Kalok

Lijnbaan 112 3012 ER Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kalok

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Kalok

Elwin S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Ik houd van Surinaamse broodjes en liep langs Kalok. Ik besteld een broodje pom, waarbij het opviel dat het personeel nauwelijks oogcontact maakte. Maakt niet uit, als de pom maar goed is. Helaas, de pom was zout en ik haalde niet 1, niet 2, maar 5 kipbotjes uit de pom. De grootste was ruim 2 cm dat kan je echt niet missen. Ik weet niet wat ze hier doen, maar het is totaal anders dan hoe een broodje pom elders smaakt. Pom is zoet en zonder botjes. Natuurlijk kan je altijd een keer een botje missen, maar hier beet ik telkens weer mijn kiezen stuk. Toen ik er wat van zei en het bordje met 5 botjes inleverde werd er apathisch naar me gekeken. Het kon niemand wat schelen volgens mij. Ik heb gezegd dat ik hier nooit meer terug zal komen. Het liefst kom je ergens voor het eten of voor het personeel. Hier kom je voor geen van beiden. Erg teleurstellend, jammer.
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Ik kom van heel ver om hier mijn surinaamse broodjes te halen.
Vooral de broodjes zout vlees zijn mijn favoriet! Op mijn verjaardag gingen we uit eten in rotterdam maar niet voordat ik wat broodjes had gehaald om mee te nemen naar huis.
Aardige jongens achter de afhaal balie, ze hebben plezier en doen opgewekt hun werk.

Denise P.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Kalok is een leuk simpel eethuis. Tijdens of na het winkelen is het lekker en makkelijk om hier even snel iets te eten. Vooral de soto soep en de roti is een aanrader.