Kamasutra

• Af te huren , Airconditioning , Catering
6,3
Irene W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Lekker gegeten en aardige bediening. Entourage was ongezellig. Aanrader voor een snelle hap
............................
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Uitgebereide kaart waar we uit mochten kiezen (we waren daar via de ah-restaurantactie) Zeer vriendelijke bediening, leuke locatie en erg lekker gegeten.
Gjkoot1 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Smakelijke Indiase gerechten waar wij niets op aan te merken hadden. Sympathiek dat we met de AH restaurantbon geen enkele beperking in de menu keuze hadden. We konden uit de volledige kaart kiezen. Ondanks de erg toeristische buurt rond de Oude Kerk een parel van orientaalse gastronomie. Ook nog tegen zeer redelijke prijzen.
Mieke H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lekker basic indiaas gegeten. Erg vriendelijk personeel. Ruime openingstijden. Een zaakje om terug te komen als je in de stad bent en zin hebt om indiaas te eten.
Caro.stribos .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Levi was zeer vriendelijk bij ontvangst en ook in de bediening; hij denkt mee, maar zonder opdringerig te zijn. De presentatie van de gerechten was goed. Een fikse verkoudheid zat deze keer wat in de weg van het fijnproever zijn, dus dat doen we nog 'n keertje over.
Slui .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Erg lekker gegeten. Helaas waren we de AH kaart vergeten maar nu konden we wel gebruik maken van een heerlijke dag aanbieding.
Voor herhaling vatbaar
Patricia M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Lekker gegeten, rustig kunnen praten en aardige zeer relaxte bediening !
Het eten was lekker. De inrichting simpel maar netjes maar wel erg warm ! Kon gelukkig wat uittrekken waardoor wij er geen last van hadden.
Het leek dr ook erg op dat iedereen het naar hun zin hadden !
Gisele01 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Gebruik gemaakt van de postzegelactie van Albert Heijn. Dat betekent een 3 gangenmenu voor 2 personen voor de prijs van 1.
Jamil was heel aardig, vrolijk en erg servicegericht.
Het eten was erg lekker! De wijn was goed.
Absoluut een aanrader!
G V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Geen tafelwater. Jammer. Koffie met oud koekje, over datum. Bediening was vriendelijk. Veel eten, voldoende! Niet teveel of te weinig.
Richard W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Heerlijk gegeten met de ah-actie bij Kamasutra in hartje Amsterdam. Aardige bediening en overheerlijke curry's. Ruime porties en genoeg vis en kip in de curry.
Herman N.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Restaurant bevindt zich in druk toeristengebied, maar binnen was de het gelukkig rustiger. Toch is het niet echt een gezellig plekje: het was erg warm binnen, er hangt een enorm tv-scherm en de aankleding heeft verder niet veel om het lijf. Een plek waar je komt om te eten, maar daarna ook snel weer weg wilt. Wel een contrast met de andere Indiase restaurants waar ik wel eens kom.

Het eten dan: dat was prima, niets op aan te merken. De drankjes waren wel weer erg prijzig (5 euro voor een grote water, 3/3,5 euro voor een ijsthee). Het personeel tenslotte was zeker niet onvriendelijk, maar ook niet echt attent/geïnteresseerd. Kortom, geen plek waar ik nog gauw terugkom.
Mysterywoman906 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Eten was heerlijk grote porties bediening was goed vriendelijke mensen,
alleen aan de inrichting mag wel iets gedaan worden erg kaal en sober.
En bij toilet graag papier voor je handen at te drogen.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
In de binnenstad klein straatje in het centrum vlak bij het station.
Eten was goed en genoeg.
Ik had kamasutra van de chef.
mijn vrouw lamskotelet.
prijs kwaliteit was normaal .
Johanotten .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Leuke plek, goed eten voor een goede prijs. Geen idee waarom ze deze naam hebben gekozen, kan me voorstellen dat het sommige mensen afschrikt.
Trakeena .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het was niet wat wij er van verwacht hadden.
Het eten was lauw en niet echt bijzonder te noemen. Tafel waar wij aan zaten plakte, voor de rest eenvoudig decor, waar in principe niks mis mee.
Wimknoop .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
het restaurant is heel eenvoudig qua inrichting gelegen in een leuke omgeving. Het eten is erg smaakvol tegen een goede prijs.
Sigrid.voeten.walther .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het hoofdgerecht was een ruime portie, maar hat vlees was met veel botjes. Wij zijn van andere Indiase restaurants beter gewend. De bediening was vriendelijk en snel.
Ineke.de.ridder.kuijpers .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
We hebben het menu van 25 euro besteld. Was lekker. Ober erg aardig. De rekening was te hoog. Voor de twee menu's en twee biertjes moesten we 35.50 betalen
Dat hebben zo gelaten en gezien als fooi.
Johnnyboy53 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
We hadden de mix grill en het was allemaal even goed, ook een zeer vriendelijke bediening. Niets op aan te merken , maar de aankleding van het interieur was erg sober. Niets aan de muur geen tafelkleedjes of enige Indiase uitstraling. Misschien daardoor waren er ook geen klanten???
Dit maakt dat we dit niet aan anderen zouden aanbevelen terwijl het dus aan het eten mankeerd.
Elisabethheida .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Bij binnenkomst werd ons duidelijk uitgelegd wat de bedoeling was. We kwamen hier namelijk terecht door de Albert Heijn actie. Er werd uitgelegd waar de gerechten uit bestonden maar het was moeilijk kiezen! Zoveel keuze, en dat terwijl wij beiden vegetarisch eten. Daarom besloot de serveerder een heerlijk 3-gangen menu in elkaar te zetten die echt heerlijk was. Toen we bij het toetje niet konden kiezen wat te nemen, kregen we weer van alles wat en beiden een koffie van het huis.
Een hele goede service, het eten is er heerlijk en het decor - ach, het zit in de buurt van de Wallen, maar vanbinnen ziet het er netjes uit.