Kakama

Kruisstraat 31 5211 DT Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Kakama

Indonesische eetcultuur

Proef de Indonesische keuken bij Kakama in Den Bosch! Hier maak je in een aangename en ongedwongen sfeer kennis met de verfijnde Indonesische eetcultuur. De traditionele rijsttafel is een waar genot en zet naast je smaakpapillen ook al je andere zintuigen op scherp. Dit is een beleving. Een avond waar je waarschijnlijk nog lang met plezier op terug zult kijken. Zeer de moeite waard om hier eens een kijkje (en een hapje) te nemen!

Meer informatie over restaurant Kakama

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 16:00 - 23:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

lhuiskes .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met de AH-actie hier gegeten. Beperkte kaart, maar genoeg keus. Het eten waslekker en de service was prima. Mooi aangekleed restaurant.
Sjur D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gewoon prima! Lekker met de AH actie genoten van allerlei smaken in een 3 gangen menu. Ook de sfeer bij Kakama was goed en gezellig!
Matthias P.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het eten was erg lekker.De porties groot genoeg.Vriendelijk en behulpzaam.Vloerverwarming mag voor mij wel!! Maar we hebben een fijne avond gehad!!
behavage .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Genoot het AH arrangement dus beperkt menu maar de originele kaart ziet er veel belovend uit. Aanrader!!!! Parkeergelegenheid in de buurt kan problematisch zijn .
gaborone86 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Een leuke ontvangst, in een koud restaurant, ook volgens de bediening is het restaurant niet warm te krijgen door onvoldoende of geen radiatoren.
Een heerlijke maaltijd dit was ons 3e diner bezoek aan KaKama.
Ruud P.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Lekker gegeten. De rijsttafel was goed gevarieerd en authentieke van smaak. De sfeer is gezellig, maar het was een tikkeltje koud aan het raam. Gelukkig kregen we netjes een warmer plaatsje.
ericschaaphok .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Prima gegeten voor een goede prijs. Zeer aardige en attente bediening. We hadden en 3-gangenmenu. Het hoofdgerecht bestond uit alleen al uit vele gerechtjes, heerlijk. En toe natuurlijk heerlijke spekkoek.Kortom, een aanrader.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Er is duidelijk een tekort aan personeel, onze bestelling was gewoon vergeten, bij het nassi gerecht zaten garnalen niet goed voor iemand die niet van vis houd. Ober zei stond in het menu, niets van gezien. Geluid weerkaatsing in het restaurant is verschrikkelijk echt een punt waar gewerkt moet worden.
Saskia W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Goed en gezellig restaurant. Bediening is zeer vriendelijk en beleefd. Heerlijk gegeten, echt een aanrader voor mensen die van Indonesische eten houden.
Bj P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Vriendelijke bediening. Het eten was zo heet dat onze monden meteen in brand stonden dus water bijbesteld., verder waren we steenkoud want we zaten bij t raam in dit oude maar tochtige pand. Toch verlangden we naar het toetje met ijsbol (bij-betalen) om te blussen. De banaantjes smaakten vooral naar oliebol wat wel past zo tegen het einde van het jaar.
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Vanavond hier gegeten, de sfeer noem ik neutraal, niet echt een gezellige of knusse sfeer of aankleding. We hadden het AH menu, en alles was lekker en goed bereid, bij het hoofdgerecht wel extra rijst bij besteld, anders wel wat te weinig. Het personeel........tja, ze zien je eigenlijk wat over het hoofd. Bij binnenkomst werden we natuurlijk begroet, maar er werd tussendoor niet gevraagd of je nog wat wilde drinken, en of dat alles naar wens was. Na het nagerecht werden de bordjes van tafel gerukt, zonder er ook maar iets bij te vragen/ zeggen. Toen we weggingen zei niemand van het personeel wat. Dat is toch echt een GROOT VERBETERPUNT voor hen Jammer maar daardoor was de avond net niet compleet. Voor het eten zou ik wel terug gegaan zijn.
