Kaffee Peijnenburg

Heuvel 1 5664 HJ Geldrop Nederland Kaart

Over het restaurant Kaffee Peijnenburg

Ontmoet vrienden, familie of zakenrelaties in de unieke sfeer van Kaffee Peijnenburg. Borrel, Lunch of Diner maar ook een kookworkshop behoort tot de mogelijkheden. Het kaffee ademt de rijke historie van de bekende Geldropse koekfabriek.
Het grote terras ligt heerlijk aan de zonzijde, ....neem plaats tussen de bakken van onze moestuin en laat u heerlijk verwennen met onder andere de lekkerste cappucino van de omgeving.

Meer informatie over restaurant Kaffee Peijnenburg

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

- Ontbijt 07:00 - 11:30

Jouw recensie over het restaurant Kaffee Peijnenburg

Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Lekker gegeten, vriendelijk personeel.
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Top restaurant super vriendelijke bediening en prijs kwaliteit uitstekend
Monica P.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heerlijk gegeten op gezellig terras! Ook voor vegetariërs genoeg gerechten op de kaart om uit te kiezen! Zeer vriendelijke bediening!
Rick H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Bediening was erg matig en onwennig. Basiskennis van de drankkaart ontbrak en het uitserveren kwam over als een 'moetje'. Het eten was niet meer dan een krappe voldoende.
Trudy B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Gemoedelijk, gezellig, goed eten voor een goede prijs. Of je nu op het terras zit of binnen, de ambiance is fijn, het personeel gastvrij en we komen hier graag.
Hilke T.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Leuk eetcafe, in "Peijenenburg-fabriek" stijl. Kaart met voor elk wat wils (d.w.z. had wel iets meer vegetarisch op het menu gemogen).
Ralph B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Echt een leuke, gezellige zaak!
Na een lekker verassings voorgerecht een heerlijk soepie, hoofdgerecht en een heel lekker en mooi dessert.
Prijs kwaliteit is hier echt prima.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellig en warm restaurant met uitstekende service. Daarnaast ook meer dan genoeg parkeerplaatsen mocht je met de auto komen. Top!
Joep D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Brabants, gemoedelijk, sfeervol, buitengewoon smaakvol en ons favoriete restaurant buiten Eindhoven! Een echte aanrader voor een klein en groot gezelschap!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Leuke gezellige locatie. Goed bereikbaar, veel en gratis parkeergelegenheid.
Fijne bediening. Niet opdringerig. Er werd voldoende tijd tussen de gerechten door gegeven.
Genoeg variatie op de menukaart. Hoeveelheid precies goed. Lekkere gerechten gegeten.
Kortom aanrader.
Marliesje67 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Gemoedelijke sfeer en superlekker eten voor een schappelijke prijs. Bediening altijd beleefd een vriendelijk!
Wordt veel zorg besteed aan de opmaak van de gerechten...
Mirjam R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Met groep van 14 personen heel fijne en gezellige avond gehad. Voor-, hoofd-, en nagerechten waren lekker en werden voor de hele groep tegelijk uitgeserveerd. Erg vriendelijke bediening en we konden in een heel rustig tempo eten.
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Mooi restaurant, eten is ook prima. Ze zouden wel iets meer met de naam mogen doen, de peijnenburg ontbijtkoek. Had dit namelijk wel gehoopt. Eten laat soms lang op zich wachten
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Zeer vriendelijke bejegening
Emily K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wij hebben hier op zondag 18 juni gegeten. Het was een warme avond dus konden we op het terras plaatsnemen. Fijn dat er zowel zon als schaduwplekken beschikbaar waren.
De bediening was vriendelijk, de drankjes en menukaart kwamen snel. We maakten een keuze van de kaart en ook de voorgerechten werden keurig na even wachten geserveerd. Ze smaakten ons prima. We genoten nog van een drankje. Na 45 minuten wachten vonden we het wel tijd worden voor het hoofdgerecht. We hebben de bediening gevraagd hoe lang het nog zou duren. Deze gaf aan dat we nog een minuutje of 5 a 6 geduld moesten hebben. We kregen heel netjes een drankje van het huis. Echter duurde het hierna nog 15 minuten voor de hoofdgerechten dan eindelijk geserveerd werden. De bijbehorende frieten lieten nog langer op zich wachten. Het eten smaakte ons goed, de bediening was uiterst vriendelijk, maar het lange wachten heeft wel afbreuk gedaan aan de beleving. Het was niet erg druk op het terras en niet eens alle gasten genoten van een maaltijd, enkele gebruikten allen een drankje. Het viel ons verder op dat de muziekkeuze niet echt afgestemd was op het publiek. Wij waren hier voor het eerst en weten niet wat hier gebruikelijk is. Wij vonden de keuze van de muziek veel weg hebben van de muziek in een skihut. Het heeft ons niet enorm gestoord, maar het viel wel op.
JV040 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Het voorgerecht van zalmtartaar met couscous was erg lekker. Als hoofdgerecht de saté van varkenshaas met lekkere frieten. Minpunt is dat er weinig groenten bij geserveerd worden en de kroepoek was niet heel knapperig. Een gezellig eetcafé waar ook geborreld kan worden. Vriendelijke bediening.
Ymi D.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Een beetje verbaasd lees ik de negatieve recensies over Kaffee Peijnenburg. Wij verbleven in het bijbehorende hotel met een Grouponbon en hadden beslist niets te klagen. Het aangeboden driegangenmenu was overheerlijk, van goede kwaliteit en met zorg opgemaakt. Het voorgerecht bestond uit een timbaaltje van zalm en garnaaltjes met een heerlijke bijpassende dressing, bij het hoofdgerecht hadden we de keuze tussen vlees en vis, t.w. ossehaas/entrecote of zeewolf. In beide gevallen gecombineerd met een smakelijk groentegarnituur en vlaamse frietjes. Ook het toetje was een heerlijke proeverij van sorbetijs, bavarois en vruchtensaus. Ook de bediening was erg vriendelijk en behulpzaam, hoewel het wachten op de gerechten soms wat lang duurde, maar het was dan ook stampvol in het restaurant. Het ontbijt de volgende ochtend was ook uit de kunst. Heerlijk knapperig brood met ruime keuze hartig en zoet beleg, koffie of thee en verse jus d'orange. Een eitje en andere extra's kon je voor een gering bedrag bijbestellen. Wat ons betreft geen klagen, maar uit de kunst!
Peterpaul H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
Lunchen met vrienden altijd gezellig.

