Kam Hoo

Heerbaan 34 6097 AX Heel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kam Hoo

Erwin S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Wij komen hier geregeld eten omdat het lekker gemakkelijk en spotgoedkoop is. Je kunt er eten van de kaart maar ook gebruik maken van het buffet. Het eten van het buffet is prima in orde en er is voldoende keuze zeker voor de prijs van 11,- voor onbeperkt en 1,80 voor een drankje hoef je het niet te laten. Het personeel is erg gastvrij en zeer vriendelijk.
Roosroo .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Buffet aan tafel omdat er geen verdere gasten waren. We hebben lang moeten wachten op het eten. Niet alles was lekker, kipsate te zacht en rundvlees was ook niet lekker. Personeel onvriendelijk met kwam steeds o het is nog steeds veel en ook werd een aantal keer gevraagd of ze af mochten ruimen. Toen we weg gingen zeiden we vriendelijk goedenavond, maar er kwam geen reactie terug. Nee, hier komen we niet meer
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
Vanwege een maand-aanbieding (lopend buffet voor € 8,- per persoon) hebben we dit chinees restaurant bezocht. De inrichting van dit restaurant is precies als 10 jaar geleden. Typisch chinees en weinig fantasievol. Toch is het er (mits er voldoende gasten zijn) best gezellig. De bediening loopt rond in spijkerbroek, is zeer vriendelijk, attent en prettig aanwezig. De kwaliteit van het eten vonden we verrassend goed. De keuze aan gerechten was helaas zeer beperkt maar voor zo'n lage prijs mogen we niet klagen.