Hitson .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Dat ik hier al voor de 3e keer kwam met de AH actie zegt eigenlijk al genoeg: Kakama is een fijne plek met lekker eten en uiterst vriendelijk personeel. Zelfs nu het dit keer aanzienlijk drukker was dan tijdens mijn eerdere bezoekjes bleef het personeel rustig en aardig. Ik kan behoorlijk pittig eten aan en was dan ook blij dat de pittige tomatensoep ook echt pittig was; servet in de aanslag dus tegen loopneuzen haha. Het enige minpunt stond los van het restaurant zelf: een grote groep zeer luidruchtige Engelsen bleef maar schreeuwen, bulderen van het lachen en op de tafel slaan na grappen. Wij hebben ons toetje daarom in laten pakken en heerlijk thuis opgepeuzeld. Dank weer voor de goede zorgen en tot ziens!
Arnold P.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wij zijn hier gisteren met 4 personen met de AH actie wezen eten. Wij hadden al een geruime tijd geleden gereserveerd en werden naar boven verwezen. Wij waren de enige gasten boven terwijl er beneden genoeg tafeltjes vrij waren, ook toen wij weg gingen om 9 uur. Wij hadden het gevoel dat wij niet echt welkom waren. De kaart is beperkt, maar dat kun je weten met een actie, maar er stonden veel pittige gerechten op, en heel weinig andere keuze's. We kregen alleen witte rijst en schaaltje zure komkommer, die was wel lekker en kregen naar vragen nog meer. Wij vonden het tegenvallen, de keuze's die gemaakt konden worden en de gastvrijheid , zijn wij niet gewend van Kakama. Heel jammer.
Franca T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Super avond gehad , en het eten was heerlijk . Een aanrader !
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel. Erg lekker gegeten. In de recensies over het flauwe eten konden wij ons absoluut niet vinden. Vooral de sambal goreng boontjes was aan de hete kant.
Genoten van de Soto Ayam en de hoofdgerechten. Alles was warm, omdat het werd warm gehouden op een warmhoudt plaat. Erg handig! Kortom: een aanrader!
Chris G.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Wij waren hier met de AH restaurant actie, waarvoor zij een specifiek menuutje hebben gemaakt, waarvan de prijs kunstmatig hoog leek gemaakt en de porties heel klein. Normaliter zou zo´n mini menuutje geen 29,50 euro pp kosten! Dus zo voel je je wel genept met deze actie door dit restaurant. Vind ik niet OK.
We hebben 3 uur over dit menu gedaan, wat toch wel erg lang is! Mensen die later waren binnengekomen maar die niet de AH actie hadden kregen eerder hun eten.
Ook het eten was doorsnee.
Geen goed prijs en kwaliteit/hoeveel verhouding dus. (Ik heb in andere indonesische restaurants voor 25 euro prima uitgebreide rijsttafels gehad die je niet eens in zijn geheel kon opeten.)
tejavhoorn .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We eten regelmatig indisch in den Haag, waar ook fantastische indische restaurants zijn. En Kakama doet hier zeker niet voor onder. Fijne ontvangst, goeie sfeer, en alles was meer dan heerlijk. Ook zonder de korting van de AH actie gaan we zeker terug.
Je kan hier ook afhalen en bestellen via de site.
Eindelijk weer een echt goed indonesisch restaurant in den Bosch!
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heel lang moeten wachten op ons eten (na een uur gevraagd of het überhaupt nog kwam). Het was lauw en karig. Voor supplementen moet je veel bijbetalen. We hadden allebei de gebakken banaan als nagerecht. Dit was een in olie-doordrenkte smurrie met een frituursmaak. Kwaliteit/prijsverhouding is slecht. Bediening is afwachtend en een medewerkster was chagrijnig (kwakte de dranken op de tafel).
Wij vinden het geen aanrader!
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Het duurde heel erg lang. Na een uur wachten gevraagd wanneer ons eten zou komen. Het was lauw toen het geserveerd werd. Kwalitatief is het de prijs zeker niet waard.