Kamar Makan

Erg voordelig
Erg kort
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wat een fantastisch restaurant!
Wij hebben hier erg smaakvol gegeten en genoten van de fijne sfeer. Als veganist is het hier ook perfect toeven, heb het in nederland nog nooit zo correct gezien als hier.
Stephanie T.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Met familie hier gegeten, werkelijk heerlijk authentiek Indonesisch gegeten, zijn echt verrast! We hadden een rijsttafel genomen en nog enkele extra gerechtjes. Je proeft echt de verse Indonesische kruiden, bereid met veel liefde. Gastheer en vrouw waren zeer behulpzaam en nemen alle tijd voor de toelichting en een praatje. Locatie is niet groot, daardoor klein, knus en gezellig woonkamer gevoel. Spekkoek als toetje was ook smullen. Wij komen graag terug! Klein feedback puntje; porties mogen wat mij betreft iets groter, maar goed, wij zijn ook goede Indonesische eters:). Tot de volgende keer!!
Bdk66 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Prima gegeten bij Kamar Makan. Klein restaurant met persoonlijke benadering. Geen heel uitgebreide kaart, maar prima keuze. Bediening is aardig en professioneel. Prijs is prima.
Rachel C.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Een van de heerlijkse indonesische rijststafels sinds tijden gegeten op een prachtig plekje in het oude gedeelte van Terneuzen. Niet een te gecompliceerde kaart en tegen een zeer goede prijs. Zeer sympatieke gastvrouw die tevens veel toelichting gaf bij het eten en alle tijd nam om de avond relaxed te laten verlopen. De service was vlot en correct. Een absolute aanrader als je van dit soort eten houdt tegen een prima prijs.
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Afgelopen vrijdagavond heerlijk gegeten bij Kamar Makan. Dit is echt authentiek Indisch eten in een hele intieme ambiance. Voor ons was het de eerste keer, maar we voelden ons meteen welkom. Alles werd heel goed uitgelegd en er werden ook goede tips gegeven bij het bepalen van de keuze. Jammer genoeg wonen wij niet in de buurt, anders gingen wij hier zeker regelmatig eten.
Sharif .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
we zijn zaterdagavond 21 maart vol verwachting gaan eten bij Bettie en Mike, het was allemaal boven verwachting.
we zijn zaterdag 4 April opnieuw richting Kamar Makan gegaan en we hadden een kritisch persoon meegenomen, onze lieve moeder/schoonmoeder. zij is zelfs Javaanse en kookt dus zelf ook Indisch, natuurlijk waren de gerechten anders klaar gemaakt, maar ook zij had heerlijk gegeten en naar haar zin gehad en dat wil voor ons véél zeggen.
dus SJAPOE voor Bettie en Mike van Kamar Makan, tot snel.

lieve groetjes Arthur en Simone en Herry.
Maerton .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Dat was lekker zeg! Prima ambiance, diverse smakelijke gerechten bereid aan de hand van oude familierecepten en vriendelijke bediening. Wij komen nog eens terug. Aanrader!
Grano .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Voor de eerste keer gegeten hier. Lekker gegeten en wat je merkt is dat er met passie gekookt wordt. Goede uitleg bij de gerechten over bereidingswijze en gebruikte kruiden verhoogt de smaakbeleving.
Bokpa .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2013
11 april heerlijk gegeten bij Mike en Betty. Mijn toppers waren in ieder geval de sate, daging kering en de sambal tomaat. Vol van smaak en een sensatie in de mond. De sayur lodeh (met veel bambu!) bijzonder op smaak en met mate opgeschept een heerlijk gerecht. De ayam lekker mals en een goede afwisseling. Heel lekker allemaal! Mike en Betty bedankt en ga zo door.
Ger
Alain U.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Hallo. voor de eerste maal,zijn wij gisteren met 4 pers eens Indich gaan eten in Kamar Makan,te Terneuzen,bij gastheer Mike,en gastvrouw Bettie.De warme ontvangst vd gastheren en het woordje uitleg ivm de keueken,krijgen een 10 van ons.
Het was een leuke en aangename lekkere ervaring om de Indische keuken te leren kennen,speciaal maar toch zeer lekker. De smaken zaten allemaal juist goed,niet te heet,en ook niet te flauw.Het decor van Kamar Makan was zeer aangenaam en rustgevend om te zitten eten.
Wat ons betreft een aanrader,voor herhaling vatbaar.
Nog maal eens bedankt voor de gezellige avond gisteren.
Tot weerziens Mr Mike en Mevr Bettie. groeten Alain,Ann,Ali,Michel.
Maximiliaan Rudolf B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
O v e r h e e r l i j k Indonesisch gegeten..
Thee Ceremonie: H e e l bijzonder!
Gastvrouw/heer Bettie & Mike: een V o o r b e e l d!
Rosita G.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2012
Vandaag weer eens wezen eten bij Kamar Makan. Was zoals altijd weer super lekker en een zeer gezellige atmosfeer.Zeer attente gastvrouw en kok.
Vanwege de hoge temperatuur heerlijk buiten gezeten met de grote parasols als berscherming voor de zon, heerlijk windje.
Met andere woorden Super. Een echte aanrader. Wij kwamen al iedere maand en zullen dit zeker voortzetten. Een echte aanwinst voor Terneuzen.
Bennomirjam .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
Lekker indisch eten in huiselijk atmosfeer. We kregen op alle vragen over de bereiding en de ingredienten geduldig antwoord. Echt hart voor de authentieke indische keuken.