Kade West

Meer informatie over restaurant Kade West

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Ginger B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Lekkere tent met vlotte bediening, Maurik was top - Mega druk type, maar hij lette goed op zijn gasten. Vroeg meerdere keren of alles naar wens was en of we nog wat wilden drinken. Hij reserveerde later op de avond zodra er een tafel vrij was buiten, nog een tafeltje voor ons buiten. Helemaal top!
Het ziet er leuk uit en de sate en burger waren lekker. Ben vandaag zelfs nog een keer in de middag langsgefietst voor een biertje, goede tent!
MarioV .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Met drie personen prima gedineerd op dit adres. Als voorgerecht gamba's in knoflookolie resp. een geïmproviseerde salade (naar wens van de klant) en als hoofdgerecht een prima haasbiefstuk resp. (grote) sliptongen, voorzien van een frisse salade en heerlijke dressing en huisgemaakte frites. Geen kwestie van "veel is goed" maar van kwaliteit voor een goede prijs. Dat is wat mijn disgenoten doet terugkeren naar dit adres. Ook de wijnen waren o.k.: een voortreffelijke cava, sauvignon en vettige chardonnay voor de voorgerechten/hoofdgerechten en een malbec (voor bij het vlees) wisten te overtuigen. De bediening in dit huis is zeer alert en tracht je een avond te bezorgen waarvan je kan nagenieten. We hadden graag bij deze 21 graden buiten willen eten, maar op het terras staan louter tafels met zitbanken zonder leuning. Mijn (wat oudere) tafelgenoten prefereerden een zitplek met rugleuning. Daarom zaten we gedwongen binnen. Misschien kunnen Daan en Jeroen hier iets aan doen. Binnen is de akoestiek voor een gesprek niet optimaal (onder de trap = klankkast), maar, doordat het nog rustig was, goed te doen. Dit adres blijkt weer terecht in de top van mijn lijstje te staan.
Liesbeth A.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Fantastisch snelle en vriendelijke Service en heerlijk eten. Ik had het visgerecht en die was perfect bereid. Zal hier nog wel vaker naartoe gaan!
Floris1987 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Vandaag heerlijk in de zon geborreld op t terras midden in Amsterdam. Aansluitend een klassieke biefstuk met friet en salade gegeten. Top locatie en goede service. Echt een aanrader om ook even gezellig tot rust te komen.
Florine V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Heerlijk gegeten! De saté is een echte aanrader. Daarnaast vriendelijk personeel, lekkere wijn voor een goede prijs en een leuk decor. Kom hier snel nog eens terug
Cedeet .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Één van onze favoriete tentjes om te lunchen in Amsterdam. Goede sfeer, leuk terras en op de juiste tijd zon.

Broodjes zien er altijd top uit en ook aan de presentatie wordt veel aandacht besteed.

Aanrader!

Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Heerlijk gezellig klein cafe in Amsterdam-West. Kom hier graag om een hapje te eten (Spareribs zijn aan te raden!) en een biertje te drinken. In de zomer ook een te gek zonnig terras waar je lekker kan zitten.
Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Ik ben oud genoeg om te weten dat op dit adres ooit café De Blauwe Vaas zat. Sterker: ik weet nog dat tegenover dit etablissement de meubelzaak van P. Kleinhout was gevestigd ("Wie van zijn woning houdt / koopt meubels bij P. Kleinhout"). En op de andere hoek zat Ria Valk Shoes, maar nu dwaal ik af. Kade West is een uiterst gezellig eetcafé met voedsel dat het niveau van het legendarische café Westers (in z'n goeie tijd) benadert. Ik at er een heerlijke paprikasoep met een uitstekend meergranenbroodje en aansluitend een werkelijk fenomenale huisgemaakte cheeseburger (topbrood! topsaus!) met bijzonder goede patat, wat ik wegspoelde met een paar glazen zalige Chileense rode wijn en een kopje grandioze espresso. Met een knipoog naar die goeie ouwe P. Kleinhout: "Wie smaakvol wil worden vetgemest / koopt etenswaar van Kade West."
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Kade West, is voor mij een trendy eet, drinkgelegenheid. Voor een snelle hap of een 'bakkie' met gebak is het een perfecte spot. De lokatie en de de bereikbaarheid is top als je een bespreking hebt. Kortom zeker een aanrader.
Femkedejong .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
No nonsense eetcafe, zeer goede service, heerlijk eten voor bovendien een goede prijs. En met dit mooie weer een heerlijk vol zonnig terras! Echt een aanrader.
Koe .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Vanmiddag hier geluncht en we waren erg tevreden. De bediening is snel en vriendelijk zonder opdringerig te zijn. Gewoon precies goed. De broodjes waren lekker, groot genoeg en goed belegd (vaak ga ik met honger weg na een broodje bij een lunchzaak, maar hier niet). Pluspuntje in de details: de garnituur in de vorm van salade is eindelijk iets fatsoenlijks, met een zontomaatje, pijnboompitjes, uitjes. Een fel contrast met de obligate onaangemaakte pluk rucola die je vaak krijgt. Leuke plek om te zitten ook, zo buiten langs het water. Binnen zag het er ook leuk uit. Prijs/kwaliteitverhouding erg goed, ik kom hier weer terug. Een echte aanwinst voor een vaak toch wat grauwe straat.
Denise H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Vanavond voor het eerst bij kade west mogen eten. We wisten niet van het bestaan af, we werden uitgenodigd door een vriend, super vriendelijke bediening en snel ook. Prijs kwaliteit klopt, en een heerlijk terras. We hadden een vitello tonato, gamba's en vis van de dag besteld, werd lekker snel geserveerd, er werd ook gevraagd of we brood bij de gamba's wouden, was helaas vergeten maar dat was niet heel erg. We hebben der verder ook niet meer om gevraagd. Maar ik weet zeker dat het anders goed was opgelost. De gin tonics waren heerlijk en goed geprijsd! We komen zeker terug!
Wouter J.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2014
Verleden week wilde ik met een paar vrienden een terrasje pakken in de buurt van de Kinkerstraat. Opzoek naar een gezellig café troffen wij Kade West. Wij werden bediend door een man met een aanstekelijk enthousiasme. Vol passie vertelde hij over zijn speciaalbieren. Na het proeven van de bieren begrepen wij waarom. De bieren van lokale brouwers, zoals Butcher's Tears en andere, maken deze bierkaart eigenzinnig en volmaakt. Ondersteund door een lekker schaaltje bitterballen hebben wij de hele middag heerlijk kunnen spelen met deze kaart.
Na enige tijd begonnen onze magen toch wel te knorren. Uit interesse vroegen wij om de kaart. Met hetzelfde aanstekelijke enthousiasme werd ons verteld over de wisselende daghappen. De Surinaamse kok had die dag echte surinaamse bami met overheerlijke kip staan bereiden. Deze kon ik uit nieuwsgierigheid niet laten schieten.
Wij hoefden niet lang te wachten voor onze gerechten op tafel stonden. Onze verwachtingen van een bordje eten bij een eetcafé werden meteen verworpen. Kleine schilderijtjes werden gepresenteerd op onze tafel. Het was alsof wij zonder van plaats te veranderen ineens in een restaurant zaten. Het zag er verzorgd uit en de smaken klopte.
Kade West is zoals een vriend van mij zei; een mooi huwelijk tussen een gezellige kroeg en een waardig restaurant. U hoort het, ik ben om. Ik heb mijn nieuwe stam-eetcafé gevonden.
Michiel S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Na een kort bestaan van "Day" is Kade West ervoor in de plaats gekomen. Ik kan niks anders zeggen dan bravo.
De zaak ziet er goed en schoon uit. Het terras ligt echt perfect bij om vanaf 11.00 tot zonsondergang te vertoeven. Het eten is ook prima verzorgt en smaakt fantastisch. Vooral de daghap is altijd weer een leuke verrassing.
Aanrader voor de lunch zou ik zeker voor het broodje carpaccio gaan. En voor dinner de black Angus. Voor weinig geld vond ik het eten echt top.
Personeel is vlot en gericht, product kennis is ook zeker aanwezig bij het personeel.
Grote aanwinst voor de Kinkerbuurt.
Ann020 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Wat een fijne plek! Een van de beste terrassen van amsterdam, maar ook binnen erg sfeervol. De twee enthousiaste eigenaren hebben duidelijk plezier in hun werk en konden ons ook van alles vertelden over de speciale wijnkaart. We hebben een heerlijk scholletje gegeten(dit was de vis van de dag) en ook de kipsaté was om je vingers bij op te eten. Kortom KDW is the place to be!
Ninaalbisser .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Verleid door het gezellige en zonnige terras ben ik bij Kade West gaan eten. De keuze uit speciale biertjes en bijzondere wijnen maakte indruk op me. De menukaart is overzichtelijk en heeft voor ieder wat wils en wat veel belangrijker is: hetgeen je bestelt is duidelijk vers en smaakt verrukkelijk. De black angus steak is zo mals dat je 'm amper hoeft te kauwen en wordt bovendien geserveerd met echte (echte!) groente. Ik dacht dat dat uitgestorven was in Amsterdam gezien de blaadjes sla die doorgaans als 'garnituur' op je bord mee komen. Zowel voor als na het eten is het een heerlijke plek om te borrelen. Het personeel is vlot en vriendelijk. De twee enthousiaste eigenaren kunnen je over al hun wijnen en biertjes van alles vertellen. Een echte aanrader!