Kam Fat

Meer informatie over restaurant Kam Fat

Erg gunstig
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Voor 13,70 e p.p hebben we heerlijk en veel gegeten.
Zeer vriendelijke bediening.
Niet te geloven dat ze dit voor die prijs kunnen geven.
Het restaurant zou elke dag vol moeten zitten voor die prijs, TOP
Fam.vder Kleij
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2014
Een echte "wijkchinees" met de daarbij behorende gemiddelde kwaliteit. Kam Fat is eigenlijk gewoon een afhaalchinees en dat merk je ook. Boven zijn er de zitplaatsen, maar klanten vind je daar zelden. Vrijwel iedereen komt hier om af te halen en de enige "klanten" die je er wel vindt zijn de gokkers achter de fruitautomaat, het oudere stel dat altijd op de kinderen past van de eigenaar, en zo af en toe nog wat mensen die een kaartje komen leggen.

Maar goed, als afhaalchinees voldoet Kam Fat prima en de prijzen zijn ook best redelijk. Een echt minpuntje m.b.t. het eten is dat de gerechten waarin gesudderd rundvlees voorkomt (Daging Roedjak, Daging Smoor) van wisselende kwaliteit is. De ene keer is het heerlijk mals en de andere keer is het zo taai als een schoenzool. Dit laatste is mij nu 2x gebeurd, dus dit soort gerechten haal ik hier niet meer.
hboezelijn .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2012
Eindelijk eens een Chinees-Indisch restaurant dat qua smaak van de gerechten naar de Indische kant helt. Heerlijk pittig en toch niet overdreven heet. Kam Fat heeft de juiste balans gevonden tussen Indisch en Chinees! Een bezoek zeker waard!