Kameryck

Oortjespad 3 3471 HD Kamerik Nederland Kaart

Over het restaurant Kameryck

Rijkelijk genieten

Bij Restaurant Kameryck zijn alle ingrediënten voor een topdag aanwezig. Natuur, gastvrijheid, heel veel activiteiten en natuurlijk een rijkelijk gevulde menukaart. De charme van ieder seizoen is op deze locatie van maar liefst 10 hectare groot, nadrukkelijk aanwezig. De tijd vervaagt zodat je ontspannen geniet van de omgeving en je gezelschap. Kameryck heeft een prachtig terras aan het water, een golfbaan en verschillende zalen. Overnachten doe je in een van de charmante Veldhuysjes.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Kameryck

• Kom je met de auto?
    10 minuten vanaf A2 (afslag Breukelen) en 10 minuten vanaf A12 (afslag Woerden of Harmelen)
  • : Gratis parkeren op meer dan 400 GRATIS parkeerplaatsen

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Kameryck

Joek B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Wij zijn met de Pasen met 24 personen geweest en was het prima nu zijn we met 2 personen en vond het tegen vallen er was weinig keus op de kaart de rood baas was zo zout als brem een tip ik zou de kaart wat meer uit gebreider doen. jammer maar ik kan er niets beters van maken
Carry H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Vandaag High Tea gehad en die was super lekker. Niet typisch Engels. Was erg warm vandaar dat veel wel al snel smolt en je dus wat door moest eten. Eigenlijk zou er dan op de een of andere manier gekoeld moeten worden. Maar desondanks genoten, ook van de prachtige locatie.
Lize D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk geluncht! Hadden beiden de salade met zalm, echt ontzettend lekker. Hele mooie locatie. Gastheer was oprecht geïnteresseerd. Complimenten! Wij komen terug
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Een high-tea gedaan met een vriendin, genoeg keus met allerlei hartige en vervolgens zoete hapjes. Mooie locatie, we zijn er langs het water heen gelopen. Het was wel vrij druk toen wij er waren (populair!).
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Lekker geluncht bij Kameryck. Ook al regelmatig buiten geborreld en geluncht, nu eens binnen op een winterse dag. We werden bediend door een hele aardige mevrouw, die echt met ons meedacht en er aandacht aan besteedde. Voor herhaling vatbaar!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Kameryck. We hadden een lunch met allemaal een salade, die erg goed gevuld was. Service was perfect, prachtige lokatie, heerlijk buiten op het terras gegeten met een prachtig uitzicht. We komen zeker weer terug!
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Fietstocht met vriendin en voor de lunch hier een tafeltje gezocht. Omdat het die dag erg warm was kregen we als extraatje een fles koud water met twee glazen geserveerd. Geweldige service, kunnen veel restaurants een voorbeeld aan nemen!! De bediening was zeer vriendelijk en goed. De lunch voortreffelijk! Ik had de carpaccio van Jodenhaas en mijn vriendin broodje Gravad Lax. Een prachtige plek en zeker een aanrader!!
johanenthilly .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
wij hadden deze keer bavette besteld. Het mes was niet zo scherp voor dit gerecht. Ergens anders was dit gerecht al in plakjes gesneden. Dat at iets prettiger.

