Kam-Kee

Meer informatie over restaurant Kam-Kee

6,7
J R.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Ik dit traditionele restaurantje kom ik al heel wat jaartjes. De gerechten zijn altijd van hoge kwaliteit. Probeer eens de 'vissekoppensoep'. Het is niet wat je verwacht maar een heerlijk stoofpotje met tahoe, groenten en heerlijke vette vis in een deegjasje. De vis zit vol grote graten maar dat draagt wat mij betreft bij aan het avontuurlijke karakter dat de authentieke Chinese keuken ons kan bieden. En dat gewoon in Amsterdam! Algemeen gezegd weet je dat je in een goed tentje zit als het er vol zit met incrowd, in dit geval dus Aziaten. Ik raad dit eenvoudige Chinese eettentje in het kort van harte aan.
Test T.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Opgelet mensen die extreem lage cijfers geven aan dit
Chinese eethuisje. Dit is wel echt Chinees eten. In China
kent men natuurlijk ook de verfijnde keuken. Vergelijk
dit maar allemaal met onze hutspot, andijviestampotje
en speklapje. Maar ook hier kun je een groot aantal behoorlijke Dim Sum krijgen.
Verwacht geen pond ossenhaas voor 8 euro maar leer de z.g. "mindere"
delen in kleinere hoeveelheden met speciale rijst en miegerechten waarderen.
Probeer kippenklauwen. Kluifjes met meer bot dan vlees. Maar lekker.
Achten en negens geef ik alleen aan topkoks.

Klaas R.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Het decor is dat van een klassieke afhaalchinees, maar je kunt ook heel goed aan het raam zitten met uitzicht op de Centuurbaan. Het eten komt snel en is klassiek Chinees eten. We aten bij wijze van experiment de pap met honderdjarig ei, wel grappig, en ook veel (zelfs een portie voor twee personen), maar niet voor herhaling vatbaar (de kippenklauwen sloegen we maar over). Als hoofdgerechten gefrituurde vis en pittige kip met witte rijst en mihoen. Ruime porties, zoals het hoort bij de Chinees en het smaakte prima (wel een beetje veel paprika bij de vis).
Johannes H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Ik kom hier al jaren met mijn ouders en wij zijn dat ook nog jaren van plan. Het eten is heerlijk en kwa prijs zeer redelijk. De gerechten komen relatief snel aan tafel maar smaken vers. Vanuit de keuken word er goed geluisterd naar de wens van de klant. (zoals minder zout, of bepaalde ingrediënten weg laten)

