KaHo

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 21:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Elvide E.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Een perfecte avond. Eten erg smakelijk en goed bereid en geserveerd. Zeker voor herhaling vatbaar
Johanna M.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Altijd gezellig fijne mensen, service en eten perfect ik kom er met regelmaat, een aanrader voor iedereen die wat te vieren heeft .
Joke Bakker
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Vanavond weer lekker gegeten in Ommoord, vriendelijke bediening en uitgebreid buffet
Cordingena .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Het eten was -zoals altijd bij Ka-Ho- heerlijk. De keuken is hier altijd van topkwaliteit. De keuze uit het AH 3 gangen menu mbt voorgerechten was karig, Slechts 2 keuzes. Tip: voeg 2 soorten soep toe aan het AH menu. De bediening is hier altijd goed en men is zeer vriendelijk
gerard K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
het was weer natuurlijk top weer heerlijk gegeten echt een aanraden goede kwaliteit en je krijg genoeg top restaurant zeker de volgende keer weer naar kaho de beste chinees
W B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Goed geholpen, eten was prima alleen de prijs duur waarom een aparte menu kaart voor de ah actie dan kan je net zo goed van de gewone kaart eten ben je bijna net zo veel kwijt maar kan je uit meerderen gerechten kiezen.
Irene M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Goede sfeer en snelle bediening.
jananterman A.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
weer heerlijk gegeten bij Ka Ho,bediening was vriendelijk en alert.Goede reden om nog een keer te gaan eten. Wij zijn er ook geweest met live muziek dat doen we volgende keer.Al met al een fijne avond gehad.
Carole D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
lekker eten, vriendelijk bediening.. we hebben echt genoten van onze avond
Elly P.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Gisterenavond spontaan bij KaHo binnengelopen, en zoals altijd, vriendelijke en vlotte bediening. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Als je gewoon lekker en vertrouwd wil eten kun je hier altijd binnenstappen.
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Was met 1 persoon in rolstoel, die ze achter in het restaurant wilde plaatsen. Kenbaar gemaakt dat we dan tussen alle tafeltjes moeten slalommen. Direct werd een andere tafel beschikbaar gesteld. Prima! Verder heerlijk gegeten en genoten van het etentje.
Bernardus T.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar en vriendelijk personeel sfeer was uitstekend en wij kregen de indruk dat er nogal wat AH bonnen werden gebruikt.
mstevenaart .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Vandaag weer heerlijk gegeten bij KaHo. Vriendelijke bediening, perfect eten, prima sfeer. Een heerlijk avondje uit. Aanbevolen.
Johanna R.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening en smakelijke gerechten. Kon er graag en regelmatig met vrienden.
Ly Phi H.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Hier gegeten met z'n 2en. Het eten was heerlijk en lekker smaakvol! Een aanrader als je in alle rust wilt genieten van het eten en van elkaar. Sfeervolle inrichting en vriendelijke bediening.
Klaas M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
AH 3 gangen menu te duur, is prijs voor twee personen, dus geen waar voor je geld, niet aan te raden voor restaurantactie
c R.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Duurde lang voor werd geserveerd
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Met 4 personen hier gegeten, vooraf soep, flauw en weinig smaak, hoofdgerecht, zowel de vis, kip, als de beef, het zag er hetzelfde uit en het smaakte hetzelfde. Net als de soep een overdaad aan maizena. Verder was alles vlak en zouteloos. Pluspunt, de ingrediënten waren wel vers. Koffie was lekker.
shotjes .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wederom een heel gezellige sfeer, mede door de uiterst vriendelijke bediening. Eten was uit de kunst. Voorgerecht een 9, hoofdgerecht een 10 en nagerecht een 9, dus wat wil een mens nog meer? Wij komen al een jaar of 35 bij Ka Ho en zijn nog nooit teleurgesteld!