Ton01 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Wij hebben met vier personen gekozen voor de menu suggestie van de chef kok. Deze was zorgvuldig samengesteld en heerlijk van smaak.
jekersje .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Prachtige locatie. Rustig. Informatie over de oorsprong van bijvoorbeeld kreeft niet bekend. Eten prima, maar een erg klein kreeftje en de info op de kaart over de Panchetta wekte andere verwachtingen. Op de klant gerichte service.
loesdekkers1 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Locatie: perfect voor een mooie zomeravond
Bediening: uitstekend
Keuken ronduit slecht: Vreselijk vies en vet fout klaargemaakt stuk spek met een Italiaanse naam en stuk taai rundvlees ook met een mooie naam waar je net je botte mes nauwelijks doorheen kwam. Daarna was het erg lang kauwen geblazen.
Geachte mevrouw Dekkers, Dank voor uw recensie, alleen op deze manier kunnen wij onze dienstverlening en keuken nog beter maken. Het stuk spek waar u op doelt is onze Porchetta, dat is inderdaad vetspek wat gekruid, opgerold en geroosterd wordt. Dit heb ik zo duidelijk mogelijk op de menukaart proberen te vermelden. Het woordje buikspek heb ik niet vermeld op de kaart, dat zal ik bij een volgende druk zeker wel doen. Ik gok dat u met het rundvlees onze Bavette bedoelt. Het moet, mits goed bereidt mals vlees zijn. Als dat niet zo is had u dit gerust mogen zeggen, er gaat bij ons helaas ook wel eens iets mis. Wij hadden u dan graag een ander stuk vlees gegeven of een ander gerecht laten kiezen. Ik ben zeer blij dat u de bediening en de locatie wel goed vond. Daarom hoop ik u snel nog een keer te mogen begroeten. Hartelijke groet, Mark Haagen
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Met mijn partner voortreffelijk gegeten in Kameryck op een zwoele zomeravond gezeten op een prachtig terras.

Als voorgerechten nam mijn partner de carpaccio van het Jodenhaasje; wat er prachtig uitzag en overheerlijk smaakte. Ondergetekende had als voorgerecht de Vitello Tonato; dit werd geserveerd als een mooie compositie op het bord; en was een streling voor de smaakpapillen. De hoofdgerechten; de Longhaas (niet een vast gerecht op de kaart) was zeer goed bereid; hier was echt aandacht aan besteed; dat kon je proeven. Het ander hoofdgerecht wat wij gebruikten was de Hollandse Bavette. Heerlijk mals en een gercht wat je niet overal op de kaart zult tegenkomen. Ook het wijnadvies was uitstekend.

ik nam geen dessert;maar mijn partner genoot nog van "Ryckelijk Genieten'; volgens haar een aanrader.

De bediening was ook zeer correct, vriendelijk en ongedwongen. Kan soms iets alerter zijn als het glas leeg is; maar het was druk op het terras;dus hier hebben wij begrip voor.

De ambiance is erg mooi; alles ziet er goed uit; het terras is echt prachtig. Wij keken uit op de recreatieplas. Wat overigens helemaal fijn is; de tafels staan op behoorlijke afstand van elkaar; zodat je ook ongestoord een sigaretje, pijp of sigaar kunt roken zonder dat de 'buren' gaan klagen.
Tip voor het management; misschien een deel van het terras reserveren voor rokers en niet-rokers. Dan kunt u; indien noodzakelijk bij drukte, de tafels zelfs nog iets dichter bij elkaar plaatsen. Wij zullen hier zeker nog terug komen.

Eindconclusie: Hier is een Chef-Kok en zijn team bezig met liefde voor het vak.
Dank voor deze mooie woorden! Het is een mooi complement voor ons hele hardwerkende team! ^MH
marcar15 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
we hebben heerlijk gegeten, het was meer dan genoeg wat je op je bordje kreeg, echt heerlijk was vooral de smaak van het eten van het voorgerecht tot het toetje aan toe, echt heerlijk, aardige dames in de bediening, zeer gastvrij
Dank voor uw recensie. Erg fijn dat alles naar wens was. Het compliment is aan al het personeel via de groeps WhatsAPP goed doorgekomen en zeer enthousiast ontvangen. Graag tot een volgende keer. <MH>
ienemienex .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Afgelopen vrijdag met vrienden bij Kameryck gegeten. Eerst even borrelen buiten op het terras en daarna was er een mooie tafel aan het raam gereserveerd. De kaart biedt voldoende keuze en is gelukkig niet standaard. De kwaliteit van het eten is heel erg goed. Alles vers bereid, goede smaak en temperatuur, mooi opgediend. Goede keuze uit wijnen, alles per glas of per fles. Ook zeker complimenten voor de bediening. Erg vriendelijk, gastvrij en attent. Hier zouden vele restaurants een voorbeeld aan kunnen nemen. Prijs-kwaliteitsverhouding is uitstekend.
Al met al een zeer gezellige avond gehad in een goede ambiance met heerlijk eten en drinken.
Excuses, veel te laat een reactie. Dank voor deze mooie woorden. Graag tot een volgende keer! <MH>
Monique J.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Met schitterend weer buiten op het terras genoten van het uitzicht. Een meertje, mensen die aan het pitch &putt-spelen zijn en het polderlandschap. Wij kunnen plaatsnemen waar wij willen. Er zijn zowel plekken in de zon als in de schaduw. De kaart is leuk! Als voorgerecht de pulpo. Het ziet er schitterend uit en smaakt heerlijk. Het hoofdgerecht, roodbaarsfilet was redelijk. De vis was gied gebakken, de veloute erg smaakvol, maar helaas was de risotto te gaar. Ik had er een extra portie frieten met huisgemaakte mayonaise bij besteld gelukkig.

