Kamar Makan

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Kamar Makan

Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wat een fantastisch restaurant!
Wij hebben hier erg smaakvol gegeten en genoten van de fijne sfeer. Als veganist is het hier ook perfect toeven, heb het in nederland nog nooit zo correct gezien als hier.
Stephanie T.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Met familie hier gegeten, werkelijk heerlijk authentiek Indonesisch gegeten, zijn echt verrast! We hadden een rijsttafel genomen en nog enkele extra gerechtjes. Je proeft echt de verse Indonesische kruiden, bereid met veel liefde. Gastheer en vrouw waren zeer behulpzaam en nemen alle tijd voor de toelichting en een praatje. Locatie is niet groot, daardoor klein, knus en gezellig woonkamer gevoel. Spekkoek als toetje was ook smullen. Wij komen graag terug! Klein feedback puntje; porties mogen wat mij betreft iets groter, maar goed, wij zijn ook goede Indonesische eters:). Tot de volgende keer!!
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Prima gegeten bij Kamar Makan. Klein restaurant met persoonlijke benadering. Geen heel uitgebreide kaart, maar prima keuze. Bediening is aardig en professioneel. Prijs is prima.
Rachel C.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Een van de heerlijkse indonesische rijststafels sinds tijden gegeten op een prachtig plekje in het oude gedeelte van Terneuzen. Niet een te gecompliceerde kaart en tegen een zeer goede prijs. Zeer sympatieke gastvrouw die tevens veel toelichting gaf bij het eten en alle tijd nam om de avond relaxed te laten verlopen. De service was vlot en correct. Een absolute aanrader als je van dit soort eten houdt tegen een prima prijs.
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Afgelopen vrijdagavond heerlijk gegeten bij Kamar Makan. Dit is echt authentiek Indisch eten in een hele intieme ambiance. Voor ons was het de eerste keer, maar we voelden ons meteen welkom. Alles werd heel goed uitgelegd en er werden ook goede tips gegeven bij het bepalen van de keuze. Jammer genoeg wonen wij niet in de buurt, anders gingen wij hier zeker regelmatig eten.
Maximiliaan Rudolf B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
O v e r h e e r l i j k Indonesisch gegeten..
Thee Ceremonie: H e e l bijzonder!
Gastvrouw/heer Bettie & Mike: een V o o r b e e l d!
Rosita G.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2012
Vandaag weer eens wezen eten bij Kamar Makan. Was zoals altijd weer super lekker en een zeer gezellige atmosfeer.Zeer attente gastvrouw en kok.
Vanwege de hoge temperatuur heerlijk buiten gezeten met de grote parasols als berscherming voor de zon, heerlijk windje.
Met andere woorden Super. Een echte aanrader. Wij kwamen al iedere maand en zullen dit zeker voortzetten. Een echte aanwinst voor Terneuzen.