KaHo

Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

9,1
c R.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Duurde lang voor werd geserveerd
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Met 4 personen hier gegeten, vooraf soep, flauw en weinig smaak, hoofdgerecht, zowel de vis, kip, als de beef, het zag er hetzelfde uit en het smaakte hetzelfde. Net als de soep een overdaad aan maizena. Verder was alles vlak en zouteloos. Pluspunt, de ingrediënten waren wel vers. Koffie was lekker.
shotjes .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wederom een heel gezellige sfeer, mede door de uiterst vriendelijke bediening. Eten was uit de kunst. Voorgerecht een 9, hoofdgerecht een 10 en nagerecht een 9, dus wat wil een mens nog meer? Wij komen al een jaar of 35 bij Ka Ho en zijn nog nooit teleurgesteld!
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Alleen de gaderobe was overvol waardoor je jas bij je moest houden . Nadeel ook dat als je je jas afgeeft je geen nummertje / bewijs daarvan krijgt dus iedereen kan je jas meenemen
els V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij kennen het restaurant al gedurende vele jaren. Door onze verhuizing niet veel meer bezocht.
Wij waren blij verrast, dat in al de jaren er niets is veranderd aan de uitstekende kwaliteit van de gerechten.
Ook onze vrienden die het restaurant nog nooit hadden bezocht waren enthousiast. Wij zullen nu zeker vaker het restaurant bezoeken.
A U.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Goed eten en leuke sfeer in een echt chinees restaurant
irenehb .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Zeer goed te bereiken restaurant dicht bij de metro en volop parkeergelegenheid. Het eten was heel erg lekker en had zelf hoofdgerecht van eend genomen mals en heerlijk. De beide voorgerechtjes van het AH menu waren eveneens heerlijk, aan het sorbet ijs zat niet veel smaak
G M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Alles was prima inorde voor herhaling vatbaar en om dooor te vertellen.aan vrienden en familie en kennissen dat zullen wij ook zeker doen
Simone A.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Ondanks dat het druk was, snelle bediening en geen geluidsoverlast door dik tapijt. Bij de thee /koffie een doosje met chocolaatjes en snoepjes. Echt aan te bevelen.
FIAT1993 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk 3 gangenmenu alleen jammer dat in de sorbet een plens sprite zat dus de smaak was ver te zoeken maar verder was het okee
mstevenaart .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
In een gedateerd winkelcentrum zit een chinees restaurant dat er al net zo gedateerd uitziet. Vaak is dat een minpuntje, maar in dit geval een vette plus. Past precies en je stapt (als senioren) zomaar vele jaren terug in de tijd. Heerlijk. Niets aan doen. En dan de gastvrijheid. Grote klasse. De AH-actie heeft een aparte kaart. Niets mis mee, want er is genoeg keuze. Voor: garnalensalade en Chinese hapjes. Hoofdgerecht: Mijn partner: combinatie van biefstuk, garnalen en kip. Ik aarzel. Tik pan eendenfilet lijkt me wel wat, maar ik aarzel want ik ken die droge dunne stukjes van andere Chinese restaurants, maar de lieve gastvrouw zegt, dat deze écht lekker is. Dus.... doe maar. Nou, ik heb in de afgelopen 40 jaar nog bij geen enkele "Chinees" mijn Tik pan bordje leeggegeten, maar hier wel. Gordon Ramsey roept altijd "vers, vers, vers", nou dat was het. Heerlijk. En alsof ze even een hele eend voor mij hebben geslacht. En niet droog maar MALS. Heerlijk. En de toetjes: ook heerlijk. Flesje zoete Chinese wijn erbij en je avond is helemaal af. Hoorde trouwens dat er ook een seniorenmenu was. Drie gangen voor € 14,-- of zo. Als wij daar in de buurt woonden wisten we het wel. TOP dit restaurant. Niets aan wijzigen. En dat in Rotterdam Ommoord. Een ontdekking waar we zeker terugkomen. En oh ja. Nog even over de muziek. Geen continu herhaalde Chinese deun, maar hele rustige Blues en zo. Niet te hard en heel relaxed. Waar vindt je het?
Timo V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Ik ging vandaag met mijn vrouw naar KaHo een chinees restaurant dat erg netjes is ingericht. Op het menu is er veel keuze en eet je dus niet altijd hetzelfde. Als voorgerecht besloot ik voor wat gebakken banaan te gaan en mij vrouw nam er nog wat loempia’s bij. Als hoofdgerecht nam ik geroosterde Peking eend met rijst. Mijn vrouw nam Ajam Pangang (Gebraden kip met pikante saus), het personeel was erg snel en zeer vriendelijk. Als dessert namen we een dame blanche. Alles was erg lekker en we hebben zeer genoten.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
We waren hier dankzij een spaarkaart van AH. hebben prima gegeten! Beiden een heerlijke garnalencocktail, gewokte groente met kip, vlees en garnalen en tot slot een sorbet. Gaan een volgende keer op 'n zaterdagavond voor 't lopend buffet, is een goede prijs.
bramenels .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Lekker gegeten, nette bediening. Voorgerecht en nagerecht mag wat meer werk van gemaakt worden. Hoofdgerechten prima, grote proties. 1 x gesneden biefstuk en 1 x gefileerde eens, smaakten beide erg lekker.
Wij hadden ipv witte rijst nasi en bami genomen, € 0,50 per stuk extra. Jammmer dat deze nasi en bami meer gekookt dan gebakken zijn, maar dat is maar bijzaak. Al met al goed in orde.
Dick O.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wij komen er al jaren zowel in het restaurant als even afhalen. Prima keuken en erg vriendelijk. Wij zijn er blij mee..
Lilian S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Lekker eten, gezellig en aardig personeel en een leuke inrichting droeg bij aan een geslaagde avond!
AH-menu: met 2 keuzes voor het voorgerecht, met 5 keuzes voor het warmgerecht en 2 keuzes voor het nagerecht
zorgde voor voldoende variatie.
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Leuke rustige avond in een gezellige hoek van het restaurant. Zoals gebruikelijk zeer vriendelijke en vlotte bediening. De gerechten ( waaronder een voortreffelijke eend) waren heerlijk. Echt een leuke gelegenheid om zeker terug te komen.
Fred R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het voor en na gerecht viel erg tegen, de eend was heerlijk, wel jammer als je bami wilde i.p.v rijst moest je bij betalen!
Cora B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Prima ontvangst. Goede en vriendelijke bediening. We kregen ons eten super snel, mag wel ietsje minder snel. In een uur tijd waren we klaar met ons 3 gangen diner!! Goede kwaliteit van het eten.
Mooie inrichting. Wel wat aparte locatie. Je komt dit restaurant niet snel tegen. Je moet er naar op zoek of weten waar het zit.
Piet M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
men had een uitgebalanceerd memu gemaakt met twee voorgerechten, 5 hoofdgerechten en 2 x dessert keus. Het was prima en we komen er zeker nog een keer terug.