Kam Ming

Donderdag t/m Zondag 12:00 - 21:30

• Af te huren , Huisdieren welkom
Mzuidmeer .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Met collega's hebben wie hier het eten besteld. Het eten was heerlijk! Het Indische rundvlees (we hadden zowel de kerrie als ketjap variant waren heerlijk). Mijn persoonlijke voorkeur was de koeloe kip. Zeker voor herhaling vatbaar!
(Decor is eigenlijk geen sprake van, aangezien je hier alleen maaltijden kan afhalen).
Eduardus S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Elke 14 dagen halen wij chinees bij Kam Ming,altijd een hartelijk welkom met nihow en sjajing als wij weg gaan,de zaak is authentiek ,het straalt de sfeer van vroeger uit,gezelligheid ten top,en het eten smaak heerlijk!!!!!
Een aanrader!
Marvinvandale .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Hier lekker gegeten samen met familie, het was erg gezellig binnen zag het er ook sfeervol uit.
De bediening legde alles netjes uit dus alles was naar wens. prijs kwaliteit verhouding is ook goed samen met mijn vrouw tomatensoep gehad beetje pittig maar lekker, leuk om te proberen.
Merijn42 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Recentelijk eten gehaald voor mijn collega's. De bediening was erg vriendelijk. En de kwaliteit van het eten erg goed. We hadden allemaal verschillende gerechten en de porties waren erg groot. Persoonlijk vond ik kipsate en de indische rundvlees erg lekker. Wat mij betreft zijn dit de aanraders! Ik zou Kam Ming aan iedereen aanbevelen.
Olafgrif .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Ik heb deze zaak recent ontdekt, valt niet echt op maar het eten is kwalitatief super; op smaak gebracht met verse met niet zo overdreven veel zout. De nasi is bv rijk gevuld met oa groente en de babi pangang is volgens mij op smaak gebracht met een tikje verse citroensap. Ik bel meestal van te voren en dan kan ik het zo afhalen. Echt een aanrader!
FritsJanssen .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Vriendelijke bediening en een uitgebreide uitleg over het menu. Korte wachttijd. Heerlijk eten en grote porties. De garnalen waren erg lekker.De kroepoek was lekker vers. Een aanrader en wat mij betreft de betere Chinees van Utrecht
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2014
Het was heeerlijk.. Met mijn collega's een lekkere maaltijd besteld voor mijn afscheid. We kregen echt waar voor ons geld. Iedereen was tevreden en zit helemaal vol! Kam Ming bedankt voor deze maaltijd! We are KamMing back!
LennartNoorlander .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2013
Een Chinees hoe een Chinees hoort te zijn. Qua inrichting, tja dat is niet nieuw meer, maar: het eten is heerlijk! Elke keer weer verbaas ik me over de kwaliteit. Gewoon goed en lekker. Als je iets speciaals wil, gewoon even vragen. Gewoon goed...!
JPN .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
Wat een teleurstelling. Ik liep hier altijd langs, maar had er nog nooit gegeten. Het is een afhaalchinees in Utrecht in de vogelenbuurt. Aardige mensen hoor en het zag er van binnen ook leuk uit, echt zo'n type chinese look, mooi om te zien. Maar dan het eten. Echt heel slecht. Smaakloos vooral. Was een mihoen met kip. Ik moet eerlijk zeggen dat het misschien wel 15 jaar geleden is dat ik zo'n slechte mihoen heb gegeten. Voor de wachttijd ook een onvoldoende; het duurde maarliefst 22 minuten voordat het klaar was en het was niet eens heel druk. Heel jammer maar hier moet je niet naartoe als je een lekker portie chinees wilt halen. Althans, dat is mijn mening n.a.v. de portie mihoen.