt mals vlees zijn. Als dat niet zo is had u dit gerust mogen zeggen, er gaat bij ons helaas ook wel eens iets mis. Wij hadden u dan graag een ander stuk vlees gegeven of een ander gerecht laten kiezen. Ik ben zeer blij dat u de bediening en de locatie wel goed vond. Daarom hoop ik u snel nog een keer te mogen begroeten. Hartelijke groet, Mark Haagen
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Met mijn partner voortreffelijk gegeten in Kameryck op een zwoele zomeravond gezeten op een prachtig terras.

Als voorgerechten nam mijn partner de carpaccio van het Jodenhaasje; wat er prachtig uitzag en overheerlijk smaakte. Ondergetekende had als voorgerecht de Vitello Tonato; dit werd geserveerd als een mooie compositie op het bord; en was een streling voor de smaakpapillen. De hoofdgerechten; de Longhaas (niet een vast gerecht op de kaart) was zeer goed bereid; hier was echt aandacht aan besteed; dat kon je proeven. Het ander hoofdgerecht wat wij gebruikten was de Hollandse Bavette. Heerlijk mals en een gercht wat je niet overal op de kaart zult tegenkomen. Ook het wijnadvies was uitstekend.

ik nam geen dessert;maar mijn partner genoot nog van "Ryckelijk Genieten'; volgens haar een aanrader.

De bediening was ook zeer correct, vriendelijk en ongedwongen. Kan soms iets alerter zijn als het glas leeg is; maar het was druk op het terras;dus hier hebben wij begrip voor.

De ambiance is erg mooi; alles ziet er goed uit; het terras is echt prachtig. Wij keken uit op de recreatieplas. Wat overigens helemaal fijn is; de tafels staan op behoorlijke afstand van elkaar; zodat je ook ongestoord een sigaretje, pijp of sigaar kunt roken zonder dat de 'buren' gaan klagen.
Tip voor het management; misschien een deel van het terras reserveren voor rokers en niet-rokers. Dan kunt u; indien noodzakelijk bij drukte, de tafels zelfs nog iets dichter bij elkaar plaatsen. Wij zullen hier zeker nog terug komen.

Eindconclusie: Hier is een Chef-Kok en zijn team bezig met liefde voor het vak.
Dank voor deze mooie woorden! Het is een mooi complement voor ons hele hardwerkende team! ^MH
Marcar15 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
we hebben heerlijk gegeten, het was meer dan genoeg wat je op je bordje kreeg, echt heerlijk was vooral de smaak van het eten van het voorgerecht tot het toetje aan toe, echt heerlijk, aardige dames in de bediening, zeer gastvrij
Dank voor uw recensie. Erg fijn dat alles naar wens was. Het compliment is aan al het personeel via de groeps WhatsAPP goed doorgekomen en zeer enthousiast ontvangen. Graag tot een volgende keer. <MH>
Ienemienex .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Afgelopen vrijdag met vrienden bij Kameryck gegeten. Eerst even borrelen buiten op het terras en daarna was er een mooie tafel aan het raam gereserveerd. De kaart biedt voldoende keuze en is gelukkig niet standaard. De kwaliteit van het eten is heel erg goed. Alles vers bereid, goede smaak en temperatuur, mooi opgediend. Goede keuze uit wijnen, alles per glas of per fles. Ook zeker complimenten voor de bediening. Erg vriendelijk, gastvrij en attent. Hier zouden vele restaurants een voorbeeld aan kunnen nemen. Prijs-kwaliteitsverhouding is uitstekend.
Al met al een zeer gezellige avond gehad in een goede ambiance met heerlijk eten en drinken.
Excuses, veel te laat een reactie. Dank voor deze mooie woorden. Graag tot een volgende keer! <MH>
Monique J.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Met schitterend weer buiten op het terras genoten van het uitzicht. Een meertje, mensen die aan het pitch &putt-spelen zijn en het polderlandschap. Wij kunnen plaatsnemen waar wij willen. Er zijn zowel plekken in de zon als in de schaduw. De kaart is leuk! Als voorgerecht de pulpo. Het ziet er schitterend uit en smaakt heerlijk. Het hoofdgerecht, roodbaarsfilet was redelijk. De vis was gied gebakken, de veloute erg smaakvol, maar helaas was de risotto te gaar. Ik had er een extra portie frieten met huisgemaakte mayonaise bij besteld gelukkig.

