KaHo

W B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Irene M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Goede sfeer en snelle bediening.
jananterman A.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
weer heerlijk gegeten bij Ka Ho,bediening was vriendelijk en alert.Goede reden om nog een keer te gaan eten. Wij zijn er ook geweest met live muziek dat doen we volgende keer.Al met al een fijne avond gehad.
Carole D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
lekker eten, vriendelijk bediening.. we hebben echt genoten van onze avond
Elly P.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Gisterenavond spontaan bij KaHo binnengelopen, en zoals altijd, vriendelijke en vlotte bediening. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Als je gewoon lekker en vertrouwd wil eten kun je hier altijd binnenstappen.
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Was met 1 persoon in rolstoel, die ze achter in het restaurant wilde plaatsen. Kenbaar gemaakt dat we dan tussen alle tafeltjes moeten slalommen. Direct werd een andere tafel beschikbaar gesteld. Prima! Verder heerlijk gegeten en genoten van het etentje.
Bernardus T.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar en vriendelijk personeel sfeer was uitstekend en wij kregen de indruk dat er nogal wat AH bonnen werden gebruikt.
mstevenaart .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Vandaag weer heerlijk gegeten bij KaHo. Vriendelijke bediening, perfect eten, prima sfeer. Een heerlijk avondje uit. Aanbevolen.
Johanna R.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening en smakelijke gerechten. Kon er graag en regelmatig met vrienden.
Ly Phi H.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Hier gegeten met z'n 2en. Het eten was heerlijk en lekker smaakvol! Een aanrader als je in alle rust wilt genieten van het eten en van elkaar. Sfeervolle inrichting en vriendelijke bediening.
Klaas M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
AH 3 gangen menu te duur, is prijs voor twee personen, dus geen waar voor je geld, niet aan te raden voor restaurantactie
c R.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Duurde lang voor werd geserveerd
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Met 4 personen hier gegeten, vooraf soep, flauw en weinig smaak, hoofdgerecht, zowel de vis, kip, als de beef, het zag er hetzelfde uit en het smaakte hetzelfde. Net als de soep een overdaad aan maizena. Verder was alles vlak en zouteloos. Pluspunt, de ingrediënten waren wel vers. Koffie was lekker.
shotjes .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wederom een heel gezellige sfeer, mede door de uiterst vriendelijke bediening. Eten was uit de kunst. Voorgerecht een 9, hoofdgerecht een 10 en nagerecht een 9, dus wat wil een mens nog meer? Wij komen al een jaar of 35 bij Ka Ho en zijn nog nooit teleurgesteld!
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Alleen de gaderobe was overvol waardoor je jas bij je moest houden . Nadeel ook dat als je je jas afgeeft je geen nummertje / bewijs daarvan krijgt dus iedereen kan je jas meenemen
els V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij kennen het restaurant al gedurende vele jaren. Door onze verhuizing niet veel meer bezocht.
Wij waren blij verrast, dat in al de jaren er niets is veranderd aan de uitstekende kwaliteit van de gerechten.
Ook onze vrienden die het restaurant nog nooit hadden bezocht waren enthousiast. Wij zullen nu zeker vaker het restaurant bezoeken.
A U.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Goed eten en leuke sfeer in een echt chinees restaurant
irenehb .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Zeer goed te bereiken restaurant dicht bij de metro en volop parkeergelegenheid. Het eten was heel erg lekker en had zelf hoofdgerecht van eend genomen mals en heerlijk. De beide voorgerechtjes van het AH menu waren eveneens heerlijk, aan het sorbet ijs zat niet veel smaak
G M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Alles was prima inorde voor herhaling vatbaar en om dooor te vertellen.aan vrienden en familie en kennissen dat zullen wij ook zeker doen
Simone A.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Ondanks dat het druk was, snelle bediening en geen geluidsoverlast door dik tapijt. Bij de thee /koffie een doosje met chocolaatjes en snoepjes. Echt aan te bevelen.