Kakama

Kruisstraat 31 5211 DT Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Kakama

Indonesische eetcultuur

Proef de Indonesische keuken bij Kakama in Den Bosch! Hier maak je in een aangename en ongedwongen sfeer kennis met de verfijnde Indonesische eetcultuur. De traditionele rijsttafel is een waar genot en zet naast je smaakpapillen ook al je andere zintuigen op scherp. Dit is een beleving. Een avond waar je waarschijnlijk nog lang met plezier op terug zult kijken. Zeer de moeite waard om hier eens een kijkje (en een hapje) te nemen!

Meer informatie over restaurant Kakama

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 16:00 - 23:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

Franca T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Super avond gehad , en het eten was heerlijk . Een aanrader !
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel. Erg lekker gegeten. In de recensies over het flauwe eten konden wij ons absoluut niet vinden. Vooral de sambal goreng boontjes was aan de hete kant.
Genoten van de Soto Ayam en de hoofdgerechten. Alles was warm, omdat het werd warm gehouden op een warmhoudt plaat. Erg handig! Kortom: een aanrader!
Chris G.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Wij waren hier met de AH restaurant actie, waarvoor zij een specifiek menuutje hebben gemaakt, waarvan de prijs kunstmatig hoog leek gemaakt en de porties heel klein. Normaliter zou zo´n mini menuutje geen 29,50 euro pp kosten! Dus zo voel je je wel genept met deze actie door dit restaurant. Vind ik niet OK.
We hebben 3 uur over dit menu gedaan, wat toch wel erg lang is! Mensen die later waren binnengekomen maar die niet de AH actie hadden kregen eerder hun eten.
Ook het eten was doorsnee.
Geen goed prijs en kwaliteit/hoeveel verhouding dus. (Ik heb in andere indonesische restaurants voor 25 euro prima uitgebreide rijsttafels gehad die je niet eens in zijn geheel kon opeten.)
Tejavhoorn .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We eten regelmatig indisch in den Haag, waar ook fantastische indische restaurants zijn. En Kakama doet hier zeker niet voor onder. Fijne ontvangst, goeie sfeer, en alles was meer dan heerlijk. Ook zonder de korting van de AH actie gaan we zeker terug.
Je kan hier ook afhalen en bestellen via de site.
Eindelijk weer een echt goed indonesisch restaurant in den Bosch!
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heel lang moeten wachten op ons eten (na een uur gevraagd of het überhaupt nog kwam). Het was lauw en karig. Voor supplementen moet je veel bijbetalen. We hadden allebei de gebakken banaan als nagerecht. Dit was een in olie-doordrenkte smurrie met een frituursmaak. Kwaliteit/prijsverhouding is slecht. Bediening is afwachtend en een medewerkster was chagrijnig (kwakte de dranken op de tafel).
Wij vinden het geen aanrader!
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Het duurde heel erg lang. Na een uur wachten gevraagd wanneer ons eten zou komen. Het was lauw toen het geserveerd werd. Kwalitatief is het de prijs zeker niet waard.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Met AH actie hier gegeten, erg lekker en de porties precies goed. Goed personeel, vlotte bediening. Leuke ambiance. Waren met vrienden en óók zij waren echt tevreden. Voor herhaling vatbaar.
Uswente .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
We waren hier met zijn vieren in het kader van de Albert Heijn actie. We kregen een driegangenkeuzemenu. Het eten was weer goed. Uitschieters waren de gadogado als voorgerecht: nog net beetgare groenten en een smakelijke niet te zware gadogadosaus. Daarnaast het rundvlees in ketjapsaus. Ook heerlijk. Iedereen heeft lekker gegeten.
Saskia W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
vriendelijk ontvangen en heerlijk gegeten. Gerechten zijn heerlijk gekruid en niet heel erg pittig. Echt een aanrader voor iedereen die wil proeven van de Indonesische keuken.
Mien V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We waren 10 min later omdat we de auto niet kwijt konden, bij binnenkomst was onze gereserveerde tafel vergeven waardoor we 45 minuten moesten wachten. Niet echt netjes.
Eten was lekker maar te kleine porties.
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Gegeten met de Albert Heijn actie, dit is heel goed bevallen. Vriendelijk personeel, lekker eten, kortom een fijne avond gehad. Ik kom hier zeker nog eens terug.
Omamar .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Lekker gegeten, goede vaart in het menu. Eten was niet tè pikant. Goed van temperatuur. Vriendelijke rustige bediening. Voldoende hoeveelheden, voor hele grote eters kan het misschien wat weinig zijn. Wij waren zeer tevreden.
Barbara781 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Super goede bediening. Heel erg lekker eten. Alles in mooie kleine porties. Mooie ambiance ook. Kortom een geweldige avond gehad.
Noah1111111 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening!
Goed eten en het ziet er ook zeer smakelijk uit.
Ook heb je de ruimte om je tafel zodat je ook goed prive zit.
Echt een aanrader!
Maudjeannette .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Super lekker eten! Veel / ruime keuze!
Heerlijke smaken! Voor ons helemaal top! Prettige bediening!
We gaan er zeker nog n x eten!
Knuppel .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Goede sfeer, prettige bediening, vriendelijk, gastvrij! Voor herhaling vatbaar. Indonesische sfeer niet echt aanwezig, maar dat is niet storend. Gewoon goed.
Mthjg .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Vriendelijk personeel, heerlijk eten. Ruim voldoende, genoeg keus! Waren half uur eerder en konden direct aanschuiven, was geen probleem. Aanrader voor wie van Indonesisch eten houdt.
Yvonson12 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Prima eten... mag wel iets meer pedis.
Kroepoek: miste de kroepoek emping melindjo .

Verder was het allemaal zeer naar wens.

Mvg yvonne zuidema
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Eten mag iets pittiger. Niet meer pedis maar kruidiger. Verder alles perfect met name de vriendelijke bediening en de verzorgde entourage .