Kamal

31-204120062

Meer informatie over restaurant Kamal

Maria V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Gisteren eten afgehaald, 1x bami met groenten en vlees en 1x nasi met groenten en vlees, daarbij kipsate met pindasaus en bakje extra groenten en kroepoek.
De nasi was kleffe bruine rijst en de bami was ook klef. Het vlees was droog (uitgedroogd) De kipsate was ook aan de droge kant, maar de satesaus was eveneens uitgedroogd. Het bakje extra groenten voor 2,50 was niet meer dan 1 eetlepel groenten. Het geheel kostte 25,-, wat voor de kwaliteit veel te duur was. De algehele smaak was niet lekker; het grootste gedeelte kwam dan ook in de Klikozak terecht. Eens maar nooit meer.
Fishara R.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Zonet een sauto soep besteld hier. Alles hier wordt opgewarmd in de magnetron. Niets is vers! De soep smaakte nergens naar. Zat gevuld met oude kipresten en taugé. Geen chips wat normaal in de soep hoort. Na het nemen van een hap heb ik alles de prullenbak ingegooid. Ik ben iemand die geen voedsel verspilt maar dit was echt niet te vreten! Dit is ook weer precies de reden waarom ik het buiten eten vermijd! 1000 x niets hiero!
Robert J.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2013
Mevrouw Kamal kent mij inmiddels en begint al te lachen als ik binnenkom. Ik haal altijd het zelfde. Dat wil zeggen, ik kan niet kiezen dus ik laat zoveel mogelijk verschillende groenten in de bakjes proppen en varieer hooguit tussen witte rijst of mihoen.
Opwarmen doe ik liever thuis in de koekenpan maar een enkele keer heb ik hier ook gegeten, er staat een tafel.
Frisse zaak, schoon, meneer en mevrouw werken er hard voor om elke dag een keur aan vers lekkers aan te bieden. Ik kwam hier via via en kan alleen maar lovend zijn over de zorg voor lekker eten die je hier aantreft. Mijn vriezer zit er vol mee. Heerlijk.

Service: erg vriendelijk en behulpzaam

Decor... tja, het is netjes en brandschoon, dus lijkt me dik in orde, het is afhaal en geen restaurant
Isabella G.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2013
Erg lekker Indonesisch afhaaltentje, kom er al een aantal jaar met enige regelmaat. Veel keuze in verschillende gerechten, de ikan ketjap, ajam manis, omelet en sajoer lodeh behoren tot mijn favorieten, gecombineerd met lontong. De prijs is prima, de smaken echt en de eigenaresse altijd vriendelijk. Het decor is erg simpel, het is dan ook geen restaurant. Enige punt voor verbetering: het zou makkelijk zijn als je er ook kon pinnen! Gelukkig zit er aan de overkant van de straat een pinautomaat.