Het dessert, crème brulee, was zalig. Een goede laag gebruinde krokant suiker en een heerlijke vanillesmaak. Een bolletje ijs en aardbeienroom met wat crunch. Nog een frozen iceccino... het was genieten! Hele aardige bediening met verstand van zaken. Prima avond gehad, ga binnenkort zeker de lunch kaart uitproberen!
Dank voor deze recensie! Graag tot ziens met de lunch. Tip: probeer de high tea een keer.
Frits S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
We eten op een stormachtige en koude zaterdagavond bij Kameryck. Gelukkig is de ontvangst warm en de houtkachel brandt binnen. We maken kennis met het restaurant via de Shop en Dine actie en we krijgen een keuze uit een drie gangen menu; we kiezen voor vis vooraf en hert als hoofdgerecht. Vooraf serveert men een amuse en voldoende brood. De bediening is attent, vriendelijk en snel.
Aan de andere kant is er een dichtersdiner aan de gang maar dat is op geen enkel moment storend omdat de ruimte groot is en goed ingedeeld. Het lijkt ons heerlijk om in de zomer eens te genieten van de serre en het restaurant. Een aanrader wat ons betreft.
Dank voor de tijd die u genomen heeft om dit te schrijven. De zomer is hier echt prachtig, bijna net zo mooi als de winter. Graag tot ziens. ^MH
Thecla V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
1e kerstdag een overheerlijke brunch gehad.
Bleek dat we met ruim 300 mensen waren. We merkten daar echter niks van.
Bediening was super.
Alleen maar lof over dit restaurant.
Dank voor deze mooie recensie. Graag tot een volgende keer. ^MH
Violier V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Gisteren lekker gegeten met vrienden. De bediening was fantastich. Latifa heeft ons echt top geholpen en heeft ons goed geadviseerd. Wat een toegewijde gastvrouw!! Tot in de details, heel vriendelijk en lief.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Hier ons bruiloftsdiner gehad. Vooraf keuze uit witlofsoep, kaassoep en tomatensoep. Alle drie de opties zijn heerlijk, moeilijk kiezen. Hoofdgerecht waszalm en black angus steak. Alle gasten vonden het heerlijk, beide gerechten werden geserveerd met een mouse van zoete aardappel. Afgesloten met een heerlijk toetjesbuffet. Bediening was top, alles werd gelijktijdig geleverd en snel
El-Lobo .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Werkelijk waar prachtige locatie om op het terras te zitten. Bediening vriendelijk en in voor een praatje. Echter waren ze niet al te vlot en leken ze soms elkaar wat in de weg te zitten. Eten van goede kwaliteit maar ook niet bijzonder, waardoor de prijs-kwaliteit verhouding wat scheef was. Voor mij een prima restaurant om nog eens langs te gaan als ik in de buurt ben maar zal er niet voor omrijden.
Sara85 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Gisteravond met een groep van 8 personen bij Kameryck gegeten. Hele mooie setting en hele vriendelijke, snelle, adequate bediening. Kregen een amuse van het huis aangeboden, geeft een welkom gevoel. Ik had zelf de spare ribs en kreeg een enorme portie. Het vlees was heel mals, zo mals dat er ook wat losse botjes en los vlees in het schaaltje lag. Er wordt verwacht dat je kluift, want de ribs worden geserveerd in een hoog schaaltje waarin je niet kan snijden. De marinade wordt aangeprezen als geheim en is inderdaad bijzonder, een beetje zoetig, een beetje zurig. Echt even wennen, maar uiteindelijk wel smakelijk. De knoflooksaus erbij paste voor mijn gevoel niet helemaal, op de kaart stond ook dat er BBQ-saus bij geserveerd zou worden, maar die was niet te vinden. Een aantal tafelgenoten hadden de saté van ossenhaas, dit beviel goed maar de portie was erg klein. De mannen met saté hebben meegegeten van de grote portie spare ribs die de vrouwen geserveerd kregen. De friet was heerlijk en kregen ook nog een extra portie toen we daarom vroegen.
Wat erg leuk is dat je als dessert een reep chocola van Tony Chocolonely kan bestellen, leuk om met elkaar te delen bij het heerlijke theetje wat je kan bestellen!
