Kam Yin

7,2
5,9
Quintus D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Met enige regelmaat eet ik hier. Mensen zijn vriendelijk, het eten is heerlijk en er is veel vegetarisch te krijgen. Het is absoluut niet duur ook! Hoewel het personeel altijd erg druk bezig is heb ik nooit lang op mijn eten moeten wachter, sterker nog, ze zijn altijd erg snel. Ik raad Kam Yin zeker aan!
Obmarlin .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Het restaurant zelf ziet er niet heel speciaal uit maar dat hoeft voor mij ook niet. Het eten is uitermate goed en de prijs die daarbij hoort is zeer laag. Ik neem standaard een gerecht met kip, welke wilt soms nog wel eens verschillen. Soms wat lastig uit te leggen wat je precies wil door taalbarrière. Leuk uitzicht op de Amsterdamse straten. Makkelijk bereikbaar vanaf het station. Voor mensen met specifieke wensen(allergieën etc.) zou ik het niet aanraden.
Reena J.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Ik kom hier wel eens lunchen met collega's. Dan is de sauto mijn favoriet.
Deze vrijdagavond was ik er om snel iets te eten voordat we naar een concert gingen. Het restaurant zat vol. We werden redelijk snel geholpen. We bestelden een roti met kipfilet en een tjap tjoy met garnalen. De tjap tjoy kwam veel eerder dan de roti. Dat was vervelend. Na navraag gedaan te hebben, bleek de serveerster ook niet te weten waarom het zo lang duurde. Bijna een kwartier later kwam dan ook het hoofdgerecht van mijn vriend. Dat was wel jammer.
Het eten zelf was lekker. Niets op aan te merken. Eten wat je kan verwachten bij een eethuis. De prijs/kwaliteit verhouding is wat dat betreft heel goed.

Het interieur heeft geen luxe uitstraling (maar zeker wel een enorme verbetering ten opzichte van een aantal jaren geleden!). Het enige echt vervelende was dat er best wat vliegjes waren. Dat was erg onaangenaam. Hopelijk kan daar snel wat aan gedaan worden...
jebentwatjeeet .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Donderdag gegeten met 3 vrienden, erg betaalbaar eten en van goede kwaliteit.
Aziatisch eten zoals ik van thuis gewend ben.

Eend met ananas was erg lekker. Sui kau soep was ook goed.

Restaurant zonder luxe uitstraling of wat dan ook. Voor de ambiance hoef je het niet te doen, maar voor de kwaliteit en de prijs is het zeker een aanrader.
Haydee A.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Vandaag hebben we 2 bakken tjawmin gekocht bij Kamyin
wij vonden die niet lekker echt smakeloos droog vlees geen peper 2 bakken voor 21 euro,alles opgeruimd wij hadden bestelnummer 26 om 15 uur
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Wat kom ik hier graag en vaak! Moksi Meti met tjau min. En dan veel van die gele Surinaamse sambal erbij! Wat een genot. Ik waarschuw maar: het is echt verslavend! En oh ja: het kost bar weinig!
Het decor krijgt een 6. Aan de ene kant ziet het er niet uit, maar je maakt er altijd een praatje met je buren, dus wat geeft het.
Hakuna_matata C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Gister daar gegeten voordat we naar een concert gingen. Ruime porties. Ik had een nasi moksi metie kam yin. (Bij de kamyin versie krijg je eend erbij). Smaak van de nasi was lekker. Alle soorten vlees erbij ook lekker, alleen kip was erg droog. En groente die erbij zat was koud. Saoto soep was ook lekker van smaak en goed gevuld. Decor is gewoon simpel. Eethuis sfeer is het. En de bediening was top. Vriendelijke behulpzame vrouw. En ik was bang dat je daar opgejaagd zou voelen omdat het lopende band werk is. Maar nee, gelukkig konden we rustig eten en na kletsen.
Ramirez .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Ik ga meestal als ik in Amsterdam ben hier moksi meti speciaal eten. Altijd heerlijk en behoorlijke porties. Het is op zich niet echt gezellig zitten, maar omdat het zo knus is voer je altijd hele gesprekken met mensen die naast je zitten en dat maakt het weer gezellig. Echt altijd goed en dan vooral de eend!!
Agnes W.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
We hadden hier smakelijk gegeten. Voor thuis had ik roti en nasi met garnalen en vlees meegenomen, zodat ik vandaag niet hoefde te koken. Een dag later smaakten de gerechten nog prima.
Romazoba .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Ik kwam hier vroeger vaak, toen het nog een stuk kleiner was, in ieder geval is het eten nog steeds goed en lekker voor een goede prijs. De snelheid zit in er bij de bediening en het serveren van de maaltijd goed in dus ook als je minder tijd hebt een goede plek om te gaan eten...
Martinb78 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
We eten met grote regelmaat bij Kam Yin in de Amsterdamse Poort. Je hoeft niet lang te wachten en de Chinese/Surinaamse gerechten proeven heerlijk puur en worden geserveerd met voldoende groenten. Goede porties, prima prijzen en kinderen krijgen een extra bordje om wat van de ouders mee te eten. Een heel fijne no-nonsenstent waar we graag komen!
J R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2014
Kam Yin kenden we al van de Warmoesstraat, niet wetende dat ze ook een broertje in de Amsterdamse Poort hebben. Het aanbod is nagenoeg hetzelfde, een mengelmoes van Chinese, Surinaamse en Hindoestaanse gerechten. We kozen voor Moksi Meti met Surinaamse Bami en anderen namen Tjap Tjoy en Nasi met Kip. De snelheid waarmee de gerechten tevoorschijn worden getoverd is fenomenaal en alles smaakt authentiek. De porties zijn royaal en lekker pittig gekruid.
Wat ons betreft één van de betere Surinezen.
Kate S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Wonderbaarlijk genoeg was het lastig een Surinaamse eetgelegeneheid te vinden in Zuidoost op zondagavond etenstijd. Uiteindelijk kwamen wij bij Kam Yin terecht. De zaak zat gevuld met Surinamers, dus we dachten, dit zit wel pluis. Wat viel dat viest tegen zeg.

