KaHo

Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Voordelig
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Leuke rustige avond in een gezellige hoek van het restaurant. Zoals gebruikelijk zeer vriendelijke en vlotte bediening. De gerechten ( waaronder een voortreffelijke eend) waren heerlijk. Echt een leuke gelegenheid om zeker terug te komen.
Fred R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het voor en na gerecht viel erg tegen, de eend was heerlijk, wel jammer als je bami wilde i.p.v rijst moest je bij betalen!
Cora B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Prima ontvangst. Goede en vriendelijke bediening. We kregen ons eten super snel, mag wel ietsje minder snel. In een uur tijd waren we klaar met ons 3 gangen diner!! Goede kwaliteit van het eten.
Mooie inrichting. Wel wat aparte locatie. Je komt dit restaurant niet snel tegen. Je moet er naar op zoek of weten waar het zit.
Piet M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
men had een uitgebalanceerd memu gemaakt met twee voorgerechten, 5 hoofdgerechten en 2 x dessert keus. Het was prima en we komen er zeker nog een keer terug.
Sigrid1950 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Ka Ho hanteert voor de AH bonnen een menu met keuze uit 2 voorgerechten, 5 !!hoofdgerechten en 2 nagerechten. Je weet meteen waar je aan toe bent. Heerlijk gegeten voor weinig. Hier komen we nog eens terug!
H.J. K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Leuk Chinees irestaurant in de buurt
Erg vriendelijke en vooral efficiënte bediening Kortom alleraardigst Prijs-/kwaliteitverhouding is goed
We aten een Shezuan rijsttafel. Mooi gevarieerd met een ruime portie dim sums vooraf.
Jan.joke70 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het hoofdgerecht was super trap tjoy en tin pan kip de krokante hapjes vielen tegen salade okee en het toetjes was zoals je kan verwachten lekker
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Gisteren gegeten met de Albert Hein actie vond drie gangen menu niets bijzonders zou hier nooit geen 29,50 voor betalen . Vond ik totaal niet waard .
Benniemary444 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Ik kan niets anders zeggen dat alles perfect is
Ik raad het ieder aan om er te gaan eten
En lopend buffet zou ik iedereen ook aanraden
Fijne en vriendelijke bediening
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Super gegeten in een mooie sfeervolle zaak met super fijne bediening en zeer attent.
Met de ah zegels gegeten maar mocht zelfs iets anders wat niet op het menu stond bestellen. Top!
Beaudy .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het was een heerlijk dinertje,garnalensalade vooraf,Typan kip met bami en dame blanche dessert.Het was buiten nog zo,n 30 graden, maar binnen heerlijk koel door de airco.
Alles was lekker en goed bereid,de bediening super goed en attent zeker een aanrader om bij hen te gaan eten.Het was lekker,gezellig , de tafels sfeervol gedekt en het uitserveren was perfect,verder smaakte de wijn goed .
bij KaHo ben je gast en ze geven je het gevoel welkom te zijn.Ik ga zeker nog een keer terug.
Peter En Trudy B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Kennis gemaakt met dit restaurant via de AH actie, 2de 3 gangen menu gratis.

Het eten was erg lekker, de entourage, zoals een klassieke Chinees er uit moet zien. Veel rood en goud en tierelantijntjes. De bediening vlot en de tijd tussen voor, hoofd en dessert goed.
Niet een restaurant waar we nog eens 150 km voor zouden rijden, maar volledig aan de verwachting voldaan. Een prima restaurant.
Ronald252525 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Bij binnenkomst prima ontvangst.Zeer vriendelijk personeel.
Kwalitatief goed eten en ruim voldoende.
Verder een relaxed sfeertje.
Elsaki .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Bij KaHo de service was snel en vriendelijk en de eten was ok. Een gewone buurt Chinese restaurant ik zal graag eten meenemen maar niet lekker zitten dineren
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Gisteravond weer eens bij KaHo gegeten met drie personen. Wij kozen voor een Indische rijsttafel. Het eten werd heel verzorgd opgediend en was smakelijk en ruim voldoende. Klein minpuntje: wij misten wel een eiergerechtje zoals sambal goreng telor en roedjak er bij. Volgende keer bijbestellen. De bediening was zeer vriendelijk, attent en snel. De ambiance netjes en prettig. Ook de rekening viel ons niet tegen.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Heerlijk gegeten. Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding. Speciale seniorenmenu's. Iedere zaterdag warm en koud buffet... laatste zaterdag van de maand live muziek. Sfeervol ingericht met veel roze rode en groene accenten. Bediening heel gastvrij.
Beste Chinees van Ommoord en omstreken.
Ivyme .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Goede Chinees Indisch restaurant in Rotterdam. Hier kom ik eten altijd afhalen. De service is daarbij ook goed, daarom kom ik hier graag terug. Nr. 188 en 124 zijn mijn favoriet!
Pietje58 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Een heel goed restaurant het is heel goed gelegen in het winkelcentrum. Met de auto en het openbaarvervoer heel goed te bereiken. Ik kom hier vaak en de eigenaar is altijd heel aardig.
De kaart is uitgebreid en voor iedereen is wel een goed menu te vinden.De prijzen zijn niet duur.
De bediening is heel goed en vraagt of alles voldoende is.
Het eten is heel goed en wordt vlot geserveerd. Het eten wordt niet koud, omdat het eten wordt geserveerd op van warmplaten op tafel. De volgende keer ga ik zeker weer. Een aanrader voor de buurt
fraukez .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
We komen hier regelmatig, nu ook voor het 3e jaar 1ste kerstdag gegeten.
Het eten was in buffet vorm. Het is allemaal erg lekker, de schalen mogen wel iets eerder aangevuld worden. Je zit er redelijk ruim. Bediening is vriendelijk en goed.
Het kerst diner buffet was 35 euro p.p. vond ik redelijk duur voor dit buffet.
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
De bediening vind ik hier top. Ze zijn ontzettend vrolijk en behulpzaam. Tevens ziet alles er netjes uit en is het eten heerlijk.. Mocht je hier gaan eten, probeer dan de eend!