De bediening is vriendelijk maar niet zo heel deskundig in mijn ogen. Het was ook lastig om 5 man tegelijk binnen te krijgen maar toch.

Als eerste chocomelk besteld (warm) hoe het gemaakt is weet ik niet de smaak is prima alleen scheid het melk constant van de cacao.

Vervolgens een hamburger besteld met losse friet. (waarom moet dat los?? maakt het wel heel duur!) . Een gigi vol bord met vanalles erop gekwakt. Ik kon er geen wijs meer uit in wat ik allemaal ben tegen gekomen. Maar het brood, een soort italiaanse bol, is veel te hard om met een hamburger te eten. De burger was te dik en had weinig smaak. De losse friet was mogelijk gebakken in oud vet, deze was namelijk slap en vettig. De mayonaise zit in een los puntzakje wat natuurlijk behoorlijk kliederen wordt.

Tafelgenoten hadden een broodje carpaccio. Maar daar geld hetzelfde voor een volgekwakt bord met herrie zou ik zeggen. De carpaccio gaf de indruk bevroren te zijn geweest. Zoals helaas zo vaak het geval is in de horeca.
De espresso was uitstekend dat moet gezegd.

Het is een gezellige cafe/eetcafe. Boven de tafels hangen grote industrie lampen (fabriekslampen) Maar de vraag is wanneer zijn deze voor het laatst afgenomen? Wij konden onze namen schrijven in het stof. Dit gebeurde terwijl de bediening toekeek en deze maakte geen excuses oid. Als dit de hygiene standaard in deze zaak is dan geeft dat te denken.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Kwamen op zaterdag 29 juni om 23.00 uur binnen om met 6 personen nog iets te drinken. Buiten stond vermeld dat de zaak tot 02.00 uur open zou zijn. Om 24.00 uur werd ons verzocht om af te rekenen, ze gingen sluiten. Onze vraag was, het is nog geen 02.00 uur, het antwoord was, als het niet druk is gaan we eerder dicht. Wij komen hier in ieder geval niet meer terug en geven dit door aan onze kennissen kring.
Midden .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2012
's Avonds hier op het gezellige terras gegeten. Genoten van o.a. carpaccio en tournedos. Eerstgenoemde had een goede balans tussen salade en vlees en een smaakvolle dressing. Helaas - zoals we dat vaak zien- net te dun gesneden. Tournedos prima ( saignant gevraagd) gebakken. Stroganoffsaus lekker, maar mag iets meer zijn. Verbeterpunt voor bediening is een stukje oplettendheid. Het was lastig om de aandacht op hen te vestigen. ( extra drinken, rekening)