Kam San

Hoorneslaan 201 2221 CP Katwijk aan Zee Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kam San

Adinda J.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Op een rustige zondagavond erg lekker gegeten. Heerlijk, mals vlees, goede porties en heerlijk gemarineerd. Kwalitatief Chinees eten, echt een aanrader! Bediening was ook heel vriendelijk, we voelden ons er welkom en het was erg gastvrij. Leuke sfeer, rustige ambiance, zeker de moeite waard!
Nettie G.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Ik heb mijn favoriet genomen, namelijk 'verrassing in the basket' . Dit is een 'vogelnestje' gevuld met heerlijke groenten, kip en garnalen, geserveerd met mijn keuze bami. Ik ben alleen elders gewend dat ik het nestje op kan eten, dan is het gemaakt van kroepoek. Ik weet niet waar dit van gemaakt was, het zag er prachtig uit, maar niet eetbaar. Vriendelijke bediening. Het eten wat over was werd op verzoek netjes in bakken gestopt.
Hobbes2010 B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Erg goed gegeten, zeker een aanrader. Service kan iets beter maar als er een serveerster bijkomt is het probleem opgelost. We waren met z'n achten en hebben allemaal lekker gegeten.
Linda2712 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Echt waar, de beste Chinees in Katwijk!! De broer van de eigenaar staat zelf in de keuken en de Ti Pan Ab (Peking eend met speciale Chinese saus) heb ik nog nooit lekkerder geproefd. Het vlees is zacht en mals. De bediening is erg aardig. Al het andere eten is ook erg lekker en ook de gerechten van het "All you can eat" concept en het lopend buffet zijn prima. Misschien niet de sfeervolste Chinees, maar zeker voor ons wel de beste! We hebben er al heel wat geprobeerd, maar komen hier het allerliefste.
AKuijt .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Het beste Chinese restaurant in Katwijk. Op vrijdag en zaterdag onbeperkt eten van het buffet. Vriendelijk personeel en erg lekker eten, de porties zijn groot en betaalbaar. Vooral in het weekend erg druk bij de afhaalingang, maar de kwaliteit blijft onveranderd goed.