Kade

Zondag t/m woensdag: 10:00 – 22:00 uur
Donderdag, vrijdag, zaterdag: 10:00 – 23:00 uur

• Mastercard
  • Bar

Jouw recensie over het restaurant Kade

Simone V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en ondanks de drukte hebben we niet op ons eten hoeven te wachten.
Johan W.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Super heerlijk en lekker gegeten, zeer vriendelijke en enthousiaste bediening. Bij de Kade aan de kade met een geweldig uitzicht op de Waal. Vakantie aan de Waal bij de Kade.
Leonie H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Het eten was goed en gezellige sfeer maar de bediening was helaas erg langzaam terwijl het helemaal niet druk was. Wel vriendelijke bediening.
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Lekker gegeten aan de Waalkade met een mooie moot zalm! Prima bereid en de service was echt prima en prettig! En ook voldoende voedsel op je bord.
Zeljko S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
In alles matig behalve de plaats, pal aan de kade. Dat maakt het de moeite waard.
Wilbert V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Ergste was dat binnen een hermetisch afgelopen terras door medegasten werd gerookt. Ik weet dat in de open lucht nog gerookt mag worden, maar het lijkt me niet dat dit geldt voor een terras dat helemaal afgesloten is (m.u.v. een "deuropening"). Ik overweeg om hier officieel melding van te maken. M'n kleding rook bij thuiskomst naar sigarettenrook (zeer smerig).
Jody J.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Erg lekker gegeten. Vlotte bediening. Geweldig lekker kopje koffie. Aanrader wat mij betreft.
Marielle D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
prijs kwaliteit viel tegen: de carpaccio had net veel om het lijf voor de prijs die gevraagd werd en de dame blanche was geen echte dame blanche (lauwe chocoladesaus uit knijpfles), terwijl dat op de kaart wel gesuggereerd wordt. Gerechten waren niet heel warm. Ontvangst was uitermate vriendelijk en de sfeer gezellig.
Jan Willem S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Voorgerecht Zalm was te weinig, voorgerecht Ham was voldoende. Hoofdgerecht Sate was lekker. Er worden grote wijnglazen met heel weinig wijn geschonken. De wachttijden tussen waren erg lang.

Het lijkt of men nog niet zo lang bezig is. Alles wat meer aangescherpt worden.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Waar voor zijn geld als je nog naar de film wil. Lukt dat wel. Je krijgt je eten snel en het is zeker met de 50% was het meer dan waard
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Prettig ontvangen en bediend door Arne Vedder. Eten, bitterballen, diamanthaas en kipsaté verrassend lekker. Wijn met name Chardonnay rood heerlijk. Via Iens geboekt, maar anders ook qua sfeer een aanrader. Bedankt, Mai en Mike.
Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het voorgerecht - Carpaccio - werd heel snel gebracht nadat we besteld hebben. Dat stond waarschijnlijk al klaar. Helaas moeste we daarna heel erg lang - ik denk wel een uur - wachten op het hoofdgerecht. Een dessert en koffie hebben we daarom maar achterwege gelaten. Het eten was wel erg lekker. Op de sla na, want het leek wel alsof die uit de diepvries kwam, zo koud. Het personeel was erg vriendelijk, maar we hoorden ze ook tegen andere gasten regelmatig excuses aanbieden dat ze zo lang moesten wachten.
ajmdIens M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het eten was uiteindelijk best okay, maar wat moesten we er onbehoorlijk lang op wachten. Een mandje brood met kruidenboter en tapenade duurde al snel een half uur. Drankjes opnemen ook erg weinig alert. Duurde bijna 7 kwartier voor we het hoofdgerecht op tafel hadden. En zo ingewikkeld is de keuken bij Kade ook niet.
Er werd gezegd door de bediening dat het erg druk zou zijn? Wij hebben het niet gezien. Wel dat er in ruim een half uur slechts 2 kleine tafels uitgeserveerd werden. Dat er mensen achter de bar bijna niets aan het doen waren. Etc.
HANS K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het duurde erg lang voor dat he geholpen wordt,, erg veel groote groepen om te eten. Waar veel tijd ik ging zitten., en de andere tafel,s maar moesten wachten. Beetje jammer.
Piroska B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
schoon en gezellig restaurant. Sfeer was fijn en ik kon normaal praten met mijn partner. Wel jammer dat veel tafeltjes weinig privacy hebben. Vrij snel geholpen.
Het eten was echt wel goed, alleen zo weinig. 15 euro voor 2 kip sate stokjes? wel friet en salade erbij, maar dat is standaard in elk restaurant. voor die prijs verwacht ik meer bij het gerecht.
Manon L.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Was een gezellig en lekker avondje uit.
Tetty H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Prima eten en een leuke en gevarieerde kaart. Vanwege een 50% promotieactie hadden we een heel gunstige prijs-kwaliteitverhouding. Lokatie aan de Waalkade, zal zeker op een zomeravond gewaardeerd worden.
De ontvangst zou iets beter kunnen, er kwam niemand naar ons toe en het duurde vrij lang voor er iemand kwam vragen wat we wilden drinken en voor we menukaart kregen.
Yanick V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Een ontzettend leuk en knus restaurant! Ontzettend vriendelijke bediening en erg lekker eten! De cocktails zijn zeker aan te raden!
Selo O.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
We hebben hier met zn drieën gegeten voor de helft van de prijs smaak was wel ok maar de porties
zeer matig want we gingen nog met een honger gevoel de deur uit ,zal hier niet gouw terug komen als ik de normale prijs zou moeten betalen voor de hoeveelheid dat we hebben gekregen.
Als voorgerecht had ik de pittige gambas met knoflook wat normaal 13 euro kost nu voor de helft dus, maar alsnog zeer weinig 5 mini gambas in pittige saus.
Als hoofdgerecht de picanha genomen twee kleine plakken mischien 50 gram vlees en niet meer
Misschien waren de porties weinig omdat we via iens hebben gereserveerd met 50% korting op de rekening hahah
Marion M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Hebben heerlijk gegeten en gezellige avond gehad!