Kaffee 't Hof

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 02:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Hier neergestreken na een heerlijke stranddag. Een zijstraatje van De Markt. We zaten met 4 personen aan een grote tafel buiten, in de avondzon. Aan die tafel zaten nog wat mensen met een drankje, maar de sfeer was meteen makkelijk en gemoedelijk. Voldoende privacy. Vriendelijke bediening. De kaart was deels gedrukt, deels handgeschreven. Voldoende keuze.
Twee personen aten de falafel, één de zeewolf en één de kipsaté. De borden zagen er allemaal keurig verzorgd en aantrekkelijk uit. We waren allemaal zeer tevreden over de kwaliteit van het eten. Heerlijke salade en frietjes erbij.
Vers, verzorgd en lekker. Geen van ons had iets op het eten of de bediening aan te merken. En de prijs was ook zeer aantrekkelijk; een adres om terug te komen!
Chris L.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Afgelopen weekend hier gegeten. Vooraf tapas, daarna tournedos en als toetje panna cotta. Was allemaal lekker. Echter, er was erg weinig keus; 1 toetje maar. Verder was er ook geen mogelijkheid om te pinnen. Het decor was vies en ouderwets.
Lekker gegeten is goed om te horen...weinig keus valt te betwijfelen als je kunt kiezen uit 10 voorgerechten en 14 hoofdgerechten,mits je dit laat afhangen van de aanwezigheid van één toetje.
Pinnen behoort inderdaad niet tot de mogelijkheden...tot op heden een bewuste keus van onze kant en niet als klant onvriendelijk ervaren.
Het decor...ouderwets...blijft een kwestie van smaak...valt niet over te twisten.
Vies...zou graag een uitleg krijgen over deze...waar gehakt wordt vallen spaanders
Kees W.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Gisteren tijdens de mosselfeesten hier vet genoten van uitstekende mosselen van "Neeltje Jans", de wijn (een Viura uit Rueda) was er erg lekker bij. Bediening is top, prijs was eerlijk. Als ikzelf geen kok was zou ik er regelmatig gaan eten.