Bediening word gedaan door een traditioneel vrouwtje dus je weet na een paar bezoekjes precies waar je aan toe bent, op het begin lijkt ze stug maar in werkelijkheid is zij zeer vriendelijk en tevens heel attent!
Janine277 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Vreselijk
Gerechten Geen smaak flauw
Babi pangang niet zoals die hoort
Was echt de smerigste ooit
Nasi ook smaakloos rijst met een ei erdoorheen. En daar betaal je dan 2 euro extra voor omdat je geen rijst wil.
Jos E.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Bij dit eethuis kom je niet voor babi pangang en het decor. Maar voor de lekker dimsum. Wij komen hier altijd om te lunchen en bestellen de lekkere rijstflensjes met garnalen, sui mai en har kau! Bediening is uiterst vriendelijk.
Eriklehman .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Het is een Chinees restaurant zonder opsmuk. Je wordt er vlot en attent bedient door een serveerster die niet altijd even duidelijk Nederlands spreekt, maar wel vriendelijk is.
We hebben hier met drie personen gegeten: Tjap Tjoy, Foe Yong Hai en iets met kip en garnalen.
Grote porties voor een bescheiden prijs! Het is smakelijk en goed. Je houdt er geen "vol" gevoel aan over. Maar geen plek om sfeervol te tafelen.
Marnix T.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Dit is mijn favoriete chinees! Traditioneel en gewoon super lekker. De gestoomde vis met gember en lente ui is fantastich de gestoomde kip nog beter. Er wordt een soort knoflooksusje bij geserveerd. Alle dimsun zijn heerlijk. Het restaurant is klein en niet echt aantrekkelijk maar dat is ook juist wel weer leuk. Prijs is erg vriendelijk
Benvandijk .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Kam kee blijft mijn vaste stekkie als ik weer eens zin heb in chinees eten. Yan, de serveerster die jaren bij Kam kee werkzaam was, is vervangen door een zeer vriendelijke dame. Aangezien ik altijd hetzelfde bestel, weet de serveerster al wat ik wil eten zonder iets te zeggen. Namelijk de kip met spaanse pepers, verrukkelijk!
Carla C.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Tot mijn spijt pas deze week voor het eerst bij Kam Kee gegeten. Iemand raade ons dit tentje aan en daar zijn we blij om, we werken al jaren om de hoek dus een handig adresje. Ik was verbaasd over de ruime keuze en omdat we met meerdere personen waren maakten we een keuze uit verschillende voor- en hoofdgerechten.
De porties zijn prima van grootte en de smaken zijn voortreffelijk. Vooral de soep met garnalen viel in de smaak, snel weer eens terug om andere gerechten uit te proberen.
Het mooiste kwam op het eind toen we een deel van de gerechten die we niet op kregen mee wilden nemen.
De mevrouw kwam aan onze tafel met een plastic bakje en schoof zonder pardon de rest die op het bord lag met een vork in het bakje.
Buiten hebben we gelachen, dat durfden we binnen niet want ze keek nogal streng.
Maar we hebben heerlijk gegeten.
Sander1103 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Sinds de verbouwing is het iets gezelliger geworden qua decor. Maar nog steeds is het geen gezellig restaurant waar je een romantisch etentje moet gaan houden. De dame die al jaren daar bedient, is in mijn ogen absoluut niet klantvriendelijk en komt bot en kortaf over. Je moet er echt voor het eten daar naar toe gaan. Het eten is Hongkongnees eten en de smaken zijn simpel en puur. Cheung Fan met cha sieuw is mijn favoriet, maar ook de andere gerechten zijn zeer smakelijk, zoals de won ton soep, lat kai, de ho fan is ook heerlijk, nasi yeung chow of de mihoen Singapore zijn heerlijk. Een aanrader om even lekker te lunchen of een snelle avondmaal. Hij is niet duur en de porties zijn prima van grootte.
Brady_ .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Heerlijk chinees eten voor lage prijzen je kan hier meet meerdere mensen eten, volzitten en toch nog maar 15,- per persoon betalen. We hebben een prima avond gehad het was allemaal goed.
Alida A.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
Eet regelmatig bij kam kee met een groep vrienden. We bestellen dan van alles en nog wat zonder naar de prijs te kijken en zijn nog steeds 15 euro pp kwijt. De hoofd gerechten zijn groot dus meestal nemen we niet een hoofd gerecht maar delen we een paar hoofdgerechten en meerdere voor-/bijgerechten. Het decor is zoals je verwacht. Simpel en niet per se stijlvol. Wel gezellig. Er staat eigenlijk altijd dezelfde aardige dame te bedienen die niet per se goed Nederlands spreekt maar wel altijd in is voor een praatje. Zeker een aanrader. Mijn favoriete Chinees in de pijp!
Benvandijk .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2014
Kam kee is een chinese eethuis waar ik met regelmaat kom eten. De porties zijn royaal en authentiek. Als je echt chinees wilt eten, dan moet je hier terecht.
Shirley50 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2013
Erg veel keus bij kam kee. Ik heb gekozen voor de gebakken ho fan met zeevruchten. Verrukkelijk en een echte aanrader. Ik kom zeker terug om alle andere gerechten uit te proberen
Depijpamsterdam .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2012
Net Babi Pangang besteld en daar zat geen traditionele saus bij waardoor het erg saai was. Alleen vlees met kool. Erg jammer want had net zin in traditionele chinees. Was ook nog eur 11,30.