Het dessert, crème brulee, was zalig. Een goede laag gebruinde krokant suiker en een heerlijke vanillesmaak. Een bolletje ijs en aardbeienroom met wat crunch. Nog een frozen iceccino... het was genieten! Hele aardige bediening met verstand van zaken. Prima avond gehad, ga binnenkort zeker de lunch kaart uitproberen!
Dank voor deze recensie! Graag tot ziens met de lunch. Tip: probeer de high tea een keer.
Frits S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
We eten op een stormachtige en koude zaterdagavond bij Kameryck. Gelukkig is de ontvangst warm en de houtkachel brandt binnen. We maken kennis met het restaurant via de Shop en Dine actie en we krijgen een keuze uit een drie gangen menu; we kiezen voor vis vooraf en hert als hoofdgerecht. Vooraf serveert men een amuse en voldoende brood. De bediening is attent, vriendelijk en snel.
Aan de andere kant is er een dichtersdiner aan de gang maar dat is op geen enkel moment storend omdat de ruimte groot is en goed ingedeeld. Het lijkt ons heerlijk om in de zomer eens te genieten van de serre en het restaurant. Een aanrader wat ons betreft.
Dank voor de tijd die u genomen heeft om dit te schrijven. De zomer is hier echt prachtig, bijna net zo mooi als de winter. Graag tot ziens. ^MH
Thecla V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
1e kerstdag een overheerlijke brunch gehad.
Bleek dat we met ruim 300 mensen waren. We merkten daar echter niks van.
Bediening was super.
Alleen maar lof over dit restaurant.
Dank voor deze mooie recensie. Graag tot een volgende keer. ^MH
Violier V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Gisteren lekker gegeten met vrienden. De bediening was fantastich. Latifa heeft ons echt top geholpen en heeft ons goed geadviseerd. Wat een toegewijde gastvrouw!! Tot in de details, heel vriendelijk en lief.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Hier ons bruiloftsdiner gehad. Vooraf keuze uit witlofsoep, kaassoep en tomatensoep. Alle drie de opties zijn heerlijk, moeilijk kiezen. Hoofdgerecht waszalm en black angus steak. Alle gasten vonden het heerlijk, beide gerechten werden geserveerd met een mouse van zoete aardappel. Afgesloten met een heerlijk toetjesbuffet. Bediening was top, alles werd gelijktijdig geleverd en snel
El-Lobo .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Werkelijk waar prachtige locatie om op het terras te zitten. Bediening vriendelijk en in voor een praatje. Echter waren ze niet al te vlot en leken ze soms elkaar wat in de weg te zitten. Eten van goede kwaliteit maar ook niet bijzonder, waardoor de prijs-kwaliteit verhouding wat scheef was. Voor mij een prima restaurant om nog eens langs te gaan als ik in de buurt ben maar zal er niet voor omrijden.