Kaffee Peijnenburg

Heuvel 1 5664 HJ Geldrop Nederland Kaart

Over het restaurant Kaffee Peijnenburg

Ontmoet vrienden, familie of zakenrelaties in de unieke sfeer van Kaffee Peijnenburg. Borrel, Lunch of Diner maar ook een kookworkshop behoort tot de mogelijkheden. Het kaffee ademt de rijke historie van de bekende Geldropse koekfabriek.
Het grote terras ligt heerlijk aan de zonzijde, ....neem plaats tussen de bakken van onze moestuin en laat u heerlijk verwennen met onder andere de lekkerste cappucino van de omgeving.

Meer informatie over restaurant Kaffee Peijnenburg

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

- Ontbijt 07:00 - 11:30

Jouw recensie over het restaurant Kaffee Peijnenburg

Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Het leek wel of de bediening jou als gast snel weg wilde hebben. Maar het eten was goed!
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Gezellig restaurant, met vriendelijke bediening, lekker eten en drinken. Het was een beetje rumoerig in het bargedeelte waar we zaten.
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Recent een aantal keren geluncht. Eten smaakt goed. Eenvoudige kaart maar lekker. Personeel is vriendelijk, maar verliest jou soms uit het oog. Er lijkt wel verbetering in te zitten t.o.v enkele jaren geleden.
V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Heerlijk geluncht, lekkere salade met biefstukpuntjes op oosterse wijze. Aanrader.
Genoeg keuze van de kaart voor een lunchgerecht.
Heerlijk in het zonnetje buiten gezeten.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Café eten en niet restaurant waardig
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Lekker gegeten, vriendelijk personeel.
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Top restaurant super vriendelijke bediening en prijs kwaliteit uitstekend
Monica P.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heerlijk gegeten op gezellig terras! Ook voor vegetariërs genoeg gerechten op de kaart om uit te kiezen! Zeer vriendelijke bediening!
Rick H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Bediening was erg matig en onwennig. Basiskennis van de drankkaart ontbrak en het uitserveren kwam over als een 'moetje'. Het eten was niet meer dan een krappe voldoende.
Trudy B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Gemoedelijk, gezellig, goed eten voor een goede prijs. Of je nu op het terras zit of binnen, de ambiance is fijn, het personeel gastvrij en we komen hier graag.
Hilke T.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Leuk eetcafe, in "Peijenenburg-fabriek" stijl. Kaart met voor elk wat wils (d.w.z. had wel iets meer vegetarisch op het menu gemogen).
Ralph B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Echt een leuke, gezellige zaak!
Na een lekker verassings voorgerecht een heerlijk soepie, hoofdgerecht en een heel lekker en mooi dessert.
Prijs kwaliteit is hier echt prima.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellig en warm restaurant met uitstekende service. Daarnaast ook meer dan genoeg parkeerplaatsen mocht je met de auto komen. Top!
Joep D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Brabants, gemoedelijk, sfeervol, buitengewoon smaakvol en ons favoriete restaurant buiten Eindhoven! Een echte aanrader voor een klein en groot gezelschap!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Leuke gezellige locatie. Goed bereikbaar, veel en gratis parkeergelegenheid.
Fijne bediening. Niet opdringerig. Er werd voldoende tijd tussen de gerechten door gegeven.
Genoeg variatie op de menukaart. Hoeveelheid precies goed. Lekkere gerechten gegeten.
Kortom aanrader.
Marlies H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Gemoedelijke sfeer en superlekker eten voor een schappelijke prijs. Bediening altijd beleefd een vriendelijk!
Wordt veel zorg besteed aan de opmaak van de gerechten...
Mirjam R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Met groep van 14 personen heel fijne en gezellige avond gehad. Voor-, hoofd-, en nagerechten waren lekker en werden voor de hele groep tegelijk uitgeserveerd. Erg vriendelijke bediening en we konden in een heel rustig tempo eten.
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Mooi restaurant, eten is ook prima. Ze zouden wel iets meer met de naam mogen doen, de peijnenburg ontbijtkoek. Had dit namelijk wel gehoopt. Eten laat soms lang op zich wachten
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Zeer vriendelijke bejegening
Emily K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wij hebben hier op zondag 18 juni gegeten. Het was een warme avond dus konden we op het terras plaatsnemen. Fijn dat er zowel zon als schaduwplekken beschikbaar waren.
De bediening was vriendelijk, de drankjes en menukaart kwamen snel. We maakten een keuze van de kaart en ook de voorgerechten werden keurig na even wachten geserveerd. Ze smaakten ons prima. We genoten nog van een drankje. Na 45 minuten wachten vonden we het wel tijd worden voor het hoofdgerecht. We hebben de bediening gevraagd hoe lang het nog zou duren. Deze gaf aan dat we nog een minuutje of 5 a 6 geduld moesten hebben. We kregen heel netjes een drankje van het huis. Echter duurde het hierna nog 15 minuten voor de hoofdgerechten dan eindelijk geserveerd werden. De bijbehorende frieten lieten nog langer op zich wachten. Het eten smaakte ons goed, de bediening was uiterst vriendelijk, maar het lange wachten heeft wel afbreuk gedaan aan de beleving. Het was niet erg druk op het terras en niet eens alle gasten genoten van een maaltijd, enkele gebruikten allen een drankje. Het viel ons verder op dat de muziekkeuze niet echt afgestemd was op het publiek. Wij waren hier voor het eerst en weten niet wat hier gebruikelijk is. Wij vonden de keuze van de muziek veel weg hebben van de muziek in een skihut. Het heeft ons niet enorm gestoord, maar het viel wel op.