Heinsiuswoerden .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Ter gelegenheid van de 80e verjaardag van mijn moeder hadden we op zondagmiddag een gezellig feestje met ca. 50 personen. Hiervoor hadden we een zaaltje gereserveerd maar omdat het prachtig weer was konden we heerlijk buiten zitten op het afgeschermde terras aan de plas. De hapjes waren heerlijk en de bediening kwam veelvuldig langs met drankjes (we hadden voor uitkoop gekozen). De bediening was in 1 woord geweldig. Bij aanvang werd er gelijk gevraagd of er een cadeautafel moest komen en alle boeketten werden aan de onderkant open geknipt en in het water geplaatst. Bij vertrek bleek dat alle cadeaus al door de bediening in de auto waren gezet. Kortom een prachtige locatie met prima catering en een bediening die zorgt voor een onvergetelijke middag!
Idaduran .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
65ste verjaardag van mijn man gevierd met koffie (en taart) en een aangeklede borrel. De bediening kwam een beetje traag op gang. Kleindochter ging de gebakjes maar ronddelen. De aangeklede borrel was goed verzorgd. Ook de locatie is uitstekend. We konden gebruik maken van het terras en de zaal.
De contacten in de voorbereiding naar dit feestje en de afloop gingen niet vlekkeloos. Dat was wel jammer.
Verder een prima middag.
Hallo Idaduran, Dank voor uw recensie. Alleen op deze manier kunnen wij ons produkt nog verder verbeteren. Het is niet leuk te lezen dat de service langzaam op gang kwam. Graag hopen wij u terug te zien zodat wij nogmaals kunnen proberen aan te tonen dat service bij ons van hoog niveau is. Nogmaals dank voor uw recensie. ^Mark
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij Kameryck, in een hele mooie omgeving! Ik had de varkenslende en mijn vriend de spareribs. We hadden een heerlijk plekje in het zonnetje gevonden. Helaas zaten we achter een grote groep, en duurde het ruim 15 minuten voordat we überhaupt opgemerkt werden. Nadat we ons drinken hadden gekregen, hebben we na 20 minuten weer duidelijk gemaakt dat we ook graag wat zouden willen gaan eten, dus zelf maar om de menukaart gevraagd. Als amuse kregen we een heerlijke courgettesoep aangeboden, gevolgd door een broodje met roomboter en olijfolie. De varkenslende was heerlijk, en het bord was heel professioneel opgemaakt. De frites waren lekker bruin gebakken, en een ruime portie voor twee personen. De spareribs van mijn vriend waren erg mager, het was geen ruime portie, en er zaten ook een stuk of 5 losse botjes in, zonder vlees. Ja, zo komt je bord wel snel leeg, grapte we nog. Na afloop een heerlijk dessert gegeten en toen waren onze buiken wel gevuld. Ook hier moesten we weer ruim een kwartier wachten tot we de rekening kregen, en we uiteindelijk mochten betalen. We hebben wel 5 verschillende serveersters aan onze tafel gehad, terwijl het toch niet zo heel erg druk was. Ik heb het idee dat het niet zo goed georganiseerd was onderling, waardoor we toch steeds vergeten werden en erg lang moesten wachten. Maar de bediening was prima, allemaal erg enthousiast en vriendelijk. We komen zeker nog een keer terug, alleen zijn de spareribs geen aanrader. Voor de rest een heerlijke avond gehad!
Hallo Tessa54, Jammer dat het eten en de service niet naar jullie wens was. Service is juist iets waar wij veel energie in steken. Weet niet of jullie hadden aangegeven bij de bediening dat de spare ribs niet voldoende was want dan hadden wij a la minuut nog wat kunnen toevoegen. Hoop dat het decor uitnodigt nog een keer te komen. ^ Mark
Appetito .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
We hebben gebruik gemaakt van het aanbod van de eigenaar om op hun kosten te komen lunchen. Heel hartelijk dank daarvoor. De lunch was deze keer perfect. Mijn echtgenoot had het broodje serranoham met buffel mozzarella genomen en de mozzarella was inderdaad van de buffel.
Deze keer heb ik zelf de tosti genomen die echt lekker was. Een aanrader zijn de vers slow juice sappen. De groene verleiding is verrukkelijk.
We komen zeker terug.
Beste Appetito, dank voor uw bezoek en dank dat wij een tweede kans hebben gekregen!