Kamasutra

eefvdbroek .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ondanks de gemaakte reservering voor 14.30 uur was het restaurant nog gesloten, we moesten maar om 15.00 uur terug komen. Wij zelf hebben de fout gemaakt om het verkeerde deel van de bonnenkaart mee te nemen, daar was dan ook niet over te praten. Dus geen AH deal! Desondanks zijn we wel blijven zitten en hebben werkelijk heerlijk gegeten.
Lekkerman J.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Met AH-actiebon gegeten. Lekker pittige Dalsoep. Mixed grill met diverse soorten vlees: heerlijk. Heel verrassend nagerecht Kulfi (Indiase melk ijs met amandelen en pistache): bijzonder apart van smaak, echt een traktatie. En dat alles met heerlijk huisgemaakt Naanbrood. En een Indiaas biertje (Kingfisher, 65 ml!) Muziekkeus wel beetje stom voor zo'n leuk Indiaas restaurant. Prima tent, midden in gezellige Red Light District.
Henkensing .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Restaurant geselecteerd op Indonesische keuken; de betreffende kok was op vakantie, vandaar nu alleen Indiaas gegeten. Een flink verschil, maar wel lekker.
Ernst S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Nadat we een paar keer zeer teleurstellend Indische gegeten hadden o.a. in Amsterdam, Den Haag, Kopenhagen, New York en Orlando (Florida) zijn we een tijdje de Indische restaurants voorbij gelopen.

Nu het toch weer geprobeerd bij Kamasutra en dat is niet tegengevallen. De koks van Kamasutra maken smakelijk gekruide en gepeperde curry`s. Rijkelijke gevuld met vlees en groenten. Dat voor een prijs waarvan je zeg, waar doen ze het van. Het vermelden waard is het lam vlees dat heerlijk mals is, wat vaak bij andere Indische restaurants te droog is. De bediening is vriendelijk en behulpzaam, gewoon zoals je het graag zou willen.
Een klein puntje is de muziek keuze, leuke Indische muziek in plaats van pop muziek.

Komen we bij Kansutra nog een keer terug, zeer zeker.
Maria A.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wij hebben heerlijk Indiaas gegeten: de dalsoep, tandoori mixed grill met wat bijgerechten is een aanrader! De bediening was opvallend vriendelijk. De locatie, hartje Amsterdam, vonden wij ook aantrekkelijk
Jh V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de bonnen van AH ,aardige en snelle bediening .
Wij namen op advies van de uitbater een linze soep ,bleek een schot in de roos heerlijk.
Kamasutra licht midden in het hart van Amsterdam ,niet ver van het Cetraal station.
Ben W.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Goede prijs/kwaliteit verhouding van het eten. Zeer vriendelijke bediening. Drankjes aan de dure kant. Tapbier niet aanwezig en geen mogelijkheid om je handen te drogen na toilet bezoek.
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Echt lekker indiaas eten, net zoals in India de sfeer wat minder, maar dat is dan ook minder belangrijk. We mochten alles van het menu kiezen en hebben zelfs een gratis bijgerecht gekregen. Toetje konden we niet eens op, hebben alleen een thee'tje gedronken. Midden op de Wallen, maar dat merk je binnen niet. Heel vriendelijk personeel. Wij hebben heel prettig en comfortabel gedineerd!
irmaaalbers .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
personeel is vriendelijk. Het eten staat snel op tafel en is eenvoudig, geen hoogvlieger in de Indiase keuken.
Als we geen gebruik hadden gemaakt van de AH actie was de originele prijs erg fors geweest. De inrichting en aankleding van het restaurant mag wat meer aandacht. En lieve eigenaar, koop een goede wijn in. De droge witte die u nu schenkt is werkelijk niet om in te nemen.
Sacha19021986 S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hebben hier heel lekker gegeten. Bediening was vriendelijk en behulpzaam we mochten gewoon alles van de kaart kiezen. Restaurant zelf was wat te simpel kwa deco. Het eten was heel lekker en de porties waren goed! We komen zkr nog een keer terug.
Shemesh .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Hele vriendelijke en vrolijke bediening, alleen al daarom een aanrader! Er gingen wat dingen mis maar dit werd direct en naar volle tevredenheid opgelost door het personeel. We konden met de AH-actie uit de hele kaart kiezen. Het eten was lekker en de porties waren meer dan voldoende. Goede prijzen, zeker voor de locatie midden in het centrum. Het personeel kwam af en toe vragen of alles naar wens was, maar zonder opdringerig te zijn.
mar V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk eten en attente bediening. Het restaurant is misschien niet zo sfeervol ingericht, maar het is er wel gezelllig.
Irene W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Lekker gegeten en aardige bediening. Entourage was ongezellig. Aanrader voor een snelle hap
............................
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Uitgebereide kaart waar we uit mochten kiezen (we waren daar via de ah-restaurantactie) Zeer vriendelijke bediening, leuke locatie en erg lekker gegeten.
gjkoot1 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Smakelijke Indiase gerechten waar wij niets op aan te merken hadden. Sympathiek dat we met de AH restaurantbon geen enkele beperking in de menu keuze hadden. We konden uit de volledige kaart kiezen. Ondanks de erg toeristische buurt rond de Oude Kerk een parel van orientaalse gastronomie. Ook nog tegen zeer redelijke prijzen.
Mieke H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lekker basic indiaas gegeten. Erg vriendelijk personeel. Ruime openingstijden. Een zaakje om terug te komen als je in de stad bent en zin hebt om indiaas te eten.
caro.stribos .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Levi was zeer vriendelijk bij ontvangst en ook in de bediening; hij denkt mee, maar zonder opdringerig te zijn. De presentatie van de gerechten was goed. Een fikse verkoudheid zat deze keer wat in de weg van het fijnproever zijn, dus dat doen we nog 'n keertje over.
slui .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Erg lekker gegeten. Helaas waren we de AH kaart vergeten maar nu konden we wel gebruik maken van een heerlijke dag aanbieding.
Voor herhaling vatbaar
Patricia M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Lekker gegeten, rustig kunnen praten en aardige zeer relaxte bediening !
Het eten was lekker. De inrichting simpel maar netjes maar wel erg warm ! Kon gelukkig wat uittrekken waardoor wij er geen last van hadden.
Het leek dr ook erg op dat iedereen het naar hun zin hadden !