We hadden 2 kleine saouto soep, 1 sate en 2 bakabana's met pindasaus. De saouto soep was echt om te huilen. Allereerst was niets apart verpakt, waardoor alle ingredienten al zacht waren toen we eenmaal thuis kwamen. De bouillon smaakte nergens naar. De bakabana was droog en het oranje/bruine goedje wat ze erbij gaven had niets te maken met pindasaus. Maar het gerecht wat echt het meest belachelijk was, was de sate. Elke Surinamer zou huilen om deze sate, zo slecht is hij. Grote brokken kipfilet aan een stokje, ongemarineerd, waarschijnlijk in de oven klaargemaakt ipv geroosterd en weer met die oranje/bruine troep wat ze als pindasuas verkopen. Schandalig!

Misschien moet je bij Kam Yin alleen voor het Surinaams Chinees eten terecht, want van het Javaans eten hebben ze geen kaas gegeten.
Arnaud D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2014
Gisteren met vrienden en dochterlief naar het concert van One Direction. We zijn bij deze "Surinees" beland omdat de vrienden waarmee we gingen er al eens eerder zijn geweest. Van binnen doet het aan als een cafetaria en ze konden het duidelijk niet echt bijhouden qua drukte want een aantal tafeltjes was niet afgeruimd. Het leuke is wel dat je de keuken in kan kijken. Dat zie je niet vaak bij dit soort tenten.
Ik zelf ben aan de Szechuan Beef gegaan welke lekker pittig was. De biefstuk lekker mals met lekkere groente er bij. Dochterlief zat aan de Peking eend met ananas in een zoetzure saus welke ook prima smaakte.
Onze tafelgenoten zaten aan de Surinaamse bami met kip en hadden daar nog sate bijgenomen. Ook dit was allemaal goedgekeurd.
Geen hoogstaand eten, maar wel voor een leuke prijs een goede hap. We waren incl. drinken 53 euro kwijt en zaten allemaal goed vol.
Ebosch .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Vanavond een vega roti en een roti kipfilet gehaald, deze liggen nu beide in de vuilnisbak. De vega roti bestond uit een beetje kousenband en een paar dikke aardappelen in een viezige jus. Zo slecht heb ik het nog niet eerder gehad. Een hoop irritatie, weggegooid geld en zonde van de ingredienten.
VK96 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2014
Ik ben er vandaag geweest en ik moést ook meteen een recensie schrijven. Eten was vet, vlees bestond ook uit vettige delen. Service wil ik niet eens over beginnen, ze was constant aan het wenken en toen werd ze pissig omdat we niet snel hadden besloten wat we wilden eten. Bovendien smeet ze zowat bijna met het servies, vergat het drankje van m'n vriend, daar kwam ze later pas achter en we kregen 1 theelepeltje sate saus bij de gebakken bananen. Het eten was echt net kant-en-klaar uit de supermarkt. Wat volgens mij helemaal niet de bedoeling is! Ik kom serieus nooit meer, service was erger dan het eten. Vond het vroeger een stuk beter, jammer!
Bobeldijk ..
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2014
ja......kom graag voorbij . Al jaren als je het mij vraagt. Afhalen voor de snelle bestelling en hetgeen ik meestal bestel gewoon top. Nasi, mais soep , telo o.a . het blijft lekker. Kom onbewust te vaak voorbij.
Zowik A.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2014
Vroeger kwam ik er graag, vandaag voor het eerst sinds jaren afgehaald. Een twee-persoons menu voor 35,-. 5 gerechten en twee vieze soepjes. Nasi zonder ei/ham of wat dan ook, witte rijst, groenten, 4 garnalen in groenten en wat stukjes varken. Het eten was vet, smaakloos en vooral heel vies! Ik kom hier nooit meer, geen aanrader!
Romano04 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2013
de porties van nasi/bami/tjauw min is erg weinig. En dan is het nog wel een surinaams chinees restaurant. Dan zouden toch wel moeten weten dat dit absoluut te weinig is voor 1 persoon. Peper/sambel is ook erg weinig wat je krijgt. En als je meer vraagt dan zeggen ze 1 per portie.
Marisca Z.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2012
Ik at hier de vegetarische roti. Die bleek te bestaan uit sperciebonen, aardappel en een gekookt ei met een rotipannenkoek. Een teleurstelling dus. Geen kouseband, geen vleesvervanger (en de prijs was niet lager dan een versie met vlees). Gelukkig was het slechts lunch.
Mijn man had rijst met bakkeljauw en was tevreden.