Kaffee Peijnenburg

- Ontbijt 07:00 - 11:30

• Af te huren , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
JV040 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Het voorgerecht van zalmtartaar met couscous was erg lekker. Als hoofdgerecht de saté van varkenshaas met lekkere frieten. Minpunt is dat er weinig groenten bij geserveerd worden en de kroepoek was niet heel knapperig. Een gezellig eetcafé waar ook geborreld kan worden. Vriendelijke bediening.
Ymi .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Een beetje verbaasd lees ik de negatieve recensies over Kaffee Peijnenburg. Wij verbleven in het bijbehorende hotel met een Grouponbon en hadden beslist niets te klagen. Het aangeboden driegangenmenu was overheerlijk, van goede kwaliteit en met zorg opgemaakt. Het voorgerecht bestond uit een timbaaltje van zalm en garnaaltjes met een heerlijke bijpassende dressing, bij het hoofdgerecht hadden we de keuze tussen vlees en vis, t.w. ossehaas/entrecote of zeewolf. In beide gevallen gecombineerd met een smakelijk groentegarnituur en vlaamse frietjes. Ook het toetje was een heerlijke proeverij van sorbetijs, bavarois en vruchtensaus. Ook de bediening was erg vriendelijk en behulpzaam, hoewel het wachten op de gerechten soms wat lang duurde, maar het was dan ook stampvol in het restaurant. Het ontbijt de volgende ochtend was ook uit de kunst. Heerlijk knapperig brood met ruime keuze hartig en zoet beleg, koffie of thee en verse jus d'orange. Een eitje en andere extra's kon je voor een gering bedrag bijbestellen. Wat ons betreft geen klagen, maar uit de kunst!
Peterpaul H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
Lunchen met vrienden altijd gezellig.

De bediening is vriendelijk maar niet zo heel deskundig in mijn ogen. Het was ook lastig om 5 man tegelijk binnen te krijgen maar toch.

Als eerste chocomelk besteld (warm) hoe het gemaakt is weet ik niet de smaak is prima alleen scheid het melk constant van de cacao.

Vervolgens een hamburger besteld met losse friet. (waarom moet dat los?? maakt het wel heel duur!) . Een gigi vol bord met vanalles erop gekwakt. Ik kon er geen wijs meer uit in wat ik allemaal ben tegen gekomen. Maar het brood, een soort italiaanse bol, is veel te hard om met een hamburger te eten. De burger was te dik en had weinig smaak. De losse friet was mogelijk gebakken in oud vet, deze was namelijk slap en vettig. De mayonaise zit in een los puntzakje wat natuurlijk behoorlijk kliederen wordt.

Tafelgenoten hadden een broodje carpaccio. Maar daar geld hetzelfde voor een volgekwakt bord met herrie zou ik zeggen. De carpaccio gaf de indruk bevroren te zijn geweest. Zoals helaas zo vaak het geval is in de horeca.
De espresso was uitstekend dat moet gezegd.

Het is een gezellige cafe/eetcafe. Boven de tafels hangen grote industrie lampen (fabriekslampen) Maar de vraag is wanneer zijn deze voor het laatst afgenomen? Wij konden onze namen schrijven in het stof. Dit gebeurde terwijl de bediening toekeek en deze maakte geen excuses oid. Als dit de hygiene standaard in deze zaak is dan geeft dat te denken.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Kwamen op zaterdag 29 juni om 23.00 uur binnen om met 6 personen nog iets te drinken. Buiten stond vermeld dat de zaak tot 02.00 uur open zou zijn. Om 24.00 uur werd ons verzocht om af te rekenen, ze gingen sluiten. Onze vraag was, het is nog geen 02.00 uur, het antwoord was, als het niet druk is gaan we eerder dicht. Wij komen hier in ieder geval niet meer terug en geven dit door aan onze kennissen kring.
Midden .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2012
's Avonds hier op het gezellige terras gegeten. Genoten van o.a. carpaccio en tournedos. Eerstgenoemde had een goede balans tussen salade en vlees en een smaakvolle dressing. Helaas - zoals we dat vaak zien- net te dun gesneden. Tournedos prima ( saignant gevraagd) gebakken. Stroganoffsaus lekker, maar mag iets meer zijn. Verbeterpunt voor bediening is een stukje oplettendheid. Het was lastig om de aandacht op hen te vestigen. ( extra drinken, rekening)
Mac79 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
Het ontbijt dat geserveerd wordt in Kafee Peijnenburg is uitstekend en erg creatief (met keuze uit verschillende 'mandjes': Frans, Hollands en Engels). Het diner vonden wij iets minder en ook iets aan de prijzige kant, maar de locatie en de inrichting is prima en dus valt er met die prijzen te leven. De bediening is over de hele linie vriendelijk, maar niet allemaal even kundig (uitserveren was slordig en onze serveerster kon ons niet vertellen wat er die dag buiten de kaart om op het menu stond). De dinerkaart is gevuld met klassiekers en de standaard brasserie gerechten. De smaak en opmaak van de gerechten was in orde (de bearnaise saus bij de tournedos was zelfs top!), maar niets bijzonders en dat is jammer gezien de mooie locatie in het centrum van Geldrop.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Wij hebben zeer goede ervaringen met Kaffee Peijnenburg!
Heel gezellig ingericht en een groot terras waar wij 's avonds heerlijk hebben gedineerd; vriendelijk personeel.
's Morgens werden we getrakteerd op een heerlijk ontbijt (keuze uit Nederlands, Engels of Frans ontbijt) wat geserveerd werd in een kistje met keuze uit diverse soorten beleg en heerlijk brood!
Kortom: een aanrader!
Mariannevreke .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
Verkeerde (niet bestelde) drankje geserveerd, verkeerde hoofdgerecht gekregen (vegetarische risotto ipv risotto met garnalen). Frites bij het vleesgerecht waren niet lekker (vissige smaak) en bovendien veel te laat geserveerd. Toetje, cheesecake, zat volgens mij nul kwark in, was alleen zoet en zuur en smaakte niet goed. Geen aanrader kortom.