KaHo

Binnenhof 7 3069 KV Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant KaHo

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 21:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant KaHo

Vivian T.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Even snel geluncht met vriendinnen en we hebben lekker gegeten. Het personeel was beleefd en snel met het brengen van het eten.
Theo R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
het was lekker rustig nu eens geen lawaai muziek erg lekker eten
G.van. H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Commentaar kan ik het niet noemen het is meer voor ons een kompliement,de bediening stond niet constant naast je tafel van moet u nog wat drinken,wat in veel zaken wel het geval is.
helenewieske .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Mooie zaak en gezellig vertoeven, heel vriendelijk personeel goede bediening prima eten, locatie prima te bereiken ook met openbaar vervoer.
Voor herhaling vatbaar!!!!
johan D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Dit was werkelijk een uitstekend restaurant eten van hoge kwaliteit netjes en schoon (ook wc) wij komen zeker een keer terug! nu waren we er via AH RESTAURANT ACTIE
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
DE ONTVANGST WAS ZEER VRIENDELIJK. Jammer dat de jonge vrouw die ons aanvankelijk hielp van veel dingen niet op de hoogte was, zodat ze die eerst aan haar baas moest gaan vragen. Overigens was deze vrouw erg behulpzaam.
mstevenaart S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wederom bij Kaho gegeten. Restaurant nagenoeg geheel vol. Ook grote groepen. Toch loopt alles vlot. Knap hoor. En de bediening en service was weer helemaal oké. Een echte aanrader.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Wij komen hier vaker. Maar ook op maandag prima etentje! Wel rustiger dan in het weekend, maar dat was niet echt een verrassing.
Ronnella S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Het eten was goed. Een zeer geslaagd etentje. Het vogelnestje van de a.h. actie was heerlijk het was gewoon goed.
Wij gaan er zeker nog eens terug.
Apsaras T.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Hoofdgerecht was voortreffelijk. Het nagerecht de keuze in ijsgerecht dus was voldoende. Het voorgerecht was zozo de hartige snacks zagen er niet zo appetijtelijk uit. Het deed de wenkbrauwen fronsen en bracht een twijfel over onze keuze. Het werd heel erg goedgemaakt door het hoofdgerecht.
Het personeel was zeer correct en zeker niet opdringerig. Het resultaat was een heerlijke maaltijd zeker aan te bevelen. We hebben gebruik gemaakt van de AH actie.
shotjes .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een fijne sfeer. Vriendelijk personeel. Voldoende ruimte tussen de gerechten om even rustig te praten, kortom dit restaurant is een aanrader.
Elly T.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Lekker gegeten vriendelijk personeel en prettige sfeer
JG B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Dit restaurant is al jaar en dag bekend in Ommoord en heeft een goede naam in kwaliteit en service !!!
En een heel vriendelijke bediening.
agnes W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wij hebben een gezellige avond gehad,heerlijk gegeten,prima bediening....niets mis mee,wij zij zeker van plan er er nog een keer te gaan eten!
maria B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
met vriendin bij Ka Ho gegeten en is ons prima bevallen..voorgerecht bestond uit kleine hapjes en hoofd gerecht hadden we kip in nest besteld ;werd leuk opgediend en was erg lekker,als nagerecht zijn we voor lychie ijs gegaan.
Dat is zeker aan te bevelen...al met al heeft het ons goed gesmaakt en zeker voor herhaling vatbaar.
A U.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
heerlijk gegeten en de bediening was goed. Komen nog wel eens terug.
Carolijn O.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het eten was heel lekker en zag er ook nog eens decoratief uit
De ontvangst was goed en de service is ook okay
De sfeer was relaxed en zeker voor wat oudere mensen zeer toegankelijk
els V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het restaurant kennen wij al geruime tijd. Wij hebben genoten van het eten en de gezellige sfeer .
Een bezoek aan Ka Ho is beslist voor herhaling vatbaar.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Sfeervol ingericht
Heerlijk gegeten
Uiterst vriendelijk personeel
Dus helemaal top
mstevenaart S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heerlijk was het weer om (via de AH/Iens actie) bij KaHo te zijn. Als je budget wat aan de smalle kant is, is dit een restaurant dat voortreffelijk eten serveert tegen een zeer nette prijs en de drankjes zijn (gelukkig) ook veel goedkoper dan elders. En dan hebben we het nog niet eens over de voortreffelijke en gastvrije bediening en het speciale (heel goedkope) ouderenmenu. Het zat dus ook vol met groepen mensen die iets te vieren hadden. En van de afhaalprijzen stonden echt te kijken. Een topper. Terecht. Hier komen wij gegarandeerd terug.