Kaishu

Meer informatie over restaurant Kaishu

• Amex , Mastercard , Visa card
E1968 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Kom hier al jaren ca 1-2 maal per jaar. Was altijd een van de weinige japanners die ondanks de overstap naar de ayce formule de oude kwaliteit bleef leveren. Deze keer was dat overall niet meer zo. Paar echte missers in met name vleesgerechten. Kan momentopname zijn maar blijft jammer.
Simona J.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2015
Ik heb twee keer per mail reservering geplaatst, maar geen antwoord van ze gekregen. Dus nogmaals gebeld en een tafel gereserveerd. Het was lekker bij Kaishu. Vooral sushi. Maar de porties zijn iets te groot. Je hebt vier rondes te gaan, maar na de eerste twee zit je al best wel vol. Decor is wat saai, maar past bij de Japanse sfeer. De tafels en stoelen zijn erg ouderwets. De wc ruimte mag wat schoner eruitzien. De bediening is wat traag, terwijl die avond niet zo druk was. Soms vergeten ze wat te brengen of wat komen op te halen. In het algemeen was het wel lekker en gezellig om te zitten, maar het is geen favoriete plek van mij geworden.
Marloes T.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Het restaurant is traditioneel ingericht maar oogt erg gedateerd. Er is heel zachte muziek aanwezig en je kan een speld horen vallen. Dit maakt het allemaal ongemakkelijk, je hebt het gevoel alsof je moet fluisteren. Niet bevorderlijk voor de sfeer. De sushi zelf was erg lekker! Er was ook veel keuze. Alleen met weinig zorg gemaakt, sommige rolde open en vielen uitelkaar voordat we ze aangeraakt hadden. De smaak was wel goed. De andere gerechten waren allemaal teleurstellend. De gamba's, biefblokjes, lam en groenten enz hadden allemaal exact dezelfde saus en smaak. Dit was ondermaats. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Ik zou het niet snel aanraden, tenzij je gaat om alleen sushi te eten en graag fluistert aan tafel.
Joanna B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Zaterdag 22/3/14 geluncht bij Kaishu Maastricht. Beiden een potje thee, mijn man een lunch à € 16,50 met max. 5 gerechtjes uit een uitgebreide kaart. Ik een kop misosoep.
Fijne groene thee, goede misosoep, smakelijke goedverzorgde lunchgerechtjes.
Maar bij het opnemen van de bestelling werden vragen gesteld waarom ik alleen soep nam. Er werd gedreigd dat als het personeel zou zien dat ik ook maar één hapje van mijn mans lunch zou nemen ik ook de volle € 16,50 zou moeten betalen.
Onbegrijpelijk! We betalen voor wat we bestellen en hoe we dat eten is onze zaak.

Dit was de eerste en de laatste keer Kaishu!
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
Zojuist met z'n tweeën gegeten bij dit sushi restaurant. Op aanraden van een jonge verkoper uit de stad...
Helaas! We hadden ons beter moeten oriënteren, want dit was echt een misser!
Sushi was smaakloos, gerechten waren niet gaar en leken niet vers. Sommige gerechten werden niet geserveerd of verkeerde gerechten kwamen op tafel. Van de 3 smaken ijs, waren er twee aanwezig.
Kortom...geen aanrader!
Kimmie88 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2012
Afgelopen vrijdag hebben wij hier gegeten. De openingstijden zijn top! Wij kwamen binnen om 22:30 en konden gezellig door eten zelfs na sluitingstijd. De service was vriendelijk maar kon wat spontaner overkomen. De sushi daar in tegen was heerlijk.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
Wij hebben hier afgelopen zaterdag (4 augustus 2012) gegeten. Wat meteen opviel bij binnenkomst was dat het restaurant flink naar vis rook, wat erop duidt dat de sushi niet al te vers kan zijn. En inderdaad, de sushi viel een beetje tegen, met name de zalm. Kan beter. Het personeel was vriendelijk, maar erg verlegen. Er wordt regelmatig een gerecht vergeten of een verkeerd gerecht geserveerd. Verder is de zaak van binnen wel wat moderner dan het er van buiten uitziet, dus dat was wel een postieve verrassing. All in all: best OK voor een keertje, maar verwacht niet te veel.
Proevertje48 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Eerste Japanner die in Maastricht het "All you can eat" concept toepast. Voldoende keuze in voorgerechten of hoofdgerechten. Je kunt per ronde maximaal 5 gerechten bestellen en alleen wanneer deze opgegeten zijn kan je bijbestellen. Voor de prijs van € 25,00 prima kwaliteit. Daarnaast kan je ook de meer bekende gerechten krijgen.